Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланкова продукція
Очікувана вартість
51 735,00 UAH
UA-2019-05-13-001112-c 83ab17374a1846bcba80cb70f4f17002
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 14:47
Очікувана вартість: 51 735,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 258,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


1. Бланкова продукція для шкіл естетичного виховання НАКАЗ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ЗРАЗКІВ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ПОЧАТКОВИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ МИСТЕЦЬКИХ ЗАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (ШКІЛ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ)" ВІД 18 ЛИПНЯ 2006 РОКУ № 571/0/16-06 (ІЗ ЗМІНАМИ):
Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25); 1513, 00 грн.
Ф-27 Книга обліку вхідного листування – 1 шт.
Ф-28 Книга обліку вихідного листування – 1 шт.
Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 1 шт.
Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів – 1 шт.
Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 1 шт.
Ф-9 Табель успішності – 400 шт.
Ф-4 Журнал групових уроків (82 стор.) – 40 шт.

Київська дитяча школа мистецтв №8 (вул. Ф. Пушиної, 6); 7166,00 грн.
Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 150 шт.
Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» – 50 шт.
Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів – 10 шт.
Ф-19 Книга протоколів випускних іспитів – 2 шт.
Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 2 шт.
Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів – 2 шт.
Ф-27 Книга обліку вхідного листування – 2 шт.
Ф-28 Книга обліку вихідного листування – 2 шт.
Ф 24 Книга реєстрації наказів – 4 шт.
Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 2 шт.
Ф-9 Табель успішності – 550 шт.
Ф-7 Індивідуальний план учня – 1100 шт.
Розклад уроків – 1100 шт.

Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А); 3134,00 грн.
Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 1 шт.
Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів – 2 шт.
Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 4 шт.
Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 100 шт.
Ф-7 Індивідуальний план учня – 500 шт.
Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» (82 стор.) – 20 шт.
Ф-19 Книга протоколів випускних іспитів – 1 шт.
Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів – 8 шт.
Розклад уроків – 100 шт.

Київська дитяча музична школа №23 (просп. Л. Курбаса, 10-Є); 1332,00 грн.
Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 17 шт.
Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» – 17 шт.
Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів (офс200, офс65, 60 А4-2) – 6 шт.
Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 1 шт.
Ф-7 Індивідуальний план учня – 350 шт.
Розклад уроків – 100 шт.

Київська дитяча музична школа №29 (просп. Л. Курбаса, 7-Г); 1625,00 грн.
Ф-2 Книга протоколів вступних іспитів – 2 шт.
Ф-3 Журнал індивідуальних уроків - 30 шт.
Ф-4 Журнал групових уроків з предметів «Колективне музичення» (96 стор.) – 5 шт.
Ф-7 Індивідуальний план учня – 400 шт.
Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів(офс200, 60 А4-2) – 5шт.
Ф-9 Табель успішності – 400 шт.
Розклад уроків – 100 шт.

Разом: 5590 шт. Сума - 14770,00 грн.


2. Бланкова продукція для бібліотек (вул. Зодчих, 30/6). Сума – 34261,00 грн.
Журнал обліку книг, що отримані від читачів замість загублених ЗО – 13 шт.
Картки каталожні ліновані з отворами ККЛ2 – 11 000 шт.
Картки реєстрації читача КРЧ1 – 11 000 шт.
Книга сумарного обліку КСМ1 (м’яка обкладинка) - 10 шт.
Книжкові формуляри КФ1 – 10 000 шт.
Листки строку повернення ЛСП2 (горизонтальні) – 10 000 шт.
Формуляр користувача з вкладинкою ФКВ1 (білий папір, 14 стор.) – 8 000 шт.
Формуляр користувача Інтернет (білий папір, 14 стор.) – 4 000 шт.
Щоденник бібліотеки для дорослих ЩБД1 – 26 шт.
Щоденник роботи бібліотеки для дітей ЩРБД1 – 11 шт.
Разом: 54060 шт.

3. Бланкова продукція для бухгалтерії (просп. Перемоги, 112); Сума – 2704,0 грн.
Деталізація товару є наближеною та може бути зміненою Замовником у зв’язку зі зміною бухгалтерських норм відповідно до законодавства, без зміни вартості закупівлі.
Термін постачання продукції визначає Замовник, відповідно до власної потреби.

Книга фактичних видатків – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 29.06.2017 № 604«Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання»)
Книга асигнувань – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 29.06.2017 № 604«Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання»)
Книга реєстрації юридичних зобов’язань – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 29.06.2017 № 604«Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання»)
Книга «Журнал-головна» (бюджет) (тверда обкладинка) – 2 шт. (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання»)
Касова книга) – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання»)
Книга реєстрації доручень – 1 шт. (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання»)
Меморіальні ордери (відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08.09.2017 «Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання»): 9 – 26 шт., 10 – 26 шт., 13 – 26 шт., 15 – 26 шт., 17 – 26 шт.
Картка – довідка А4 – 1250 шт.
Листи обігової відомості – 20 шт.
Пустографки – 150 шт.

Разом 1557 шт.

Всього: 61207 шт.
Вся продукція на білій якісній бумазі.
Транспортні витрати, пов’язані з пересилкою документів та/або товару через будь яку кур’єрську службу, сплачує Постачальник.
Кількість товарів: 61207 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61207 штуки
Бланкова продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, 1. Централізована бібліотечна система «Свічадо» (вул. Зодчих, 30/6): 2. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25): 3. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вул. Ф. Пушиної, 6): 4. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А): 5. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Л. Курбаса, 10-Є): 6. Київська дитяча музична школа №29 (проспект Л. Курбаса, 7-Г): 7. Централізована бухгалтерія (проспект Перемоги, 112)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  27 вересня 2019
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 15:35
договір.docx
13 травня 2019 15:35
Ф-03 Журнал з инд (2).doc
13 травня 2019 15:35
Ф-03 Журнал з инд (1).doc
13 травня 2019 15:35
Ф-04 груп.журнал.doc
13 травня 2019 15:35
Ф-18 Прот.контр.зах.doc
13 травня 2019 15:35
Ф-06 Загальний журнал.doc
13 травня 2019 15:35
Ф-14 Кн. педнавант(06).doc
13 травня 2019 15:35
Ф-19 Прот.вип..doc
13 травня 2019 15:34
Документація бланкова продукція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 14 травня 2019 09:56
Дата відповіді: 14 травня 2019 15:13
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: До участі у закупівлі допускаємо всіх охочих. Ціна остаточна. Оцінювання проводиться за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук" 29 101,43
UAH з ПДВ
29 101,43
UAH з ПДВ
Документи
ПП Бланкодрук 39 935,00
UAH з ПДВ
39 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скиба Анатолій Олександрович 50 592,00
UAH з ПДВ
49 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА 51 436,00
UAH з ПДВ
49 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 11:10
договор вишгород.jpg
21 травня 2019 11:10
договір вишгород.jpg
21 травня 2019 10:38
142359.JPG
21 травня 2019 10:20
141139.JPG
21 травня 2019 10:12
Интердрук НДС.pdf
21 травня 2019 10:12
Интердрук Статут2.pdf
21 травня 2019 10:12
Интердрук Статистика1.pdf
21 травня 2019 10:12
Интердрук Статут1.pdf
21 травня 2019 10:12
Интердрук Статут3.pdf
21 травня 2019 10:12
Интердрук Статистика2.pdf
21 травня 2019 10:12
Интердрук Наказ.pdf
21 травня 2019 10:12
Интердрук Статут4.pdf
21 травня 2019 10:12
статут 3.pdf
21 травня 2019 10:12
Интердрук реквизиты.docx

Публічні документи

17 травня 2019 17:42
Статут ПП Бланкодрук.pdf
17 травня 2019 17:42
agreement_3055231921102015-68.pdf
17 травня 2019 17:42
Свят ок.doc

Публічні документи

21 травня 2019 11:38
Пересилання .pdf
21 травня 2019 11:38
Витяг єдиний податок.pdf
21 травня 2019 11:38
Копії договорів.pdf
21 травня 2019 11:38
Паспорт з копія вірна.pdf
21 травня 2019 11:38
Досвід.pdf
21 травня 2019 11:38
Сертифікат якості.pdf
21 травня 2019 11:38
Пропозиція .pdf
21 травня 2019 11:38
договір.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 10:36
Свідоцтва всі нов.pdf
21 травня 2019 10:36
бібтех Голос Зарицька.pdf
21 травня 2019 10:36
гл дост.pdf
21 травня 2019 10:36
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 травня 2019 10:36
довідка досвід.pdf
21 травня 2019 10:36
договір.docx
21 травня 2019 10:36
довідка повн.pdf
21 травня 2019 10:36
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук"

ПП Бланкодрук

ФОП Скиба Анатолій Олександрович

ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук"
#38882409
Переможець 29 101,43
UAH з ПДВ
23 травня 2019 12:42

Документи

23 травня 2019 12:42
протокол 45.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук"
#38882409
29 101,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 12:42
протокол 45.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 27-19.PDF укладений
06 червня 2019 12:01