Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст.по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області
Очікувана вартість
39 129 110,00 UAH
UA-2019-05-13-000409-a f579913fcb3446b384add9812efb71d6
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Шмалюх

+380686499211 sr.nemovichi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 04387786
Місцезнаходження: 34540, Україна , Рівненська обл., с. Немовичі, вул. Центральна, 4
Контактна особа: Олександр Шмалюх
+380686499211
sr.nemovichi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 11:49
Очікувана вартість: 39 129 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195 645,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст.по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34540, Україна, Рівненська область, с.Немовичі, вул.Центральна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 12:56
Зміни до Додаток 5 проект договору .doc
29 травня 2019 12:56
Зміни Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
29 травня 2019 12:56
Оновлений Додаток 5 проект договору .doc
29 травня 2019 12:56
Оновлена Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
29 травня 2019 12:56
Перелік змін.docx
22 травня 2019 15:22
Додаток 3 кваліфікаційні критерії).doc
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС1_6-1-2.rtf
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС2_2-1-10.rtf
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС1_6-1-1.rtf
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС1_6-1-3.rtf
22 травня 2019 13:03
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
22 травня 2019 13:03
Додаток 5 проект договору (1).doc
22 травня 2019 13:03
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
22 травня 2019 13:02
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17.docx
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-2.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-2-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_6-1-2.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_6-1-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-3.rtf
22 травня 2019 13:02
Додаток 7 Гарантійний лист.doc
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_6-1-3.rtf
22 травня 2019 13:02
Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-4.rtf
22 травня 2019 13:02
Додаток 8 Загальні відомості (1).doc
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-5.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС2_2-1-10.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-7.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-6.rtf
22 травня 2019 13:02
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція (1).docx
22 травня 2019 13:02
Додаток 6 Інформація про субпідрядників.doc
14 травня 2019 10:12
Додаток 3 кваліфікаційні критерії.doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-2.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-5.rtf
14 травня 2019 10:12
Додаток 6 Інформація про субпідрядників.doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-7.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-2-1.rtf
14 травня 2019 10:12
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція (1).docx
14 травня 2019 10:12
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17.docx
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-1.rtf
14 травня 2019 10:12
Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
14 травня 2019 10:12
Додаток 7 Гарантійний лист.doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-6.rtf
14 травня 2019 10:12
Перелік змін до ТД (Додаток 3 кваліфікаційні критерії).doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
14 травня 2019 10:12
Додаток 8 Загальні відомості (1).doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-3.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
14 травня 2019 10:12
Додаток 5 проект договору (1).doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-4.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-5.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 8 Загальні відомості (1).doc
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-7.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 7 Гарантійний лист.doc
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-3.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 6 Інформація про субпідрядників.doc
13 травня 2019 10:39
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція (1).docx
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-6.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-2.rtf
13 травня 2019 10:39
Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-1.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-4.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 5 проект договору (1).doc
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17.docx
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-2-1.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 3 кваліфікаційні критерії.doc
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
29 травня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 12:56
Зміни до Додаток 5 проект договору .doc
29 травня 2019 12:56
Зміни Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
29 травня 2019 12:56
Оновлений Додаток 5 проект договору .doc
29 травня 2019 12:56
Оновлена Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
29 травня 2019 12:56
Перелік змін.docx
22 травня 2019 15:22
Додаток 3 кваліфікаційні критерії).doc
22 травня 2019 13:02
Додаток 3 кваліфікаційні критерії.doc
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС1_6-1-2.rtf
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС2_2-1-10.rtf
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС1_6-1-1.rtf
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
22 травня 2019 13:53
Перелік змін r_99_СД_ЛС1_6-1-3.rtf
22 травня 2019 13:03
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
22 травня 2019 13:03
Додаток 5 проект договору (1).doc
22 травня 2019 13:03
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
22 травня 2019 13:02
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17.docx
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-2.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-2-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_6-1-2.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_6-1-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-3.rtf
22 травня 2019 13:02
Додаток 7 Гарантійний лист.doc
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_6-1-3.rtf
22 травня 2019 13:02
Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-4.rtf
22 травня 2019 13:02
Додаток 8 Загальні відомості (1).doc
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-5.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС2_2-1-10.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-7.rtf
22 травня 2019 13:02
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-6.rtf
22 травня 2019 13:02
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція (1).docx
22 травня 2019 13:02
Додаток 6 Інформація про субпідрядників.doc
14 травня 2019 10:12
Додаток 3 кваліфікаційні критерії.doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-2.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-5.rtf
14 травня 2019 10:12
Додаток 6 Інформація про субпідрядників.doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-7.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-2-1.rtf
14 травня 2019 10:12
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція (1).docx
14 травня 2019 10:12
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17.docx
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-1.rtf
14 травня 2019 10:12
Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
14 травня 2019 10:12
Додаток 7 Гарантійний лист.doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-6.rtf
14 травня 2019 10:12
Перелік змін до ТД (Додаток 3 кваліфікаційні критерії).doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
14 травня 2019 10:12
Додаток 8 Загальні відомості (1).doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-3.rtf
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
14 травня 2019 10:12
Додаток 5 проект договору (1).doc
14 травня 2019 10:12
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-4.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-5.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 8 Загальні відомості (1).doc
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-7.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 7 Гарантійний лист.doc
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-3.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 6 Інформація про субпідрядників.doc
13 травня 2019 10:39
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція (1).docx
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-6.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-2.rtf
13 травня 2019 10:39
Тендерна Документація -реконструкція школи.docx
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-8.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-1.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-1-4.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 5 проект договору (1).doc
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17.docx
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_4-2-1.rtf
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
13 травня 2019 10:39
Додаток 3 кваліфікаційні критерії.doc
13 травня 2019 10:39
Технічне завдання r_99_СД_ЛС1_2-1-6.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 14 травня 2019 08:43
Дата відповіді: 14 травня 2019 10:02
Дрброго дня шановний тендерний комітет. Просимо уточнити у додатку 3 ТД пункту 3 Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. А самеОбсяг робіт має перевищувати 1000 м2? що це мають бути за роботи (площа даху, стін чи все до купи)? і яким чином це стосується укладання асфальтобетонної суміш, що вимагається вказати у довідці?
Відповідь: Доброго дня!Тендерний комітет приносить вибачення за механічну помилку допущену в тендернії документації та вносить зміни в додаток 3 до тендерної документації пункту 3 Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
щодо переліку техніки та працівників
Дата подання: 15 травня 2019 11:51
Дата відповіді: 17 травня 2019 21:28
Доброго дня. В ТД вимагається вказати техніку та працівників враховуючи мінімально-необхідний перелік згідно таблиць. проте в таблицях не вказано ні найменування техніки яка має бути ні професії працівників ні кількості. Таблиці пусті. Просимо надати розяснення. Дякуєм.
Відповідь: Доброго дня! Згідно додатку 3 до ТД просимо надати мінімально-необхідний перелік техніки та обладнання для виконання робіт по вказаному об'єкту згідно технічного завдання яке входить до складу ТД. При поданні довідки про наявність працівників врахувати мінімально-необхідну кількість працівників для виконання робіт по цьому об'єкту. Дякуємо за запитання.
щодо видів робіт по аналогічних договорах
Дата подання: 16 травня 2019 09:01
Дата відповіді: 21 травня 2019 10:59
Доброго дня. Згідно тендерної документації учасник має надати довідку аналогічних договорів згідно додатку 3 пункту 3 (таблиця), де має бути вказано вид робіт та загальний обсяг робіт у м2. Просимо конкретизувати роботи, оскільки для прикладу мурування стін вимірюється у м3? Та чи не є дана вимога дискримінацією учасників?
Відповідь: Дякуємо за запитання.Дана вимога не є дискримінацією учасників, а являється підтвердженням досвіду виконання такого виду робіт.Щодо розуміння виду та загального обсягу робіт м.кв.,то в даному випадку мається на увазі загальна площа об'єктів, на яких проводилися роботи по будівництву чи реконструкції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-000409-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ІБК Енерготехнобуд, Код ЄДРПОУ:34327586
Дата подання: 20 червня 2019 16:48
Лист-вимога
Немовицькою сільською радою (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію № UA-2019-05-13-000409-a на проведення відкритих торгів за кодом класифікатора 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт", ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013- Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст. по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області»
Очікувана вартість послуг 39 129 110.00 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
ДП "Будсервіс" ТЗОВ "Сарниагробуд"
ТОВ Західметал
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД"
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
ТОВ БК"ЗахідБудГарант"
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника ( Згідно протоколу № 48 від 18.06.2019 року) визнано переможцем ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

Вважаємо що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства та вимог Замовника.
Наша позиція про незаконне визначення переможця обумовлена наступним:

- Відсутні копії дозвільних атестаційних документів відповідно до вимог п. 2.2 розділу 2 Додатка 3 тендерної документації.( Кваліфікаційна атестація – це визначення рівня кваліфікації та стажу роботи, залежно від чого встановлюється кваліфікаційна категорія, рекомендується відповідний тарифний розряд. Атестація робочих місць — комплексна оцінка всіх факторів виробничого середовища, трудового процесу, що проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працівників як тепер, так і в майбутньому.);

- Тендерна пропозиція не містить копії документів про наявність атестованої/акредитованої служби контролю (лабораторії) та документ (атестат про акредитацію або свідоцтва про атестацію або сертифікат про відповідність) з додатком, що вказує галузь акредитації/сертифікації або сфери вимірювання, що відповідає виду робіт в частині виконання робіт по монтажу електропостачання та електроосвітлення та робіт протипожежного призначення, що не відповідає вимогам п.1.6 розділу 1 Додатку 3 тендерної документації;

- Працівники Мінько А.М. та Булка Д.М. в Довідці про досвід та кваліфікацію керівників та ітр ПП - фірма «Класік» №27/05-2019-7 від 27.05.19 року зазначені як штатні працівники за основним місцем роботи, на підтвердження надані Договора підряду від 23.05.2019 року, за якими особи не є штатними працівниками підприємства;

- Надані Витяги з протоколів №83-18 від 25.05.18,№112-16 від 26.05.18,№96-18 від 06.06.18 , які не мають жодного відношення до ПП фірма «Класік»;

- В відомості ресурсів до кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва 74_ДЦ СВР, поданій у складі пропозиції, заявлено обов’язковою технікою для виконання робіт : автогрейдер, автогідропідіймач, бульдозер, котки дорожні причипні масою 8,16 та 25 т, крани переносний та на гусеничному ходу, машина асенізайна, машина бурильно – кранова, трактори на гусеничному та пневмоколісному ходу та інше, які не зазначені у довідці про наявність обладнання та в необхідному мінімальному переліку техніки для проведення будівельних робіт на даному об’єкті : ДСТУБ.Д.1.1-1-2013- Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст. по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області ("45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт")»;

- на власну техніку не надані технічні паспорта, що порушує п.1.2 Додатку 3 до тендерної документації;

- Відсутній дозвіл на роботи з підвищеною небезпекою – зведення, монтаж, демонтаж будинків, зміцнення їх аварійний частин ( п.14 дод.2 до Постанови Кабміну №48 від 07.02.2018р.). Наданої декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 083 від 25.04.2019 р. недостатньо, оскільки технічним завданням в складі реконструкції передбачено демонтажні роботи (розбирання покрівель з азбестових листів, лат,крокв – по 740 м2,розбирання покриттів підлог з керамічних плиток – 220 м2, розбирання підлог з лінолеуму та реліну та підлоги дощатої - по 681 м2;)та нове будівництво (установлення блоків стін підвалів – 820 шт,мурування внутрішніх стін з цегли – 1142 м3, укладання перемичок масою до 0,3т – 628 шт., армування мурування стін – 2,4т та інше)

- Викликають сумніви заявлені копії аналогічних договорів, в зв’язку з тим, що ліцензії ПП фірма «Класік» на ведення будівельно – монтажних робіт до 2019 року відсутні , Вид діяльності до 2019 року зазначався 51.90.0 ІНШІ ВИДИ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ, декларація на початок будівельних робіт на об’єкт, зазначений в аналогічному договорі (Реконструкція нежитлової будівлі приміщення заводоуправління під багатоквартирний житловий будинок; Рівненська обл., Костопільський р н, м. Костопіль, вул. Гвардійська, 7б ) була видана в жовтні 2013 року без зазначення замовника та підрядника і змін не було внесено, а на інший об’єкт (Реконструкція житлового будинку №1-Б по вул.Проектна в смт. Макарів Макарівського району Київської області) взагалі не відкриті ніякі дозвільні документи, тобто будівництво не здійснювалося.
Крім того Замовником по обом аналогічним договорам є ТОВ «Волтекс –Буд», а це не бюджетна організація, тому «аналогічними» дані договори вважати не доцільно.
-Копії поданих документів завірені без зазначення дати засвідчення, що суперечить п.5.27 Національного стандарту України «Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55. Його положення поширюється на всі без вийнятку органи державної влади, місцевого самоврядування, а також підприємства, установи, організації всіх форм власності ( п.1.1.).

Враховуючи викладене вище, вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем закупівлі «Будівельні роботи та поточний ремонт", ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013- Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст. по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області» - ПП - ФІРМА "КЛАСІК".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

20 червня 2019 16:48
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-07-000008 ● cc4d2f5870174058a70a5b039551b3d0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2019 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.08.2019 № 37

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 № 37.

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-05-13-000409-a 13.05.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".

В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-13 17:33:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст.по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-13-000409-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1.Чому обрано переможцем учасника яким, у відповідності до тендерної документації не надано копій підтверджуючих документів, а саме:
- згідно додатку 3 до тендерної документації пункту 1 пп.1.2 на власну техніку відсутні копії технічних паспортів;
- згідно додатку 3 до тендерної документації пункту 2 пп.2.2, учасник-переможець відповідно до довідки про наявність працівників робочих професій ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» не по всіх вказаних працівниках надав копії дозвільних атестаційних документів, а саме:
1) Павленко Анатолій Володимирович – муляр;
2) Бойчук Михайло Денисович – водій;
3) Наумович Юрій Омельянович – технік-будівельник;
4) Лисанець Михайло Олексійович – маляр;
5) Коваль Олексій Вікторович – штукатур;
6) Пилипака Іван Володимирович – тесляр;
7) Луцик Павло Юрійович – тесляр;
8) Осійчук Роман Олександрович - муляр;
9) Матяшук Олександр Володимирович – штукатур;
10) Сад Тетяна Іванівна – маляр;
11) Шаленик Андрій Іванович – бетоняр;
12) Малешка Микола Анатолійович – бетоняр;
13) Дуран Віталій Васильович – бетоняр;
14) Семчина Андрій Андрійович - покрівельник сталевих покрівель;
15) Ковач Іван Ілліч – покрівельник сталевих покрівель;
16) Кочмарик Микола Володимирович – покрівельник сталевих покрівель;
17) Васько Василь Михайлович – плиточник-лицювальник;
18) Русин Іван Васильович – плиточник-лицювальник;
19) Постоєва Ніна Іванівна – маляр;
20) Удод Сергій Вікторович – муляр;
21) Гунько Юрій Євстафійович – тесляр;
22) Антонюк Ігор Михайлович – тесляр;
23) Гордійчук Михайло Віталійович – водій;
24) Гулак Андрій Васильович – плиточник-лицювальник;
25) Тригуб Павло Олександрович – плиточник-лицювальник;
26) Троцюк В’ячеслав Степанович – сантехнік;
- також, згідно наданої довідки про кваліфікацію та досвід керівників та ІТР ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» по працівниках Мінько Анатолій Михайлович та Булка Дмитро Миколайович зазначено інформацію як штатні працівники за основним місцем роботи, на підтвердження надано Договора-підряду, а не копії трудових книжок.
2. Чому в додатку 3 до тендерної документації пункт 1 пп.1.1 Замовником зазначено «врахувати мінімально-необхідний перелік техніки та обладнання для проведення реконструкції будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст.по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області, що наведено в додатку 3 таблиці 1» коли, самого переліку техніки у вищезазначеній таблиці, Замовником не наведено?
3. Чому у додатку 4 до тендерної документації від переможця вимагається надати інформацію про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносили до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
4. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів, у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, а також у формі повідомлення про внесення змін до договору відсутні п.14 «сума договору після внесення змін» та п.15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-16 14:33:53

Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області надає відповідь на Ваше звернення


На Ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ по вул..Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області» повідомляю, переможець закупівлі ПП-Фірма «Класік» у складі тендерної пропозиції в розділі власного обладнання надали перелік наявного інструменту та «Коток ВАТМАТІС VR70-VR-22-70», який являється ручним котком і не потребує паспортизації. Інша техніка у ПП-Фірма «Класік» являється орендованою.
Щодо того, що переможець закупівлі ПП-Фірма «Класік» не надав копії дозвільних атестаційних документів по усіх працівниках, то відповідно до ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 року № 2806-ІУ документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді, який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності і ніяким чином не відноситься до працівників нашої фірми.
Крім цього, відповідно до ст. 1 Закону України «Про професійний розвиток працівників», атестація працівників – це процедура оцінки відповідності професійного рівня працівників кваліфікаційним вимогам і посадовим обов'язкам, проведення оцінки їх професійного рівня. Особливості проведення атестації певних категорій працівників встановлені окремими нормативно-правовими акта, до яких в сфері будівництва, зокрема, відноситься: постанова Ради Міністрів СРСР «Про введення атестації керівних, інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів підприємств і організацій промисловості, будівництва, сільського господарства, транспорту та зв'язку» від 26 липня 1973 року № 531 (яка чинна на даний час) і передбачає атестацію керівних, інженерно-технічних працівників та спеціалістів (а не працівників робочих спеціальностей), по даній категорії працівників ПП-фірмою «Класік» надані всі атестаційні документи.
По працівниках Мінько А.М. та Булки Д.М., то у складі тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік» надані копії договорів підряду по даних працівниках, що підтверджує наявність даних працівників у ПП-фірми «Класік», при цьому їх форма працевлаштування суттєвого значення для виконання робіт не має.
Щодо відсутності конкретного переліку техніки та обладнання у додатку 3 до тендерної документації пункт 1 пп 1.1, то конретний перелік не був зазначений, тому що у технічному завданні (локальні кошториси) нами вказано перелік робіт по конкретній закупівлі і учасники тендеру мали показати необхідну кількість та перелік техніки необхідної для виконанню робіт н даному обʼєкті. Конкретизація виду техніки для проведення зазначених робіт являлася б дискримінаційним критерієм, який би обмежував можливість участі у закупівлі певного кола його учасників.
Щодо вимоги до переможця надати інформацію, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, то таке рішення прийнято було на засіданні тендерного комітету і ми не вважаємо, що цими діями були порушені права переможця торгів. Від переможця торгів з даного приводу на нашу адресу скарг та зауважень не надходило.
Типові форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір затвердженні Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі №490 від 22.03.2016 і не передбачають вказання у даних формах джерел фінансування закупівлі.
Немовицькою сільською радою після укладення договору із переможцем закупівлі та додаткової угоди до договору, сума договору та кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг не змінювались.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-16 14:30:44

Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області надає відповідь на ваше звернення


На Ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ по вул..Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області» повідомляю, переможець закупівлі ПП-Фірма «Класік» у складі тендерної пропозиції в розділі власного обладнання надали перелік наявного інструменту та «Коток ВАТМАТІС VR70-VR-22-70», який являється ручним котком і не потребує паспортизації. Інша техніка у ПП-Фірма «Класік» являється орендованою.
Щодо того, що переможець закупівлі ПП-Фірма «Класік» не надав копії дозвільних атестаційних документів по усіх працівниках, то відповідно до ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 року № 2806-ІУ документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді, який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності і ніяким чином не відноситься до працівників нашої фірми.
Крім цього, відповідно до ст. 1 Закону України «Про професійний розвиток працівників», атестація працівників – це процедура оцінки відповідності професійного рівня працівників кваліфікаційним вимогам і посадовим обов'язкам, проведення оцінки їх професійного рівня. Особливості проведення атестації певних категорій працівників встановлені окремими нормативно-правовими акта, до яких в сфері будівництва, зокрема, відноситься: постанова Ради Міністрів СРСР «Про введення атестації керівних, інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів підприємств і організацій промисловості, будівництва, сільського господарства, транспорту та зв'язку» від 26 липня 1973 року № 531 (яка чинна на даний час) і передбачає атестацію керівних, інженерно-технічних працівників та спеціалістів (а не працівників робочих спеціальностей), по даній категорії працівників ПП-фірмою «Класік» надані всі атестаційні документи.
По працівниках Мінько А.М. та Булки Д.М., то у складі тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік» надані копії договорів підряду по даних працівниках, що підтверджує наявність даних працівників у ПП-фірми «Класік», при цьому їх форма працевлаштування суттєвого значення для виконання робіт не має.
Щодо відсутності конкретного переліку техніки та обладнання у додатку 3 до тендерної документації пункт 1 пп 1.1, то конретний перелік не був зазначений, тому що у технічному завданні (локальні кошториси) нами вказано перелік робіт по конкретній закупівлі і учасники тендеру мали показати необхідну кількість та перелік техніки необхідної для виконанню робіт н даному обʼєкті. Конкретизація виду техніки для проведення зазначених робіт являлася б дискримінаційним критерієм, який би обмежував можливість участі у закупівлі певного кола його учасників.
Щодо вимоги до переможця надати інформацію, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, то таке рішення прийнято було на засіданні тендерного комітету і ми не вважаємо, що цими діями були порушені права переможця торгів. Від переможця торгів з даного приводу на нашу адресу скарг та зауважень не надходило.
Типові форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір затвердженні Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі №490 від 22.03.2016 і не передбачають вказання у даних формах джерел фінансування закупівлі.
Немовицькою сільською радою після укладення договору із переможцем закупівлі та додаткової угоди до договору, сума договору та кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг не змінювались.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Немовицька сільська рада не погоджується із висновком щодо виявлення порушень в частині розгляду та\або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Вважаємо, що визначення переможцем закупівлі ПП - ФІРМИ "КЛАСІК" було проведенно на законних підставах, так як їхня тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації. На нашу думку, надані нами пояснення до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, повністю підтверджують обгрунтованість прийнятого рішення про визнання тендерної пропозиції ПП ФІРМИ "КЛАСІК" такою, що відповідає всім вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації. За таких обставин, вважаємо що відсутні підстави передбачені ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" для відміни торгів. Крім того, з переможцем закупівлі ПП-ФІРМА "КЛАСІК" 01.07.2019 року укладено договір про закупівлю і з того часу переможець закупівлі проводить відповідні роботи згідно договору. Також вважаємо, що нами не було допущено порушень законодавства у частині складання тендерної документації та\або внесення змін до неї та порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, які б вплинули на визначення переможця закупівлі чи були б підставою відміни торгів.

2019-08-29 10:09:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 33 337 371,60
UAH з ПДВ
32 689 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИАГРОБУД" 34 880 820,00
UAH з ПДВ
32 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК"ЗахідБудГарант" 36 127 768,00
UAH з ПДВ
32 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 36 256 720,10
UAH з ПДВ
34 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД" 38 287 834,57
UAH з ПДВ
37 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Західметал 37 210 768,00
UAH з ПДВ
37 210 768,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 38 599 929,60
UAH з ПДВ
38 599 929,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" 38 999 703,60
UAH з ПДВ
38 999 703,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 16:10
Електронний підпис
06 червня 2019 16:07
Інше 3.pdf
06 червня 2019 16:06
Інше 2.pdf
06 червня 2019 16:06
Інше 1.pdf
06 червня 2019 16:06
Додаток 8.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 7.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 6.2.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 6.1.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 5.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 4.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 3.6.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 3.5.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 3.4.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 3.3.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 3.2.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 3.1.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 2.3.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 2.2.pdf
06 червня 2019 16:05
Додаток 2.1.pdf
06 червня 2019 16:04
Додаток 1.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 11:16
Статут учасника.pdf
29 травня 2019 11:16
Додаток 3-3-1-4-2 Акти.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 16:08
Лист згода.pdf
06 червня 2019 16:08
Лист гарантія роботи.pdf
06 червня 2019 16:08
статут.pdf
06 червня 2019 16:08
Протокол засновників.pdf
06 червня 2019 16:08
Наказ.pdf
06 червня 2019 16:07
Копії Трудових книжок.pdf
06 червня 2019 16:07
Додаток 8.pdf
06 червня 2019 16:07
Додаток 7.pdf
06 червня 2019 16:07
Додаток 6.pdf
06 червня 2019 16:07
Додаток 5.pdf
06 червня 2019 16:07
Додаток 4.pdf
06 червня 2019 16:07
Додаток 3 працівники.pdf
06 червня 2019 16:07
Додаток 3 обладнання.pdf
06 червня 2019 16:07
Додаток 3 досвід.pdf
06 червня 2019 16:01
Додаток 1.pdf
06 червня 2019 16:01
Договора ЦПХ.pdf
06 червня 2019 16:01
Договірна ціна.pdf
06 червня 2019 15:59
витяг єдиний податок.pdf
06 червня 2019 15:59
Виписка.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 18:47
Електронний підпис
19 червня 2019 19:34
Договір по аукціону
19 червня 2019 19:34
Статут
19 червня 2019 19:34
Ліцензія з додатком
19 червня 2019 19:34
Довідка не банкрут
19 червня 2019 19:33
Довідка несудимість
19 червня 2019 19:33
Супровідний лист
31 травня 2019 13:30
Електронний підпис
31 травня 2019 13:23
Додаток 5.pdf
28 травня 2019 17:16
Електронний підпис
28 травня 2019 17:09
28 Довідка друга.pdf
28 травня 2019 17:09
25 Довідка.pdf
28 травня 2019 17:09
5 Статут.pdf
28 травня 2019 17:09
4 Витяг платника ПДВ.pdf
28 травня 2019 17:09
2 Ліцензія з додатком.pdf
28 травня 2019 17:09
Додаток 8.pdf
28 травня 2019 17:09
Додаток 7.pdf
28 травня 2019 17:09
Додаток 6.pdf
28 травня 2019 17:09
Додаток 5.pdf
28 травня 2019 17:09
Додаток 4.pdf
28 травня 2019 17:08
Додаток 1.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 15:23
Кошторис (imd.bdcu.).rar
06 червня 2019 12:28
Електронний підпис
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-1.6.pdf
06 червня 2019 11:23
Кваліфікація.7z
06 червня 2019 11:23
Додаток 8.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 7.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 6.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 5.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 4.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-3.1.4 (ч.1).rar
06 червня 2019 11:23
Додаток 3 -3.1.4 (ч.2).rar
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-3.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-3.1.3.rar
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-3.1.2.rar
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-3.1.1.7z
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-2.2.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-2.1.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-1.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-1.4.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-1.2.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 3-1.1.pdf
06 червня 2019 11:23
Додаток 2.7z
06 червня 2019 11:23
Додаток 1.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 10:13
Електронний підпис
05 червня 2019 10:11
лист-згода.pdf
03 червня 2019 10:00
Електронний підпис
03 червня 2019 09:49
Електронний підпис
03 червня 2019 09:47
додаток 5.pdf
29 травня 2019 12:55
електронний варіант.rar
29 травня 2019 12:55
додаток 3 частина 2.1.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 3 частина 2.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 3 частина 1.pdf
29 травня 2019 12:55
відомість учасника.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 3-3 частина 3.pdf
29 травня 2019 12:55
код.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 3-3 частина 6.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 3-3 частина 5.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 3-3 частина 2.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 3-3 частина 4.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 3-3 частина 1.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 8.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 7.pdf
29 травня 2019 12:55
додаток 6.pdf
29 травня 2019 12:55
інше.pdf
29 травня 2019 12:54
дозвіл та ліцензії.pdf
29 травня 2019 12:54
лист-згода .pdf
29 травня 2019 12:54
повноваження особи.pdf
29 травня 2019 12:54
якісних матеріалів.pdf
29 травня 2019 12:54
додаток 5.pdf
29 травня 2019 12:54
про службових осіб.pdf
29 травня 2019 12:54
додаток 4.pdf
29 травня 2019 12:54
про статутний капітал.pdf
29 травня 2019 12:54
статут.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 17:26
Електронний підпис
06 червня 2019 17:26
Електронний підпис
06 червня 2019 17:24
Додаток 8.pdf
06 червня 2019 17:23
Додаток 1.pdf
06 червня 2019 17:23
Додаток 3 Частина 5.pdf
06 червня 2019 17:23
Додаток 3 Частина 2.pdf
06 червня 2019 17:23
Додаток 3 Переброди.pdf
06 червня 2019 17:23
Додаток 3 Оржів.pdf
06 червня 2019 17:23
Додаток 3 Частина 1.pdf
06 червня 2019 17:23
Додаток 3 Частина 3.pdf
06 червня 2019 17:23
Додаток 3 Корнин.pdf
06 червня 2019 17:23
Додаток 3 Частина 4.pdf
06 червня 2019 17:22
Інші документи.pdf
06 червня 2019 17:22
Додаток 2.pdf
06 червня 2019 17:22
Додаток 5.pdf
06 червня 2019 17:22
Додаток 4.pdf
06 червня 2019 17:22
Додаток 6.pdf
06 червня 2019 17:22
Додаток 7.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 16:00
Додаток 5.PDF
06 червня 2019 12:42
Додаток 1.PDF
06 червня 2019 12:40
решта документів.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 8.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 7.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 6.PDF
06 червня 2019 12:40
Додаток 5.PDF
06 червня 2019 12:40
Додаток 4.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 3.9.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 3.8.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 3.7.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 3.6.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 3.5.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 3.4.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 3.3.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 3.2.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 3.1.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 2.2.pdf
06 червня 2019 12:40
Додаток 2.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

ДП "Будсервіс" ТЗОВ "Сарниагробуд"

ТОВ БК"ЗахідБудГарант"

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД"

ТОВ Західметал

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
Відхилено 32 689 999,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:39
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИАГРОБУД"
#31091983
Відхилено 32 690 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:42
ТОВ БК"ЗахідБудГарант"
#41680371
Відхилено 32 700 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:46
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Переможець 34 700 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 14:48

Документи

14 червня 2019 15:39
Електронний підпис
14 червня 2019 15:37
Протокол №45.pdf

Документи

14 червня 2019 15:42
Електронний підпис
14 червня 2019 15:41
Протокол №46.pdf

Документи

14 червня 2019 15:46
Електронний підпис
14 червня 2019 15:45
Протокол №47.pdf

Документи

18 червня 2019 14:48
Електронний підпис
18 червня 2019 14:47
Протокол 48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
34 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 14:48
Електронний підпис
18 червня 2019 14:47
Протокол 48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 14:27
Дод.угода №11 від 23.10.2021 р.PDF зміни до договору
23 жовтня 2021 14:27
Дод.угода №11.PDF зміни до договору
23 жовтня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 14:09
Дод.угода № 10 від 11.10.21р.PDF зміни до договору
11 жовтня 2021 13:06
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 15:28
Дод.угода №9 від 29.09.2021р.PDF зміни до договору
29 вересня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 16:19
Дод.угода №8.PDF зміни до договору
04 червня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 15:34
Дод.угода №7 від 20.04.2021р.PDF зміни до договору
22 квітня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:19
Дод.угода №6.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 16:20
SCAN0101.PDF зміни до договору
21 вересня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 15:20
Дод.угода №4 Класік.pdf зміни до договору
11 березня 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 13:06
Дод.угода №3 від 17.02.2020р.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:30
Додаткова угода №2 від 27.12.19р.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:29
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 09:57
Додаткова угода №1 від.01.08.2019р.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 09:51
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 15:31
Договір Реконструкція школи.pdf укладений
01 липня 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 236 001,70
UAH (в тому числі ПДВ 4 372 666,95 UAH)