Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
IP-камера Hikvision DS-2CD2021G1-I 4mm
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-05-13-000297-b ● 941fc83d50be44e6b80af46edfdfafaf
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Північна виправна колонія (№90)" |
Код ЄДРПОУ: | 08564699 |
Місцезнаходження: | 73032, Україна , Херсонська обл., Херсон, Херсон, 73032, Херсонська область, вул. Некрасова 234 |
Контактна особа: |
Вячеслав Малков +380665225333 vigz28@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 14:28 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
IP-камера Hikvision DS-2CD2021G1-I 4mm
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
IP-камера Hikvision DS-2CD2021G1-I 4mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Украина, Херсон, Херсон, ул. Некрасова, 234
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
—
15 червня 2019
ДК 021:2015: 32230000-4 — Передающая аппаратура для радио с принимающим оборудованием
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 14:01 |
Key-6.dat |
13 травня 2019 13:57 |
Кількісні характеристики (1).docx |
13 травня 2019 13:57 |
пропозиція.docx |
13 травня 2019 13:54 |
Договор.docx |
13 травня 2019 13:53 |
Характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 10:14
Дата відповіді: 15 травня 2019 14:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ні, ми не допускаємо на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі.
Кваліфікаційні вимоги до учасника
Дата подання: 14 травня 2019 17:10
Дата відповіді: 15 травня 2019 14:12
Який перелік документів потрібно подати для участі в тендері?
Відповідь: Добрий день! Перелік документів для участі в тендері:
1) Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) уповноважена особа на підписання тендерної пропозиції (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
г) уповноважена особа на підписання договору за результатами проведення процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
д) інформація про банківські реквізити, за якими буде здійснюватися оплата за договором (в разі його укладання)
2) Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на укладання (підписання) договору про закупівлю (один з документів: виписка з протоколу, витяг зі статуту, наказ на право підпису, довіреність тощо)
3) Документи (свідоцтва, повідомлення тощо) про реєстрацію учасника платником відповідних податків та зборів (обов’язкових платежів)
4) Інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та завірена печаткою (за наявності), що підтверджує застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товару, який є предметом закупівлі
Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (пункти 2, 5, 6) і другою статті 17 Закону, а також тендерну пропозицію за результатами аукціону (із зазначенням ціни за одиницю товару), заповнену згідно додатку 6, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
1) Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) уповноважена особа на підписання тендерної пропозиції (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
г) уповноважена особа на підписання договору за результатами проведення процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
д) інформація про банківські реквізити, за якими буде здійснюватися оплата за договором (в разі його укладання)
2) Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на укладання (підписання) договору про закупівлю (один з документів: виписка з протоколу, витяг зі статуту, наказ на право підпису, довіреність тощо)
3) Документи (свідоцтва, повідомлення тощо) про реєстрацію учасника платником відповідних податків та зборів (обов’язкових платежів)
4) Інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та завірена печаткою (за наявності), що підтверджує застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товару, який є предметом закупівлі
Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою (пункти 2, 5, 6) і другою статті 17 Закону, а також тендерну пропозицію за результатами аукціону (із зазначенням ціни за одиницю товару), заповнену згідно додатку 6, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Участь ФОП
Дата подання: 15 травня 2019 16:05
Чи допускаєте до участі в закупівлі ФОП неплатників ПДВ?
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2019 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ХОЛОДАР ІРИНА СЕРГІЇВНА |
58 080,00
UAH з ПДВ
|
39 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ІВАНОВА ТЕТЯНА ІГОРІВНА |
47 916,00
UAH з ПДВ
|
39 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПИЛИПАКА ВЛАДИСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ" |
47 960,00
UAH з ПДВ
|
42 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "УГРИН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
50 600,00
UAH з ПДВ
|
42 306,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" |
51 480,00
UAH з ПДВ
|
44 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
46 794,00
UAH з ПДВ
|
46 794,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
46 794,00
UAH з ПДВ
|
46 794,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
54 999,12
UAH з ПДВ
|
54 690,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ фірма Дека |
54 912,00
UAH з ПДВ
|
54 912,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ХОЛОДАР ІРИНА СЕРГІЇВНА #3011508868 |
Переможець |
39 990,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 09:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 червня 2019 14:56 |
Коментар щодо відміни: | відсутністю подальшої потреби в закупівлі та на підставі статті 31 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Документи:
04 червня 2019 14:56
|
Протокол.PDF |