Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
2 425 542,00 UAH
UA-2019-05-13-000662-b b0b06bad1cc84f648542372ed809a45c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Бурковська

+380487228346 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Мирослава Бурковська
+380487228346
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 22:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 12:52
Початок аукціону: 29 травня 2019 12:52
Очікувана вартість: 2 425 542,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 127,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Комплекти: парта антисколіозна одномісна (30 шт.) та стілець (30 шт.) для класної кімнати; 3/4/5 ростові групи (регульовані параметри: висота та зміна кута нахилу стільниці ).

Шкільні меблі для перших класів «Нової української школи»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 комплект
Комплекти: парта антисколіозна одномісна (30 шт.) та стілець (30 шт.) для класної кімнати; 3/4/5 ростові групи (регульовані параметри: висота та зміна кута нахилу стільниці ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 21:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 21:09
Перелік змін.docx
21 травня 2019 21:08
ТД_нова редакція.doc
21 травня 2019 21:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 21:09
Перелік змін.docx
21 травня 2019 21:08
ТД_нова редакція.doc
13 травня 2019 17:53
ТД_шкільні меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 16 травня 2019 12:45
Дата відповіді: 21 травня 2019 18:13
Доброго дня, шановний Замовник. Уточніть, будь ласка, технічні характеристики продукції. Згідно Вашого технічного завдання (Додаток №1) для виготовлення парти застосовані: 1) передня металева рамка-стяжка (труба 15х15мм, товщ.1,5мм) та одночасно передня панель (ДСП, товщ.18мм). Просимо уточнити яку самє конструкцію Ви бажаєте (в разі застосування металевої рамки-стяжки: розташування та варіанти кріплення); 2) полімерна порошкова фарба виду металік 7100 (хром/нікель). Просимо уточнити колір порошкової фарби виду металік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В Технічному завданні (Додаток №1 до тендерної документації) Замовник вимагає стосовно продукції «парта антисколіозна одномісна» конструктивний елемент: «Передня рамка-стяжка (встановлюється між боковими Т-образними стійками, кріплення з торців труби 20х20) виготовлена з труби 15х15мм, товщ. 1,5мм.».Відповідні уточнення (зміни) будуть внесені в Тендерну документацію. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-000662-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "С.М. АРТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41325603
Дата подання: 17 травня 2019 15:15
вимога щодо змісту тендерної документації
1. У Технічному завданні до тендерної документації присутні наступні вимоги:
«12. Гарантійний лист про те, що у разі визначення замовником Учасника переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти з ним договір, такий Учасник зобов’язується за власний рахунок протягом двох робочих днів, з моменту визначення його переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти з ним договір, надати Замовнику зразки предмету закупівлі».
Відповідно до ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали».
Надання будь яких зразків предмету закупівлі не відповідає умовам Закону України «Про публічні закупівлі» та не може вимагатися Замовником.
2. Також у Технічному завданні до тендерної документації присутні наступні вимоги:
«Замовник залишає за собою право, вимагати наочного підтвердження заявлених критеріїв (надання зразків меблів, що є предметами закупівлі), для підтвердження відповідності їх технічним характеристикам».
Розділом 5 Тендерної документації встановлений критерій оцінки пропозиції: ЦІНА. Якщо Ви вважаєте необхідним оцінювати пропозицію за характеристиками предмета закупівлі, Ви маєте встановити неціновий критерій та вагу його показника - Лист Мінекономрозвитку України від 08.10.2018 № 3304-04/44053-06 Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки.
Питання щодо надання зразків предмету закупівлі розглянуто у рішенні АМКУ України № 10996-р/пк-пз від 26.10.2018 за скаргою саме до комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси".
Але не зважаючи на те, що Антимонопольний комітет України є органом оскарження та його рішення є обов’язковими для виконання замовниками, Ви знов висуваєте вимоги щодо надання зразків предмету закупівлі до замовників.
Вимагаємо виключити зазначену вимогу зі складу тендерної документації та привести її у відповідність з чинним законодавством.
3. У Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16, 17 Закону до тендерної документації присутня наступна вимога: «оригінал аналогічного договору з докладним описом меблів, що зазначений в довідці про виконання аналогічного договору».
Що саме мається на увазі під «докладним описом меблів»? Назва та розмір меблів?
Така вимога є незаконною та дискримінаційною: договір вже виконаний, вносити зміни до такого договору не можливо. При цьому у разі надання договору з описом, який по Вашим уявленням не є докладним – учасника може бути відхилено. Опис товару в договорі ніяким чином не свідчить про якість виконання такого договору та якість товару, поставленого за договором. Просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
4. П. 5 Додатку 1 до тендерної документації: Лист про надання гарантії на запропоновану Продукцію (лист у довільній формі).
Які саме гарантії має надати учасник в такому листі?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2019 21:04
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Замовник вважає, що наявність зразків запропонованих переможцем є ознакою відповідального підходу та свідчить про фаховість переможця. При цьому забезпечується принцип добросовісної конкуренції серед учасників та інші принципи викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаючи увагу на зміст Закону України «Про публічні закупівлі» в частині застосування Учасниками зразків предметів закупівлі до тендерної документації були внесені відповідні зміни.
2. Окрім цього, необхідно зазначити, що відповідно до вимог діючого ЦК України є виключний перелік понять та значень які обов’язково мають бути зазначені у договорах. Виходячи з положень цивільного законодавства України договір купівлі – продажу обов’язково містить кількість, вартість та складові частини які є невід’ємною частиною під час придбання товару. Так, визначенням існуючих норм щодо якості в договорі має бути чітко визначено виробника, зазначені розміри виробу, у т. ч. вага та використані матеріали. В описовій частині товару має бути зазначено технологічне та функціональне призначення. Для споживчих товарів вказуються арганолептичні якості. Все вищенаведене передбачено ст. ст. 626-654, 655-716 ЦК України. Замовник має право переліку необхідних визначень для укладення договору.
3. Стосовно вимоги Замовника щодо надання аналогічного договору (Додаток № 4 до тендерної документації). Якщо Учасником був укладений договір в якому не зазначено вищенаведені критерії останній на власний розсуд в довільній формі долучає перелік властивостей товару, які свідчать про фаховість учасника, якщо вони не є комерційною таємницею.
4. Учасник надає гарантії на запропоновану ним продукцію відповідно до вимог Тендерної документації, а саме:
- каркас металевий (цілісність конструкції, зварних швів) – не менше 36 місяців;
- деталі меблів (стільниці та передні панелі парт, спинки та сидіння, заглушки, тощо) – не менше 24 місяців.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП" 1 579 500,00
UAH з ПДВ
1 579 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 1 976 400,00
UAH з ПДВ
1 976 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" 2 203 200,00
UAH з ПДВ
2 203 200,00
UAH з ПДВ
Документи
КРАСІЛОВ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ 2 401 650,00
UAH з ПДВ
2 247 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВУДУС" 2 417 850,00
UAH з ПДВ
2 280 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 17:21
Технічні вимоги.pdf
28 травня 2019 17:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 21:49
Електронний підпис
28 травня 2019 21:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 21:56
Електронний підпис
28 травня 2019 21:55
13. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 17:14
Статут ВУДУС.rar
28 травня 2019 17:14
Уставные документы2.7z
28 травня 2019 17:14
Вытяг НДС.tif
28 травня 2019 17:14
Вытяг из ЕДРПОУ_07.12.18.rtf
28 травня 2019 17:14
Выписка стр2.jpg
28 травня 2019 17:14
Выписка стр1.jpg
28 травня 2019 17:14
Справка о несудимости.pdf
28 травня 2019 17:14
Специфікація 001.pdf
28 травня 2019 17:14
сертифікат-215218435.pdf
28 травня 2019 17:14
сертифікат-215218435 (1).pdf
28 травня 2019 17:14
паспорт Грабко (2).pdf
28 травня 2019 17:14
паспорт Грабко (2) (1).pdf
28 травня 2019 17:14
Cправки1.rar
28 травня 2019 17:14
Справка о несудимости.pdf
28 травня 2019 17:14
Специфікація 001.pdf
28 травня 2019 17:14
сертифікат-215218435.pdf
28 травня 2019 17:14
сертифікат-215218435 (1).pdf
28 травня 2019 17:14
паспорт Грабко (2).pdf
28 травня 2019 17:14
паспорт Грабко (2) (1).pdf
28 травня 2019 17:14
Уставные документы2.7z
28 травня 2019 17:14
Протокол стр2.jpg
28 травня 2019 17:14
Протокол о назначении.jpeg
28 травня 2019 17:14
Вытяг из ЕДРПОУ_07.12.18.rtf
28 травня 2019 17:14
Выписка стр2.jpg
28 травня 2019 17:14
Выписка стр1.jpg
28 травня 2019 17:14
Cправки1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М. АРТ ГРУП"

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""

КРАСІЛОВ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ

ТОВ "ВУДУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП"
#41325603
Відхилено 1 579 500,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 18:15
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Відхилено 1 976 400,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 17:32
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""
#32819771
Відхилено 2 203 200,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 11:30
КРАСІЛОВ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
#1921901816
Переможець 2 247 750,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 17:09

Документи

03 червня 2019 18:15
Електронний підпис
03 червня 2019 18:14
SCAN0018.PDF

Документи

07 червня 2019 17:32
Електронний підпис
07 червня 2019 17:31
SCAN0034.PDF

Документи

10 червня 2019 11:29
Електронний підпис
10 червня 2019 11:29
SCAN0036.PDF

Документи

12 червня 2019 17:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КРАСІЛОВ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
#1921901816
2 247 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 17:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 13:19
SCAN0056.PDF зміни до договору
26 червня 2019 13:18
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 13:02
SCAN0055.PDF укладений
26 червня 2019 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.1. Договору про закупівлю товарів № 01-19/НУШ від 26.06.2019 р., на підставі довідок від 13.06.2019 р. № 272 та від 13.06.2019 р. № 290, Сторони домовилися: п. 1.2. та п. 3.1. Договору викласти в новій редакції. Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) та Дислокацію (Додаток № 2 до Договору) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01-19/НУШ
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-19/НУШ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 247 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 374 625,00 UAH)