Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» код 50730000-1 за ДК 021:2015 (послуги з технічного обслуговування та ремонту систем вентиляції та кондиціювання повітря)
Очікувана вартість
3 816 150,00 UAH
UA-2019-05-13-002140-a a6a9789ef75a4d62a0391dd6f5ce3cec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 11:49
Очікувана вартість: 3 816 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 найменувань
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» код 50730000-1 за ДК 021:2015 (послуги з технічного обслуговування та ремонту систем вентиляції та кондиціювання повітря)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київ, м. Київ, На території Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування – власні кошти підприємства Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технические характеристики предмета закупки
Дата подання: 14 травня 2019 12:29
Дата відповіді: 17 травня 2019 10:40
№3 - "Ремонт або заміна електронних плат управління" услуга 40 шт Кондиционеры от 09 до 60. Каких плат ? 30 брендов ! стоимость разная ... Как определить ? №4 -" Ремонт кондиціонера канального типу" услуга 10 шт ???????? Что ремонтировать ???? Предохранитель или менять конденсатор наружного блока ??? №5, №6 - "демонтаж/монтаж внутреннего/наружного блока" услуга 35 шт - 09 или 60 ??? Настенного или канального ??? стоимость разная ... №7 -"Ремонт або заміна компресорів в кондиціонерах" 09-й или 60-й ??? инверторный или не инверторный ??? Буквенная абревитатура кондиционеров - отсутствует . Стоимость отличается в разы !!! №8 "Ремонт або заміна дренажної системи в борознах (штрабах)" - отделочные работы , после замены в штробах ??? Метраж ??? - как составить стоимость ?? и всё остальное в том же "описании" в позициях до № 12 !!!! - По этому "тех.заданию" определить стоимость - НЕ РЕАЛЬНО !!! № 1 "Регламентні роботи по сервісному обслуговуванню кондиціонерів" послуга 1080 шт - все эти работы перечислены в позициях с №13 по №38 по 270 шт. Давать стоимость на 1080 сервисных обслуживаний и ещё раз на то же самое на 270 - 4 раза в год ??? № 37 - "Огляд зовнішніх лакофарбових поверхонь, і при необхідності їх відновлення" послуга 270 шт - ?????? как определить стоимость ???? №40 - "Влаштування захисної конструкції для зовнішнього блоку" послуга 30 шт - размеры ??? материал ??? покраска ? и т.д. Проведение работ в рабочее ? или не рабочее время ? Учитывая, что согласно п."1.1.1. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна включати вартість усіх видів і обсягів комплектуючих відповідно до Технічного завдання " по этому "Тех.заданию" составить даже приблизительную стоимость - НЕ РЕАЛЬНО !!! Возможно определить только стоимость сервисных работ и диагностики (без стоимости ремонтов и запчастей)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання! Потреба у послугах, що є предметом закупівлі, сформована на основі заявок філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс». На даний час не має можливості дізнатися, які саме кондиціонери вийдуть з ладу впродовж року. Послугу з ремонту, Переможець торгів буде надавати після проведення діагностики і дефектації кондиціонерів, на підставі дефектного акту, складеного Виконавцем і узгодженого Замовником.
Тендерною документацією і проектом договору передбачено надання послуг за окремими заявками відповідно до технічної специфікації та виробничої необхідності Замовника.
п.1.6.1 Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 1 Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі
Дата подання: 16 травня 2019 17:42
Дата відповіді: 20 травня 2019 11:20
Ким повинен бути виданий Сертифікат офіційного сервісного центру з ремонту кліматичного обладнання? І якщо підприємство може виконувати сервісне обслуговування кліматичного обладнання по КВЕДУ, то може саме себе назвати сервісним центром і сам собі видати Сертифікат? Ким повинен бути виданий Сертифікат уповноваженого сервісного центру з ремонту кліматичного обладнання? Чи якоюсь конкретною Торговою маркою ? Чи всіма торговими марками кондиціонерів, які перераховані в Додатку 5 до тендерної документації п.2 Перелік кондиціонерів, що підлягають ремонту та сервісному обслуговуванню ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання!
Сертифікат офіційного сервісного центру з ремонту кліматичного обладнання повинен бути наданий компанією, яка є імпортером кондиціонерів в Україну та володіє мережею авторизованих сервісних центрів в м.Києві будь яких торгівельних марок.
Тех.задание
Дата подання: 17 травня 2019 11:18
Дата відповіді: 21 травня 2019 13:00
По ответу Заказчика: "На даний час не має можливості дізнатися, які саме кондиціонери вийдуть з ладу впродовж року. Послугу з ремонту, Переможець торгів буде надавати після проведення діагностики і дефектації кондиціонерів, на підставі дефектного акту, складеного Виконавцем і узгодженого Замовником. Тендерною документацією і проектом договору передбачено надання послуг за окремими заявками відповідно до технічної специфікації та виробничої необхідності Замовника." Если в договоре существует "замена компрессора" и указана стоимость этой услуги - Заказчик в праве требовать от исполнителя замены за указанную сумму ЛЮБОГО компрессора ! и по платам и по штробам и по лакокрвсочным покрытиям и т.д. Если рассчитывать и указывать в КП стоимость из расчёта самых дорогих вариантов - то сумма получится намного больше ориентировочной закупочной !!! И сама формулировка : "Дайте стоимость того, чего не знаем сами" - ????? И мало того : "Зафиксируйте эту стоимость в Договоре !!!" и дальше (в дальнейшем) : "А если не сделаете - разрываем Договор со штрафными санкциями для Исполнителя. И всё что сделано, помимо не сделанного, - оплате не подлежит согласно не выполнения условий Договора !" Как-то так...... совсем не так как должно быть !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання!
В додатку 5 до тендерної документації викладено повну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з переліком послуг, загальних технічних вимог та регламентних послуг по сервісному обслуговуванню кондиціонерів.
Просимо конкретизувати запитання та чітко сформулювати Ваші вимоги для розгляду та можливого внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІМАТТЕХ СЕРВІС" 3 812 000,00
UAH з ПДВ
3 774 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕФАНТ - КОМФОРТ" 3 810 000,00
UAH з ПДВ
3 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2019 14:46
Електронний підпис
23 червня 2019 14:46
Пояснювальна_записка.pdf
21 червня 2019 15:19
Електронний підпис
21 червня 2019 10:24
Довідка_МВС_на_07_06_.pdf
21 червня 2019 10:24
Довідка ДФС.pdf
31 травня 2019 10:40
Електронний підпис
31 травня 2019 10:28
Електронний підпис
31 травня 2019 10:21
Технічні.pdf
31 травня 2019 10:21
Статут.pdf
31 травня 2019 10:21
ст.17.pdf
31 травня 2019 10:21
Сервісний центр - дов..pdf
31 травня 2019 10:21
сервіс акліма.pdf
31 травня 2019 10:21
сервис SAKATA.pdf
31 травня 2019 10:21
сервис mitsubishi gree hoapp.pdf
31 травня 2019 10:21
санкції.pdf
31 травня 2019 10:21
Працівники -довідка.pdf
31 травня 2019 10:21
ПДВ.PDF
31 травня 2019 10:21
Опис.pdf
31 травня 2019 10:21
Накази-працівники.pdf
31 травня 2019 10:21
наказ.pdf
31 травня 2019 10:21
мат_тех.pdf
31 травня 2019 10:21
код доступу до статуту.pdf
31 травня 2019 10:21
згода з техніч.умовами.pdf
31 травня 2019 10:21
Договір_Медспецтранс_.pdf
31 травня 2019 10:21
Декларация.pdf
31 травня 2019 10:21
викон.зовов.-гар.лист.pdf
31 травня 2019 10:21
Аренда авто - ориг..pdf
31 травня 2019 10:21
Аналогіч.дог. -довідка.pdf
31 травня 2019 10:21
авто техпаспорта.pdf
31 травня 2019 10:21
2Договір_автовишки.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 10:01
Статут.pdf
31 травня 2019 10:01
ст.17.PDF
31 травня 2019 10:01
наказ + протокол.pdf
31 травня 2019 10:01
МТБ.pdf
31 травня 2019 10:01
Лист відгук.PDF
31 травня 2019 10:01
електробезпека.pdf
31 травня 2019 10:01
Дозвіл 902, 901.pdf
31 травня 2019 10:00
5 Ліцензія+Додаток 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"

ТОВ "КЛІМАТТЕХ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕФАНТ - КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"
#40493302
Переможець 3 400 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"
#40493302
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 19:27
1 Звіт з 53 19 241 БРІЛІАНТС ГРУП ТОВ.doc укладений
19 березня 2021 19:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:01
повідомлення ДУ2 53.19-241 ТОВ БРИЛІАНТС ГРУПч5 ст 36.docx зміни до договору
28 грудня 2019 14:58
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 09:09
повідомлення ду 1 узгоджене зменшення ціни договір 53 19 241 ТОВ Брілліантс груп.docx зміни до договору
08 липня 2019 09:09
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 16:12
53.19-241.pdf укладений
05 липня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору після внесення змін: 3 399 999,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 53.19-241
Договір:
Номер додаткової угоди: 53.19-241
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 53.19-241
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 липня 2019 — 01 червня 2020
Сума оплати за договором: 339 643,92
UAH (в тому числі ПДВ 56 607,32 UAH)