Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (мультимедійний комп’ютер в зборі)
Очікувана вартість
69 000,00 UAH
UA-2019-05-13-001049-c 86387aa78f5446aab378c3e34cf66da5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Скабела Олена Миколаївна

380444553729 tcson_sol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування населення Солом`янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 22893688
Вебсайт: http://e-tender.biz//
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, Бульвар Вацлава Гавела 83-а
Контактна особа: Скабела Олена Миколаївна
380444553729
tcson_sol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 15:30
Очікувана вартість: 69 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,45%

Інформація про предмет закупівлі

Комп’ютерне обладнання (мультимедійний комп’ютер в зборі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комп’ютерне обладнання (мультимедійний комп’ютер в зборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, Бульвар Вацлава Гавела, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 09:57
Дата відповіді: 14 травня 2019 10:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги товару просимо не пропонувати 2) Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.» Ціни розглядатимуться як остаточні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ 69 000,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 10:40
Електронний підпис
17 травня 2019 10:39
ПропозиціяППЕОМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ
#2348200134
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 12:06

Документи

21 травня 2019 12:06
39 протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ
#2348200134
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 12:06
39 протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
172.pdf укладений
27 травня 2019 12:48
172.pdf укладений
27 травня 2019 12:48