Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Computer-related equipment
Очікувана вартість
19 070 000,00 UAH
UA-2019-05-13-001262-c 25645b892e764f119ba9aad2760636f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філевич Галина Василівна

+380342552017 galya.if00@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39356695
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Контактна особа: Філевич Галина Василівна
+380342552017
galya.if00@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education, Science and Youth Policy of the Ivano-Frankivsk Regional State Administration
National ID: 39356695
Contact point:
+380342552017
galya.if00@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 травня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 червня 2019 12:04
Очікувана вартість: 19 070 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 380000 UAH
Publication date: 13 травня 2019 16:10
Enquiries until: 02 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 08 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 червня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 19 070 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
207 комплекти
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського, 21
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Computer-related equipment
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 26 грудня 2019
6 комплекти
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського, 21
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Computer-related equipment
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 26 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 16:12
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-001262-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ГРОМАДСЬКА СПІЛКА "МІЖРЕГІОНАЛЬНА ПРАВОЗАХИСНА АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:39922410
Дата подання: 02 червня 2019 14:54
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога міститься у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2019 18:22
Таким чином, включення до предмету закупівлі позицій 1.2-1.47 технічних вимог до другого комплекту обладнання не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.

Документи подані скаржником

02 червня 2019 14:54
вимога.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000029 ● 3d0606b542654a389e33390c8f7bb28c
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 серпня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

09.07.2019 № 35_

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.07.2019 № 35


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-13-001262-c 13.05.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-17 13:01:45

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Комп'ютерне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-13-001262-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чому в оприлюдненій інформації про предмет закупівлі вказане найменування предмету закупівлі «ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання», тоді як у Додатку 3 «Технічні завдання» до тендерної документації поряд з комп’ютерним обладнанням зазначено про Наочно-дидактичний матеріал з української мови на магнітах для вчителя, Наочно-дидактичний матеріал з української мови на магнітах для учня, Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови на магнітах для вчителя, Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови на магнітах для учня, Наочно-дидактичний матеріал з математики на магнітах для вчителя, Наочно-дидактичний матеріал з математики на магнітах для учня, Танграм на магнітах, Магнітно-маркерний планшет, Набір грошових знаків (роздатковий), Набір «Частини цілого на крузі. Прості дроби» на магнітах для вчителя, Набір моделей геометричних тіл та фігур (демонстраційний), Набір моделей геометричних тіл та фігур (роздатковий), Набір «Одиниці об’єму» для вчителя, Рахівниця, Розкладне коло для вивчення дробів без написів для учня, Набір креслення для вчителя, Терези, Мірки, Кольорова геодошка, Балансиртерези, Лупа, Комплект для вирощування рослин, Колекція гірських порід, Лабораторія для рослин, Лабораторія для вирощування квітки, Прозора гелева коробка для спостереження за кореневою системою, Глобус, Модель обертання Землі навколо Сонця, Велика лупа, Колекція «Морське дно», Термометр, Модель кругообігу води в природі, Набір для очищення води, Бак для спостереження за кореневою системою рослини, Пластикові овочі та фрукти, їжа, Сонячна система, Компас, Набір для догляду за кімнатними рослинами, Мікроскоп портативний цифровий, Набір «Юний дослідник», Посуд столовий для сервірування, Набір музичних інструментів, Набір «З’єднувальні блоки», Набір для колективної творчості, Модель механічного годинника, настінна (демонстраційна), Модель механічного годинника (роздаткова) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-22 16:59:54

Пояснення

Тендерний комітет Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації розглянув запит про надання пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2019-05-13-001262-c та стосовно порушеного в ньому питання повідомляє викладене нижче.
Згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до абз. 2 п. 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – МЕРТ України) від 17.03.2016 № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом МЕРТ України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри.
У свою чергу, згідно з консультаціями МЕРТ України, викладеними, зокрема, у відповідях на запити №№ 174/2016, 85/2017, 98/2017 в порядку, передбаченому п. 13 ч. 1 ст. 8 Закону, замовник самостійно визначає предмет закупівлі відповідно до норм чинного законодавства.
Так, предметом даної процедури закупівлі є комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, передбачені Наказом Міністерства освіти і науки від 13.02.2018 № 137. Згідно із цим Наказом до переліку засобів навчання для кабінетів початкової школи, окрім електронного обладнання, також входять наочні матеріали (дидактичні матеріали, прилади, друковані засоби навчання тощо). У зв’язку із зазначеним, цифрове обладнання, електронні освітні ресурси та наочні матеріали, які є предметом даної закупівлі, були об’єднані в комплекти засобів навчання, елементи яких мають спільне цільове і функціональне призначення – оснащення початкових класів закладів освіти. При цьому метою формування даних комплектів є забезпечення цілісності та послідовності викладення навчального матеріалу.
Разом з тим, за результатами аналізу національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” було встановлено, що він не містить окремого коду для наочних матеріалів. Враховуючи зазначене, а також те, що основою навчальних комплектів є інтерактивні комплекси (персональні комп’ютери, мультимедійні проектори, інтерактивні дошки та інше цифрове обладнання), предмет закупівлі за показником четвертої цифри національного класифікаторі України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” визначено як 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання.
Також звертаємо увагу на те, що вимоги до технічних та якісних характеристик викладені з урахуванням принципу недискримінації та надають потенційним учасникам можливість запропонувати товари різних виробників.
У зв’язку з викладеним, тендерний комітет Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації не вбачає порушень вимог чинного законодавства при проведенні даної процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської ОДА за результатами вивчення інформації, викладеної у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляє наступне. Так, згідно з пунктом 18 частини першої статті першої Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454). У відповідності до вимог зазначеного Порядку предмет даної закупівлі було визначено за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (Єдиний закупівельний словник). Предметом даної процедури закупівлі є комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, передбачені Наказом Міністерства освіти і науки від 13.02.2018 № 137. Згідно із цим Наказом до переліку засобів навчання для кабінетів початкової школи, окрім електронного обладнання, також входять наочні матеріали (дидактичні матеріали, прилади, друковані засоби навчання тощо). У зв’язку із зазначеним, цифрове обладнання, електронні освітні ресурси та наочні матеріали, які є предметом даної закупівлі, були об’єднані в комплекти засобів навчання, елементи яких мають спільне цільове і функціональне призначення – оснащення початкових класів закладів освіти. При цьому метою формування даних комплектів є забезпечення цілісності та послідовності викладення навчального матеріалу. Разом з тим, за результатами аналізу національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” було встановлено, що він не містить окремого коду для наочних матеріалів. Враховуючи зазначене, а також те, що основою навчальних комплектів є інтерактивні комплекси (персональні комп’ютери, мультимедійні проектори, інтерактивні дошки та інше цифрове обладнання), предмет закупівлі за показником четвертої цифри національного класифікаторі України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” визначено як 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання. Також слід звернути увагу на те, що станом на день початку здійснення моніторингу закупівлі між замовником та учасником, що став переможцем, у відповідності до вимог частини другої статті 32 та частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» було укладено та опубліковано відповідний договір. Разом з тим, відповідно до змісту частини другої статті 23 Закону внесення змін до оголошення та тендерної документації допускається до закінчення строку для подання пропозицій. У зв’язку з цим, змінити інформацію про предмет закупівлі на даному етапі неможливо. У свою чергу, відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу одностороння зміна та розірвання договору не допускаються, якщо інше не передбачено його умовами. При цьому, договором, укладеним за результатами даної процедури закупівлі, такого права замовника не передбачено. У зв’язку з викладеним, внести зміни до інформації про предмет закупівлі не видається можливим. Також зазначаємо, що класифікація предмета закупівлі не створює негативний вплив для відповідного бюджету, не призводить до збільшення вартості договору, не обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі та не впливає на результати розгляду пропозицій учасників.

2019-08-05 15:01:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • не усунуто

-

2019-08-23 15:01:50

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 червня 2019
UA-2019-05-13-001262-c25645b892e764f119ba9aad2760636f7
Найменування: Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39356695
Місцезнаходження: 76004, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 червня 2019 17:02
Протокол
20 червня 2019 17:05
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2019 12:01
Документи переможця.pdf
26 червня 2019 22:05
Електронний підпис
26 червня 2019 22:05
Електронний підпис
26 червня 2019 22:01
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 14:53
Електронний підпис
12 червня 2019 14:53
Електронний підпис
12 червня 2019 14:49
Декларації.pdf
12 червня 2019 14:49
Таблиця відповідності.pdf
12 червня 2019 14:49
Licence.zip
12 червня 2019 14:49
Dovirenist Ryzhyi.zip
12 червня 2019 14:49
Гарантия_3492.zip

Документи

20 червня 2019 17:05
Протокол
20 червня 2019 17:06
Електронний підпис

Документи

20 червня 2019 17:04
Протокол
20 червня 2019 17:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 18 990 000,00
UAH з ПДВ
18 789 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 19 030 500,00
UAH з ПДВ
18 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 19 018 750,00
UAH з ПДВ
19 018 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 12:01
Документи переможця.pdf
26 червня 2019 22:05
Електронний підпис
26 червня 2019 22:05
Електронний підпис
26 червня 2019 22:01
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 14:53
Електронний підпис
12 червня 2019 14:53
Електронний підпис
12 червня 2019 14:49
Декларації.pdf
12 червня 2019 14:49
Таблиця відповідності.pdf
12 червня 2019 14:49
Licence.zip
12 червня 2019 14:49
Dovirenist Ryzhyi.zip
12 червня 2019 14:49
Гарантия_3492.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
Переможець 18 789 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 10:46

Документи

02 липня 2019 10:46
Електронний підпис
02 липня 2019 10:40
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"
#36938941
18 789 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 10:46
Електронний підпис
02 липня 2019 10:40
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:35
ДУ.pdf зміни до договору
22 липня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 09:57
Додаткова угода зміни до договору
19 липня 2019 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 12 "Місцезнаходження та банківські реквізити"
Номер договору про закупівлю: 1262-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 789 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 131 500,00 UAH)