Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт дороги по вул. Княгині Ольги в смт Летичів, Летичівського району, Хмельницької області"(ДК 021-2015-45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
2 199 190,00 UAH
UA-2019-05-13-000182-c f176d363f2a04efea41afcb5f6fcf199
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліщинський Олег Володимирович

+380385791450 99484@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Летичівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04404548
Вебсайт: http://Letychiv.km.ua
Місцезнаходження: 31500, Україна , Хмельницька обл., Летичів, вул. Соборна. 16
Контактна особа: Ліщинський Олег Володимирович
+380385791450
99484@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 10:14
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 10:14
Початок аукціону: 30 травня 2019 12:40
Очікувана вартість: 2 199 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 593,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги по вул. Княгині Ольги в смт Летичів, Летичівського району, Хмельницької області Класифікація за ДК 021:2015 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31500, Україна, Хмельницька область, смт Летичів, вул. Соборна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору За наявності бюджетного фінансування Замовник може (має право) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів перерахувати Підряднику попередню оплату: - в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету, що передбачено Постановою КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року; 3.6.1.1. Замовником Підряднику надається попередня оплата (аванс) на організацію робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше __ % від вартості робіт, що фінансуються в 2019 році за рахунок коштів державного(та/або місцевого)бюджетута який становить ______________________ грн. з ПДВна строк не більше 90 календарних днів. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поточні розрахунки Замовника з Підрядником за виконані Роботи проводяться протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Замовником актів КБ-2в, КБ-3, відповідно до розділу 5 цього Договору. Розрахунки за придбані Підрядником матеріали Замовник проводить протягом 10-ти банківських днів з моменту надання документів, які підтверджують придбання таких матеріалів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:15
Додаток5.Відомості про учасника
15 травня 2019 15:15
Додаток 4 Інформація субпідрядників
15 травня 2019 15:15
Додаток 3 Договір
15 травня 2019 15:15
Додаток 2 Технічне завдання
15 травня 2019 15:15
Додаток 1 Тендерна пропозиція
13 травня 2019 10:10
51.PDF
15 травня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:15
Додаток5.Відомості про учасника
15 травня 2019 15:15
Додаток 4 Інформація субпідрядників
15 травня 2019 15:15
Додаток 3 Договір
15 травня 2019 15:15
Додаток 2 Технічне завдання
15 травня 2019 15:15
Додаток 1 Тендерна пропозиція
13 травня 2019 10:10
51.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання додатів до Тендерної документації в форматі Microsoft Word.
Дата подання: 14 травня 2019 10:01
Дата відповіді: 14 травня 2019 15:50
Шановний Замовнику! Надайте, будь-ласка, додатки до Тендерної документації в форматі Microsoft Word, задля створення для учасників можливості якісно підготувати документи тендерної пропозиції, які готуються згідно форм, наведених в додатках. Дякую за розуміння.
Відповідь: Додаток 1
до тендерної документації

ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ"
(форма, яка подається Учасником)

Ми, __________________________________________(в цьомумісцізазначаєтьсяповне найменування юридичної особи/ПІБ фізичної особи - Учасника)надає свою пропозиціющодоучасті у відкритих торгах на закупівлю за предметом: «"Капітальний ремонт дороги по вул. Княгині Ольги в смт Летичів, Летичівського району, Хмельницької області"(ДК 021-2015-45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)


1. Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору за наступною ціною:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вартість пропозиції (цифрами та прописом словами) з ПДВ або без ПДВ (потрібно чітко вказати)

2. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.
3. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом _________ календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
4. Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
5. Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом.
6. Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовникомне пізніше ніж через 20 днівз дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
7. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
8. Умови розрахунків _______0_______ календарних днів відстрочення платежу

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою. _________________________________________________________



Додаток 2
до тендерної документації
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на закупівлю робіт "Капітальний ремонт дороги по вул. Княгині Ольги в смт Летичів, Летичівського району, Хмельницької області"(ДК 021-2015-45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)

п/п
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість
1 2 3 4
1 Виправлення профiлю основ щебеневих без додавання
нового матерiалу м2 3675
2 Укрiпленняузбiччягравiйною [щебеневою] сумiшшю
товщиною 10 см м2 1125
3 Перевезення сміття до 10 км т 43,81
4 Улаштування одношарових покриттiв товщиною 15 см iз
щебеню з межею мiцностi на стискання понад 98,1 МПа
[1000кг/см2] м2 3675
5 На кожний 1 см змiни товщини шару додавати або
виключати до норм 18-26-1, 18-26-2, 18-26-3 м2 -3675
6 Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних
сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,
5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. м2 3675




Примітка:
Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін (надається у порядку передбаченому п.п. 3.6.2-3.6.3 Розділу ІІІ ТД).
У разі, коли в описі технічного завдання предмета закупівлі містятьсяпосилання на конкретніторговельну марку чи фірму, патент, конструкціюабо тип предмета закупівлі, джерелойогопоходженняабовиробника, то разом з цимнеобхідно враховувативираз "абоеквівалент".
Крім того, Учасник повинен виконуватироботи, що передбачені в технічномузавданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національнихстандартів та чинному законодавству. Про що у складі пропозицій надатигарантійний лист.
.
Додаток 3
ПРОЕКТ
ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ

смт Летичів «____» ________________ 2019 року

Замовник:Летичівська селищна рада, в особіселищного голови Тисячного Ігоря Івановича, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони і

Підрядник: _________________________________________________________________ в особі _____________________________________________, що діє на підставі ____________________, (далі - Підрядник), які спільно за текстом цього Договору іменуються Сторони, а кожне окремо Сторона, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2015 р. №668 «Про затвердження загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. №293 та іншими нормативно правовими актами,уклали цей договір про нижченаведене (далі - Договір):
1. Предмет договору
1.1. Підрядник зобов'язується на власний ризик, власними силами і засобами, матеріальними ресурсами, у відповідності до умов даного Договору, виконати будівельно-монтажні роботи "Капітальний ремонт дороги по вул. Княгині Ольги в смт Летичів, Летичівського району, Хмельницької області"(ДК 021-2015-45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)(далі - Об'єкт) згідно із затвердженою проектно-кошторисною документацією (далі - Роботи Підрядника) та передати Замовнику виконані Роботи у встановлений термін.
1.2. Замовник зобов'язується надати Підряднику будівельний майданчик, проектно-кошторисну документацію, дозвільну документацію, забезпечити своєчасне фінансування будівництва, прийняти виконані Підрядником Роботи і повністю сплатити вартість виконаних робіт у порядку і в розмірах, передбачених цим Договором та додатками до нього.
1.3. Місце виконання робіт - 31500, Хмельницька область, смт. Летичів.

2. Термін виконання робіт
2.1. Загальний термін виконання Робіт Підрядником за цим Договором - до 31.12.2019 з урахуванням вимог п.2.2., п.2.4., п.4.1.1.
2.2. Сторони можуть продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання Робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки або перенесення бюджетного фінансування за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі, з обов`язковим узгодженням обома Сторонами та підписанням відповідних Додаткових угод.
2.3. Підрядник має право достроково виконати свої зобов'язання за Договором.
2.4. Строки виконання робіт можуть бути змінені при наявності таких обставин:
2.4.1. непереборної сили;
2.4.2. відсутності фінансування у Замовника;
2.4.3. суттєвих змін, внесених Замовником в проектно-кошторисну документацію, появи додаткових робіт;
2.4.4. впливу погоди на виконання робіт, в тому числі температури повітря нижче -150 С;
2.4.5. дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Підрядника обставинами.
2.5. Рішення про перегляд строків виконання робіт, викликаних обставинами згідно п. 2.4.1, 2.4.3., 2.4.4., 2.4.5. оформляється Додатковою угодою з можливим перенесенням строків виконання робіт на час дії обставин, що не залежать від діяльності Підрядника, із врахуванням часу на відновлення робіт.
3. Сума договору та порядок розрахунків
3.1. Ціна Договору, визначена на підставі договірної ціни (Додаток №1 до Договору), і складає: ______________ (___________________________) грн., в тому числі ПДВ ________________________ грн.
Замовникбере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповіднихфактичнихнадходжень бюджетних коштів.
3.2. Договірна ціна є динамічною та може уточнюватися у відповідності до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначеності вартості будівництва» прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293 (чинний з 01.01.2014 р., з урахуванням змін та доповнень) у порядку та у випадках, встановлених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII.
Остаточна сума цього Договору буде додатково узгоджуватись Сторонами в процесі будівництва та вказуватись у актах КБ-2в, КБ-3. Ціна матеріалів та послуг (виконаних робіт) фактична.
3.3. Вартість робіт, що є предметом договору, визначена із врахуванням вартості матеріалів Підрядника, що використовуються для їх виконання.
3.4. Зміна вартості Робіт або матеріалів, можлива у разі:
3.4.1. зміни обсягів і складу робіт;
3.4.2. зміни термінів будівництва за рішенням Замовника;
3.4.3. зміни основних площ будівництва;
3.4.4. внесення змін до проектної або технічної документації за ініціативою Замовника;
3.4.5. необґрунтоване зупинення робіт за рішенням Замовника, за відсутності в цьому вини Підрядника, якщо це викликало додаткові витрати Підрядника;
3.4.6. потреби в усуненні недоліків, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам проектної документації, наданої Замовником;
3.4.7. подорожчання матеріалів в тому числі внаслідок зростання курсу долара США відповідно до міжбанківських котирувань, виробів і конструкцій, енергоресурсів, ПММ, послуг механізмів, зміни регульованих нормативів та/або тарифів, прийняття нових законодавчих і нормативних актів, що впливають на вартість робіт, розходження фактичних і проектних умов будівництва, та інші фактори передбачити які при узгодженні кошторису і договірної ціни Підрядник не міг, тощо.
3.4.8. Приймаючи до уваги наявність імпортної складової у складі вартості робіт (імпортні матеріали з яких виконуються роботи), Сторони згідні з тим, що якщо в день перерахування Замовником попередньої оплати на придбання цих матеріалів та/або здійсненні подальших платежів по актах виконаних робіт згідно даного Договору, курс національної валюти по відношенню до долара США/Євро, встановлений банком Підрядника, зміниться порівняно з курсом національної валюти по відношенню до долара США/Євро, встановленого банком Підрядника на день проведення аукціону, то вартість таких матеріалів повинна оплачуватися відповідно до нижчевказаного розрахунку:
С = (К1 : К2) х С1,
де С — вартість імпортних матеріалів (в т.ч. ПДВ) на момент перерахування попередньої оплати та/або здійсненні подальших платежів по актах виконаних робіт,
С1 — початкова вартість імпортних матеріалів (в т.ч. ПДВ) на день проведення аукціону,
К1 — курс долара США/Євро, встановлений банком Підрядника, в національній валюті на день перерахування Замовником попередньої оплати та/або здійсненні подальших платежів по актах виконаних робіт,
К2 - курс долара США/Євро, встановлений банком Підрядника, в національній валюті на день проведення аукціону.
Курс долара США/Євро, встановлений банком Підрядника на конкретну дату, підтверджується довідкою з обслуговуючого банку Підрядника.
3.4.9. Сума, що визначена в цьому договорі може змінюватися на підставі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін (інфляція). Коригування здійснюється шляхом множення вартості не виконаних Робіт по договору на індекс споживчих цін на момент укладення додаткової угоди про таке коригування. У зв’язку з тим, що зміни у вказаному випадку можуть відбуватися як в бік збільшення, так і в бік зменшення, то сума визначена в договорі, може змінюватися в залежності від таких змін без зміни обсягу закупівлі.
3.5. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів, а також може здійснюватися з інших джерел не заборонених законодавством.
3.6. Розрахунки між Сторонами здійснюються наступним чином:
3.6.1. За наявності бюджетного фінансування Замовник може (має право) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів перерахувати Підряднику попередню оплату:
- в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету, що передбачено Постановою КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року;
3.6.1.1. Замовником Підряднику надається попередня оплата (аванс) на організацію робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше __ % від вартості робіт, що фінансуються в 2019 році за рахунок коштів державного(та/або місцевого)бюджетута який становить ______________________ грн. з ПДВна строк не більше 90 календарних днів.
3.6.2 Поточні розрахунки Замовника з Підрядником за виконані Роботи проводяться протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Замовником актів КБ-2в, КБ-3, відповідно до розділу 5 цього Договору. Розрахунки за придбані Підрядником матеріали Замовник проводить протягом 10-ти банківських днів з моменту надання документів, які підтверджують придбання таких матеріалів.
3.6.3. Підрядник зобов`язаний відзвітувати перед Замовником за використані кошти попередньої оплати на протязі трьох календарних місяців від дати отримання платежу (авансу) згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ №2 і КБ №3) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням звіту про використані кошти та/або накладними на придбання відповідних матеріалів.
3.7. Розрахунки між Сторонами здійснюються поетапно у національній валюті України, згідно Календарного графіку фінансування робіт (Додаток до Договору, який є невід'ємною частиною цього Договору) в порядку згідно умов цього Договору.
3.8. Замовник вправі затримати розрахунки за Роботи, виконані Підрядником з порушенням вимог нормативних документів та кошторисної документації або виконані з недоліками/дефектами, виявленими в процесі виконання Робіт та при їх прийманні, до повного їх усунення Підрядником.
3.9. У разі необхідності проведення робіт, не врахованих при складанні даної Договірної ціни, перелік таких робіт, їх вартість, графік виконання робіт будуть зафіксовані Сторонами у Додаткових угодах до Договору.
3.10. Істотні умови Договору не можуть змінюватись після його підписання і до виконання зобов`язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII.
3.11. Ціна Договору може змінюватись у випадках, передбачених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, після узгодження Сторонами з обов'язковим складанням Додаткової угоди в письмовій формі та підписання її Сторонами Договору.
3.12. Договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою Сторін.
3.13. У разі появи обставин, що зумовлюють необхідність у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектно-кошторисною документацією, і у зв’язку з цим підвищення договірної ціни, Підрядник протягом 3 днів з дня появи цих обставин повідомить Замовника та надасть йому пропозиції з відповідними розрахунками та приступить до виконання робіт лише після одержання відповідного дозволу на продовження робіт. Якщо Підрядник не зробить цього, він буде зобов’язаний виконати роботи без відшкодування додаткових витрат.
3.14. Замовник приймає рішення щодо уточнення договірної ціни і повідомляє про нього Підрядника протягом 5 днів з дня одержання відповідного повідомлення.
3.15. Підрядник зобов’язаний зупинити виконання додаткових робіт у разі неодержання у визначений Договором строк відповіді на своє повідомлення.
3.16. Обсяги закупівлі за цим Договором можуть бути зменшені з обов`язковим узгодженням обома Сторонами та підписанням відповідних Додаткових угод.
4. Права та обов'язки сторін
4.1. Підрядник у рамках цього Договору зобов'язується:
4.1.1. Почати будівництво не пізніше 5 календарних днів після надання будівельного майданчика та в будь – якому разі не раніше, ніж буде надано проектно-кошторисна документація, здійснена попередня оплата та надання дозвільних документів для виконання Підрядником робіт.
4.1.2. Виконати якісно та у встановлений термін передбачені цим Договором Роботи Підрядника відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації.
4.1.3. Підрядник зобов'язується надавати Замовнику документи, що підтверджують якість матеріалів та обладнання, що використовуються, а також накладні, технічну документацію, паспорта та сертифікати на використовувані матеріали. Підрядник гарантує відповідність якості матеріалів і обладнання, що використовуються ним для виконання Робіт Підрядника, матеріалам та обладнанню, затвердженим проектною документацією.
4.1.4. При провадженні Робіт дотримувати на будівельному майданчику всіх необхідних заходів протипожежної безпеки, техніки безпеки, з охорони праці та охорони довкілля протягом всього терміну проведення Робіт, відповідно до норм та правил, що діють в Україні.
4.1.5. Своєчасно усувати недоліки робіт, допущені з вини Підрядника.
4.1.6. Відшкодувати відповідно до законодавства та Договору підряду завдані Замовнику збитки.
4.1.7. Інформувати в установленому порядку Замовника про хід виконання зобов'язань за Договором, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення.
4.1.8. Виконати Роботи за цим Договором з дотриманням будівельних норм і правил, що діють в Україні. Оформити відповідно до чинних норм України виконавчу документацію, акти прихованих робіт, протоколи випробувань та інші документи компетенції Підрядника.
4.1.9. Надавати Замовникові акти фактично виконаних робіт форм КБ-2в, КБ-3 не пізніше 10-го числа місяця наступного за звітним.
4.1.10. Передати Замовнику всю виконавчу документацію, необхідну технічну документацію, паспорти та сертифікати на використовувані матеріали.
4.1.11. Підрядник при завершенні виконання Робіт на Об’єкті або в разі розірвання і анулювання Договору повертає проектну документацію Замовнику. Передача проектної документації третім особам допускається тільки за згодою Замовника.
4.1.12. Протягом 30-ти днів після завершення виконання всього об'єму робіт, передбачених даним Договором, звільнити будівельний майданчик від сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових споруд та приміщень. Якщо Підрядник не зробить цього у визначені строки, Замовник має право попередити Підрядника про вказане порушення, визначити необхідний строк для його усунення і звільнення будівельного майданчика.
4.2. Підрядник у рамках цього Договору має право:
4.2.1. Отримувати оплату за виконані обсяги робіт у розмірах; в терміни, передбачені цим Договором.
4.2.2. Підрядник може залучати за власним вибором до виконання визначених обсягів робіт субпідрядні спеціалізовані будівельні та інші організації. Підрядник забезпечує координацію діяльності субпідрядників, контролює хід виконання договірних зобов’язань, здійснює приймання робіт, представляє їх інтереси у відносинах із Замовником.
Підрядник повинен погоджувати із Замовником субпідрядників, які він залучає для виконання Робіт.
4.2.3. Зупинити виконання робіт у випадку затримки оплати в т. ч. затримки підписання чи не підписання актів КБ-2в, КБ-3, та відповідно перенести строки здачі робіт, вказані у п. 2.1. цього Договору без застосування штрафних санкцій.
4.2.4. Вимагати виплату попередньої оплати, якщо така виплата та розмір попередньої оплати передбачені Договором.
4.2.5. На відшкодування завданих йому збитків відповідно до законодавства та Договору.
4.2.6. Ініціювати внесення змін у Договір.
4.2.7. Розірвати договір за умови невиконання Замовником своїх обов’язків, що передбачені цим договором.
4.3. Замовник у рамках цього Договору зобов'язується:
4.3.1. До початку провадження робіт забезпечити Підрядника затвердженою проектно-кошторисною документацією і всіма необхідними документами, що дозволяють виконання Робіт.
4.3.2. До початку провадження робіт зробити попередню оплату згідно п. 3.6.1. цього Договору, на підставі рахунку-фактури на розрахунковий рахунок Підрядника.
4.3.3. Прийняти результати Робіт за цим Договором у порядку, передбаченому законодавством України (форма КБ-2в, КБ-3).
4.3.4. Сплатити вартість виконаних Підрядником Робіт за цим Договором у порядку та в обсягах, передбачених Розділом 3 цього Договору.
4.3.5. У випадку виникнення необхідності внесення змін об’єму і складу робіт, письмово погоджувати ці зміни з Підрядником не пізніше, ніж за п’ять робочих днів до запланованого початку виконання відповідних робіт і внести зміни в проектно-технічну та кошторисну документацію.
4.4. Замовник має право:
4.4.1. У будь-який час здійснювати контроль та нагляд за ходом і якістю Робіт, що виконуються Підрядником, дотриманням термінів їх виконання, якістю матеріалів та обладнання, що надаються Підрядником, не втручаючись при цьому в оперативно-господарську діяльність Підрядника, в тому числі, за участю спеціалізованих субпідрядних організацій, які залучаються Підрядником, на засадах укладання з ними угод, у яких визначаються їх функції та повноваження, в тому числі, щодо прийняття від свого імені відповідних рішень. З метою здійснення контролю Замовник має право проводити перевірки, в тому числі за участю експертів.
4.4.2. Вимагати безоплатного виправлення недоліків у виконаних Роботах а у разі їх невиправлення вимагати відшкодування понесених ним необхідних витрат з виправлення своїм коштом недоліків Робіт або відповідного зменшення винагороди за Роботи, якщо Підрядник припустився відхилень від умов цього Договору, які погіршили результат Робіт, або допустив інші недоліки при виконанні Робіт.
4.4.3. Ініціювати внесення змін у Договір, вимагати розірвання Договору підряду та відшкодування збитків за наявності істотних порушень Підрядником умов Договору.
4.4.4. Якщо Підрядник своєчасно не розпочав передбачені цим Договором Роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у передбачений цим Договором строк стає явно неможливим, а також якщо під час виконання передбачених цим Договором Робіт стане очевидним, що вони не будуть виконані належним чином Замовник має право відмовитись від виконання цього Договору без понесення будь-якої відповідальності за таке розірвання.
4.4.5. Замовник має право призначити Підрядникові строк для усунення недоліків, а в разі невиконання Підрядником цієї вимоги - відмовитись від виконання цього Договору без понесення будь-якої відповідальності за таке розірвання.
4.4.6. Сторона, що прийняла рішення про припинення Робіт чи розірвання Договору, повідомляє про це письмово іншу Сторону не менш ніж за 10 календарних днів до запровадження в дію такого рішення.
4.4.7. Замовник має право передавати Підряднику власні матеріали, необхідні для будівництва, при цьому сторони оформлюють відповідні документи.
5. Порядок здавання та приймання робіт
5.1. Фактично виконані роботи Підрядником підтверджуються Замовником шляхом підписання актів виконаних робіт (КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт" та КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт").
5.2. Вказані акти готує Підрядник та передає їх на підписання Замовнику не пізніше 10-го числа місяця наступного за звітним. Замовник погоджує вказані акти виконаних робіт в термін не пізніше 15-го числа наступного місяця за звітним, або не пізніше 3 робочих днів з дня отримання від Підрядника акта виконаних робіт.
5.3. Якщо нормативними актами передбачено проведення попередніх випробувань закінчених робіт (об'єкта будівництва) або таке випробування викликане характером цих робіт, їх приймання-передача проводиться у разі позитивного результату попереднього випробування.
5.4. У разі виявлення в процесі приймання-передачі закінчених робіт (об'єкта будівництва) недоліків, допущених з вини Підрядника, він у визначений Сторонами строк зобов'язаний усунути їх і повторно повідомити Замовника про готовність до передачі закінчених робіт. Якщо Підрядник не бажає чи не може усунути такі недоліки, Замовник може у порядку, передбаченому Договором, попередньо повідомивши Підрядника, усунути їх своїми силами або із залученням третіх осіб. Витрати, пов'язані з усуненням недоліків Замовником, компенсуються Підрядником.
5.5. Якщо виявлені недоліки не можуть бути усунені Підрядником, Замовником або третьою особою, Замовник має право відмовитися від прийняття таких робіт (Об'єкта будівництва) або вимагати відповідного зниження договірної ціни чи компенсації збитків.
5.6. Якщо від Замовника не надійшло жодних письмових зауважень щодо виконаних робіт та він з будь – яких причин не підписав акти виконаних робіт у вказаний у п. 5.2. цього Договору термін – роботи вважаються прийнятими та підлягають оплаті у порядку, передбаченому даним Договором.
5.7. У випадку мотивованої відмови Замовника прийняти виконані роботи Сторонами складається акт з переліком претензій Замовника, в якому вказуються терміни усунення Підрядником недоліків у виконаних роботах.
5.8. Виконавець повинен передати Замовнику роботи, передбачені цим Договором, якість яких відповідає умовам документації конкурсних торгів, затвердженої проектно-кошторисної документації на об'єкт, державним стандартам, будівельним нормам та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
6. Гарантійні зобов`язання
6.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у Договорі з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації.
6.2. Початком гарантійних строків вважається день підписання останнього акту КБ-2в, КБ-3.
6.3. У разі виявлення Замовником протягом гарантійних строків недоліків (дефектів) у закінчених роботах і змонтованих конструкціях він повідомляє про них Підрядника.
6.4. У разі виявлення Замовником недоліків (дефектів) протягом гарантійних строків, він зобов'язаний у порядку, визначеному Договором, повідомити про це Підрядника і запросити його для складення відповідного акта про порядок і строки усунення виявлених недоліків (дефектів).
6.5. Якщо Підрядник відмовився взяти участь у складенні акта, Замовник має право скласти такий акт одноосібно із залученням незалежних експертів і надіслати його Підряднику.
6.6. Підрядник зобов'язаний усунути виявлені недоліки (дефекти) в порядку, визначеному актом про їх усунення.
6.7. У разі відмови Підрядника усунути виявлені недоліки (дефекти) Замовник може усунути їх своїми силами або із залученням третіх осіб. У такому разі Підрядник зобов'язаний повністю компенсувати Замовнику витрати, пов'язані з усуненням зазначених недоліків, та завдані збитки.
6.8. Гарантійний термін на виконання Робіт становить 10 (десять) років на капітальні конструкції та 1 (один) рік на не капітальні конструкції.
7. Відповідальність сторін
7.1. За невиконання або неналежне виконання узятих на себе зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність у порядку та на умовах, зазначених у цьому Договорі, а саме:
7.1.1. Відповідальність Підрядника:
- за порушення Підрядником п. 2.1. цього Договору з його вини, Підрядник сплачує Замовникові пеню у розмірі 0,1% за кожен день прострочення від суми не виконаних робіт;
- за невиконання або неналежне виконання зобов`язань щодо якості Робіт Підрядника, передбачених цим Договором, Підрядник зобов'язаний виправити їх за свій рахунок в установлений Замовником термін або відшкодувати Замовнику вартість виправлення неякісно виконаних робіт у повному обсязі;
- за невиконання або неналежне виконання зобов`язань щодо якості матеріальних ресурсів, устаткування чи обладнання, Підрядник повинен їх замінити, а в разі їх не заміни він сплачує штраф у розмірі два відсотки від вартості реалізованих неякісних матеріальних ресурсів;
- сплата штрафу не звільняє Підрядника від обов'язку належного виконання зобов'язань за цим Договором.
7.1.2. Відповідальність Замовника:
- за невчасне здійснення розрахунків (окрім випадків по причині затримки бюджетного фінансування) Замовник сплачує Підряднику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від простроченої суми за кожний день прострочення;
- у разі порушення Замовником термінів фінансування більш ніж на тридцять календарних днів Замовник сплачує Підряднику штраф у розмірі два відсотки від суми заборгованості, або Підрядник має право на розірвання цього договору.
7.2. Застосування штрафних санкцій, передбачених цим Договором в тому числі цим розділом, є правом Сторін, а не їх обов'язком, сплата пені, штрафу відшкодування збитків та інші види відповідальності, відбувається лише за письмовою вимогою сторони з виставленням відповідного рахунку-фактури.
8. Форс-мажор
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання стало слідством обставин непереборної сили, що виникли після укладення Договору внаслідок подій надзвичайного характеру, які Сторона не могла ні передбачити, ні запобігти їм розумними заходами (форс-мажор).
8.2. При настанні і (або) припиненні вказаних у п. 8.1. цього Договору обставин Сторона, яка довідалася або повинна була довідатися про цей факт, повідомляє письмово, іншу Сторону протягом 5-ти робочих днів, шляхом направлення листа через поштове відділення зв’язку. Після направлення повідомлення сторона протягом 20 двадцяти днів повинна надати документальне підтвердження обставин, на які вона посилається (свідоцтво або інший документ, виданий Торгово-промисловою палатою, є достатнім підтвердженням наявності і тривалості дії непереборної сили).
8.3. За відсутності своєчасного повідомлення винна Сторона зобов'язана відшкодувати іншій Стороні збитки, заподіяні іншій Стороні неповідомленням або невчасним повідомленням про настання обставин непереборної сили.
8.4. Настання форс-мажорних обставин збільшує термін виконання Договору на період їх дії. В разі тривалості форс -мажорних обставин більше трьох місяців сторони мають право розірвати цей договір.
9. Порядок розгляду спорів
9.1. При виникненні між Сторонами спорів та розбіжностей за цим Договором або у зв'язку з ним Сторони зроблять усе необхідне для врегулювання спорів та розбіжностей шляхом переговорів.
9.2. Спори та розбіжності у рамках цього Договору, врегулювання яких Сторони не можуть досягти шляхом переговорів, передаються на розгляд відповідного суду.
10. Інші умови
10.1. Цей Договір може бути змінений або доповнений за взаємною згодою Сторін.
10.2. Усі зміни та доповнення до цього Договору повинні бути зроблені у письмовій формі та підписані Сторонами. Такі зміни і доповнення додаються до цього Договору і є його невід'ємною частиною.
10.3. Відступлення права вимоги та (або) переведення боргу за цим Договором однією із Сторін до третіх осіб допускається виключно за умови письмового погодження цього із іншою Стороною.
10.4. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині не виконаних зобов'язань до моменту виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. У випадку затримки або перенесення бюджетного фінансування Замовника строки дії Договору можуть бути збільшені з обов`язковим узгодженням обома Сторонами та підписанням відповідних Додаткових угод.
10.5. Цей Договір складено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
10.6. Умови даного Договору не повинні відрізнятися від змісту пропозиції аукціону переможця процедури закупівлі. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, а саме:
10.6.1. зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
10.6.2. зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі;
10.6.3. покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі;
10.6.4. продовження строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі;
10.6.5. узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт);
10.6.6. зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
10.6.7. зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти або показників Platts у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу або таких показників, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в Договорі;
10.6.8. зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п`ятої цієї статті;
10.6.9. у разі, якщо Сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, Договір вважається неукладеним. Якщо будь-яка із Сторін вчинила фактичні дії щодо виконання цього Договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.
10.7. Дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, при умові затримки бюджетного фінансування в поточному році, або продовження фінансування у наступному році, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в Договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
10.8. Сторони погодилися, що заробітна плата в будівництві, відноситься до регульованих нормативів в державі.
10.9. Представники Сторін, які уповноважені на укладання Договору, погодились, що їх персональні дані, які стали відомі Сторонам в зв’язку з укладанням Договору, обробляються згідно з вимогами чинного законодавства України. Підписуючи Договір уповноважені представники Сторін дають згоду на обробку їх персональних даних з метою підтвердження повноважень на укладення, зміну та розірвання Договору, а також забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Сторони підписанням Договору підтверджують, що вони були повідомлені про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», їм надана інформація щодо мети обробки їх персональних даних та про дії з ними, осіб, яким вони можуть бути передані. Сторони забезпечують захист персональних даних, які стали відомі кожній із Сторін в процесі виконання Договору згідно з вимогами чинного законодавства України.
11. Додатки до Договору.
11.1. Невід'ємною частиною цього Договору є:
- Договірна ціна;
- - Календарний графік фінансування робіт;
- Календарний план виконання робіт.

12. Юридичні адреси, реквізити і підписи сторін

ЗАМОВНИК

Летичівська селищна рада

Індекс:31500,
Адреса: Україна, Хмельницька область,
смт.Летичів, вул.Соборна, 16
р/р ___________________________
в ГУДКСУ у Хмельницькій області
ЄДРПОУ – 04404548,
тел. (03857) 91450,
e-mail: 99484@i.ua

Селищний голова
___________________ І.І. Тисячний



ПІДРЯДНИК

__________________________________________________________________________________


Адреса: _____________________________
Р/р № ______________________________
МФО _______________________________
код ЄДРПОУ ________________________
Ліцензія № __________ від ___________
ІПН № ________________________
свідоцтво № ________________________
Тел./факс. _________________________
e-mail: _________________________

Керівник
М.П. ___________ (_____________)



Додаток № 4 до тендерної документації


Перелік документів з iнформацiєю про субпідрядників
(надаються в разізалученнясубпiдрядникiв для виконанняокремихвидів робіт)

Форма пропозицiї про залученнясубпiдрядникiв

Повне найменування та місцезнаходженнясубпідрядника Види робіт, які передбачаєтьсядоручитисубпідряднику Орієнтованавартість робіт субпідрядника у гривнях та вiдcoткaxвідповідно до цінипропозицiї Досвідвиконанняаналогічних робіт (кількість років на ринку)


Разом з формою пропозиції про залученнясубпідрядниківнадаються:
- - оригінал або належним чином завірена копіяліцензії (й) та/абодозволівсубпідрядниківнеобхідних для виконаннявидів робіт, які передбачаєтьсяїмдоручити;
- - оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будутьйомудоручені.




Керівникпідприємства –
Учасникаторгів ________________________ ПІБ
М.п.
Додаток № 5 до тендерної документації


Форма відомості про учасника
(для юридичної особи)

- Повна та скороченаназваУчасника (Найменування організації):__________ ______
- Назва документа, якимзатверджено Статут Учасника, його номер та дата:____ _________
- Місце проведеннядержавноїреєстраціїУчасника: ____________ ________
Дата проведеннядержавноїреєстрації _________________
Індивідуальнийподатковий номер № _______________
Ліцензія __________________________________
№ ліцензії № ________, серія __________
Строк діїліцензії з __________________ по __________________.
Свідоцтво (витяг) про реєстраціюплатника ПДВ абоплатникаєдиногоподатку (за наявності)
№ свідоцтва ________________
- Організаційно-правова форма: _________________________________________
- Форма власності та юридичний статус підприємства (організації): _______________________
- Юридична адреса: _____________________________________________________
- Поштова адреса, телефон, телефакс. електроннапошта: __________________________________
- *Банківськіреквізитиобслуговуючого банку (найменування банку, що фінансуєУчасника, поштова адреса, телефон, телефакс, розрахунковийрахунокУчасника, МФО, ЗКПО): ______________________________________
- Профілюючийнапрямок діяльності організації (КВЕД): __________________________________
10.Посадова (і) особа (и), яка(і) уповноважена (і) підписуватидокументитендерної пропозиції та договір про закупівлю: _______________________
11.Дані про посадовихосібУчасника:
Повнаназва посади Прізвище, ім’я,
по батькові Контактний номер телефону (телефаксу) Е-mail
Керівник
Заступник
Головний бухгалтер

12. Іншівідомості: ______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(Заповнюються на розсудучасника).



(посада, прізвище, ініціали, підпискерівника, абоуповноваженої особи, підприємства, організації, установи)
М.П.
“___” ___________ 2019 року
Щодо пункту 8 форми "Тендерна пропозиція".
Дата подання: 14 травня 2019 10:02
Дата відповіді: 14 травня 2019 15:53
Шановний Замовнику! Надайте, будь-ласка, інформацію про те, яка кількість календарних днів повинна бути проставлена учасниками процедури закупівлі в пункті 8 форми «Тендерна пропозиція», яка наведена в Додатку № 1: «8. Умови розрахунків _____________ календарних днів відстрочення платежу.»
Відповідь: 0 календарних днів відстрочення платежу
Щодо надання Додатків в форматі Microsoft Word.
Дата подання: 15 травня 2019 09:48
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:20
Шановний замовнику! Копіювання тексту додатків до Тендерної документації у відповідь на запитання учасника не є розміщенням їх в форматі Microsoft Word. Це не створює умови учасникам процедури закупівлі для якісної підготовки документів тендерної пропозиції, які готуються згідно форм, наведених в додатках. Розмістіть, будь-ласка, ці додатки в файлах формату Microsoft Word разом з вже розміщеною Вами в файлі формату PDF тендерною документацією. Дякую за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розміщено в файлах формату Microsoft Word разом з вже розміщеною в файлі формату PDF тендерною документацією.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 травня 2019 09:01
Коментар щодо відміни: Торги не відбулися згідно п. 2, ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі":скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт і послуг.
Документи:
24 травня 2019 09:01
Протокол