Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 09130000-9 Oil and distillates
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров'я Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 22548359 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Коцюбинського, 7 |
Контактна особа: |
Денисько Віктор Анатолійович +380532563441 oagguoz@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | United Motor Transport Fleet of Health Care Establishments and Institutions of Poltava Region |
National ID: | 22548359 |
Contact point: |
Denysko Victor Anatolievich +380532563441 oagguoz@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2019 16:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2019 16:09 |
Початок аукціону: | 29 липня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 21 273 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 367,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 13 травня 2019 16:04 |
Enquiries until: | 04 червня 2019 16:09 |
Complaints submission until: | до 10 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 червня 2019 16:09 |
Information
Estimated total value: | 21 273 540 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 106 368 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2019 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2019 14:21 |
Перелік змін в ТД 29.05 (1).docx | |
29 травня 2019 14:21 |
Зміни ТД 29.05 (1).doc | |
29 травня 2019 14:21 |
sndtcab7.pdf | |
13 травня 2019 16:04 |
ТД.doc |
29 травня 2019 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2019 14:21 |
Перелік змін в ТД 29.05 (1).docx
|
|||
29 травня 2019 14:21 |
Зміни ТД 29.05 (1).doc
|
|||
29 травня 2019 14:21 |
sndtcab7.pdf
|
|||
13 травня 2019 16:04 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти (у разі наявності): ТОВ «Надежда Ритейл 2017», код ЄДРПОУ 41022256, адреса 36009, м. Полтава, вул. Зінківська, 19-б, ел.адреса: a.gergel@bvsua.com, телефон: +380504229182
Найменування, місцезнаходження, поштова адреса замовника, рішення, дії або бездіяльність, яких оскаржується: Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області, 36039, м. Полтава, вул. Коцюбинського, 7
Інформація про процедуру закупівлі: ДК 021:2015 – (09130000-9 Нафта і дистиляти)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-13-001822-a.
Відповідно до Протоколів засідання тендерного комітету Замовника, останнім помилково прийняте рішення щодо допущення до процедури автоматичної оцінки тендерних пропозицій пропозиції ТОВ «Глуско-КАРТ Україна», ПП «ОККО Контракт» та ТОВ ВОГ КАРД», які мають суттєві недоліки, а саме:
- ПП «ОККО Контракт» не відповідає кваліфікаційним вимогам, так як відповідно до вимог пунктів 4-5 Додатку 5 Учасник мав надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору 2016 - 2018 роках та копію аналогічного договору відповідно до предмету закупівлі (за будь-який з перечислених років визначених у п. 4 Додатку 5 тендерної документації. Аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність в Учасника досвіду щодо постачання (відпуск) товару відповідно до предмету закупівлі (бензин марки А-92, А-95 та дизельне паливо (у разі якщо підприємство новостворене, - надати лист довільної форми про те що за період ведення господарської діяльності не було укладено відповідних договорів)
У складі пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" відсутні договори на поставку бензину А-92 як наливом, так і через мережу АЗС по талонам, а ті договори що були надані, заключні не у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції не відповідає тій нумерації, яка зазначена та не є інформативним.
- ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" також не було виконано вимогу щодо надання копії аналогічного договору (відповідно до вимог визначених у п. 5 Додатку 5), оскільки Учасником було надано Договір поставки № ТТР-Д-191 від 11 травня 2017 року по смарт-картках та укладений не в порядку, який регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі», , що є також невідповідністю кваліфікаційним вимогам.
Також в складі тендерної пропозиції учасником надано Договір № ТТР-Д-1114 від 10.06.2019 року між ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", де останній має статус партнера та лише сприяє йому у реалізації Товарів своїм корпоративним клієнтам( п 3.1) та в свою чергу не несе відповідальності по його зобов’язаннях перед третіми особами (п 4.1).. У вказаних договорах відсутнє чітке зазначення строків постачання (цілодобово), та порядку розрахунку, що не відповідає вимогам, зазначеним у розділі ІІІ п.6 Тендерної документації.
-ТОВ "ВОГ КАРД" також не виконав умови тендерної документації щодо надання у п. 4 Довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору у 2016-2018 роках та у п. 5 Копії аналогічного договору відповідно до предмету закупівлі (за будь-який з перечислених років визначених у п. 4 Додатку 5 ТД)
На виконання зазначеної вимоги ТД ВОГ було надано Договір на поставку нафтопродуктів оптовими партіями від 04.12.2018 року , предметом якого була передача нафтопродуктів оптовими партіями товар (п. 1.1. договору). на загальну суму 559 788 грн 50 коп. Цей договір не є договором, яким укладається в порядку визначеному ЗУ "Про публічні закупівлі", а тому не може вважатися аналогічним, оскільки не підтверджує досвід учасника щодо можливості виконання вимог п. 4.3. розділу 1 ТД (заправка по талонам або наливом). Договір з АТ "Турбоатом" містить продаж нафтопродуктів оптовими партіями.
Крім того, на виконання даної умови був наданий чинний договір про закупівлю від 2019 року, що також не є виконанням умови підтвердження договору, а тому документація, надана ТОВ "ВОГ КАРД" не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Ніхто з вище зазначених учасників після оприлюднення тендерної документації не скористалися своїм правом оскаржити ці умови чи подати заперечення. В строк ними цього не було зроблено.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» ,
ПРОШУ: Прийняти вимогу до розгляду;
Зобов’язати Замовника скасувати протокол № 58 від 19.06.2019 року щодо допущення ТОВ «Глуско-КАРТ Україна», протокол № 57 від 19.06.2019 року щодо допущення ПП «ОККО Контракт» та протокол № 59 від 19.06.2019 року щодо допущення ТОВ «ВОГ КАРД» до участі у автомотичній оцінці.
За результатами прекваліфікації замовником було визначено такими, що відповідають кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам тендерної документації і допущено до процедури автоматичної оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «Татнефть-АЗС-Україна», ТОВ «ВОГ КАРД", ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» та ПП "ОККО КОНТРАКТ" та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
Однак, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" звернулося до Замовника за роз'ясненнями стосовно невідповідності документів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", ПП "ОККО КОНТРАКТ", ТОВ «ВОГ КАРД» вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет замовника вважає, що вимоги заявника стосовно визнання тендерних пропозицій учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" та ПП "ОККО КОНТРАКТ", ТОВ «ВОГ КАРД такими , що не відповідають вимогам тендерної документації є надуманими, не відповідають дійсності та не підлягають задоволенню з огляду на нижченаведене:
1) щодо надання ПП "ОККО КОНТРАКТ" (надалі ПП) довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору та копію аналогічного договору, то у тендерній пропозиції цього Учасника міститься Довідка про досвід виконання аналогічного договору, а також :
- на стор.66 файлу «pagenumber.pdf» містяться копії договору про закупівлю за державні кошти з ДГЗ «Укргазбанк» бензину марки А-95 (договір від 27.04.2018 № 281/1);
- на стор. 145-182 міститься інформація про участь ПП у закупівлі бензину А-92 (довідка від 02.05.2019 р. № 618/17) бюджетною установою -Комунальним підприємством «Херсонський КТС Херсонської міськради» тощо, які обгрунтовано визнані замовником як аналогічні;
2) у тендерній документації замовником зазначено надання одного аналогічного договору, а не декількох і Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обов’язковість відповідності аналогічних договорів вимогам саме цього закону;
3) реєстр документів ПП у достатній мірі є інформативним для отримання замовником інформації;
4) відносно надання ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" (надалі-ТОВ ГКУ) копії аналогічного договору відповідно до п.5 Додатку 5 до тендерної документації, то ТОВ ГКУ надав договори :
-від 10.06.2019 р. № ТТР-Д-1114 про співпрацю згідно з розділом 3 якого Постачальник сприяє ТОВ ГКУ, як Замовнику, у реалізації Товарів ( визначення у п.1.2. цього договору як А-92,А-95 та ДП) відповідно до договорів поставки між Сторонами;
- надано у тендерній пропозиції файл «договір про співпрацю.pdf» (стор.66-69), з копією договору про співпрацю від 02.01.2019 № 35-Д-869/1, згідно п.3.1. якого Постачальник сприяє ТОВ ГКУ, як Замовнику, у реалізації Товарів ( визначення у п.1.2 цього Договору містить поняття «бланки-дозволи (талони)» та п.1.3 договору визначає поставку «бензин будь-якого виду») тощо, що у сукупності розцінене замовником як аналогія потрібного договору ;
5) висновки про ненадання ТОВ «ВОГ КАРД" довідки про досвід виконання аналогічного договору є невірними, так як ця довідка розміщена на стор.135 тендерної пропозиції Учасника згідно з реєстром;
6) договір наданий учасником ТОВ «ВОГ КАРД" як аналогічний, з АТ «Турбоатом» від 04.12.2018 р. № 15-ШК/012 визнаний об”єктивно замовником належним, оскільки поняття «оптові партії» містить в собі обгрунтування великих обсягів поставки пального, а у даному випадку обсяги закупівлі і є оптовими : А-92 кількістю 260 000 л; А-95 -18 000 л; ДП- 280 000 л і т.д.
З огляду на викладене, тендерний комітет замовника (протокол № 73 від 25.06.2019 р.) відмовив у скасуванні протоколів №№ 57, 58, 59 щодо допущення учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", ПП "ОККО КОНТРАКТ" та ТОВ «ВОГ КАРД» до участі у автоматичній оцінці.
Голова тендерного комітету В.А.Денисько
Вик.Пономаренко
562844
Відповідно до пункту1Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій:
Всі документи тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.). У разі якщо інформація на відсканованій копії буде не доступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст буде видно не в повному обсязі і т. д.), така пропозиція Учасника відхиляється з підстави не надання інформації передбаченої тендерною документацією та не відповідності вимогам тендерної документації.
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" надали Довідку вих.№2 від 12,06,2019р. інформація на відсканованій копії якої не доступна до перегляду (зображення не чітке, текст не видно в повному обсязі.
Також просимо звернути Вашу увагу , що відповідно до предмету закупівлі Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (09132000-3 – бензин марки А-92, А-95, 09134200-9 – дизельне паливо), за місцем та способом поставки 09132000-3 – бензин марки А-92 (талони) – 260 000 л., бензин марки А-92 (налив) – 80 000 л., бензин марки А-95 (талони) – 18 000 л., 09134200-9 – дизельне паливо (талони) – 280 000 л., дизельне паливо (налив) - 60 000 л. ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" не надав копії аналогічного договору (відповідно до вимог визначених у п. 5 Додатку 5), адже Учасником було надано Договір поставки № ТТР-Д-191 від 11 травня 2017 року по смарт-картках та не за результатами тендерної процедури закупівлі, що не свідчіть про надійність постачальника. ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" ані у довідці про матеріально технічну базу, ані у інших довідках не надав жодної інформації про наявність у нього можливостей передачі предмету закупівлі наливом, а відповідно до Договору № ТТР-Д-1114 ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» надає ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" статус партнера та лише сприяє йому у реалізації Товарів своїм корпоративним клієнтам( п 3.1) та в свою чергу не несе відповідальності по його зобов’язаннях перед третіми особами (п4.1).
Відповідно до Додатку 6 тендерної документації Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (учасник заповнює інформацію по кожному пункту таблиці відповідно до одного з обраних варіантів
Відповідна довідка відсутня у складі пропозиції та ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Відповідно до пункту1Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій:
Усі документи повинні бути послідовно пронумерова
ні та містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, окрім оригіналів та нотаріально завірених копій документів.
ПП "ОККО КОНТРАКТ" надали документи, Витяг з ЄДР від 23,05,2019 та Лист згода на обробку персональних даних Буцерко Н., які не містять підпису уповноваженої особи
Відповідно до пункту 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій:
Учасник мав надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку.
Відповідний документ відсутній у пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ"
Відовідно до вимог Додатку 5 Учасник мав надати
п4 Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору 2016 - 2018 роках.
п5. Копія аналогічного договору відповідно до предмету закупівлі (за будь-який з перечислених років визначених у п. 4 Додатку 5 тендерної документації).
а) Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Тендерної документації є договори, які підтверджують наявність в Учасника досвіду щодо постачання (відпуск) товару відповідно до предмету закупівлі (бензин марки А-92, А-95 та дизельне паливо (у разі якщо підприємство новостворене, - надати лист довільної форми про те що за період ведення господарської діяльності не було укладено відповідних договорів
У складі пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" відсутні договори на поставку бензину А-92 як наливом, так і через мережу АЗС по талонам,а надані договори також були заключні не через процедуру публічних закупівель, отже і ця вимога не була виконана.
Відповідно до Довіреності на уповноважену особу ПП "ОККО КОНТРАКТ" має право підпису рахунків в рамках заключних договорів, що не перевищує 500 000, грн(п’ятсот тисяч гривень 00 коп), що не відповідає прогнозованій вартості закупівлі 21 273 540,00 грн ( двадцять один мільйон двісті сімдесят три тисячі п’ятсот сорок гривень 00 коп)
Зважаючи на вище зазначені факти просимо визнати пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" та ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" такими, що не відповідають вимогам тендерної документації
За результатами прекваліфікації замовником було визначено такими, що відповідають кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам тендерної документації і допущено до процедури автоматичної оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «Татнефть-АЗС-Україна», ТОВ ВОГ КАРД", ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» та ПП "ОККО КОНТРАКТ" та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
Однак, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" звернулося до Замовника за роз'ясненнями стосовно невідповідності документів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", ПП "ОККО КОНТРАКТ" вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет замовника вважає, що вимоги заявника стосовно визнання тендерних пропозицій учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" та ПП "ОККО КОНТРАКТ" такими , що не відповідають вимогам тендерної документації є надуманими, не відповідають дійсності та не підлягають задоволенню з огляду на нижченаведене:
1) стосовно довідки ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна» ( надалі -ТОВ ГКУ) від 12.06.2019 вих. №2, то інформація на відсканованій копії доступна до перегляду і є читабельною з огляду на те, що на її стор.3-4 чітко зображено відомості з ГУ статистики у м.Києві , яка і є основою інформації у зазначеній довідці;
2) відносно надання копії аналогічного договору відповідно до п.5 Додатку 5 до тендерної документації, то ТОВ ГКУ надав договори :
-від 10.06.2019 р. № ТТР-Д-1114 про співпрацю згідно з розділом 3 якого Постачальник сприяє ТОВ ГКУ, як Замовнику, у реалізації Товарів ( визначення у п.1.2. цього договору як А-92,А-95 та ДП) відповідно до договорів поставки між Сторонами;
- надано у тендерній пропозиції файл «договір про співпрацю.pdf» (стор.66-69), з копією договору про співпрацю від 02.01.2019 № 35-Д-869/1, згідно п.3.1. якого Постачальник сприяє ТОВ ГКУ, як Замовнику, у реалізації Товарів 9 визначення у п.1.2 цього Договору містить поняття «бланки-дозволи (талони)» та п.1.3 договору визначає поставку «бензин будь-якого виду») тощо, що у сукупності розцінене замовником як аналогія потрібного договору ;
3) щодо учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" (надалі- ПП), то наданий ним Витяг з ЄДРПОУ є оригінальним документам, що міститься у загально-доступному режимі на відповідному державному сайті і не потребує завірення;
4) лист згода на обробку персональних даних головного бухгалтера Буцерко Н.Й. не вимагалося тендерною документацією і не несе необхідного юридично-смислового навантаження тендерної пропозиції ПП;
5) на стор.29 файлу тендерної пропозиції ПП «установчі» міститься копія витягу з реєстру платника податку;
6) у тендерній документації міститься Довідка про досвід виконання аналогічного договору, а також :
- на стор.66 файлу «pagenumber.pdf» містяться копії договору про закупівлю за державні кошти з ДГЗ «Укргазбанк» бензину марки А-95 (договір від 27.04.2018 № 281/1);
- на стор. 145-182 міститься інформація про участь ПП у закупівлі бензину А-92 (довідка від 02.05.2019 р. № 618/17) бюджетною установою -Комунальним підприємством «Херсонський КТС Херсонської міськради» тощо, які обгрунтовано визнані замовником як аналогічні;
7) на стор.9 тендерної пропозиції ПП міститься копія довіреності, пп.2) якої уповноважує представників Стоянського С.С. та Кучабську І.О. укладати та підписувати на умовах післяоплати договори, що не перевищують 190 млн.грн., у т.ч. договори за процедурами закупівель.
З огляду на викладене, тендерний комітет замовника (протокол № 72 від 24.06.2019 р.) відмовив у визнанні тендерних пропозицій учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", ПП "ОККО КОНТРАКТ" такими, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Голова тендерного комітету В.А.Денисько
Вик.Пономаренко
562844
Форма „ Тендерна пропозиція " подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку учасника (у разі наявності).
Учасник не повинен відступати від даної форми.
Примітки:
* - вартість пропозиції повинна зазначатись Учасником з поміткою «з ПДВ» або «без ПДВ» в залежності від системи оподаткування (згідно з Податковим кодексом України).
** ціни необхідно зазначати в українських гривнях з двома знаками після коми (копійки).
*** Учасник пропозиція якого знаходиться на розгляді тендерним комітетом, повинен повторно подати форму «Тендерна пропозиція» Додаток 4 до Тендерної документації, з зазначенням остаточних цін визначених за результатами електронного аукціону у строк не пізніше ніж 1 робочий день з дня проведення електронного аукціону або відхилення попередньої тендерної пропозиції.
Зауважуємо, що ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" всупереч вимог було змінено ФОРМУ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ", зокрема було додано додаткову графу з ціновими характеристиками бензину А-95, чим була порушена Форма „ Тендерна пропозиція " .
Зважаючи на порушення вимог тендерної документації, відповідно до пункту 4 розділу V. Оцінка тендерної пропозицій, вимагаємо визнати пропозицію учасника що ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
ТОВ «ВОГ КАРД»
Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (UA-2019-05-13-001822-a).
За результатами аукціону Замовником було визначено переможцем ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
Однак, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" звернулося до Замовника за роз'ясненнями стосовно невідповідності документів переможця вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет Замовника всупереч доводам Товариства з обмеженою відповідальністю “ВОГ КАРД” ( надалі - заявник) вважає, що учасник (переможець) ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» не порушив вимог Додатку 4 до тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) з огляду на нижченаведене :
Форма додатку 4 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» передбачала у графі 2 зазначення найменування предмету закупівлі згідно з умовами тендерної документації, в якій і було зазначено «бензин А-95 (талони)»; у графі 4 повинно бути вказано «кількість, л», яка згідно з предметом закупівлі повинна становити 18 000 л; у графах 5,6 повинна зазначатися ціна за одиницю та загальна вартість товару за результатами аукціону із зазначенням з ПДВ.
При цьому переможець надав тендерну пропозицію , яка повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині найменування предмету закупівлі, його кількості та ціни, а тому тендерний комітет ( протокол від 02.08.2019 року № 88) відмовив у визнанні тендерної пропозиції переможця такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Голова тендерного комітету В.А.Денисько
Скарги до процедури
Дата подання: 24 червня 2019 23:27
Дата подання: 24 червня 2019 18:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-23-000010 ● dbe38f8a9d6a4bb8b3896b22abca44c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2019 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2019 № 25
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління І.САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 22.05.2019 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-05-13-001822-a 13.05.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління І.САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником - ОАГ ЗУОЗ розглянуто та прийнято до уваги висновок №UA-M-2019-05-23-000010 управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та за рішення тендерного комітету від 29.05.2019 року(протокол №46) внесено відповідні зміни у тендерну документацію та 29.05.2019 року оприлюднено через електронну систему закупівель документи, що свідчать про усунення порушення (див.сайт закупівель).
2019-06-03 08:37:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель
2019-06-03 16:01:38
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров'я Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 22548359 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Коцюбинського, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" |
20 217 220,00
UAH з ПДВ
|
14 586 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
18 316 840,00
UAH з ПДВ
|
14 687 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" #41022256 |
Переможець |
14 586 130,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 08:41
|
Додаткова угода _ 3 ТОВ Надежда Ритейл 2017 _ 331.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 08:29
|
Додаткова угода _ 2 ТОВ Надежда Ритейл 2017 _ 331.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 11:40
|
Додаткова угода ТОВ Надежда Ритейл 2017 _ 331.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2019 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 08:34
|
ДОГОВІР | укладений |
12 серпня 2019 08:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів та ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Учасник та Замовник, на виконання ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" дійшли взаємної згоди про продовження дії тендерного договору на строк, достатній для проведення прпоцедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |