Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02125208 |
Вебсайт: | http://zu.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 40 |
Контактна особа: |
Романюк Михайло Борисович ,380412431522 energiya@zu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 14:18 |
Очікувана вартість: | 1 228 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно додатку 4 тендерної документації | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 15:29 |
Додаток_4_ЖДУ_проект_договору_ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
15 травня 2019 15:29 |
ТД_Комп_ютери_ЖДУ_затв. 15.09.19 пр.2419.doc | |
15 травня 2019 15:29 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ЖДУ_комп_ютери.pdf | |
15 травня 2019 15:28 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ЖДУ_комп_ютери.pdf | |
13 травня 2019 14:14 |
Додаток_3_ЖДУ_Тех_завдання_.rtf | |
13 травня 2019 14:14 |
ТД_Комп_ютери_ЖДУ_.doc | |
13 травня 2019 14:14 |
Додаток_4_ЖДУ_проект_договору_.doc | |
13 травня 2019 14:14 |
Додаток_1_ЖДУ_комп_ютери_.doc | |
13 травня 2019 14:14 |
Додаток_2_ЖДУ_комп_ютери_.doc |
15 травня 2019 15:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2019 15:29 |
Додаток_4_ЖДУ_проект_договору_ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
|||
15 травня 2019 15:29 |
ТД_Комп_ютери_ЖДУ_затв. 15.09.19 пр.2419.doc
|
|||
15 травня 2019 15:29 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ЖДУ_комп_ютери.pdf
|
|||
15 травня 2019 15:28 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_ЖДУ_комп_ютери.pdf
|
|||
13 травня 2019 14:14 |
Додаток_3_ЖДУ_Тех_завдання_.rtf
|
|||
13 травня 2019 14:14 |
ТД_Комп_ютери_ЖДУ_.doc
|
|||
13 травня 2019 14:14 |
Додаток_4_ЖДУ_проект_договору_.doc
|
|||
13 травня 2019 14:14 |
Додаток_1_ЖДУ_комп_ютери_.doc
|
|||
13 травня 2019 14:14 |
Додаток_2_ЖДУ_комп_ютери_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з п. 5.7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника"
Враховуючи вищезазначене всі вимоги вказанні у тендерній документації викладені з метою недопущення порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукцію Microsoft Windows 10 Pro.
Вимоги про усунення порушення
Згідно ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути видана не раніше ніж дата оголошення процедури закупівлі;
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути видана не раніше ніж дата оголошення процедури закупівлі;
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з ч. 2 ст. 17 Закону: довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання переможцем документів згідно з пунктом 5.5 цього Розділу.
Переможець торгів – ФОП Іваненко Володимир Вітальович станом на 18 годину 12 червня 2019 р. надав всі довідки, які вимагаються п.5.5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
Зокрема була перевірена достовірність довідки № 52428 від 11.06.2019 р. про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, виданої ГУ ДФС у Житомирський області – достовірність підтверджена.
При перевірці 12.06.19 р. заборгованості ФОП Іваненко В.В. на ресурсі http://sfs.gov.ua/businesspartner - заборгованість станом на 11.06.2019 р. відсутня.
Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Зазначене вище, знаходить своє відображення у тендерній документації затвердженій рішенням Вашого тендерного комітету від 15 травня 2019 року за № 2419.
Пунктом 1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими основними принципами як по-перше:
максимальна економія та ефективність;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
З огляду на вище викладене, та беручи до уваги мету Закону, щодо ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, під час проведення розгляду та оцінки тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент», прошу Вас скасувати своє рішення щодо дискваліфікаціїнашої нашої пропозиції у звязку із формальною (несуттєвою) технічною помилкою під час накладення електронної печатки замість електронного підпису уповноваженої особи, як такою, що не впливає на зміст пропозиції та документа.
Зазначена позиція підтверджується поясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України зза посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=19bae207-3168-4ded-9dac-0527f9503410&lang=uk-UA, крім того, ТОВ «М енд Б Смарт Асістент» під час подання оновленої пропозиції за результатами аукціону гарантує накладання електронного підпису уповноваженої особи, відповідно до Вашої вимоги.
При оформленні тендерних пропозицій допускається наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До технічних помилок та описок відносяться, зокрема, орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, тощо.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету, при цьому замовник гарантує дотримання усіх принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" (код 40954000) не завірена електронним цифровим підписом, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"- була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця - відхилена
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000056 ● 9b1acdff00ae433bacd44b2f653a3982
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019
№ 34
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-05-13-000774-c від 13.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Житомирського державного університету імені Івана Франка розглянуто Ваш Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі "Персональні комп'ютери, ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)". Відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Оскільки Замовником укладено договір з переможцем закупівлі ФОП Іваненко Володимир Віталійович, закупівля є завершеною, Замовник не має можливості прийняти рішення про відміну торгів чи визнати їх такими, що не відбулися. Однак, Замовником прийнято рішення розірвати договір № 100 поставки товару від 26.06.2019 р., та направлено 04.07.2019 р. відповідне повідомлення про розірвання договору ФОП Іваненко В.В. Додаткова угода про розірвання договору буде підписана сторонами в термін відповідно до п. 16.5 Договору поставки товару № 100 від 26.06.2019 р. Замовником прийнято рішення повторно провести відкриті торги за предметом закупівлі "Персональні комп'ютери, ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)".
2019-07-05 15:38:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2019-07-11 17:40:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
940 560,00
UAH з ПДВ
|
928 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Іваненко Володимир Віталійович |
945 658,44
UAH з ПДВ
|
933 378,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" |
1 024 800,00
UAH з ПДВ
|
1 024 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 070 700,00
UAH з ПДВ
|
1 051 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
1 075 673,00
UAH з ПДВ
|
1 057 253,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 100 868,12
UAH з ПДВ
|
1 070 697,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСАП ДЕМО" |
1 081 116,00
UAH з ПДВ
|
1 074 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
1 127 561,16
UAH з ПДВ
|
1 079 676,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович #3204907515 |
Відхилено |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 14:43
|
|
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000 |
Відхилено |
928 280,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 15:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Іваненко Володимир Віталійович #2775410610 |
Переможець |
933 378,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 18:15
|
Додаткова Угода Іваненко_розірвання.PDF | укладений |
10 липня 2019 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2019 15:11
|
Договір 100_ВТ_компьютери_Іваненко_.PDF | зміни до договору |
01 липня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 10:54
|
Договір 100_ВТ_компьютери_Іваненко.PDF | укладений |
26 червня 2019 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В оприлюдненому варіанті договору були допущені механічні (граматичні) описки, а саме в тексті договору, додатку № 1 та додатку № 2 в по-батькові була допущена граматична помилка: "Вітальович" замість "Віталійович", в реквізитах Продавця було пропущено по-батькові. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 100 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |