Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування (45112000-5 землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
28 063 058,00 UAH
UA-2019-05-13-000671-b b013198d82624f82927642b71af113cb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження замовника: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа замовника: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору
Обгрунтування
20.11.2017 р. СКП «Харківзеленбуд» ХМР було оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі: Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові (45112000-5 землерийні та інші земляні роботи) (оголошення UA-2017-11-20-002651-b). Переможцем визначено ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД". З Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» було укладено Договір № 420 від 22.12.2017 р. на загальну суму 57 230 380,00 грн. з ПДВ. Додатковою угодою № 1 до договору № 420 від 22.12.2017 року було зменшено суму договору і встановлено, що ціна договору становить 56 127 557,63 грн. з ПДВ. Під час проведення робіт з капітального ремонту виникли додаткові роботи, які не були передбачені укладеним договором – підстава: експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування» № 21-0253-19 затверджений 11.05.2019 року. Таким чином, на сьогодні виникла необхідність у зміні об’ємів робіт. Всі ці додаткові роботи по суті є продовженням робіт, які технологічно пов’язані з вже виконаними і становлять невід’ємну частину об’єкту - «Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові». З вищевказаних причин існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, додаткові роботи, не визначені під час укладення договору, технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Враховуючи те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» наприкінці 2017 року та протягом 2018 року виконує вищевказані роботи, вважається за доцільне застосувати переговорну процедуру і в якості виконавця обрати саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД», оскільки це дозволить: - забезпечити сумісність з наявними роботами та технологіями; - виконати належним чином усі основні та додаткові роботи; - підвищити ефективність гарантійного ремонту; - зменшити будь-які ризики щодо виконання та здачі-приймання робіт, завдяки вже отриманому Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» досвіду з виконання робіт саме по цьому об’єкту. На сьогодні роботи Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» ведуться на високому технічному та організаційному рівні, на об’єкті працює достатня кількість працівників, використовується сучасне обладнання, що дозволяє виконувати роботу швидкими темпами. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» має необхідні ліцензії, дозвільні документи, кваліфікованих працівників, обладнання, матеріально-технічну базу. Згідно п. 5., п. 6 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: - потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням; - необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922VIIІ із змінами (далі – Закон), в разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених в початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, роботи технічно і економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, при закупівлі: Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування (45112000-5 землерийні та інші земляні роботи) застосовується переговорна процедура закупівлі. Враховуючи вищевикладене, прийняте рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю: Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування (45112000-5 землерийні та інші земляні роботи), обрати Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» учасником процедури закупівлі та запросити його відповідального представника до участі у переговорах. У листі-запрошенні попередити учасника, що відповідно до ст. 16 Закону замовник встановив такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати: 1. Довідку за нижченаведеною формою на фірмовому бланку Учасника, яка містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника. № з/п Найменування та/або марка Кількість (шт.) Власне/ орендоване На підтвердження відомостей зазначених у довідці Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності або право користування обладнанням та транспортними засобами (копії первинних облікових документів та регістрів бухгалтерського обліку, що підтверджують право власності чи право користування обладнанням та транспортними засобами, або копії договорів оренди чи лізінгу чи інше). Дані, зазначені у довідці та копіях документів, що підтверджують право власності або право користування обладнанням та транспортними засобами, повинні співпадати. 2. Довідку за нижченаведеною формою на фірмовому бланку Учасника, яка містить інформацію: № з/п Прізвище, ініціали працівника. Посада Трудовий договір/ цивільно - правовий договір

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 24 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування (45112000-5 землерийні та інші земляні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт «Каскаду» в саду ім. Т.Г. Шевченка по вул. Сумській, 35 в м. Харкові. Коригування (45112000-5 землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

13 травня 2019 18:08
Електронний цифровий підпис
13 травня 2019 18:08
Повідомлення про намір укласти договір.docx
13 травня 2019 18:08
Протокол 107.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД»
#40446294
Переможець 28 063 058,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 18:28

Документи

13 травня 2019 18:28
sign.p7s
13 травня 2019 18:28
Протокол 107.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 18:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД»
#40446294
28 063 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 18:28
sign.p7s
13 травня 2019 18:28
Протокол 107.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 травня 2019 17:14
285-1.pdf укладений
24 травня 2019 17:14
285-3.pdf укладений
24 травня 2019 17:14
285-2.pdf укладений
24 травня 2019 17:14
Договір 285.pdf укладений
24 травня 2019 17:14
sign.p7s зміни до договору
22 листопада 2019 16:39
sign.p7s зміни до договору
22 листопада 2019 13:55
ДУ 3 до дог. 285 (1).pdf зміни до договору
22 листопада 2019 13:54
sign.p7s зміни до договору
11 липня 2019 17:16
ДУ 2 ч. 2 дог. 285 (1).pdf зміни до договору
11 липня 2019 17:15
ДУ 2 ч. 1 дог.285 (1).pdf зміни до договору
11 липня 2019 17:15
sign.p7s зміни до договору
21 червня 2019 13:50
1 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 13:50
2 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 151 500,00 грн. (сто п’ятдесят одна тисяча п’ятсот нуль копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 19 288 440,65 грн. (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч чотириста сорок гривень шістдесят п’ять копійок), в тому числі ПДВ (20%) 3 214 740,11 (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч сімсот сорок гривень одинадцять копійок) згідно з Рішенням 25 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 17.04.2019 № 1581/19». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 285 від «24» травня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 285
Договір:
Номер додаткової угоди: 285
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 6 713 748,98 грн. (шість мільйонів сімсот тринадцять тисяч сімсот сорок вісім гривень дев’яносто вісім копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 26 002 189,63 грн. (двадцять шість мільйонів дві тисячі сто вісімдесят дев’ять гривень шістдесят три копійки), в тому числі ПДВ (20%) 4 333 698,27 (чотири мільйони триста тридцять три тисячі шістсот дев’яносто вісім гривень двадцять сім копійок) згідно з Рішенням 27 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 19.06.2019 № 1658/19». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 285 від «24» травня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 285
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 2 220 067,16 грн. (два мільйони двісті двадцять тисяч шістдесят сім гривень шістнадцять копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 25 842 990,84 грн. (двадцять п’ять мільйонів вісімсот сорок дві тисячі дев’ятсот дев’яносто гривень вісімдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) 4 307 165,14 грн. (чотири мільйони триста сім тисяч сто шістдесят п’ять гривень чотирнадцять копійок)». 2. Зменшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 159 198,79 грн. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч сто дев’яносто вісім гривень сімдесят дев’ять копійок), в зв’язку з чим абзац другий пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 25 842 990,84 грн. (двадцять п’ять мільйонів вісімсот сорок дві тисячі дев’ятсот дев’яносто гривень вісімдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) 4 307 165,14 грн. (чотири мільйони триста сім тисяч сто шістдесят п’ять гривень чотирнадцять копійок), згідно з Рішенням 30 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 16.10.2019 № 1801/19». 3. В зв’язку зі зміною ціни договору та зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 285 від «24» травня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 4. В зв’язку зі зміною ціни договору та зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету змінити термін дії Договору до 22.11.2019 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 5. Змінити строк виконання робіт до 22.11.2019 року, в зв’язку з чим пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 22 листопада 2019 р. Період виконання робіт: травень 2019 р.– листопад 2019р.» 6. Змінити строк дії договору до 22.11.2019 року, в зв’язку з чим пункт 10.1. розділу X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 22.11.2019 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 285
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 22 листопада 2019
Сума оплати за договором: 25 842 990,84
UAH (в тому числі ПДВ 4 307 165,14 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку