Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор МУ-320.4 (Беларус-320.4) з навісним обладнанням (або еквівалент)
Очікувана вартість
796 000,00 UAH
UA-2019-05-13-002108-a 812a6f51045b4771a86801e42d119baf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Садчикова

+380523572616 upravleniegkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30327520
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Бульварна, 25
Контактна особа: Євгенія Садчикова
+380523572616
upravleniegkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 14:21
Очікувана вартість: 796 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 388,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Трактор МУ-320.4 (Беларус-320.4) з навісним обладнанням (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000030 ● 6c638c78278b4321be36fa095088185e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.05.2018 № 28

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.05.2018 № 28

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-05-13-002108-а 13.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-20 16:57:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Трактор МУ-320.4 (Беларус-320.4) з навісним обладнанням (або еквівалент)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-13-002108-a) та відповідно підпунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1) Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
2) Чому станом на 20.05.2019 в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro Вами не оприлюдено тендерну документацію при тому, що днем розкриття тендерних пропозицій в оголошенні вказано 30.05.2019 та відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-23 10:55:57

Надання пояснень

Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради надає пояснення, щодо запиту від управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області направленого через електронну систему закупівель Zakupki.Prom.ua. При оголошенні процедури закупівлі: Трактор МУ-320.4 (Беларус-320.4) з навісним обладнанням (або еквівалент) (код ДК 021:2015 – 16700000 -2 "Трактори"), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-13-002108-a при оприлюднені закупівлі були допущені помилки , а саме оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490». Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради буде відмінено торги за вище вказаною закупівлею у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-21 16:26:10

Надання пояснень

Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради надає пояснення, щодо запиту від управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області направленого через електронну систему закупівель Zakupki.Prom.ua. При оголошенні процедури закупівлі: Трактор МУ-320.4 (Беларус-320.4) з навісним обладнанням (або еквівалент) (код ДК 021:2015 – 16700000 -2 "Трактори"), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-13-002108-a при оприлюднені закупівлі були допущені помилки , а саме оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490». Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради буде відмінено торги за вище вказаною закупівлею у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлене порушення усунуте шляхом відміни вказаної закупівлі, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 21.05.2019 № 71.

2019-06-06 13:56:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-06-11 10:39:25

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 травня 2019 16:53
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
21 травня 2019 16:53
Електронний підпис
21 травня 2019 16:47
протокол відміни МУ.PDF