Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 04387786 |
Місцезнаходження: | 34540, Україна , Рівненська обл., с. Немовичі, вул. Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Олександр Шмалюх +380686499211 sr.nemovichi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 39 129 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 195 645,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Очікувана вартість послуг 39 129 110.00 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
ДП "Будсервіс" ТЗОВ "Сарниагробуд"
ТОВ Західметал
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД"
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
ТОВ БК"ЗахідБудГарант"
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника ( Згідно протоколу № 48 від 18.06.2019 року) визнано переможцем ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
Вважаємо що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства та вимог Замовника.
Наша позиція про незаконне визначення переможця обумовлена наступним:
- Відсутні копії дозвільних атестаційних документів відповідно до вимог п. 2.2 розділу 2 Додатка 3 тендерної документації.( Кваліфікаційна атестація – це визначення рівня кваліфікації та стажу роботи, залежно від чого встановлюється кваліфікаційна категорія, рекомендується відповідний тарифний розряд. Атестація робочих місць — комплексна оцінка всіх факторів виробничого середовища, трудового процесу, що проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працівників як тепер, так і в майбутньому.);
- Тендерна пропозиція не містить копії документів про наявність атестованої/акредитованої служби контролю (лабораторії) та документ (атестат про акредитацію або свідоцтва про атестацію або сертифікат про відповідність) з додатком, що вказує галузь акредитації/сертифікації або сфери вимірювання, що відповідає виду робіт в частині виконання робіт по монтажу електропостачання та електроосвітлення та робіт протипожежного призначення, що не відповідає вимогам п.1.6 розділу 1 Додатку 3 тендерної документації;
- Працівники Мінько А.М. та Булка Д.М. в Довідці про досвід та кваліфікацію керівників та ітр ПП - фірма «Класік» №27/05-2019-7 від 27.05.19 року зазначені як штатні працівники за основним місцем роботи, на підтвердження надані Договора підряду від 23.05.2019 року, за якими особи не є штатними працівниками підприємства;
- Надані Витяги з протоколів №83-18 від 25.05.18,№112-16 від 26.05.18,№96-18 від 06.06.18 , які не мають жодного відношення до ПП фірма «Класік»;
- В відомості ресурсів до кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва 74_ДЦ СВР, поданій у складі пропозиції, заявлено обов’язковою технікою для виконання робіт : автогрейдер, автогідропідіймач, бульдозер, котки дорожні причипні масою 8,16 та 25 т, крани переносний та на гусеничному ходу, машина асенізайна, машина бурильно – кранова, трактори на гусеничному та пневмоколісному ходу та інше, які не зазначені у довідці про наявність обладнання та в необхідному мінімальному переліку техніки для проведення будівельних робіт на даному об’єкті : ДСТУБ.Д.1.1-1-2013- Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст. по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області ("45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт")»;
- на власну техніку не надані технічні паспорта, що порушує п.1.2 Додатку 3 до тендерної документації;
- Відсутній дозвіл на роботи з підвищеною небезпекою – зведення, монтаж, демонтаж будинків, зміцнення їх аварійний частин ( п.14 дод.2 до Постанови Кабміну №48 від 07.02.2018р.). Наданої декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 083 від 25.04.2019 р. недостатньо, оскільки технічним завданням в складі реконструкції передбачено демонтажні роботи (розбирання покрівель з азбестових листів, лат,крокв – по 740 м2,розбирання покриттів підлог з керамічних плиток – 220 м2, розбирання підлог з лінолеуму та реліну та підлоги дощатої - по 681 м2;)та нове будівництво (установлення блоків стін підвалів – 820 шт,мурування внутрішніх стін з цегли – 1142 м3, укладання перемичок масою до 0,3т – 628 шт., армування мурування стін – 2,4т та інше)
- Викликають сумніви заявлені копії аналогічних договорів, в зв’язку з тим, що ліцензії ПП фірма «Класік» на ведення будівельно – монтажних робіт до 2019 року відсутні , Вид діяльності до 2019 року зазначався 51.90.0 ІНШІ ВИДИ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ, декларація на початок будівельних робіт на об’єкт, зазначений в аналогічному договорі (Реконструкція нежитлової будівлі приміщення заводоуправління під багатоквартирний житловий будинок; Рівненська обл., Костопільський р н, м. Костопіль, вул. Гвардійська, 7б ) була видана в жовтні 2013 року без зазначення замовника та підрядника і змін не було внесено, а на інший об’єкт (Реконструкція житлового будинку №1-Б по вул.Проектна в смт. Макарів Макарівського району Київської області) взагалі не відкриті ніякі дозвільні документи, тобто будівництво не здійснювалося.
Крім того Замовником по обом аналогічним договорам є ТОВ «Волтекс –Буд», а це не бюджетна організація, тому «аналогічними» дані договори вважати не доцільно.
-Копії поданих документів завірені без зазначення дати засвідчення, що суперечить п.5.27 Національного стандарту України «Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55. Його положення поширюється на всі без вийнятку органи державної влади, місцевого самоврядування, а також підприємства, установи, організації всіх форм власності ( п.1.1.).
Враховуючи викладене вище, вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем закупівлі «Будівельні роботи та поточний ремонт", ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013- Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст. по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області» - ПП - ФІРМА "КЛАСІК".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-07-000008 ● cc4d2f5870174058a70a5b039551b3d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2019 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.08.2019 № 37
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.08.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-05-13-000409-a 13.05.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".
В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-13 17:33:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст.по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-13-000409-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1.Чому обрано переможцем учасника яким, у відповідності до тендерної документації не надано копій підтверджуючих документів, а саме:
- згідно додатку 3 до тендерної документації пункту 1 пп.1.2 на власну техніку відсутні копії технічних паспортів;
- згідно додатку 3 до тендерної документації пункту 2 пп.2.2, учасник-переможець відповідно до довідки про наявність працівників робочих професій ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» не по всіх вказаних працівниках надав копії дозвільних атестаційних документів, а саме:
1) Павленко Анатолій Володимирович – муляр;
2) Бойчук Михайло Денисович – водій;
3) Наумович Юрій Омельянович – технік-будівельник;
4) Лисанець Михайло Олексійович – маляр;
5) Коваль Олексій Вікторович – штукатур;
6) Пилипака Іван Володимирович – тесляр;
7) Луцик Павло Юрійович – тесляр;
8) Осійчук Роман Олександрович - муляр;
9) Матяшук Олександр Володимирович – штукатур;
10) Сад Тетяна Іванівна – маляр;
11) Шаленик Андрій Іванович – бетоняр;
12) Малешка Микола Анатолійович – бетоняр;
13) Дуран Віталій Васильович – бетоняр;
14) Семчина Андрій Андрійович - покрівельник сталевих покрівель;
15) Ковач Іван Ілліч – покрівельник сталевих покрівель;
16) Кочмарик Микола Володимирович – покрівельник сталевих покрівель;
17) Васько Василь Михайлович – плиточник-лицювальник;
18) Русин Іван Васильович – плиточник-лицювальник;
19) Постоєва Ніна Іванівна – маляр;
20) Удод Сергій Вікторович – муляр;
21) Гунько Юрій Євстафійович – тесляр;
22) Антонюк Ігор Михайлович – тесляр;
23) Гордійчук Михайло Віталійович – водій;
24) Гулак Андрій Васильович – плиточник-лицювальник;
25) Тригуб Павло Олександрович – плиточник-лицювальник;
26) Троцюк В’ячеслав Степанович – сантехнік;
- також, згідно наданої довідки про кваліфікацію та досвід керівників та ІТР ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» по працівниках Мінько Анатолій Михайлович та Булка Дмитро Миколайович зазначено інформацію як штатні працівники за основним місцем роботи, на підтвердження надано Договора-підряду, а не копії трудових книжок.
2. Чому в додатку 3 до тендерної документації пункт 1 пп.1.1 Замовником зазначено «врахувати мінімально-необхідний перелік техніки та обладнання для проведення реконструкції будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст.по вулиці Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області, що наведено в додатку 3 таблиці 1» коли, самого переліку техніки у вищезазначеній таблиці, Замовником не наведено?
3. Чому у додатку 4 до тендерної документації від переможця вимагається надати інформацію про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносили до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
4. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів, у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, а також у формі повідомлення про внесення змін до договору відсутні п.14 «сума договору після внесення змін» та п.15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-16 14:33:53
Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області надає відповідь на Ваше звернення
На Ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ по вул..Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області» повідомляю, переможець закупівлі ПП-Фірма «Класік» у складі тендерної пропозиції в розділі власного обладнання надали перелік наявного інструменту та «Коток ВАТМАТІС VR70-VR-22-70», який являється ручним котком і не потребує паспортизації. Інша техніка у ПП-Фірма «Класік» являється орендованою.
Щодо того, що переможець закупівлі ПП-Фірма «Класік» не надав копії дозвільних атестаційних документів по усіх працівниках, то відповідно до ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 року № 2806-ІУ документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді, який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності і ніяким чином не відноситься до працівників нашої фірми.
Крім цього, відповідно до ст. 1 Закону України «Про професійний розвиток працівників», атестація працівників – це процедура оцінки відповідності професійного рівня працівників кваліфікаційним вимогам і посадовим обов'язкам, проведення оцінки їх професійного рівня. Особливості проведення атестації певних категорій працівників встановлені окремими нормативно-правовими акта, до яких в сфері будівництва, зокрема, відноситься: постанова Ради Міністрів СРСР «Про введення атестації керівних, інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів підприємств і організацій промисловості, будівництва, сільського господарства, транспорту та зв'язку» від 26 липня 1973 року № 531 (яка чинна на даний час) і передбачає атестацію керівних, інженерно-технічних працівників та спеціалістів (а не працівників робочих спеціальностей), по даній категорії працівників ПП-фірмою «Класік» надані всі атестаційні документи.
По працівниках Мінько А.М. та Булки Д.М., то у складі тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік» надані копії договорів підряду по даних працівниках, що підтверджує наявність даних працівників у ПП-фірми «Класік», при цьому їх форма працевлаштування суттєвого значення для виконання робіт не має.
Щодо відсутності конкретного переліку техніки та обладнання у додатку 3 до тендерної документації пункт 1 пп 1.1, то конретний перелік не був зазначений, тому що у технічному завданні (локальні кошториси) нами вказано перелік робіт по конкретній закупівлі і учасники тендеру мали показати необхідну кількість та перелік техніки необхідної для виконанню робіт н даному обʼєкті. Конкретизація виду техніки для проведення зазначених робіт являлася б дискримінаційним критерієм, який би обмежував можливість участі у закупівлі певного кола його учасників.
Щодо вимоги до переможця надати інформацію, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, то таке рішення прийнято було на засіданні тендерного комітету і ми не вважаємо, що цими діями були порушені права переможця торгів. Від переможця торгів з даного приводу на нашу адресу скарг та зауважень не надходило.
Типові форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір затвердженні Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі №490 від 22.03.2016 і не передбачають вказання у даних формах джерел фінансування закупівлі.
Немовицькою сільською радою після укладення договору із переможцем закупівлі та додаткової угоди до договору, сума договору та кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг не змінювались.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-16 14:30:44
Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області надає відповідь на ваше звернення
На Ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі початкових класів Немовицької ЗОШ по вул..Центральна,2 в с.Немовичі Сарненського району Рівненської області» повідомляю, переможець закупівлі ПП-Фірма «Класік» у складі тендерної пропозиції в розділі власного обладнання надали перелік наявного інструменту та «Коток ВАТМАТІС VR70-VR-22-70», який являється ручним котком і не потребує паспортизації. Інша техніка у ПП-Фірма «Класік» являється орендованою.
Щодо того, що переможець закупівлі ПП-Фірма «Класік» не надав копії дозвільних атестаційних документів по усіх працівниках, то відповідно до ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 року № 2806-ІУ документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді, який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності і ніяким чином не відноситься до працівників нашої фірми.
Крім цього, відповідно до ст. 1 Закону України «Про професійний розвиток працівників», атестація працівників – це процедура оцінки відповідності професійного рівня працівників кваліфікаційним вимогам і посадовим обов'язкам, проведення оцінки їх професійного рівня. Особливості проведення атестації певних категорій працівників встановлені окремими нормативно-правовими акта, до яких в сфері будівництва, зокрема, відноситься: постанова Ради Міністрів СРСР «Про введення атестації керівних, інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів підприємств і організацій промисловості, будівництва, сільського господарства, транспорту та зв'язку» від 26 липня 1973 року № 531 (яка чинна на даний час) і передбачає атестацію керівних, інженерно-технічних працівників та спеціалістів (а не працівників робочих спеціальностей), по даній категорії працівників ПП-фірмою «Класік» надані всі атестаційні документи.
По працівниках Мінько А.М. та Булки Д.М., то у складі тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік» надані копії договорів підряду по даних працівниках, що підтверджує наявність даних працівників у ПП-фірми «Класік», при цьому їх форма працевлаштування суттєвого значення для виконання робіт не має.
Щодо відсутності конкретного переліку техніки та обладнання у додатку 3 до тендерної документації пункт 1 пп 1.1, то конретний перелік не був зазначений, тому що у технічному завданні (локальні кошториси) нами вказано перелік робіт по конкретній закупівлі і учасники тендеру мали показати необхідну кількість та перелік техніки необхідної для виконанню робіт н даному обʼєкті. Конкретизація виду техніки для проведення зазначених робіт являлася б дискримінаційним критерієм, який би обмежував можливість участі у закупівлі певного кола його учасників.
Щодо вимоги до переможця надати інформацію, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, то таке рішення прийнято було на засіданні тендерного комітету і ми не вважаємо, що цими діями були порушені права переможця торгів. Від переможця торгів з даного приводу на нашу адресу скарг та зауважень не надходило.
Типові форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір затвердженні Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі №490 від 22.03.2016 і не передбачають вказання у даних формах джерел фінансування закупівлі.
Немовицькою сільською радою після укладення договору із переможцем закупівлі та додаткової угоди до договору, сума договору та кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг не змінювались.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Немовицька сільська рада не погоджується із висновком щодо виявлення порушень в частині розгляду та\або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Вважаємо, що визначення переможцем закупівлі ПП - ФІРМИ "КЛАСІК" було проведенно на законних підставах, так як їхня тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації. На нашу думку, надані нами пояснення до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, повністю підтверджують обгрунтованість прийнятого рішення про визнання тендерної пропозиції ПП ФІРМИ "КЛАСІК" такою, що відповідає всім вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації. За таких обставин, вважаємо що відсутні підстави передбачені ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" для відміни торгів. Крім того, з переможцем закупівлі ПП-ФІРМА "КЛАСІК" 01.07.2019 року укладено договір про закупівлю і з того часу переможець закупівлі проводить відповідні роботи згідно договору. Також вважаємо, що нами не було допущено порушень законодавства у частині складання тендерної документації та\або внесення змін до неї та порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, які б вплинули на визначення переможця закупівлі чи були б підставою відміни торгів.
2019-08-29 10:09:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІБК Енерготехнобуд |
33 337 371,60
UAH з ПДВ
|
32 689 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИАГРОБУД" |
34 880 820,00
UAH з ПДВ
|
32 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК"ЗахідБудГарант" |
36 127 768,00
UAH з ПДВ
|
32 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" |
36 256 720,10
UAH з ПДВ
|
34 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД" |
38 287 834,57
UAH з ПДВ
|
37 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Західметал |
37 210 768,00
UAH з ПДВ
|
37 210 768,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" |
38 599 929,60
UAH з ПДВ
|
38 599 929,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" |
38 999 703,60
UAH з ПДВ
|
38 999 703,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІБК Енерготехнобуд #34327586 |
Відхилено |
32 689 999,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 15:39
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИАГРОБУД" #31091983 |
Відхилено |
32 690 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 15:42
|
ТОВ БК"ЗахідБудГарант" #41680371 |
Відхилено |
32 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 15:46
|
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" #30207826 |
Переможець |
34 700 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2021 14:27
|
Дод.угода №11 від 23.10.2021 р.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2021 14:27
|
Дод.угода №11.PDF | зміни до договору |
23 жовтня 2021 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 14:09
|
Дод.угода № 10 від 11.10.21р.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2021 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 15:28
|
Дод.угода №9 від 29.09.2021р.PDF | зміни до договору |
29 вересня 2021 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 16:19
|
Дод.угода №8.PDF | зміни до договору |
04 червня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 15:34
|
Дод.угода №7 від 20.04.2021р.PDF | зміни до договору |
22 квітня 2021 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:19
|
Дод.угода №6.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2020 16:20
|
SCAN0101.PDF | зміни до договору |
21 вересня 2020 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2020 15:20
|
Дод.угода №4 Класік.pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2020 13:06
|
Дод.угода №3 від 17.02.2020р.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2020 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:30
|
Додаткова угода №2 від 27.12.19р.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2019 09:57
|
Додаткова угода №1 від.01.08.2019р.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2019 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 15:31
|
Договір Реконструкція школи.pdf | укладений |
01 липня 2019 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |