Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 21423791 |
Вебсайт: | http://www.osvitagerca.com |
Місцезнаходження: | 60500, Україна , Чернівецька обл., місто Герца, ВУЛ. ШИКУЛИ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Іовиця Віоріка Михайлівна +380374021449 kmm1@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2019 15:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 15:20 |
Початок аукціону: | 30 травня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 306 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 15:17 |
5 ТД дрова паливні.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», Замовником ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ за процедурою відкриті торги UA-2019-05-13-001040-c ● d7c191cc931247888ee70992e76ede22● предмет закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина було неправомірно відхилено пропозицію ФОП Стінська А.Б.
Відповідно до п. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Враховуючи зазначене, тендерний комітет ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ в порушення абзацу 3 п. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» неправомірно відхилив пропозицію ФОП Стінська А.Б.
Вищезазначені дії ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ вважаю безпідставними та такими, що суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель в системі «ProZorro».
Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно ч.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Тобто, на виконання вимог ч.3 ст.17 Закону Замовником торгів у тендерній документації встановлено надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 у довільній формі із зазначенням всіх пунктів ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником торгів не встановлено жодного документального способу підтвердження відсутності підстав для відмови в Участі у процедурі закупівлі Учасникам, окрім переможця торгів.
Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-03-000012 ● 822750bb4a6d4a7092b2b45e04e31a71
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 08:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2019 № 32
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 липня 2019 року №32
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-05-13-001040-с від 13.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження враховані, договір про закупівлю дров паливних розірвано.
2019-07-18 18:42:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2019-07-26 16:40:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2019 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
264 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
268 940,00
UAH з ПДВ
|
264 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" |
276 850,00
UAH з ПДВ
|
276 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Якобан Василь Дмитрвич |
305 778,00
UAH з ПДВ
|
305 778,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ #39849198 |
Відхилено |
264 300,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 17:43
|
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #2974821714 |
Відхилено |
264 420,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 14:07
|
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" #2533014826 |
Відхилено |
276 850,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 17:19
|
ФОП Якобан Василь Дмитрвич #2395610774 |
Переможець |
305 778,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 18:47
|
додаткова угода | укладений |
18 липня 2019 18:44
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 16:07
|
Договір | укладений |
12 липня 2019 16:06
|