Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
910 000,00 UAH
UA-2019-05-13-000354-a ● 76470d3d93bd449588fff7a4e0ebb52d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22978663 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
Контактна особа: |
Бортяш Олена Володимирівна +380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2019 10:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 10:33 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 910 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 10:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 10:33 |
Проект договору.doc | |
13 травня 2019 10:32 |
Документація .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 14 травня 2019 10:09
Дата відповіді: 14 травня 2019 12:54
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати аналоги інтерактивної дошки та проектору інших виробників?
Відповідь: Шановний учаснику, в тендерній документації не вказані торговельна марка або модель предмета закупівлі. Технічні вимоги повинні відповідати Технічній специфікації згідно тендерної документації. Вимоги тендерної документації містяться в файлі під назвою «Документація.docx» сторінки 20-24. Ви можете самостійно з ним ознайомитись. Дякуємо
Сервісний центр
Дата подання: 14 травня 2019 10:11
Дата відповіді: 14 травня 2019 12:57
Шановний тендерний комітет! Чи будете Ви розглядати пропозиції учасників, що мають сервісний центр у Сумській області та гарантують приїзд технічного спеціаліста у навчальний заклад протягом трьох годин після звернення?
Відповідь: Шановний учаснику, що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в м. Шостка, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.
Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста).
Крім того, були випадки, коли Учасники із інших міст укладали фіктивні договори із будь-якими фізичними або юридичними особами у місті Замовника, що призводило до відмови останніх у гарантійному обслуговування, так як ніяких юридичних зобов’язань треті особи перед Замовником не мають, що, у свою чергу, призводило до додаткових витрат часу та витрат на транспортування.
Вищезазначене призводило до зупинки навчального процесу та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), інтерактивної дошки, проектора, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення.
Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно.
Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в м. Шостка, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – навчального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м. Шостка.
Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста).
Крім того, були випадки, коли Учасники із інших міст укладали фіктивні договори із будь-якими фізичними або юридичними особами у місті Замовника, що призводило до відмови останніх у гарантійному обслуговування, так як ніяких юридичних зобов’язань треті особи перед Замовником не мають, що, у свою чергу, призводило до додаткових витрат часу та витрат на транспортування.
Вищезазначене призводило до зупинки навчального процесу та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), інтерактивної дошки, проектора, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення.
Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно.
Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в м. Шостка, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – навчального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м. Шостка.
Уточнення щодо попереднього питання
Дата подання: 14 травня 2019 16:10
Дата відповіді: 15 травня 2019 08:13
Щодо попереднього питання: чи будете Ви розглядати пропозицію учасника, який має юридичну адресу в іншому місті, проте надасть не фіктивний, а реальний договір з сервісним центром чи підрядником у м.Шостка для забезпечення гарантійних зобов'язань? Та які документи потрібно Вам надати у тендерній пропозиції для підтвердження даної вимоги? Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику, тендерний комітете управління освіти Шосткинської міської ради надав Вам відповідь у попередньому запитанні стосовно сервісного центру. Дякуємо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ #3042203350 |
Переможець |
897 000,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 09:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 08:36
|
Договір _ 18 від 11062019.PDF | укладений |
11 червня 2019 08:35
|