Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська обл., Луцьк, ПРОСПЕКТ ВІДРОДЖЕННЯ , будинок 30 |
Контактна особа: |
Бабкевич Ольга Сергіївна +380501432545 VOPC-PEV@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2019 12:38 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 16:55 |
ТД природний газ зі змінами.docx | |
15 травня 2019 16:55 |
Додаток_3 зі змінами.doc | |
13 травня 2019 16:44 |
Додаток_4.doc | |
13 травня 2019 16:44 |
Додаток_3.doc | |
13 травня 2019 16:44 |
тендер природний газ.docx | |
13 травня 2019 16:44 |
додаток_5.docx | |
13 травня 2019 16:44 |
Додаток_1.docx | |
13 травня 2019 16:44 |
Додаток_2.docx | |
13 травня 2019 16:44 |
Додаток _6.docx |
15 травня 2019 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2019 16:55 |
ТД природний газ зі змінами.docx
|
|||
15 травня 2019 16:55 |
Додаток_3 зі змінами.doc
|
|||
13 травня 2019 16:44 |
Додаток_4.doc
|
|||
13 травня 2019 16:44 |
Додаток_3.doc
|
|||
13 травня 2019 16:44 |
тендер природний газ.docx
|
|||
13 травня 2019 16:44 |
додаток_5.docx
|
|||
13 травня 2019 16:44 |
Додаток_1.docx
|
|||
13 травня 2019 16:44 |
Додаток_2.docx
|
|||
13 травня 2019 16:44 |
Додаток _6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. На сторінці 5 Тендерної документації наявна наступна вимога: «Учасник, якого буде визнано переможцем процедури закупівлі, повинен надати замовнику в паперовому вигляді всі документи зазначені в тендерній документації протягом 5 робочих днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір».
Інформуємо що згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, а саме:
Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»
Також згідно Статті 17 «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.»
Оскільки законом не визначено подання переможцем інших документів, вважаємо за необхідне усунути данну вимогу з тендерної документації.
2. в Додатку 3 ТД зазначено наступне: «Постачальник зобов’язується забезпечити створення страхового запасу природного газу згідно ПОРЯДКУ створення страхового запасу природного газу (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 795)»
Просимо ознайомитися з чинним законодавством, та внести зміни до тендерної документації, так як Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 860 від 16.11.2016р.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000078 ● 7f3642e616924cf0b3859712ee5039b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 18:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.05.2019 № 17-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 14.05.2019 №17-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-13-000608-b від 13.05.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля (відкриті торги) UA-2019-05-13-000608-b, по якій проходив моніторинг відмінена як така, по якій неможливо усунути порушення. За результатами моніторингу був створений номер закупівлі річного плану UA-P-2019-05-20-002632-a на закупівлю (відкриті торги) газового палива на суму 2500000 грн. Згідно цього запису буде створена нова закупівля (відкриті торги) природного газу (585 000кВт/год) на суму 2500000грн.
2019-05-21 13:00:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимоги частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Інформація про відміну
Дата відміни: | 21 травня 2019 13:02 |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч.1 ст.31 Закону "Про публічні закупівлі" - неможливість усунути виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель" |
21 травня 2019 13:02
|
Протокол відміни газ21052019.pdf |