Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
53 440,00 UAH
UA-2019-05-13-001950-a 9fae280cdf934c47983aa48639c20889
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Циганок Світлана

+380444846425 tsyganok@apostille.in.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 35198441
Вебсайт: http://www.apostille.in.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41
Контактна особа: Циганок Світлана
+380444846425
tsyganok@apostille.in.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 15:17
Очікувана вартість: 53 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 068,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції.
В своїй пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. В цьому разі техніка за своїми якостями має бути дійсно аналогічною.
Стан техніки - нова, що не була у використанні.
1) Персональний комп'ютер – 4 шт.
Склад персонального комп’ютера: системний блок, монітор, мишка комп’ютерна, клавіатура комп’ютерна. Гарантія: не менше 24 місяців.
1.1. Характеристики системного блоку:
Artline Business B45 v02 або Artline Business B27 v21. Процесор AMD Ryzen 5 2400G (3.6 - 3.9 ГГц) або Intel Core i3-8100 (3.6 ГГц), кількість ядер від 4, частота процесора від 3,6 ГГц. Об’єм ОЗУ не менше 8 ГБ. Тип ОЗУ DDR4-2400 або DDR4-2666 МГц. Тип відео: дискретне або інтегроване в материнську плату або процесор. Жорсткий диск SSD від 240Гб. Блок живлення від 400 Вт. Тип корпусу: компактний. Порти: LAN, D-Sub, від 2 х Usb 3.0 та вище (на задній панелі). Кабель живлення в комплекті.
1.2. Характеристики монітору:
Philips 216V6LSB2/62 або Asus VP228DE або LG 22M38A-B. Діагональ монітора: 20,7-21,5 дюймів. Тип покриття – матове. Формат матриці - 16:9. Розподільча здатність монітора - 1920x1080. Тип підсвічування: LED. Інтерфейс: VGA(D-Sub). Кабель живлення, інтерфейсний кабель VGA(D-Sub) та блок живлення (у випадку, якщо блок живлення не вбудований) в комплекті.
1.3. Характеристики мишки комп’ютерної:
A4 Tech OP-720 або SVEN RX-140. Тип сенсора - оптичний; інтерфейс - usb; кількість кнопок - від 2; кількість колес прокрутки - від 1; роздільна здатність - від 800 dpi. Довжина кабелю – не менше 1,5 м. Розміри – не менше 108 x 55 x 35. Дизайн: симетричний.
1.4. Характеристики клавіатури комп’ютерної:
Defender Element HB-520 або Sven 301 Standard або Gembird KB-U-101-UA. Тип - стандартна; формат - повнорозмірна; інтерфейс - usb; розкладка - англійська, російська, українська; кількість клавіш - від 104. Довжина кабелю – не менше 1,5 м.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 16:27
Документація.doc
13 травня 2019 16:27
Тех_вим_компи.doc
13 травня 2019 16:27
Договір поставки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 09:40
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання відповідаємо наступне.
Закликаємо уважно читати інформацію, що вказана в документації та додатках до неї, аби уникнути витрачання часу на підтвердження того, що вже було зазначено.
В додатку 1 до документаціїї, а саме в технічних вимогах чітко вказано, що Замовник також розглядає аналоги, якщо вони відповідають вимогам.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Крім того зауважуємо, що післі проведення аукціону система сама визначає найнижчу ціну, та відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, що затверджений наказом №35 Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р., саме пропозицію з найнижчою ціну має розглядати Замовник щодо відповідності пропозиції вимогам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 43 487,00
UAH з ПДВ
43 487,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошлак Костянтин Ігорович 48 880,00
UAH з ПДВ
48 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 53 400,00
UAH з ПДВ
53 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 21:55
Електронний підпис
20 травня 2019 21:54
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2019 21:54
Витяг.pdf
20 травня 2019 21:54
Виписка.pdf
20 травня 2019 21:54
ІПН.pdf
20 травня 2019 21:54
Декларація Philips.pdf
20 травня 2019 21:54
Паспорт.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 19:11
Паспорт та код.pdf
20 травня 2019 19:11
Лист відгук 2.PDF
20 травня 2019 19:11
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2019 19:11
Уставні документи .pdf
20 травня 2019 19:11
Лист відгук 1.PDF
20 травня 2019 19:11
Інструкція монітор Asus .pdf
20 травня 2019 19:11
Аналогічні договора.pdf
20 травня 2019 19:11
Авторизаційний лист .pdf

Публічні документи

21 травня 2019 09:12
Паспорт_Завірений.pdf
21 травня 2019 09:12
ІПН_Завірений.pdf
21 травня 2019 09:12
Виписка_Завірена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП Кошлак Костянтин Ігорович

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 43 487,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 15:55

Документи

23 травня 2019 15:55
Рисунок (774).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
43 487,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 15:55
Рисунок (774).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рисунок (811).jpg укладений
07 червня 2019 13:01
Рисунок (813).jpg укладений
07 червня 2019 13:01
Рисунок (812).jpg укладений
07 червня 2019 13:01
Рисунок (814).jpg укладений
07 червня 2019 13:01
Рисунок (809).jpg укладений
07 червня 2019 13:01
Рисунок (810).jpg укладений
07 червня 2019 13:01