Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери, ноутбуки
Очікувана вартість
1 228 000,00 UAH
UA-2019-05-13-000774-c bbaa8bd676c44fa1b562e3f3eed6eb81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Михайло Борисович


380412431522
energiya@zu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Вебсайт: http://zu.edu.ua/
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Контактна особа: Романюк Михайло Борисович
,380412431522
energiya@zu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 14:18
Очікувана вартість: 1 228 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп'ютери, ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівсбка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно додатку 4 тендерної документації Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:29
Додаток_4_ЖДУ_проект_договору_ЗІ ЗМІНАМИ.doc
15 травня 2019 15:29
ТД_Комп_ютери_ЖДУ_затв. 15.09.19 пр.2419.doc
15 травня 2019 15:29
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ЖДУ_комп_ютери.pdf
15 травня 2019 15:28
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ЖДУ_комп_ютери.pdf
13 травня 2019 14:14
Додаток_3_ЖДУ_Тех_завдання_.rtf
13 травня 2019 14:14
ТД_Комп_ютери_ЖДУ_.doc
13 травня 2019 14:14
Додаток_4_ЖДУ_проект_договору_.doc
13 травня 2019 14:14
Додаток_1_ЖДУ_комп_ютери_.doc
13 травня 2019 14:14
Додаток_2_ЖДУ_комп_ютери_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 16 травня 2019 11:50
Дата відповіді: 16 травня 2019 16:35
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з розділом тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3 тендерної документації).
Згідно з п. 5.7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника"
Враховуючи вищезазначене всі вимоги вказанні у тендерній документації викладені з метою недопущення порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукцію Microsoft Windows 10 Pro.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-000774-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 11 червня 2019 11:08
Дискваліфікація
Шановний Замовник! Просимо звернути увагу на те, що ФОП Іваненко Володимир Віталійович згідно http://sfs.gov.ua/businesspartner Станом на 10.06.2019 має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.
Згідно ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 червня 2019 12:06
Згідно п.5.5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону, а саме:
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути видана не раніше ніж дата оголошення процедури закупівлі;
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути видана не раніше ніж дата оголошення процедури закупівлі;
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з ч. 2 ст. 17 Закону: довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання переможцем документів згідно з пунктом 5.5 цього Розділу.
Переможець торгів – ФОП Іваненко Володимир Вітальович станом на 18 годину 12 червня 2019 р. надав всі довідки, які вимагаються п.5.5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
Зокрема була перевірена достовірність довідки № 52428 від 11.06.2019 р. про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, виданої ГУ ДФС у Житомирський області – достовірність підтверджена.
При перевірці 12.06.19 р. заборгованості ФОП Іваненко В.В. на ресурсі http://sfs.gov.ua/businesspartner - заборгованість станом на 11.06.2019 р. відсутня.
Номер вимоги: UA-2019-05-13-000774-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", Код ЄДРПОУ:40954000
Дата подання: 14 червня 2019 18:51
Скасування рішення
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Зазначене вище, знаходить своє відображення у тендерній документації затвердженій рішенням Вашого тендерного комітету від 15 травня 2019 року за № 2419.
Пунктом 1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими основними принципами як по-перше:
максимальна економія та ефективність;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
З огляду на вище викладене, та беручи до уваги мету Закону, щодо ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, під час проведення розгляду та оцінки тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент», прошу Вас скасувати своє рішення щодо дискваліфікаціїнашої нашої пропозиції у звязку із формальною (несуттєвою) технічною помилкою під час накладення електронної печатки замість електронного підпису уповноваженої особи, як такою, що не впливає на зміст пропозиції та документа.
Зазначена позиція підтверджується поясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України зза посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=19bae207-3168-4ded-9dac-0527f9503410&lang=uk-UA, крім того, ТОВ «М енд Б Смарт Асістент» під час подання оновленої пропозиції за результатами аукціону гарантує накладання електронного підпису уповноваженої особи, відповідно до Вашої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 12:09
Відповідно до п. 1.6. розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації тендерна пропозиція пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", а також Закону України "Про електронні довірчі послуги", обов’язково завіряється електронним цифровим підписом уповноваженої особи учасника. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
При оформленні тендерних пропозицій допускається наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До технічних помилок та описок відносяться, зокрема, орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, тощо.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету, при цьому замовник гарантує дотримання усіх принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" (код 40954000) не завірена електронним цифровим підписом, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"- була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця - відхилена

Документи подані скаржником

14 червня 2019 18:51
IMAGE 2019-06-14 18:50:20.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000056 ● 9b1acdff00ae433bacd44b2f653a3982
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
12.06.2019
№ 34

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-05-13-000774-c від 13.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Житомирського державного університету імені Івана Франка розглянуто Ваш Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі "Персональні комп'ютери, ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)". Відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Оскільки Замовником укладено договір з переможцем закупівлі ФОП Іваненко Володимир Віталійович, закупівля є завершеною, Замовник не має можливості прийняти рішення про відміну торгів чи визнати їх такими, що не відбулися. Однак, Замовником прийнято рішення розірвати договір № 100 поставки товару від 26.06.2019 р., та направлено 04.07.2019 р. відповідне повідомлення про розірвання договору ФОП Іваненко В.В. Додаткова угода про розірвання договору буде підписана сторонами в термін відповідно до п. 16.5 Договору поставки товару № 100 від 26.06.2019 р. Замовником прийнято рішення повторно провести відкриті торги за предметом закупівлі "Персональні комп'ютери, ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)".

2019-07-05 15:38:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2019-07-11 17:40:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович 888 000,00
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 940 560,00
UAH з ПДВ
928 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іваненко Володимир Віталійович 945 658,44
UAH з ПДВ
933 378,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 1 024 800,00
UAH з ПДВ
1 024 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 070 700,00
UAH з ПДВ
1 051 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 1 075 673,00
UAH з ПДВ
1 057 253,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 100 868,12
UAH з ПДВ
1 070 697,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 1 081 116,00
UAH з ПДВ
1 074 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 127 561,16
UAH з ПДВ
1 079 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 11:23
Електронний підпис
28 травня 2019 11:21
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 11:21
Проект договору.pdf
28 травня 2019 11:21
Інші документи.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 17:58
Електронний підпис
12 червня 2019 17:55
ДовідкаМВС.zip
12 червня 2019 12:27
ДовідкаКорупція.zip
28 травня 2019 20:23
Електронний підпис
28 травня 2019 20:22
ЦіноваПропозиція.pdf
28 травня 2019 20:22
УстановДокументи.pdf
28 травня 2019 20:22
ТехнічСпециф.pdf
28 травня 2019 20:22
Сертифікати.pdf
28 травня 2019 20:22
Инструкция_2018.pdf
28 травня 2019 20:22
Договори.pdf
28 травня 2019 20:22
ДовідкиЛисти.pdf
28 травня 2019 20:22
ГарантійніУмови.jpg

Публічні документи

28 травня 2019 16:01
Електронний підпис
28 травня 2019 16:00
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 16:00
Технічна специфікація.pdf
28 травня 2019 16:00
ПК ALLTA.rar
28 травня 2019 16:00
Статут 2016 з описом.pdf
28 травня 2019 16:00
Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2019 16:00
Витяг з ЄДРПОУ.zip
28 травня 2019 16:00
Довідка про довкілля.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 19:56
Електронний підпис
28 травня 2019 19:54
довідка про резидента.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 13:19
Електронний підпис

Публічні документи

28 травня 2019 18:01
Електронний підпис
28 травня 2019 16:09
Про санкції.pdf
28 травня 2019 16:09
Захист довкілля.pdf
28 травня 2019 16:09
ВПВ 17.pdf
28 травня 2019 16:09
Відомості.pdf
28 травня 2019 16:09
Аналогічні договори.pdf
28 травня 2019 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 16:09
Технічне завдання.pdf
28 травня 2019 16:09
9. Статут.pdf
28 травня 2019 16:09
11. Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2019 16:09
10. Витяг з ЄДР 22.05.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лещенко Костянтин Олександрович

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ФОП Іваненко Володимир Віталійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович
#3204907515
Відхилено 888 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:43
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Відхилено 928 280,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Іваненко Володимир Віталійович
#2775410610
Переможець 933 378,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 11:27

Документи

05 червня 2019 14:34
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

06 червня 2019 15:43
Електронний підпис

Документи

07 червня 2019 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іваненко Володимир Віталійович
#2775410610
933 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 18:21
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 18:15
Додаткова Угода Іваненко_розірвання.PDF укладений
10 липня 2019 17:25
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 15:11
Договір 100_ВТ_компьютери_Іваненко_.PDF зміни до договору
01 липня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:54
Договір 100_ВТ_компьютери_Іваненко.PDF укладений
26 червня 2019 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В оприлюдненому варіанті договору були допущені механічні (граматичні) описки, а саме в тексті договору, додатку № 1 та додатку № 2 в по-батькові була допущена граматична помилка: "Вітальович" замість "Віталійович", в реквізитах Продавця було пропущено по-батькові.
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно п. 16.5 Договору