Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників
Очікувана вартість
9 818 259,00 UAH
UA-2019-05-13-001022-c 8defe04f900049609a91b8b1776fa2d0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження замовника: 08335, Україна, Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа замовника: Бондаренко Ірина Михайлівна
+380459560992
buh-ukb@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 11:26
Очікувана вартість: 9 818 259,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49 091,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 182,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Велика Олександрівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 травня 2019 10:05
Електронний цифровий підпис
13 травня 2019 15:13
ДОДАТОК 3 ВО (1).doc
13 травня 2019 15:13
ДОДАТОК 1 ВО (1).docx
13 травня 2019 15:13
ТД Олександрівка зміни (1).doc
13 травня 2019 15:13
ДОДАТОК 2 ВО (1).docx
13 травня 2019 15:13
ДОДАТОК 4 ВО зміни (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-001022-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 07 червня 2019 17:22
Вимога
Щодо порушення законодавства про публічні закупівлі, визначення переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Управлінням капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (надалі – Замовник) на веб -порталі Уповноваженого органу було оприлюднено закупівлю № UA-2019-05-13-001022-с, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: «Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників
(ДК 021:2015 «45210000-2 - Будівництво будівель»)». ПП «ЯЛИК» підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
За результатами проведених торгів Замовником 03.06.2019 року було опубліковано протокол засідання тендерного комітету № 20 від 03.06.2019 року, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано Мале приватне підприємство «СІМТ» та було прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником.
Однак, детально вивчивши документи тендерної пропозиції МПП «СІМТ» ПП «ЯЛИК» вважає, що дане рішення було прийнято з порушенням норм законодавства про публічні закупівлі, а також з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, оскільки тендерна пропозиція МПП «СІМТ» містить численні порушення, та повинна була бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Зазначене обґрунтовуємо наступним:

По - перше:

1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів, зокрема, з:

10) відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

В складі тендерної пропозиції учасника торгів МПП «СІМТ» даний документ відсутній, отже тендерна пропозиція цього учасника торгів не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником

По - друге:

Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.

В складі тендерної пропозиції учасника торгів МПП «СІМТ» даний документ відсутній, отже тендерна пропозиція цього учасника торгів не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником

По - третє:

Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
В складі тендерної пропозиції учасника торгів МПП «СІМТ» даний документ відсутній, отже тендерна пропозиція цього учасника торгів не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником

По – четверте:

Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу датою розкриття пропозицій є 29 травня 2019 року Надана учасником МПП «СІМТ» банківська гарантія містить містить термін дії до 18 липня 2019 року, при цьому, отже термін її дії становить 50 календарних днів.
З огляду на це, надане тендерне забезпечення учасника торгів МПП «СІМТ» не відповідає умовам тендерної документації, і тендерна пропозиція МПП «СІМТ» повинна була бути відхилена Замовником.

Враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів.
В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ПП «ЯЛИК» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2019 16:03
Рішення про визначення переможцем МПП "СІМТ" скасоване.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-13-001022-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 13 червня 2019 23:30
Скарга до органу оскарження
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 19.06.2019 № 7966.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 20:31

Документи подані скаржником

13 червня 2019 23:30
Платіжне доручення №111

Документи Органу Оскарження

19 червня 2019 20:31
рішення від 19.06.2019 № 7966.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000013 ● 0bbe0a78850847e0939f69ed12432030
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-04 15:02:25
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.06.2019 № 111
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2019 № 111

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-13-001022-c 13.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено.

2019-06-14 16:00:13

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, 41903554, Україна, Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників, 9818259UAH, 45210000-2, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 8defe04f900049609a91b8b1776fa2d0, 2019-05-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05.06.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.05.2019 № 19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Малого приватного підприємства «Сімт» (далі – Переможець), протокол засідання щодо розгляду результатів аукціону по закупівлі Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) від 03.06.2019 №20, повідомлення про намір укласти договір. Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Малого приватного підприємства «Сімт» умовам ТД, оскільки у складі пропозиції Переможця відсутня банківська гарантія строком дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п.2 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції. До того ж, у складі пропозиції Переможця міститься довідка від 21.05.2019 № 41, в якій відсутня інформація щодо стану виконання договору, наявність/відсутність претензій з боку замовника та контактні дані замовника, чим не дотримано вимоги п.1 Розділу 3 ТД. Також, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 21.05.2019 № 44 відсутня інформація щодо досвіду роботи працівників на аналогічній посаді, що не відповідає вимогам п.2 додатку 4 до ТД. Крім того, в довідці про виконання аналогічних договорів від 22.05.2019 № 46 не зазначено інформацію про стан об’єкта, чим не дотримано вимоги п.п. 3.1 п. 3 додатку 4 до ТД. Поряд з цим, аналогічний договір від 27.12.2018 № 101 не містить додатків №№ 2, 4, 5, чим не виконано вимоги п.п.3.3 п. 3 додатку 4 до ТД. Таким чином, учасником Мале приватне підприємство «Сімт» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника Малого приватного підприємства «Сімт» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не надав забезпечення тендерної пропозиції та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації., 05 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 13 частини другої статті 22, пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі,– порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-07-01 10:10:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СІМТ 9 202 744,62
UAH з ПДВ
9 202 744,62
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 9 400 386,87
UAH з ПДВ
9 302 204,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЯ БУДІВНИЦТВА" 9 428 355,72
UAH з ПДВ
9 328 355,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 12:19
Лист № 51
24 травня 2019 16:12
документ _5.PDF
24 травня 2019 16:12
Документ_4.rar
24 травня 2019 16:12
Документ _3.PDF
24 травня 2019 16:12
Документ_2.PDF
24 травня 2019 16:12
документ _1.PDF

Публічні документи

28 травня 2019 23:08
sign.p7s
28 травня 2019 23:05
Лист про не заст опер.pdf
28 травня 2019 23:05
Лист про отр.згод.pdf
28 травня 2019 23:05
Гарант лист_техніка.pdf
28 травня 2019 23:05
Аналог догов_поясн.pdf
28 травня 2019 23:05
Файл-4.rar
28 травня 2019 23:05
Файл-3.rar
28 травня 2019 23:05
Файл-2 ч. 3.rar
28 травня 2019 23:05
Файл-2 ч. 2-3.rar
28 травня 2019 23:05
Файл-2 ч. 2-2.rar
28 травня 2019 23:05
Файл-2 ч. 2-1.rar
28 травня 2019 23:05
Файл-2 ч. 1.rar
28 травня 2019 23:05
Файл-1.rar

Публічні документи

28 травня 2019 00:46
Додаток 1_2_.pdf
28 травня 2019 00:43
sign.p7s
28 травня 2019 00:39
Додаток 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СІМТ
#23520802
Переможець 9 202 744,62
UAH з ПДВ
03 червня 2019 09:43

Документи

03 червня 2019 09:43
sign.p7s
03 червня 2019 09:41
_20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СІМТ
#23520802
9 202 744,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 09:43
sign.p7s
03 червня 2019 09:41
_20.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
14 червня 2019 16:10
Причина скасування
Відповідно до абзацу 6 пункту 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Документи
14 червня 2019 16:10 Протокол
14 червня 2019 16:10 Протокол
14 червня 2019 16:10 Протокол

Актуальні тендери

До пошуку