Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канат стальний
Очікувана вартість
492 252,10 UAH
UA-2019-05-13-001064-c deb0181f3744467c9df926bf6996af5c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Борзенкова Вікторія Валеріївна

380322392367 borzenkova@loe.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131587
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Козельницька, 3
Контактна особа: Борзенкова Вікторія Валеріївна
380322392367
borzenkova@loe.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 15:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 10:00
Очікувана вартість: 492 252,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 922,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Канат стальний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12310 метри
Канат стальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 15:21
19VT-199DP-0521-TD-Kanaty-ZDZ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

канат
Дата подання: 16 травня 2019 13:50
ЛИСТ УЗГОДЖЕННЯ Основних умов до тендерної документації Приватного акціонерного товариства «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» Заявник тендерної пропозиції ПрАТ «ВО «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР» Із зауваженнями: В редакції ПОКУПЦЯ 4.2. Розрахунок за цим Договором між Постачальником і Покупцем проводиться шляхом 100% оплати коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури. У випадку невиставлення Постачальником рахунку-фактури протягом терміну, вказаного в п. 4.1. цього Договору, термін оплати продукції розраховується з моменту фактичного отримання Покупцем рахунку-фактури. 7.1. Приймання продукції за кількістю та якістю провадиться Покупцем відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР №П-6 від 15 червня 1965 р., та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР №П-7 від 25 квітня 1966 р. 7.3. Комплектність продукції, що є предметом поставки за цим Договором, повинна відповідати супровідним документам. Покупець здійснює перевірку відповідності продукції та супровідних документів вимогам, встановленим цим Договором, і за умови такої відповідності - приймає продукцію. 7.4. У разі ненадання Постачальником оригіналів супровідних документів, передбачених цим Договором, або у випадку, якщо такі документи неналежно оформлені (невідповідність та/або неповне заповнення, відсутність підписів тощо) подальше приймання продукції призупиняється, про що складається відповідний документ щодо виявлених недоліків, а продукція вважається непоставленою. Неналежно оформлені супровідні документи повертаються Постачальнику та не приймаються до моменту їх належного оформлення. 7.5. Якщо під час приймання продукції, що є предметом поставки за цим Договором, її якість викликає сумнів, Покупець має право провести дослідження якості (в незалежній лабораторії тощо) і відповідності такої продукції технічним характеристикам, зазначеним в технічній документації виробника 7.6. У разі невідповідності продукції, що є предметом поставки за цим Договором, умовам цього Договору, подальше приймання продукції призупиняється, про що складається відповідний Акт щодо виявлених недоліків, а продукція вважається непоставленою. В Акті зазначається перелік виявлених недоліків (невідповідність продукції вимогам цього Договору, перелік відсутніх документів тощо), порядок заміни Постачальником продукції, яка не відповідає вимогам цього Договору, та строки усунення недоліків. Право визначати строки усунення недоліків належить Покупцю. Якщо уповноважений представник Постачальника не матиме достатніх повноважень на підписання Акту щодо виявлених недоліків, Покупець надсилає Постачальнику письмовий виклик з вказанням строку прибуття. Якщо уповноважений представник Постачальника відмовиться від участі в оформленні Акту щодо виявлених недоліків або не прибуде на письмовий виклик у визначений Покупцем строк, Покупець вправі скласти цей Акт одноосібно згідно з порядком, визначеним чинним законодавством України. Акт щодо виявлених недоліків надається або направляється Постачальнику для виконання. Усунення Постачальником недоліків продукції (в тому числі її заміна), інших недоліків здійснюється протягом визначеного Покупцем в Акті строку, при цьому всі затрати, пов’язані з усуненням недоліків, покладатимуться на Постачальника, без наступної компенсації Покупцем. Після усунення Постачальником недоліків Сторони підписують Акт відповідно до умов цього Договору. Датою поставки продукції визнається дата підписання Покупцем Акту, згідно з яким до Покупця переходить право власності та ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження продукції, що є предметом поставки за цим Договором. Якщо недоліки не усунені Постачальником протягом строку, встановленого в Акті щодо виявлених недоліків, Покупець вправі вжити заходи відповідно до цього Договору, чинного законодавства України, в тому числі вимагати повернення авансового платежу, відмовитися від подальшої оплати за цим Договором, односторонньо розірвати цей Договір, вимагати сплати штрафних санкцій, відшкодування збитків. В такому випадку Постачальник відшкодовує Покупцю вартість експертизи та інші збитки, завдані поставкою неякісної продукції, а така продукція повертається Постачальнику за його рахунок. 8.1. Постачальник надає гарантії (гарантійні строки) щодо забезпечення належної роботи (застосування, використання) продукції, що є предметом поставки за цим Договором, в тому числі комплектуючих виробів (за наявності), протягом гарантійного строку, за умови дотримання Покупцем правил її використання (застосування, монтажу та зберігання). 8.2. Гарантійний строк зазначається на етикетці або в паспорті на продукцію або в будь-якому іншому технічному супровідному документі, що його замінює і додається до продукції. Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не меншим, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами. Стосовно продукції, на яку гарантійні строки не встановлено супровідними документами, Покупець має право пред’явити Постачальнику відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом 2 (двох) років. 9.3. Постачальник за порушення термінів поставки продукції, вказаних в п. 5.1 цього Договору (додатках, Специфікаціях до нього), зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 8 (вісім) відсотків від вартості не поставленої у строк продукції чи її частини. У випадку, коли протермінування поставки становить понад 30 (тридцять) днів, Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 10 (десять) відсотків від вартості не поставленої у строк продукції чи її частини, а Покупець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір та вимагати повернення коштів, сплачених Постачальнику за недопоставлену продукцію. Договір в такому випадку вважається розірваним з моменту письмового повідомлення Покупцем Постачальника. Повідомлення про розірвання цього Договору вважається направленим належним чином, якщо воно відправлене цінним листом (з описом вкладення). У зв’язку з цим, Сторони за взаємною згодою встановили, що датою розірвання цього Договору є дата штемпеля поштового відділення зв’язку, з якого здіснене відправлення. Розірвання договору не звільняє Постачальника від виконання усіх інших зобов’язань за цим Договором та відповідальності за їх порушення. 9.4. У випадку поставки неякісної продукції, Постачальник за свій рахунок зобов’язаний замінити продукцію на якісну, в термін, що не перевищує 14 (чотирнадцять) днів з моменту пред’явлення відповідних вимог Покупця. В разі прострочення Постачальником строку, вказаного цим пунктом, або відмови від виконання обов’язків, передбачених даним пунктом, Постачальник сплачує в користь Покупця штраф в розмірі 20 (двадцять) відсотків від вартості продукції, поставленої неякісною. При цьому невідповідність продукції за якістю має підтверджуватися висновком акредитованої лабораторії, погодженої Сторонами. 9.6.В разі прострочення Постачальником строку виконання гарантійних зобов’язань або відмови від їх виконання, Постачальник сплачує в користь Покупця штраф в розмірі 20 (двадцять) відсотків від вартості продукції, поставленої неякісною, в т. ч. неукомплектованою. 9.7. У випадку несвоєчасної реєстрації Постачальником або відсутності реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), Постачальник зобов’язується сплатити штраф на користь Покупця у розмірі 100 (сто) відсотків від суми ПДВ (в тому числі штрафу, пені, іншої матеріальної шкоди), які зазнає Покупець у зв’язку з зазначеним порушенням. 10.2. Оперативно-господарська санкція застосовується, у разі порушення Постачальником виконання зобов’язань, невиконання та/або неналежного виконання договірних зобов’язань, а саме: - прострочення виконання зобов’язань на строк більш ніж 30 (тридцять) календарних днів при поставці продукції; - неповернення авансових платежів відповідно до умов цього Договору; - відмова Покупця від прийняття зобов’язань у зв’язку з невідповідністю виконаного Постачальником зобов’язання умовам цього Договору та/або законодавству; - порушення умов цього Договору в частині виконання податкових зобов’язань, а саме:* * відмова від сплати суми ПДВ за податковою накладною, незареєстрованою Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений законодавством строк; * відмова від відшкодування передбачених цим Договором збитків, пов’язаних з нарахованими Покупцю контролюючими органами або судом штрафних санкцій та/або обов’язковими платежами за порушення податкового законодавства, спричинених діями або бездіяльністю Постачальника; - відмова від усунення недоліків, в тому числі прихованих недоліків поставленої продукції, у порядку, передбаченому цим Договором; - невиконання та/або неналежне виконання гарантійних зобов’язань; - розголошення передбаченої умовами цього Договору конфіденційної інформації та іншої інформації з обмеженим доступом; - виявлення в ході виконання цього Договору факту подання Постачальником недостовірної інформації та/або підроблених супровідних документів. В редакції ПОСТАЧАЛЬНИКА 4.2. Розрахунок за цим Договором між Постачальником і Покупцем проводиться шляхом 100% оплати коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури. У випадку відмови Покупця від отримання поштового відправлення, яким на його адресу було направлено рахунок-фактуру, абу у випадку повернення поштового відправлення Постачальнику за спливом строку зберігання, Покупець вважається таким, що отримав рахунок-фактуру в день відправлення Постачальником поштового відправлення. У випадку невиставлення Постачальником рахунку-фактури протягом терміну, вказаного в п. 4.1. цього Договору, термін оплати продукції розраховується з моменту фактичного отримання Покупцем рахунку-фактури. 7.1. Приймання продукції за кількістю та якістю провадиться Покупцем відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР №П-6 від 15 червня 1965 р., та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР №П-7 від 25 квітня 1966 р. з урахуванням умов цього договору 7.3. Комплектність продукції, що є предметом поставки за цим Договором, повинна відповідати супровідним документам. Покупець здійснює перевірку відповідності продукції вимогам, встановленим цим Договором, і за умови такої відповідності - приймає продукцію. У випадку відсутності товаросупровідних документів: товарно-транспортної накладної, пакувальних аркушів, видаткової накладної на кожну партію товару, рахунку-фактури, документів, підтверджуючих якість товару, Покупець має негайно повідомити Постачальника про відсутність товаросупровідного документу (-ів). Товар вважається прийнятим за кількістю в момент підписання Покупцем видаткової накладної, а за якістю – після спливу 14 календарних днів з дати прийняття товару за кількістю. Покупець має право протягом цього строку пред’явити Постачальнику претензії щодо кількості та/або якості товару. 7.5. Якщо під час приймання продукції, що є предметом поставки за цим Договором, її якість викликає сумнів, Покупець має право не призупиняючи прийняття продукції провести дослідження якості (в незалежній лабораторії тощо) і відповідності такої продукції технічним характеристикам, зазначеним в технічній документації виробника 7.6. У разі виявлення невідповідності продукції, що є предметом поставки за цим Договором, умовам цього Договору, письмовий виклик представника Постачальника для складання Акту щодо виявлених недоліків є обов’язковим. У випадку неприбуття представника Постачальника протягом 5 календарних днів з дати отримання виклику або у випадку відмови Постачальника від участі в оформленні Акту, Покупець має право скласти акт про недоліки із обов’язковим залученням ТПП або іншої незалежної експертної організації. В Акті зазначається перелік виявлених недоліків (невідповідність продукції вимогам цього Договору, перелік відсутніх документів тощо), порядок заміни Постачальником продукції, яка не відповідає вимогам цього Договору, та строки усунення недоліків.. Акт щодо виявлених недоліків надається або направляється Постачальнику для виконання. Усунення Постачальником недоліків продукції (в тому числі її заміна), інших недоліків здійснюється протягом визначеного сторонами в Акті строку, при цьому всі затрати, пов’язані з усуненням недоліків, покладатимуться на Постачальника, без наступної компенсації Покупцем. Після усунення Постачальником недоліків Сторони підписують Акт відповідно до умов цього Договору. Датою поставки продукції у цьому випадку визнається дата підписання Покупцем Акту, згідно з яким до Покупця переходить право власності та ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження продукції, що є предметом поставки за цим Договором. Якщо недоліки не усунені Постачальником протягом строку, встановленого в Акті щодо виявлених недоліків, Покупець вправі вжити заходи відповідно до цього Договору, чинного законодавства України, в тому числі вимагати повернення авансового платежу, відмовитися від подальшої оплати за цим Договором, односторонньо розірвати цей Договір, вимагати сплати штрафних санкцій, відшкодування збитків. В такому випадку Постачальник відшкодовує Покупцю вартість експертизи та інші збитки, завдані поставкою неякісної продукції, а така продукція повертається Постачальнику за його рахунок. 8.1. Гарантійний строк на продукцію встановлюється у відповідності до діючих ТУ, ДСТУ Пункт 8.2. виключити 9.3. Постачальник за порушення термінів поставки продукції, вказаних в п. 5.1 цього Договору (додатках, Специфікаціях до нього), зобов’язаний сплатити Покупцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла в період прострочення від вартості непоставленої продукції за кожен день прострочення. У випадку, коли протермінування поставки становить понад 30 (тридцять) днів, Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 5 (п’ять) відсотків від вартості не поставленої у строк продукції чи її частини, а 9.4. У випадку поставки неякісної продукції, Постачальник за свій рахунок зобов’язаний замінити продукцію на якісну, в термін, узгоджений сторонами. В разі прострочення Постачальником строку, вказаного цим пунктом, або відмови від виконання обов’язків, передбачених даним пунктом, Постачальник сплачує в користь Покупця штраф в розмірі 20 (двадцять) відсотків від вартості продукції, поставленої неякісною. При цьому невідповідність продукції за якістю має підтверджуватися висновком акредитованої лабораторії, погодженої Сторонами. Пункт 9.6. виключити 9.7. У випадку втрати Покупцем права на отримання податкового кредиту з ПДВ внаслідок несвоєчасної реєстрації Постачальником або відсутності реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), Постачальник зобов’язується сплатити штраф на користь Покупця у розмірі 100 (сто) відсотків від суми ПДВ (в тому числі штрафу, пені, іншої матеріальної шкоди), які зазнає Покупець у зв’язку з зазначеним порушенням. 10.2. Оперативно-господарська санкція застосовується, у разі порушення Постачальником виконання зобов’язань, невиконання та/або неналежного виконання договірних зобов’язань, а саме: - неповернення авансових платежів відповідно до умов цього Договору; - відмова Покупця від прийняття зобов’язань у зв’язку з невідповідністю виконаного Постачальником зобов’язання умовам цього Договору та/або законодавству; - відмова від усунення недоліків, в тому числі прихованих недоліків поставленої продукції, у порядку, передбаченому цим Договором; - розголошення передбаченої умовами цього Договору конфіденційної інформації та іншої інформації з обмеженим доступом; - виявлення в ході виконання цього Договору факту подання Постачальником недостовірної інформації та/або підроблених супровідних документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек" 486 905,40
UAH з ПДВ
486 905,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 16:25
Електронний підпис
21 травня 2019 16:25
Нова ЦП.xlsx
21 травня 2019 16:25
Нова ЦП.pdf
21 травня 2019 16:24
Електронний підпис
20 травня 2019 17:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Укрінтек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Укрінтек"
#37462850
Переможець 486 905,40
UAH з ПДВ
22 травня 2019 15:12

Документи

22 травня 2019 15:12
19VT-199DP-0521-Protokol-РПУ-1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек"
#37462850
486 905,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 15:12
19VT-199DP-0521-Protokol-РПУ-1.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
19VT-199DP-0521-Dogovir-Kanaty.pdf укладений
28 травня 2019 16:37