Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливні брикети
Очікувана вартість
199 950,00 UAH
UA-2019-05-13-001059-c ● f5500274e799487badebf10940d8eca0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189794 |
Місцезнаходження: | 20540, Україна , Черкаська обл., с.Мокра Калигірка, вул. Лесі Українки,5 |
Контактна особа: |
Гречук Микола Анатолійович 380474299902 mpbi20540@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2019 15:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 15:20 |
Очікувана вартість: | 199 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Паливні брикети з деревини твердих порід типу Піні-Кей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 тони
Паливні брикети з деревини твердих порід типу Піні-Кей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20540, Україна, Черкаська область, с. Мокра Калигірка, Катеринопільського району, вул. Лесі Українки, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 15:23 |
Тенд. док-ція паливні брикети 05.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-13-001059-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРИНТЕКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41282125
Дата подання: 15 травня 2019 11:25
Вимога усунути в частині складання тендерної документації
Вимога усунути в частині складання тендерної документації та внести зміни до неї.
В тендерній документації є посилання на тип предмету закупівлі, а саме - паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay. Проте, в тендерній документації та додатках до неї вираз "або еквівалент" відсутній, що є порушенням вимог підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону. По цьому питанню є рішення СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) та інших Офісів ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Також вважаємо, що ЗАМОВНИК не має права вимагати з учасників настіпні документи:
1) - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону.
2) - копія технічних умов на паливні брикети.
3) - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону.
Так як, Брикет з деревени і так належить до альтернативного і згідно закону не підлягяє сертифікації. (тільки в довільному порядку), а значить ЗАМОВНИК не має жодного права вимагати ці документи.
Також копію умов на паливні брикети не має Вимагати, так як це не є обовязковим документом, а значить, що Учасники мають право не подавати ці документи.
На нашу думку всі ці Вимоги ЗАМОВНИК вимагає з однією причиною, звуження конкерентів, та можливо має ЗМОВУ з учасником багатьох торгів такий як, ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС», ЧП "ОГИРЯ". (обидва вони з одного району)
Вимамгаємо від Замовника убрати дискримінаційні ВИМОГИ до учасників:
1) виключити зі списку обовязкових документів наступні документи:
а) - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону.
б) - копія технічних умов на паливні брикети.
с) - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону. (такий документ в Україні є тільки у ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС»)
2. Включити в назву товару закупівлі: Брикет типу Нестро, або Піні кей, або РУФ (або іх аналоги).
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації є посилання на тип предмету закупівлі, а саме - паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay. Проте, в тендерній документації та додатках до неї вираз "або еквівалент" відсутній, що є порушенням вимог підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону. По цьому питанню є рішення СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) та інших Офісів ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Також вважаємо, що ЗАМОВНИК не має права вимагати з учасників настіпні документи:
1) - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону.
2) - копія технічних умов на паливні брикети.
3) - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону.
Так як, Брикет з деревени і так належить до альтернативного і згідно закону не підлягяє сертифікації. (тільки в довільному порядку), а значить ЗАМОВНИК не має жодного права вимагати ці документи.
Також копію умов на паливні брикети не має Вимагати, так як це не є обовязковим документом, а значить, що Учасники мають право не подавати ці документи.
На нашу думку всі ці Вимоги ЗАМОВНИК вимагає з однією причиною, звуження конкерентів, та можливо має ЗМОВУ з учасником багатьох торгів такий як, ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС», ЧП "ОГИРЯ". (обидва вони з одного району)
Вимамгаємо від Замовника убрати дискримінаційні ВИМОГИ до учасників:
1) виключити зі списку обовязкових документів наступні документи:
а) - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону.
б) - копія технічних умов на паливні брикети.
с) - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону. (такий документ в Україні є тільки у ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС»)
2. Включити в назву товару закупівлі: Брикет типу Нестро, або Піні кей, або РУФ (або іх аналоги).
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2019 17:11
Відповідь на вашу вимогу надано
Вимогу прийнято до уваги, відповідь надано
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-13-001059-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРИНТЕКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41282125
Дата подання: 15 травня 2019 11:34
Усунення діскримінаційних умов в частини складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Доносимо до відома ЗАМОВНИКА, про аналогічний випадок. А саме тендер на брикет Пини Кей Орловский інтернат в Запорізькій області, де ЗАМОВНИК иакож вимагав аналогічні з Вами документи. СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) провів аудіт по цьому питанню зробив висновки і Зобов’язав ЗАМОВНИКА убрати дискрімінаційні умови.
Ось посилання на цей тендер: https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2019-04-08-000189-b#/monitorings
Просимо Вас не робити такі самі помилки, які можуть призвести до перевірок Вашої установи різними правохороними органами, АМКУ, Прокуратури, Аудітслужбами та іншими. Це може призвести до важких наслідків і може нашодити Вашій репутації.
З Повагою, ТОВ "Гринтекс"
Розгорнути
Згорнути
Ось посилання на цей тендер: https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2019-04-08-000189-b#/monitorings
Просимо Вас не робити такі самі помилки, які можуть призвести до перевірок Вашої установи різними правохороними органами, АМКУ, Прокуратури, Аудітслужбами та іншими. Це може призвести до важких наслідків і може нашодити Вашій репутації.
З Повагою, ТОВ "Гринтекс"
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2019 17:17
Відповідь на вашу вимогу надано
Вашу вимогу розглянуто, відповідь надано
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-13-001059-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП МОТАЙЛЕНКО ОКСАНА АЛЬБЕРТІВНА, Код ЄДРПОУ:2204013669
Дата подання: 16 травня 2019 11:20
Вимога на умови закупівлі: усунути дискримінаційні умови та внести зміни до тендерної документації.
Доводимо до відома Замовника, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та інші порушення, що полягає у наступному.
1) Підпунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) встановлено, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника специфікація до тендерної документації повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації є посилання на тип предмету закупівлі, а саме - паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay. Проте, в тендерній документації та додатках до неї вираз "або еквівалент" відсутній, що є порушенням вимог підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника додати в формулювання у п. 2.1 Тендерної документації вираз “або еквівалент”.
2) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону;...».
Дрова та паливні брикети не входять до переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженої Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308). Отже, наявність сертифіката не є обов’язковим для підприємницької діяльності щодо поставки даної продукції. Згідно п. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.
3) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія технічних умов на паливні брикети;...».
Згідно чинного законодавства, Технічні умови має лише виробник товару, натомість, дистриб'ютор, оптовий продавець, тощо, Технічних умов мати не може, а відтак, дана умова є дискримінаційною по відношенні до суб’єктів господарювання, які не є виробниками продукції.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.
4) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону...».
Відповідно до ст. 5-1 Закону України “Про альтернативні види палива” до альтернативних видів твердого палива належать продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо. Отже, додаткове підтвердження про належність палива до альтернативного у вигляді свідоцтва не потрібне.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як таку, що не відповідає чинному законодавству.
5) У п. 2 додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) закладено дискримінаційні умови, а саме: всі параметри не повинні бути більшими або меншими ніж визначені в ДСТУ 8358:2015, а це:
волога – не більше 12%
зольність – не більше 1,5%
сірка – не більше 0,08 %
щільність – 1-1,4 г/см3
теплота згорання –17,5 – 19,5 Мдж/кг.
Таким чином, Тендерна документація містить незаконні та дискримінаційні вимоги по вологості, зольності, вмісту сірки та теплоті згоряння.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника привести зазначену вимогу Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 8358:2015.
Розгорнути
Згорнути
1) Підпунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) встановлено, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника специфікація до тендерної документації повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації є посилання на тип предмету закупівлі, а саме - паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay. Проте, в тендерній документації та додатках до неї вираз "або еквівалент" відсутній, що є порушенням вимог підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника додати в формулювання у п. 2.1 Тендерної документації вираз “або еквівалент”.
2) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону;...».
Дрова та паливні брикети не входять до переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженої Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308). Отже, наявність сертифіката не є обов’язковим для підприємницької діяльності щодо поставки даної продукції. Згідно п. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.
3) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія технічних умов на паливні брикети;...».
Згідно чинного законодавства, Технічні умови має лише виробник товару, натомість, дистриб'ютор, оптовий продавець, тощо, Технічних умов мати не може, а відтак, дана умова є дискримінаційною по відношенні до суб’єктів господарювання, які не є виробниками продукції.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.
4) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону...».
Відповідно до ст. 5-1 Закону України “Про альтернативні види палива” до альтернативних видів твердого палива належать продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо. Отже, додаткове підтвердження про належність палива до альтернативного у вигляді свідоцтва не потрібне.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як таку, що не відповідає чинному законодавству.
5) У п. 2 додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) закладено дискримінаційні умови, а саме: всі параметри не повинні бути більшими або меншими ніж визначені в ДСТУ 8358:2015, а це:
волога – не більше 12%
зольність – не більше 1,5%
сірка – не більше 0,08 %
щільність – 1-1,4 г/см3
теплота згорання –17,5 – 19,5 Мдж/кг.
Таким чином, Тендерна документація містить незаконні та дискримінаційні вимоги по вологості, зольності, вмісту сірки та теплоті згоряння.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника привести зазначену вимогу Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 8358:2015.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2019 17:15
Відповідь на вишу вимогу надано
Вашу вимогу прийнято до уваги, відповідь надано
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2019 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ОЛІЙНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯЦЕНКО ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ" |
196 950,00
UAH з ПДВ
|
196 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС" |
199 950,00
UAH з ПДВ
|
199 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОЛІЙНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСІЙОВИЧ" #3449301174 |
Відхилено |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 16:13
|
ФОП "ЯЦЕНКО ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ" #1978303132 |
Відхилено |
196 950,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 17:04
|
ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС" #39589876 |
Переможець |
199 950,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №204 Паливні брикети.PDF | укладений |
21 червня 2019 14:09
|