Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дрова паливні
Очікувана вартість
306 000,00 UAH
UA-2019-05-13-001040-c d7c191cc931247888ee70992e76ede22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іовиця Віоріка Михайлівна

+380374021449 kmm1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 21423791
Вебсайт: http://www.osvitagerca.com
Місцезнаходження: 60500, Україна , Чернівецька обл., місто Герца, ВУЛ. ШИКУЛИ, будинок 4
Контактна особа: Іовиця Віоріка Михайлівна
+380374021449
kmm1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 15:20
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 15:20
Початок аукціону: 30 травня 2019 14:59
Очікувана вартість: 306 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
226 м.куб
дрова паливні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Чернівецька область, заклади освіти, Герцаївського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 15:17
5 ТД дрова паливні.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-001040-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:2533014826
Дата подання: 29 червня 2019 18:55
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Стінська А.Б.
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», Замовником ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ за процедурою відкриті торги UA-2019-05-13-001040-c ● d7c191cc931247888ee70992e76ede22● предмет закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина було неправомірно відхилено пропозицію ФОП Стінська А.Б.
Відповідно до п. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Враховуючи зазначене, тендерний комітет ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ в порушення абзацу 3 п. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» неправомірно відхилив пропозицію ФОП Стінська А.Б.
Вищезазначені дії ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ вважаю безпідставними та такими, що суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель в системі «ProZorro».
Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2019 11:03
Відповідно до п.п.3.5.7 п.5 розділу ІІІ ТД Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (із їх зазначенням).
Згідно ч.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Тобто, на виконання вимог ч.3 ст.17 Закону Замовником торгів у тендерній документації встановлено надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 у довільній формі із зазначенням всіх пунктів ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником торгів не встановлено жодного документального способу підтвердження відсутності підстав для відмови в Участі у процедурі закупівлі Учасникам, окрім переможця торгів.
Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-03-000012 ● 822750bb4a6d4a7092b2b45e04e31a71
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 08:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.07.2019 № 32

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 липня 2019 року №32

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-05-13-001040-с від 13.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зауваження враховані, договір про закупівлю дров паливних розірвано.

2019-07-18 18:42:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2019-07-26 16:40:58

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ 299 000,00
UAH з ПДВ
264 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 268 940,00
UAH з ПДВ
264 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" 276 850,00
UAH з ПДВ
276 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Якобан Василь Дмитрвич 305 778,00
UAH з ПДВ
305 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 09:09
Статут
28 травня 2019 09:09
технічне завдання
28 травня 2019 09:09
Проект Договору
28 травня 2019 09:09
Тендерна пропозиція
28 травня 2019 09:09
специфікація
28 травня 2019 09:09
Лист-Гарантія щодо ст 17
28 травня 2019 09:09
лист згода
28 травня 2019 09:09
довідка
28 травня 2019 09:09
Довідка 2.jpeg

Публічні документи

25 травня 2019 21:14
Електронний підпис
25 травня 2019 21:13
23.ДОВІДКА ДФС.pdf
25 травня 2019 21:13
21.ДОГОВІР АРЕНДИ IVECO.pdf
25 травня 2019 21:13
20.ДОВІДКА РАХУНОК.pdf
25 травня 2019 21:13
17.ПАСПОТР+КОД.pdf
25 травня 2019 21:13
8 ДОВІДКА СЕРТИФІКАЦІЯ.pdf
25 травня 2019 21:13
6. ЛИСТ ЗГОДА.pdf
25 травня 2019 21:13
4.ДОВІДКА МТБ.PDF
25 травня 2019 21:13
3.ДОДАТОК 3.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 20:37
Лист-пояснення.pdf
28 травня 2019 20:37
МВС довідка.pdf
28 травня 2019 20:37
паспорт, і.к.pdf
28 травня 2019 20:37
договір оренди.pdf
28 травня 2019 20:37
Довідка довкілля.pdf
28 травня 2019 20:37
довідка банк.pdf
28 травня 2019 20:37
Гарантійний лист.pdf
28 травня 2019 20:37
ч 2 ст 17.pdf
28 травня 2019 20:37
п.10 ч1 ст 17.pdf
28 травня 2019 20:37
п.9ч1 ст 17.pdf
28 травня 2019 20:37
п.8ч1 ст 17.pdf
28 травня 2019 20:37
п.6 ч1 ст 17.pdf
28 травня 2019 20:37
п.5 ч1 ст 17.pdf
28 травня 2019 20:37
п.4 ч1 ст 17.pdf
28 травня 2019 20:37
п.3 ч1 ст 17.pdf
28 травня 2019 20:37
п.2 ч1 ст 17.pdf
28 травня 2019 20:37
Довідка ст. 17.pdf
28 травня 2019 20:37
Довідка МТБ.pdf
28 травня 2019 20:37
Довідка працівники.pdf
28 травня 2019 20:37
Дрова угода.PDF
28 травня 2019 20:37
угода.pdf
28 травня 2019 20:37
угода 2019.PDF
28 травня 2019 20:37
договір 60001.pdf
28 травня 2019 20:37
Проект договору.pdf
28 травня 2019 20:37
Технічне завдання.pdf
28 травня 2019 20:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 12:46
14 Проект договору.pdf
29 травня 2019 12:46
9 Паспорт та код.pdf
29 травня 2019 12:46
7 Аналогіч.договір.pdf
29 травня 2019 12:46
7 Анал.догов6.JPG
29 травня 2019 12:46
7 Анал.догов3.JPG
29 травня 2019 12:46
7 Анал.догов5.JPG
29 травня 2019 12:46
7 Анал.догов2.JPG
29 травня 2019 12:46
7 Анал.догов4.JPG
29 травня 2019 12:46
7 Анал.догов1.JPG
29 травня 2019 12:46
5 Довідка квал.прац..pdf
29 травня 2019 12:46
4 тех.паспорт2.pdf
29 травня 2019 12:46
4 тех.паспорт1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ

ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"

ФОП Якобан Василь Дмитрвич

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ
#39849198
Відхилено 264 300,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 17:43
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#2974821714
Відхилено 264 420,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:07
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"
#2533014826
Відхилено 276 850,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 17:19
ФОП Якобан Василь Дмитрвич
#2395610774
Переможець 305 778,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 17:21

Документи

06 червня 2019 17:43
Електронний підпис
06 червня 2019 17:40
відхилення

Документи

12 червня 2019 14:07
Електронний підпис
12 червня 2019 14:03
відхилення
06 червня 2019 17:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

21 червня 2019 17:19
Електронний підпис
21 червня 2019 17:17
відхилення

Документи

21 червня 2019 17:21
Електронний підпис
21 червня 2019 17:20
намір
21 червня 2019 17:19
Звіт з ЄДР (припинено)
21 червня 2019 17:19
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якобан Василь Дмитрвич
#2395610774
305 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 17:21
Електронний підпис
21 червня 2019 17:20
намір
21 червня 2019 17:19
Звіт з ЄДР (припинено)
21 червня 2019 17:19
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 18:47
додаткова угода укладений
18 липня 2019 18:44
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 16:07
Договір укладений
12 липня 2019 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за угодою сторін