Персональні комп'ютери, ноутбуки
Очікувана вартість
1 228 000,00 UAH
UA-2019-05-13-000774-c bbaa8bd676c44fa1b562e3f3eed6eb81
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02125208
Вебсайт замовника: http://zu.edu.ua/
Місцезнаходження замовника: 10008, Україна, Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Контактна особа замовника: Романюк Михайло Борисович
,380412431522
energiya@zu.edu.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 14:18
Очікувана вартість: 1 228 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Персональні комп'ютери, ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівсбка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно додатку 4 тендерної документації Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 16 травня 2019 11:50
Дата відповіді: 16 травня 2019 16:35
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з розділом тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3 тендерної документації).
Згідно з п. 5.7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника"
Враховуючи вищезазначене всі вимоги вказанні у тендерній документації викладені з метою недопущення порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукцію Microsoft Windows 10 Pro.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-000774-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 11 червня 2019 11:08
Дискваліфікація
Шановний Замовник! Просимо звернути увагу на те, що ФОП Іваненко Володимир Віталійович згідно http://sfs.gov.ua/businesspartner Станом на 10.06.2019 має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.
Згідно ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 червня 2019 12:06
Згідно п.5.5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону, а саме:
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути видана не раніше ніж дата оголошення процедури закупівлі;
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути видана не раніше ніж дата оголошення процедури закупівлі;
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з ч. 2 ст. 17 Закону: довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання переможцем документів згідно з пунктом 5.5 цього Розділу.
Переможець торгів – ФОП Іваненко Володимир Вітальович станом на 18 годину 12 червня 2019 р. надав всі довідки, які вимагаються п.5.5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
Зокрема була перевірена достовірність довідки № 52428 від 11.06.2019 р. про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, виданої ГУ ДФС у Житомирський області – достовірність підтверджена.
При перевірці 12.06.19 р. заборгованості ФОП Іваненко В.В. на ресурсі http://sfs.gov.ua/businesspartner - заборгованість станом на 11.06.2019 р. відсутня.
Номер вимоги: UA-2019-05-13-000774-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", Код ЄДРПОУ:40954000
Дата подання: 14 червня 2019 18:51
Скасування рішення
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Зазначене вище, знаходить своє відображення у тендерній документації затвердженій рішенням Вашого тендерного комітету від 15 травня 2019 року за № 2419.
Пунктом 1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими основними принципами як по-перше:
максимальна економія та ефективність;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
З огляду на вище викладене, та беручи до уваги мету Закону, щодо ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, під час проведення розгляду та оцінки тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент», прошу Вас скасувати своє рішення щодо дискваліфікаціїнашої нашої пропозиції у звязку із формальною (несуттєвою) технічною помилкою під час накладення електронної печатки замість електронного підпису уповноваженої особи, як такою, що не впливає на зміст пропозиції та документа.
Зазначена позиція підтверджується поясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України зза посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=19bae207-3168-4ded-9dac-0527f9503410&lang=uk-UA, крім того, ТОВ «М енд Б Смарт Асістент» під час подання оновленої пропозиції за результатами аукціону гарантує накладання електронного підпису уповноваженої особи, відповідно до Вашої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 12:09
Відповідно до п. 1.6. розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації тендерна пропозиція пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", а також Закону України "Про електронні довірчі послуги", обов’язково завіряється електронним цифровим підписом уповноваженої особи учасника. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
При оформленні тендерних пропозицій допускається наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До технічних помилок та описок відносяться, зокрема, орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, тощо.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету, при цьому замовник гарантує дотримання усіх принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" (код 40954000) не завірена електронним цифровим підписом, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"- була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця - відхилена

Документи подані скаржником

14 червня 2019 18:51
IMAGE 2019-06-14 18:50:20.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000056 ● 9b1acdff00ae433bacd44b2f653a3982
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-12 17:41:53
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
12.06.2019
№ 34

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-05-13-000774-c від 13.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Житомирського державного університету імені Івана Франка розглянуто Ваш Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі "Персональні комп'ютери, ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)". Відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Оскільки Замовником укладено договір з переможцем закупівлі ФОП Іваненко Володимир Віталійович, закупівля є завершеною, Замовник не має можливості прийняти рішення про відміну торгів чи визнати їх такими, що не відбулися. Однак, Замовником прийнято рішення розірвати договір № 100 поставки товару від 26.06.2019 р., та направлено 04.07.2019 р. відповідне повідомлення про розірвання договору ФОП Іваненко В.В. Додаткова угода про розірвання договору буде підписана сторонами в термін відповідно до п. 16.5 Договору поставки товару № 100 від 26.06.2019 р. Замовником прийнято рішення повторно провести відкриті торги за предметом закупівлі "Персональні комп'ютери, ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)".

2019-07-05 15:38:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 02125208, Україна, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
  2. Інформація про предмет закупівлі: Ноутбуки, 1228000UAH, 30210000-4, ДК021, 2, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: bbaa8bd676c44fa1b562e3f3eed6eb81, 2019-05-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ФОП Лещенко Костянтин Олександрович та ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ», тендерну пропозицію переможця ФОП Іваненко Володимир Віталійович, протокол засідання тендерного комітету від 07.06.2019 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 26.06.2019 року № 100. За результатами аналізу встановлено, що тендерна документація Житомирського державного університету імені Івана Франка (далі - Замовник) не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Слід відмітити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Іваненко Володимир Віталійович не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Так, відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.1 пункту 1 розділу I Додатку № 2 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання копії договору що підтверджує досвід виконання аналогічного договору, а також надання сканкопії видаткових або податкових, або товаро -транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з аналогічного договору товару за вказаним договором (копії видаткових або податкових, або товаро - транспортних накладних). Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Іваненко Володимир Віталійович надано аналогічний договір від 31 травня 2017 року № 116 без Додатку № 1 «Специфікація», в якому зазначено асортимент, кількість та вартість предмету закупівель (у тому числі ціна за одиницю), які є істотними умовами договору, та який відповідно до пункту 12.1 вказаного договору є його невід’ємною частиною, чим не дотримано умови підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.1 пункту 1 розділу I Додатку № 2 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Аналогічно, аналізом встановлено, що в порушення умов підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.1 пункту 1 розділу I Додатку № 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Іваненко Володимир Віталійович надано аналогічний договір від 16 січня 2019 року № ЖК 116/01 без документального підтвердження отримання покупцем (замовником) згідно з аналогічного договору товару за вказаним договором, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем ФОП Іваненко Володимир Віталійович та уклав з ним договір про закупівлю від 26.06.2019 року № 100. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 02 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Іваненко Володимир Віталійович, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2019-07-11 17:40:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович 888 000,00
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 940 560,00
UAH з ПДВ
928 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іваненко Володимир Віталійович 945 658,44
UAH з ПДВ
933 378,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 1 024 800,00
UAH з ПДВ
1 024 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 070 700,00
UAH з ПДВ
1 051 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 1 075 673,00
UAH з ПДВ
1 057 253,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 100 868,12
UAH з ПДВ
1 070 697,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 1 081 116,00
UAH з ПДВ
1 074 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 127 561,16
UAH з ПДВ
1 079 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 11:23
sign.p7s
28 травня 2019 11:21
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 11:21
Проект договору.pdf
28 травня 2019 11:21
Інші документи.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 17:58
sign.p7s
12 червня 2019 17:55
ДовідкаМВС.zip
12 червня 2019 12:27
ДовідкаКорупція.zip
28 травня 2019 20:23
sign.p7s
28 травня 2019 20:22
ЦіноваПропозиція.pdf
28 травня 2019 20:22
УстановДокументи.pdf
28 травня 2019 20:22
ТехнічСпециф.pdf
28 травня 2019 20:22
Сертифікати.pdf
28 травня 2019 20:22
Инструкция_2018.pdf
28 травня 2019 20:22
Договори.pdf
28 травня 2019 20:22
ДовідкиЛисти.pdf
28 травня 2019 20:22
ГарантійніУмови.jpg

Публічні документи

28 травня 2019 16:01
sign.p7s
28 травня 2019 16:00
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 16:00
Технічна специфікація.pdf
28 травня 2019 16:00
ПК ALLTA.rar
28 травня 2019 16:00
Статут 2016 з описом.pdf
28 травня 2019 16:00
Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2019 16:00
Витяг з ЄДРПОУ.zip
28 травня 2019 16:00
Довідка про довкілля.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 19:56
sign.p7s
28 травня 2019 19:54
довідка про резидента.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 13:19
sign.p7s

Публічні документи

28 травня 2019 18:01
sign.p7s
28 травня 2019 16:09
Про санкції.pdf
28 травня 2019 16:09
Захист довкілля.pdf
28 травня 2019 16:09
ВПВ 17.pdf
28 травня 2019 16:09
Відомості.pdf
28 травня 2019 16:09
Аналогічні договори.pdf
28 травня 2019 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 16:09
Технічне завдання.pdf
28 травня 2019 16:09
9. Статут.pdf
28 травня 2019 16:09
11. Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2019 16:09
10. Витяг з ЄДР 22.05.2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович
#3204907515
Відхилено 888 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:43
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Відхилено 928 280,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 15:47
ФОП Іваненко Володимир Віталійович
#2775410610
Переможець 933 378,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 11:27

Документи

05 червня 2019 14:34
sign.p7s

Документи

06 червня 2019 15:43
sign.p7s

Документи

07 червня 2019 11:27
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іваненко Володимир Віталійович
#2775410610
933 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 11:27
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 червня 2019 10:54
Договір 100_ВТ_компьютери_Іваненко.PDF укладений
26 червня 2019 10:52
sign.p7s укладений
10 липня 2019 18:21
sign.p7s укладений
10 липня 2019 18:15
Додаткова Угода Іваненко_розірвання.PDF укладений
10 липня 2019 17:25
sign.p7s зміни до договору
01 липня 2019 15:11
Договір 100_ВТ_компьютери_Іваненко_.PDF зміни до договору
01 липня 2019 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В оприлюдненому варіанті договору були допущені механічні (граматичні) описки, а саме в тексті договору, додатку № 1 та додатку № 2 в по-батькові була допущена граматична помилка: "Вітальович" замість "Віталійович", в реквізитах Продавця було пропущено по-батькові.
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно п. 16.5 Договору

Актуальні тендери

До пошуку