«Додаткові роботи на станції Вишгородська (перший пусковий комплекс) по об’єкту «Будівництво та реконструкція першої черги Кільцевої дороги для електропоїздів з підходами-під’їздами до платформ у м. Києві» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013» («Реконструкція» код 45454000-4 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
12 647 898,00 UAH
UA-2019-05-13-002121-a 9379602fccb149d6b4722a3141ff03e7
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа замовника: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 14:25
Очікувана вартість: 12 647 898,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63 239,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 126 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Додаткові роботи на станції Вишгородська (перший пусковий комплекс) по об’єкту «Будівництво та реконструкція першої черги Кільцевої дороги для електропоїздів з підходами-під’їздами до платформ у м. Києві» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013» («Реконструкція» код 45454000-4 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київ, м. Київ, станція "Вишгородська"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 1. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок; - Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни у разі відсутності в останнього небюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. 2. Джерело фінансування - власні кошти підприємства: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт 1. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету: - Замовник здійснює оплату прийнятих Робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку, за фактично виконані Роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані Роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок; 2. Джерело фінансування - власні кошти підприємства: - Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку, за фактично виконані Роботи. Пiсляоплата 90 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ 12 645 555,16
UAH з ПДВ
11 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД 12 584 658,56
UAH з ПДВ
12 584 658,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 11:32
Проект договору.PDF
06 червня 2019 11:32
Статут.PDF
06 червня 2019 11:32
Рішення_директор.PDF
06 червня 2019 11:32
Опис_2019.01.30.PDF
06 червня 2019 11:32
Наказ_Мелещенко_О.Л..PDF
06 червня 2019 11:32
Ліцензія.pdf
06 червня 2019 11:32
Витяг_ПДВ.PDF
06 червня 2019 11:32
Виписка.PDF

Публічні документи

07 червня 2019 15:20
sign.p7s
07 червня 2019 12:30
5Аналогічний договір.pdf
07 червня 2019 12:30
2Договір оренди.pdf
07 червня 2019 12:30
9Статут.pdf
07 червня 2019 12:30
6Витяг ПДВ.pdf
07 червня 2019 12:30
2Рішення 1.pdf
07 червня 2019 12:30
4Наказ на директора.pdf
07 червня 2019 12:30
3Рішення.pdf
07 червня 2019 12:30
Ліцензія.pdf
07 червня 2019 12:30
8Опис.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД
#20780788
Очікує рішення 12 584 658,56
UAH з ПДВ
19 червня 2019 16:28
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ
#32204113
Відхилено 11 600 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 16:28

Актуальні тендери

До пошуку