Природний газ
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-05-13-000608-b 4d8db27e4d0e47a09d6bc16509e6823f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабкевич Ольга Сергіївна

+380501432545 VOPC-PEV@UKR.NET

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Місцезнаходження замовника: 43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, ПРОСПЕКТ ВІДРОДЖЕННЯ , будинок 30
Контактна особа замовника: Бабкевич Ольга Сергіївна
+380501432545
VOPC-PEV@UKR.NET

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 12:38
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля природного газу (газового пального для потреб підприємства (обігрів та гаряча вода) на червень-грудень 2019 року 244 000 м. куб.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
244000 м3
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, п-кт. Відродження, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 травня 2019 16:55
Електронний цифровий підпис
15 травня 2019 16:55
ТД природний газ зі змінами.docx
15 травня 2019 16:55
Додаток_3 зі змінами.doc
13 травня 2019 16:44
Додаток_4.doc
13 травня 2019 16:44
Додаток_3.doc
13 травня 2019 16:44
тендер природний газ.docx
13 травня 2019 16:44
додаток_5.docx
13 травня 2019 16:44
Додаток_1.docx
13 травня 2019 16:44
Додаток_2.docx
13 травня 2019 16:44
Додаток _6.docx
15 травня 2019 16:55
Електронний цифровий підпис
13 травня 2019 16:44
Електронний цифровий підпис
15 травня 2019 16:55
ТД природний газ зі змінами.docx
15 травня 2019 16:55
Додаток_3 зі змінами.doc
13 травня 2019 16:44
Додаток_4.doc
13 травня 2019 16:44
Додаток_3.doc
13 травня 2019 16:44
тендер природний газ.docx
13 травня 2019 16:44
додаток_5.docx
13 травня 2019 16:44
Додаток_1.docx
13 травня 2019 16:44
Додаток_2.docx
13 травня 2019 16:44
Додаток _6.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-000608-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 14 травня 2019 15:50
Вимога до Замовника щодо усунення вимог ТД, які не відповідають чинному законодавству
Шановний Замовнику, ознайомившись з Вашою тендерною документацією вказуємо, на вимоги які невідповідають ЧИННОМУ законодавству, а саме:


1. На сторінці 5 Тендерної документації наявна наступна вимога: «Учасник, якого буде визнано переможцем процедури закупівлі, повинен надати замовнику в паперовому вигляді всі документи зазначені в тендерній документації протягом 5 робочих днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір».

Інформуємо що згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, а саме:
Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»

Також згідно Статті 17 «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.»

Оскільки законом не визначено подання переможцем інших документів, вважаємо за необхідне усунути данну вимогу з тендерної документації.


2. в Додатку 3 ТД зазначено наступне: «Постачальник зобов’язується забезпечити створення страхового запасу природного газу згідно ПОРЯДКУ створення страхового запасу природного газу (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 795)»

Просимо ознайомитися з чинним законодавством, та внести зміни до тендерної документації, так як Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 860 від 16.11.2016р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 травня 2019 16:14
Вимога задоволена в повному обсязі з відповідним відображенням в документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000078 ● 7f3642e616924cf0b3859712ee5039b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-14 18:04:41
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.05.2019 № 17-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 14.05.2019 №17-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-13-000608-b від 13.05.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля (відкриті торги) UA-2019-05-13-000608-b, по якій проходив моніторинг відмінена як така, по якій неможливо усунути порушення. За результатами моніторингу був створений номер закупівлі річного плану UA-P-2019-05-20-002632-a на закупівлю (відкриті торги) газового палива на суму 2500000 грн. Згідно цього запису буде створена нова закупівля (відкриті торги) природного газу (585 000кВт/год) на суму 2500000грн.

2019-05-21 13:00:31

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, 42078561, Україна, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВІДРОДЖЕННЯ , будинок 30
  2. Інформація про предмет закупівлі: Природний газ, 2500000UAH, 09120000-6, ДК021, 244000, м3
  3. Інформація про оприлюднення: 4d8db27e4d0e47a09d6bc16509e6823f, 2019-05-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік та додаток до нього, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради (далі – Замовник) від 13.05.2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 13.05.2019 оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів на придбання природного газу (ДК 021:2015:09120000-6 — Газове паливо), очікуваною вартістю 2 500 000,00 гривень, яка не передбачена річним планом Замовника на 2019 рік, чим порушив вимоги частини 1 статті 4 Закону., 17 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимоги частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата скасування
21 травня 2019 13:02
Причина скасування
Згідно ч.1 ст.31 Закону "Про публічні закупівлі" - неможливість усунути виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель"
Документи
21 травня 2019 13:02 Протокол відміни газ21052019.pdf

Актуальні тендери

До пошуку