Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи головного фасаду будинку-пам'ятки архітектури національного значення на пл. Ринок, 5, охоронний № 326/4 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Очікувана вартість
825 481,00 UAH
UA-2019-05-13-001519-c 18bef685476b4ff4b9467138caf0d2ab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Богайчик Павло Володимирович

300322975569 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Богайчик Павло Володимирович
300322975569
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 12:04
Очікувана вартість: 825 481,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 127,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Ремонтно-реставраційні роботи головного фасаду будинку-пам'ятки архітектури національного значення на пл. Ринок, 5, охоронний № 326/4 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтно-реставраційні роботи головного фасаду будинку-пам'ятки архітектури національного значення на пл. Ринок, 5, охоронний № 326/4 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-001519-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 29 травня 2019 18:02
Відхилення пропозиції
Доброго дня. Відповідно до протоколу №29/05/2019/1 від 29 травня 2019 року, тендерний комітет Управління охорони історичного середовища ЛМР прийняв рішення відхилити пропозицію ТОВ "Еталон-Ком" в закупівлі Ремонтно-реставраційні роботи головного фасаду будинку-пам'ятки архітектури національного значення на пл. Ринок, 5, охоронний № 326/4 у м. Львові (роботи з будівельного підряду). Причиною відхилення стало недотримання вимог кваліфікаційним критеріям. У зв’язку з відсутністю в протоколі №29/05/2019/1 від 29 травня 2019 року обгрунтування відхилення пропозиції ТОВ "Еталон-Ком", просимо надати інформацію, яким саме кваліфікаційним критеріям не відповідає подана ТОВ «Еталон-Ком» пропозиця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2019 11:20
Доброго дня!
Ваша пропозиція як учасника допорогової закупівлі не відповідає вимогам замовника встановлених у п.9.5 та п. 9.10 Оголошення про проведення допорогової закупівлі по предмету закупівлі: Ремонтно-реставраційні роботи головного фасаду будинку-пам'ятки архітектури національного значення на пл. Ринок, 5, охоронний № 326/4 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 783 569,46
UAH з ПДВ
724 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 800 000,00
UAH з ПДВ
725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 15:21
пл. Ринок, 5.rar

Публічні документи

21 травня 2019 14:01
лист переможець.pdf
21 травня 2019 14:01
пільги на ПДВ.pdf
21 травня 2019 14:01
проект договору.pdf
21 травня 2019 14:01
довідка конкуренція.pdf
21 травня 2019 14:01
ліцензія.PDF
21 травня 2019 14:01
статут Центр комплекс.pdf
21 травня 2019 14:01
технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
#40359521
Відхилено 724 900,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 15:45
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Переможець 725 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 11:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

63/43-р/к

Дата рішення у справі

07.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:28
Дод угода ринок 5.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:57
Дод угода №5 Ринок 5 з дод 5,6.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 09:14
ринок 5 дод угода 4.pdf зміни до договору
22 липня 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 09:22
Дод угода №3 від 06.03.2020 Ринок 5.pdf зміни до договору
06 березня 2020 09:21
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
14 червня 2019 15:45
Ринок_5_додатки до договору.pdf укладений
14 червня 2019 15:29
Ринок_5_Договір.pdf укладений
14 червня 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку з виникненням об"єктивних обставин, що спричинили продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: № Р-5р
Договір:
Номер додаткової угоди: № Р-5р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з об'єктивних обставин, що спричинили продовження дії договору та у зв'язку з видачею дозволу на виконання будівельних робіт ДАБІ України № ІУ 113192320786 від 29.08.2019
Номер договору про закупівлю: № Р-5р
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою Сторін, відповідно до п.8.1. Договору №Р-5р від 14.06.2019 року про закупівлю робіт за державні кошти по об'єкту: "Ремонтно-реставраційні роботи головного фасаду будинку-пам'ятки архітектури національного значення на пл. Ринок, 5, охоронний № 326/4 у м. Львові" та згідно Постанови Кабінету Міністрів країни від 11 березня 2020р. № 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2"
Номер договору про закупівлю: № Р-5р
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою Сторін, відповідно до п.8.1. Договору №Р-5р від 14.06.2019 року про закупівлю робіт за державні кошти по об'єкту: "Ремонтно-реставраційні роботи головного фасаду будинку-пам'ятки архітектури національного значення на пл. Ринок, 5, охоронний № 326/4 у м. Львові" та згідно Постанови Кабінету Міністрів країни від 11 березня 2020р. № 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2"
Номер договору про закупівлю: № Р-5р
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою сторін , згідно п.1.ч.5.ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі робіт
Номер договору про закупівлю: № Р-5р
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 583 619,00
UAH