Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Вебсайт: | http://www.bc-ujkg.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
13 травня 2019 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 16:09 |
523.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000041 ● c8c7b48ca6db4cada1a3182ca738ae3f
- Статус: вирішено ● Дата: 20 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2019 № 98
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-05-13-001243-c 13.05.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-15 16:39:58
Пояснення
Державній Аудиторській Службі України
Пояснення шодо оприлюднення звіту про укладений договір
щодо закупівлі Послуг з утримання пляжу
(закупівля:UA-2019-05-13-001243-c)
Згідно річного плану закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на 2019 рік передбачено закупівлю послуг з утримання пляжу в м. Біла Церква на суму 500 096,00 грн. (номер плану закупівлі в системі UA-P-2019-01-25-009974-b).
05 квітня 2019 року проведено засідання тендерного комітету (протокол № 131 від 05.04.2019), на якому було прийнято рішення щодо обрання процедури відкритих торгів для здійснення закупівлі послуг з утримання пляжу в м. Біла Церква, затверджено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів. Оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі послуг з утримання пляжу оприлюднено на порталі електронних закупівель «PROZORRO» 05 квітня 2019 року (ідентифікатор тендеру - UA-2019-04-05-001444-b).
У відкритих торгах, оголошених ДЖКГ БМР щодо закупівлі послуг з утримання пляжу в м. Біла Церква (код ДК 21:2015 – 90680000-7 – послуги з прибирання пляжів), прийняло участь два учасника. За результатами проведеного системою аукціону, найбільш економічно вигідною було визнано пропозицію фізичної особи-підприємця Проценко Галини Антонівни. Після оцінки тендерних пропозицій системою, керуючись вимогами частини 4 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник розглянув тендерну пропозицію ФОП Проценко на відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогами тендерної документації і прийняв рішення (протокол № 148 від 26.04.2019) визначити ФОП Проценко переможцем відкритих торгів та укласти з переможцем торгів договір про закупівлю послуг з утримання пляжу у м. Біла Церква. Інформація про визначення переможця та оголошення про намір укладення з ним договір оприлюднено на офіційному сайті Уповноваженого органу з питань публічних закупівель 26 квітня 2019 року у відповідності до статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно положень абзацу 2 частини 3 статті 17 вищезазначеного Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, мав надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Водночас абзацом 3 пункту 2 частини 1 статі 30 Закону передбачено обов’язок Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо останній не надав йому документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених статтею 17 цього Закону.
З огляду на те, що станом на 02 травня 2019 року переможець відкритих торгів щодо закупівлі послуг з утримання пляжу в м. Біла Церква (код ДК 21:2015 – 90680000-7 – послуги з прибирання пляжів) не надав тендерному комітету документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет ДЖКГ БМР прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника (протокол № 149 від 02.05.2019).
Після відхилення пропозиції переможця, керуючись положеннями абзацу 2 частини 4 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет ДЖКГ БМР розглянув тендерну пропозицію ФОП Менжинського, яка була наступною в переліку учасників закупівлі. Оскільки підстав для відхилення пропозиції учасника, визначених статтею 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» членами тендерного комітету виявлено не було, тендерним комітетом ДЖКГ БМР 02.05.2019 року прийнято рішення про визначення ФОП Менжинський В.В. переможцем відкритих торгів та укладення з ним договору про закупівлю послуг з утримання пляжу в м. Біла Церква. (протокол № 150 від 02.05.2019)
Договір з ФОП Менжинським про закупівлю послуг з утримання пляжу в м. Біла Церква було підписано директором департаменту О. Савченком 13 травня 2019 року та того ж числа, після закінчення строку передбаченого пунктом 2 статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Разом із тим 13.05.2019 року, спеціалістом організаційного відділу ДЖКГ БМР під час оприлюднення звітів про укладені договори, до електронної системи помилково було внесено інформацію про укладений договір щодо закупівлі послуг з утримання пляжу в м. Біла Церква. Зазначений звіт зареєстрований в системі під номером UA-2019-05-13-001243-c. Після виявлення помилки допущеної під час оприлюднення звіту про укладений договір (закупівля:UA-2019-05-13-001243-c), враховуючи неможливість її виправлення, тендерним комітетом було прийнято рішення про розірвання договору № 523/2019 від 13.05.2019 року.
Інформація про розірвання договору про утримання пляжу № 523/2019 від 13.05.2019 року (звіт про укладений договір UA-2019-05-13-001243-c) оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 15.05.2019 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо усунення порушень виявлених під час моніторингу закупівлі UA-2019-05-13-001243-c (код ДК 21:2015 – 90680000-7 – послуги з прибирання пляжів) Згідно висновку про наявність або відсутність порушень законодавства, виданого Північним офісом Держаудитслужби 17 травня 2019 року за результатами проведеного моніторингу закупівлі Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради послуг з утримання пляжу (звіт про укладений договір) закупівля UA-2019-05-13-001243-c, надаємо інформацію про усунення виявлених порушень. За результатами відкритих торгів із закупівлі послуг з утримання пляжу (код ДК 21:2015 – послуги з прибирання пляжів) ідентифікатор тендеру UA-2019-04-05-001444-b, здійснених ДЖКГ БМР згідно річного плану UA-P-2019-01-25-009974-b), згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» було визначено переможця закупівлі та у передбачені Законом строки укладено договір. Інформацію про укладений договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у відповідності до вимог статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» 13 травня 2019 року о 12 год. 41 хв. (Інформація доступна до перегляду за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-05-001444-b.) Разом із тим 13.05.2019 року о 16 год 11 хв, спеціалістом організаційного відділу ДЖКГ БМР, що здійснює реєстрацію договорів, під час оприлюднення звітів про укладені договори, до електронної системи помилково було внесено інформацію (звіт про укладений договір) про укладений договір щодо закупівлі послуг з утримання пляжу в м. Біла Церква. Зазначена закупівля (звіт про укладений договір) зареєстрована в системі під номером UA-2019-05-13-001243-c. Після виявлення помилки (закупівля:UA-2019-05-13-001243-c), враховуючи неможливість її виправлення, тендерним комітетом було прийнято рішення про розірвання договору № 523/2019 від 13.05.2019 року, та 14.05.2019 року з Підрядником укладено Додаткову угоду № 01 до Договору № 523/2019 від 13.05.2019 року, згідно якої Сторони домовилися розірвати вищезазначений договір. Інформація про розірвання договору про утримання пляжу № 523/2019 від 13.05.2019 року (звіт про укладений договір UA-2019-05-13-001243-c) оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 15.05.2019 року. Оплата послуг з утримання пляжу за вищевказаним договором не здійснювалася.
2019-05-20 14:05:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
договір розірвано
2019-05-22 09:50:27
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Менжинський В.В. #3306002494 |
Переможець |
499 999,65
UAH
|
13 травня 2019 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 16:23
|
ДУ 02(11).PDF | укладений |
15 травня 2019 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2019 16:13
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Технічна помилка, допущена під час оприлюднення інформації про укладений договір (звіт про укладений договір) на електронному майданчику (закупівля UA-201905-13-001243-с) |