Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 41903554 |
Місцезнаходження: | 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Михайлівна +380459560992 buh-ukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 9 818 259,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 182,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49091.3 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2019 10:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 15:13 |
ДОДАТОК 3 ВО (1).doc | |
13 травня 2019 15:13 |
ДОДАТОК 1 ВО (1).docx | |
13 травня 2019 15:13 |
ТД Олександрівка зміни (1).doc | |
13 травня 2019 15:13 |
ДОДАТОК 2 ВО (1).docx | |
13 травня 2019 15:13 |
ДОДАТОК 4 ВО зміни (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Управлінням капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (надалі – Замовник) на веб -порталі Уповноваженого органу було оприлюднено закупівлю № UA-2019-05-13-001022-с, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: «Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників
(ДК 021:2015 «45210000-2 - Будівництво будівель»)». ПП «ЯЛИК» підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
За результатами проведених торгів Замовником 03.06.2019 року було опубліковано протокол засідання тендерного комітету № 20 від 03.06.2019 року, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано Мале приватне підприємство «СІМТ» та було прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником.
Однак, детально вивчивши документи тендерної пропозиції МПП «СІМТ» ПП «ЯЛИК» вважає, що дане рішення було прийнято з порушенням норм законодавства про публічні закупівлі, а також з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, оскільки тендерна пропозиція МПП «СІМТ» містить численні порушення, та повинна була бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Зазначене обґрунтовуємо наступним:
По - перше:
1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів, зокрема, з:
10) відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
В складі тендерної пропозиції учасника торгів МПП «СІМТ» даний документ відсутній, отже тендерна пропозиція цього учасника торгів не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником
По - друге:
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
В складі тендерної пропозиції учасника торгів МПП «СІМТ» даний документ відсутній, отже тендерна пропозиція цього учасника торгів не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником
По - третє:
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
В складі тендерної пропозиції учасника торгів МПП «СІМТ» даний документ відсутній, отже тендерна пропозиція цього учасника торгів не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником
По – четверте:
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу датою розкриття пропозицій є 29 травня 2019 року Надана учасником МПП «СІМТ» банківська гарантія містить містить термін дії до 18 липня 2019 року, при цьому, отже термін її дії становить 50 календарних днів.
З огляду на це, надане тендерне забезпечення учасника торгів МПП «СІМТ» не відповідає умовам тендерної документації, і тендерна пропозиція МПП «СІМТ» повинна була бути відхилена Замовником.
Враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів.
В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «ЯЛИК» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 червня 2019 23:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-04-000013 ● 0bbe0a78850847e0939f69ed12432030
- Статус: вирішено ● Дата: 01 липня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 15:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2019 № 111
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2019 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-13-001022-c 13.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено.
2019-06-14 16:00:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-07-01 10:10:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СІМТ |
9 202 744,62
UAH з ПДВ
|
9 202 744,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЯЛИК |
9 400 386,87
UAH з ПДВ
|
9 302 204,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЯ БУДІВНИЦТВА" |
9 428 355,72
UAH з ПДВ
|
9 328 355,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СІМТ #23520802 |
Переможець |
9 202 744,62
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 09:43
|