Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт частини дороги по вул. Героїв Крут (від вул. Чорновола до вул. Кармелюка) в смт Летичів, Летичівського району, Хмельницької області"(ДК 021-2015-45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
4 332 549,00 UAH
UA-2019-05-14-000051-c ● f34f811f3db447e0b303009ced18d240
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Летичівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04404548 |
Вебсайт: | http://Letychiv.km.ua |
Місцезнаходження: | 31500, Україна , Хмельницька обл., Летичів, вул. Соборна. 16 |
Контактна особа: |
Ліщинський Олег Володимирович +380385791450 99484@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 08:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 08:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 08:44 |
Початок аукціону: | 31 травня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 4 332 549,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 660,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини дороги по вул. Героїв Крут (від вул. Чорновола до вул. Кармелюка) в смт Летичів, Летичівського району, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31500, Україна, Хмельницька область, смт Летичів, вул.Соборна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні розрахунки Замовника з Підрядником за виконані Роботи проводяться протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Замовником актів КБ-2в, КБ-3, відповідно до розділу 5 цього Договору. Розрахунки за придбані Підрядником матеріали Замовник проводить протягом 10-ти банківських днів з моменту надання документів, які підтверджують придбання таких матеріалів. Тип оплати Післяоплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2019 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2019 14:58 |
56 перелік.PDF | |
20 травня 2019 14:58 |
56.PDF | |
20 травня 2019 11:34 |
55 пер.PDF | |
20 травня 2019 11:34 |
55.PDF | |
14 травня 2019 08:40 |
54.PDF |
20 травня 2019 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 травня 2019 14:58 |
56 перелік.PDF
|
||||||
20 травня 2019 14:58 |
56.PDF
|
||||||
20 травня 2019 11:34 |
55 пер.PDF
|
||||||
20 травня 2019 11:34 |
55.PDF
|
||||||
14 травня 2019 08:40 |
54.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 16 травня 2019 17:28
Дата відповіді: 20 травня 2019 11:36
Наше підприємство створене та зареєстроване як суб’єкт підприємницької діяльності у 2018 році та має намір прийняти участь в торгах по закупівлі робіт. Однак, у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію і унеможливлюють нашу участь.
Зокрема, відповідно до вимог п.3.5.2 тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, предмету договору, сум договорів, дату укладення та стану виконання таких договорів. які укладалися та виконувалися в 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів без додатків до них (не менше одного за кожен рік), що вказані в довідці.
Згідно із ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлений ж Вами кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» обмежує конкуренцію, не призведе до максимальної економії та ефективності та свідчить про можливо наявні корупційні зв’язки із учасниками, що мають досвід у 2017-2018 роках.
Просимо роз’яснити, яким чином учасник, що створений у 2018 році та має позитивний досвід виконання робіт, відповідну техніку та кількість працівників не зможе виконувати роботи ніж учасник, що виконував договори у 2017 році?
Наявність у нас власної техніки, асфальто-бетонних заводів, щебеневих кар’єрів забезпечить замовнику економію бюджетних коштів. За зекономлені кошти Замовник зможе здійснити додаткову закупівлю інших робіт, товарів чи послуг.
У зв’язку із чим, вимагаємо внести до п.3.5.2 тендерної документації наступні зміни:
3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. - Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, предмету договору, сум договорів, дату укладення та стану виконання таких договорів, які укладалися та виконувалися в 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів без додатків до них (не менше одного за кожен рік), що вказані в довідці. Аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт по капітальному ремонту, реконструкції чи будівництва, в тому числі вулично-дорожньої мережі чи її складових частин.
Якщо, учасник процедури, який подав тендерну пропозицію зареєстрований, як суб’єкт підприємницької діяльності, 2018 році, він надає підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше двох) починаючи з дати державної реєстрації його як суб’єкта підприємницької діяльності із наданням документів, що підтверджують його реєстрацію у 2018 році.
У випадку не задоволення наших вимог, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою про встановлення дискримінаційних вимог Замовником та зобов’язання внесення змін до тендерної документації.
Також повідомляємо, що згідно усталеної судової практики витрати понесені учасниками щодо оскарження процедури закупівлі до Антимонопольного комітету України покладаються на членів тендерного комітету замовника (910/23510/17).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни згідно протоколу №55 від 20.05.2019 р., та оприлюднено відповідно до чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-14-000051-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33768346
Дата подання: 13 червня 2019 12:58
Дата подання: 13 червня 2019 12:58
Cкарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(на рішення тендерного комітету Летичівської селищної ради від 06.06.2019р., протоколи №61,62).
Зобов’язати Летичівську селищну раду скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», а також про визнання переможцем ТОВ «ДОРБУД ПЛЮС» і намір укласти з ним договір про закупівлю (протоколи № 61 та 62 від 06 червня 2019 року).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 червня 2019 20:24
рішення від 19.06.2019 № 7964 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 20:24
рішення від 03.07.2019 № 8830.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 16:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2019 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
3 348 207,60
UAH з ПДВ
|
3 348 207,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДОРБУД ПЛЮС |
4 280 023,20
UAH з ПДВ
|
4 280 023,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Відхилено |
3 348 207,60
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 11:06
|
ТОВ ДОРБУД ПЛЮС #41410578 |
Переможець |
4 280 023,20
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 11:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 червня 2019 09:02 |
Коментар щодо відміни: | Згідно п.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення хаконодавства з питань публічних закупівель. В звязку з допущенням технічної помилки, а саме невідповідність у тендерній документації найменування робіт і витрату локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1 проектно-кошторисної документації -улаштуання покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,5 мм (верхнього шпру товщиною 50 мм), квльквсть 6530м2 -на кожні 5ммзмвнення товщини шару додавати або виключати до норми 18-44-3, кількість-6530 м2 |
Документи:
26 червня 2019 09:02
|
протокол |