Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03562537 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Гаванська, 15 |
Контактна особа: |
Надія Рогожнікова +380935409033 kz_dgp_dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2019 15:50 |
Очікувана вартість: | 184 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,82% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 14:56 |
proekt_dogovora.doc | |
13 травня 2019 14:56 |
оголошення дезінфікуючі засоби!.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
протоколу №33 засідання тендерного комітету від 28.05.2019 року
комунального закладу «Дніпропетровський геріатричний пансіонат»
Дніпропетровської обласної ради»
Тендерним комітетом комунального закладу «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради» оприлюднено протокол №33 засідання тендерного комітету від 28.05.2019 року щодо визначення переможцем торгів на закупівлю дезінфекційних засобів згідно оголошення UA-2019-05-13-001477-a.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету (надалі – ТК) переможцем визначено учасника торгів ТОВ «УкрДез», якого переможцем закупівлі визначила електронна система. Також в протоколі зазначено, що цінова пропозиція учасника відповідає вимогам, зазначеним в Оголошенні.
Проте, члени тендерного комітету повністю проігнорували зміст тендерної позиції учасника ТОВ «УкрДез», а саме документів, які повинні бути надані згідно пункту 4 Оголошення – «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження». Згідно цього пункту «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документ про якість (сертифікат якості, свідоцтво про державну реєстрацію, методичні вказівки щодо застосування запропонованого засобу, висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію та чинні протягом терміну постачання товару».
Саме зміст цих наданих документів на запропонований ТОВ «УкрДез» дезінфекційний засіб «КлінДез 401» і є проблемним!
Надані офіційні документи на дезінфекційний засіб «КлінДез» виробництва ТОВ «НВК УКРАСЕПТИКА» містять розбіжності щодо основного показника якості для дезінфекційного засобу - вміст активно діючої речовини (активного хлору) в засобі. Зверніть на це увагу!
1. Згідно Свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу «КлінДез 401» (№05.03.02-08/1464 від 29.02.2016 р.) активно діюча речовина – гіпохлорит натрію – початковий вміст активного хлору 6,0-9,0%.
Згідно Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Засобу мийного з дезінфікуючим ефектом «КлінДез 400» і «КлінДез 401» (№05.03.02-04/5005 від 23.02.2016 р.) діюча речовина – гіпохлорит натрію – початковий вміст активного хлору 6,0-9,0%.
Згідно п.1.3 «Методичних вказівок щодо застосування засобу мийного з дезінфікуючим ефектом «КлінДез 401» з метою дезінфекції та достерилізаційного очищення» (№665-2016 від 29.02.2016) (надалі – МВ) початковий вміст активного хлору у концентраті засобу 5,0-9,0%, а згідно п.7.1 МВ норма для показника №5 - «Масова частка активного хлору в засобі» (г/л, не менше) – 30,0 (що відповідає 3,0%).
Згідно наданого учасником торгів ТОВ «УкрДез» Сертифікату якості на засіб «КлінДез 401» (від 29.12.2018 р., № серії (партії) К 151218/0501) нормативна Масова частка активного хлору (г/л, не менше) – 30,0 (що відповідає 3,0%).
Згідно таблиці 1 Розділу 2 МВ в розрахунках для приготування робочих розчинів засобу «КлінДез 401» не передбачена концентрація активного хлору в засобі менше 5,0%.
Згідно п.6.3 МВ термін зберігання засобу не менше 1 року, проте який вміст активного хлору в засобі гарантується на кінець цього терміну в жодному документі не вказано.
Як використовувати засіб, який вміст активного хлору в засобі брати користувачу до уваги для приготування робочих розчинів? Не зрозуміло!
До речі, слід зазначити, що концентрація активного хлору «не менше 3,0%» відповідає вмісту активного хлору в засобі для миття санітарно-технічного обладнання і вибілювання білизни «Білизна»! Тож, може немає різниці між засобом «КлінДез 401» і засобом «Білизна»?
2. В пункті 1.7 МВ не вказано клас небезпеки засобу «КлінДез 401» при інгаляційному впливі (лише при надходженні у шлунок і при дії на шкіру). Разом з тим, в цьому ж пункті вказано про можливість проведення дезінфекції методом протирання в присутності осіб, непричетних до знезараження об'єктів (хворих, персоналу, працівників підприємства та інших осіб, окрім дітей), але обмежень по концентрації робочих розчинів за активним хлором не встановлено.
Яким чином можливо зазначати в МВ можливість проведення дезінфекції методом протирання в присутності осіб, непричетних до знезараження об'єктів без визначення класу небезпеки засобу при інгаляційному впливі – не зрозуміло!
3. Згідно п.4.3 МВ «Застережні заходи в умовах застосування засобу для обробки окремих об’єктів» допускається приготування робочих розчинів, проведення дезінфекції розчинами «КлінДез 401» («Clean&Dez 401») способом протирання, замочування, занурення (в закритих кришкою ємностях) у присутності хворих та осіб, безпосередньо не причетних до проведення дезінфекційних заходів (пацієнтів, у тому числі дітей, школярів, відвідувачів та персоналу закладів відпочинку, розваг, об'єктів комунально-побутового призначення, працівників та пасажирів громадського транспорту без захисту органів дихання і очей. Але такий запис суперечить положенням наданого Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Засобу мийного з дезінфікуючим ефектом «КлінДез 400» і «КлінДез 401» (№05.03.02-04/5005 від 23.02.2016 р.), згідно якого «роботи, пов’язані із приготуванням робочих розчинів засобу, потрібно виконувати в провітрюваних приміщеннях, забезпечених водою і каналізацією та потребують використання індивідуальних засобів захисту шкіри, органів дихання та очей – халат, шапочка, фартух із прогумованої тканини, гумові рукавички, спеціальне взуття, захисні окуляри типу ПО-2, ПО-3 чи моноблок, респіратор типу РПГ-67 або РУ-60 М з патроном марки «В» чи «Пелюстка».
Слід зазначити, що всі дезінфекційні засоби на основі активного хлору (і рідкі, і порошкоподібні, і таблетовані) мають обмеження по концентрації робочих розчинів, які можливо використовувати методом протирання у присутності хворих. Відсутність зафіксованих у нормативному документі обмежень щодо концентрацій активного хлору в розчинах, які можливо використовувати у присутності сторонніх осіб може створити небезпеку для здоров’я оточуючих, тим більше – осіб похилого віку!
Наявні невідповідності і розбіжності в наданих учасником документах, скоріш за все, залишились поза увагою членів тендерного комітету!
Таким чином, Замовником не виконані власні вимоги, викладені в Оголошенні, і документи щодо «якості» запропонованого дезінфекційного засобу, надані учасником, не були належним чином оцінені із залученням фахівців закладу, які мають професійне відношення до виконання дезінфекційно-стерилізаційних заходів і відповідають за їх ефективність!
Також це ставить у нерівні умови учасників закупівлі.
На підставі викладеного і керуючись Оголошенням про проведення закупівлі та Наказом № 10 від 19 березня 2019 року вимагаємо здійснити повторне оцінювання пропозицій учасників закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-10-000037 ● 9fa3a7346e9c46d6a542bf2e3b1bcb10
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 18:19 |
09.09.2019 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення
22
UA-2019-05-13-001477-а
Комунальний заклад «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради (03562537)
Не вірно визначено процедуру закупівлі контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-11 12:15:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: « Дезінфекційні засоби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-13-001477-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником було проведено закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція UA-2019-01-11-001469-c з очікуваною вартістю 66 955 грн та UA-2019-05-13-001477 з очікуваною вартістю 184 000 грн.. Аналіз річного плану Замовника свідчить, що за даним предметом закупівлі ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція на 2019 рік загальна запланована вартість закупівель складає 250 955 грн., що вище граничної суми, зазначеної в статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником проведені закупівлі за 2 окремими договорами: від 01.02.2019 Договір №5 та від 10.06.2019 Договір №25, без застосування процедур закупівлі, які визначені у статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Чому при проведенні закупівлі не була застосована процедура «відкритих торгів»?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-17 09:26:40
Пояснення
Пансіонат при вирішенні завдань по забезпеченню потреби в товарах, роботах та послугах неухильно дотримується вимог щодо здійснення всіх закупівель шляхом тендерних процедур та допорогових закупівель. Вважаємо, що при здійсненні закупівлі "Дезінфікуюяих засобів" нами були дотримані вимоги щодо застосування допорогової закупівлі з урахуванням того, що фінансування на вказані цілі надійшло в сумі 66955,00 грн., яка була розрахована в кошторисі на 2019 рік і було проведено допорогову закупівлю в січні п.р., сума 184000,00 доведена довідкою від 15.03.2019 року № 67/43 (копія довідки додається), як додаткове фінансування і було проведено допорогову закупвлю в травні п.р. Таким чином нами, як Замовником не було наміру ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2019 16:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УкрДез" |
91 620,00
UAH з ПДВ
|
83 362,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сєра Катерина Юріївна |
92 980,00
UAH з ПДВ
|
83 362,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
111 420,00
UAH з ПДВ
|
85 438,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дезцентр плюс" |
115 920,00
UAH з ПДВ
|
115 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дніпроекспрестехнологія" |
151 590,00
UAH з ПДВ
|
151 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УкрДез" #39211977 |
Переможець |
83 362,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 08:40
|
догов 25.PDF | укладений |
12 червня 2019 08:39
|