Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
910 000,00 UAH
UA-2019-05-13-000354-a 76470d3d93bd449588fff7a4e0ebb52d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 10:33
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 10:33
Початок аукціону: 29 травня 2019 15:05
Очікувана вартість: 910 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 10:33
Проект договору.doc
13 травня 2019 10:32
Документація .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 14 травня 2019 10:09
Дата відповіді: 14 травня 2019 12:54
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати аналоги інтерактивної дошки та проектору інших виробників?
Відповідь: Шановний учаснику, в тендерній документації не вказані торговельна марка або модель предмета закупівлі. Технічні вимоги повинні відповідати Технічній специфікації згідно тендерної документації. Вимоги тендерної документації містяться в файлі під назвою «Документація.docx» сторінки 20-24. Ви можете самостійно з ним ознайомитись. Дякуємо
Сервісний центр
Дата подання: 14 травня 2019 10:11
Дата відповіді: 14 травня 2019 12:57
Шановний тендерний комітет! Чи будете Ви розглядати пропозиції учасників, що мають сервісний центр у Сумській області та гарантують приїзд технічного спеціаліста у навчальний заклад протягом трьох годин після звернення?
Відповідь: Шановний учаснику, що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в м. Шостка, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.
Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста).
Крім того, були випадки, коли Учасники із інших міст укладали фіктивні договори із будь-якими фізичними або юридичними особами у місті Замовника, що призводило до відмови останніх у гарантійному обслуговування, так як ніяких юридичних зобов’язань треті особи перед Замовником не мають, що, у свою чергу, призводило до додаткових витрат часу та витрат на транспортування.
Вищезазначене призводило до зупинки навчального процесу та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), інтерактивної дошки, проектора, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення.
Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно.
Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в м. Шостка, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – навчального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м. Шостка.
Уточнення щодо попереднього питання
Дата подання: 14 травня 2019 16:10
Дата відповіді: 15 травня 2019 08:13
Щодо попереднього питання: чи будете Ви розглядати пропозицію учасника, який має юридичну адресу в іншому місті, проте надасть не фіктивний, а реальний договір з сервісним центром чи підрядником у м.Шостка для забезпечення гарантійних зобов'язань? Та які документи потрібно Вам надати у тендерній пропозиції для підтвердження даної вимоги? Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику, тендерний комітете управління освіти Шосткинської міської ради надав Вам відповідь у попередньому запитанні стосовно сервісного центру. Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ 897 000,00
UAH з ПДВ
897 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шулежко Людмила Василівна 904 800,00
UAH з ПДВ
904 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 16:41
Електронний підпис
27 травня 2019 16:40
Порівняльна таблиця.pdf
27 травня 2019 16:40
Довідка ст 16.pdf
27 травня 2019 16:40
Довідка про персонал.pdf
27 травня 2019 16:40
Довідка досвід.pdf
27 травня 2019 16:40
Пропозиція.pdf
27 травня 2019 16:40
Сертифікат кріплення.pdf
27 травня 2019 16:40
Наявність підрядника.pdf
27 травня 2019 16:40
Технічні вимоги.pdf
27 травня 2019 16:40
Технічні вимоги.pdf
27 травня 2019 16:40
Техпаспорт 1.jpg
27 травня 2019 16:40
Додаток 2.pdf
27 травня 2019 16:40
Договір.pdf
27 травня 2019 16:40
Техпаспорт 2.jpg
27 травня 2019 16:40
Лист-пояснення.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 14:34
Електронний підпис
27 травня 2019 14:16
Лист-сертифікація.PDF
27 травня 2019 14:16
Лист-пояснення дод.3.pdf
27 травня 2019 14:16
Лист-відгук Сіверськ.pdf
27 травня 2019 14:16
Лист ліцензування.pdf
27 травня 2019 14:16
Копія паспорт-код.pdf
27 травня 2019 14:16
Договір підряду.pdf
27 травня 2019 14:16
Довідки ст17 окремі.pdf
27 травня 2019 14:16
Довідка ціна.pdf
27 травня 2019 14:16
Довідка ст 17 загальна.PDF
27 травня 2019 14:16
Довідка санкції.pdf
27 травня 2019 14:16
Довідка ОГС.PDF
27 травня 2019 14:16
Довідка МТБ.PDF
27 травня 2019 14:16
Довідка МВС повна.pdf
27 травня 2019 14:16
Довідка корупція.pdf
27 травня 2019 14:16
Довідка ДФС.PDF
27 травня 2019 14:16
Довідка довкілля.pdf
27 травня 2019 14:16
Відповідність ст 16.pdf
27 травня 2019 14:16
Витяг з ЄДР.PDF
27 травня 2019 14:16
Авторизація дошки.pdf
27 травня 2019 14:16
Наказ.pdf
27 травня 2019 14:16
Письмова згода.PDF
27 травня 2019 14:16
Порівняльна таблиця.PDF
27 травня 2019 14:16
Технічне завдання.PDF
27 травня 2019 14:16
Проект договору.PDF
27 травня 2019 14:16
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Шулежко Людмила Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#3042203350
Переможець 897 000,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 09:08

Документи

30 травня 2019 09:07
Електронний підпис
30 травня 2019 09:06
Протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#3042203350
897 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 09:07
Електронний підпис
30 травня 2019 09:06
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 16:18
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 08:36
Договір _ 18 від 11062019.PDF укладений
11 червня 2019 08:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 897 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 149 500,00 UAH)