30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Інтерактивний дисплей NewLine TruTouch ТТ-6518RS з вбудованим OPS-комп’ютером або аналог, комплект Genius SlimStar 8008 WL Black Ukr або аналог, кабель для підключення, настінне кріплення)
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2019-05-13-000157-b c66135a54cf2474da52f2b5153c6730c
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Токмацька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20522083
Вебсайт замовника: http://tokmatska.ucoz.ua/index/ekonomichna_dijalnist/0-4
Місцезнаходження замовника: 71702, Україна, Запорізька обл., місто Токмак, вулиця Серьогіна,4
Контактна особа замовника: Толстих Оксана Олексіївна
+380617820163
tokinternat@zp.ukrtel.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 11:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 11:35
Очікувана вартість: 136 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Інтерактивний дисплей NewLine TruTouch ТТ-6518RS з вбудованим OPS-комп’ютером або аналог, комплект Genius SlimStar 8008 WL Black Ukr або аналог, кабель для підключення, настінне кріплення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (Інтерактивний дисплей NewLine TruTouch ТТ-6518RS з вбудованим OPS-комп’ютером або аналог, комплект Genius SlimStar 8008 WL Black Ukr або аналог, кабель для підключення, настінне кріплення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71702, Україна, Запорізька область, м.Токмак, вул.Серьогіна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 травня 2019 11:34
договір.docx
13 травня 2019 11:31
оголошення панель.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 14 травня 2019 09:40
Дата відповіді: 14 травня 2019 12:17
Шановний Замовнику, чи будете Ви розглядати панель, яка повністю відповідає Вашим вимогам, проте яскравість якої 350 кд/м2?
Відповідь: Технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати нашим вимогам або бути кращими
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 14 травня 2019 10:21
Дата відповіді: 14 травня 2019 12:10
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Ми бюджетна не прибуткова організація з ПДВ не працюємо. ФОП повинен сам визначити чи має він право працювати з бюджетною організацією. Переможця визначає система - за найнижчою ціною з урахуванням ПДВ.
Шановний Замовник.
Дата подання: 14 травня 2019 10:43
Дата відповіді: 14 травня 2019 12:17
Доброго дня. Хотілось би у вас уточнити таку характеристику у вашій ТД прописано "максимальна потужність динаміків 15W х2" а якщо у запропонованої панел буде динаміки 12W х 2, то ви будете розглядати такі інтерактивні панелі? Дуже хотілось би прийянти участь у вашій закупівлі, запропонувати дійсно якісний товар, а от через такий момент як вати динаміка не можемо, якщо чесно то великої різниці ви не відчуєте, це якщо ви турбуєтесь через якість звуку яка буде в панелі. Сподіваємось ви все ж таки будете розглядати панелі в яких динамік буде 12W х2. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати нашим вимогам або бути кращими
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-000157-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Інтер Системс", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 14 травня 2019 10:20
Щодо внесення змін
Оголошенням про проведення закупівлі передбачено вимогу Замовника про надання Учасниками Копії свідоцтв МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам обладнання та програмного забезпечення, яке використовується у загальноосвітніх навчальних закладах. Жоден з нормативних законодавчих актів не встановлює обов'язковість надання такого документу, до того ж, якщо запропонована Учасником продукція повністю відповідає заявленим Вами технічним характеристикам та має всі необхідні документи якості, то це є достатнім доказом підтвердження того, що продукція може використовуватись у навчальному процесі. Крім цього, зазначена Вами вимога обмежує коло потенційних Учасників та порушує основні принципи Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників. Таким чином, з метою дотримання законодавства України, вимагаємо Вас внести зміни та скасувати вимогу щодо необхідності надання Копії свідоцтв МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам обладнання та програмного забезпечення, яке використовується у загальноосвітніх навчальних закладах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2019 12:04
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від № 536 від 25.06.2007 «Про затвердження заходів щодо координації і проведення процедури розгляду засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення, навчальних комп'ютерних комплексів для закладів освіти», що розроблений на виконання Указу Президента України від 04.07.2005 №1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» Інституту інноваційних технологій і змісту освіти як головній організації Міністерства освіти і науки України з питань стандартизації засобів навчання та обладнання для закладів освіти доручено, зокрема:
• Забезпечити постійну координацію з науково-методичних питань та стандартизації розробки і виробництва в Україні засобів навчання та обладнання, меблів і обов'язкової ділової документації, продукції шкільного асортименту для дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних і вищих навчальних закладів у межах компетенції та функціональних обов'язків відповідного структурного підрозділу Інституту.
• Доручити Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (відділенню інноваційних технологій освіти), на яке покладено виконання функцій головної організації Міністерства освіти і науки України з питань стандартизації засобів навчання і обладнання для закладів освіти (у межах компетенції) своєчасно здійснювати процедуру видачі Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, у встановленому міністерством порядку. З цією метою: організувати проведення експертизи зразків (макетів) і технічної документації засобів навчання та обладнання, випробувань (апробації) експериментальних зразків і затвердження зразків-еталонів кожного виду продукції відповідно до вимог чинних державних і галузевих стандартів та цих Заходів.
Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» затверджено «Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Порядку цей Порядок визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України.
Пунктом 1.3 Порядку визначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі - Свідоцтво).
Згідно підпункту 1.12.3. пункту 1.12 розділу 1 Порядку Свідоцтво МОН "Використання в закладах освіти України дозволяється" надається таким засобам навчання і навчальному обладнанню:обладнанню загального призначення - сукупності матеріальних об'єктів, які формують навчальне середовище, але не використовуються як джерело знань.
Таким чином, посилання на те, що вказане вище Свідоцтво не передбачене чинним законодавством, а вимога щодо надання такого Свідоцтва у складі пропозиції є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), є безпідставною, надуманою та такою, що не відповідає чинному законодавству.
Свідоцтво є офіційним підтвердженням доцільності використання обладнання та програмного забезпечення у навчально-виховному процесі в загальноосвітніх закладах.
Номер вимоги: UA-2019-05-13-000157-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 15 травня 2019 12:29
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ПО ТЕХНІЧНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ!
Шановний Замовник!
Ваша технічні специфікація порущує ЗУ «Про публічні закупівлі» так як технічні характеристики містять дискримінаційні пункти, через які окрім виробників ТМ NewLine ніхто не зможе прийняти участь. Так як виробники NewLine спеціально вирішили трохи збільшити характеристики які неможливо перевірити, а саме яскравість загалом у всіх інших виробникі ІП є 350cd / m2, а аони спеціально пишуть що в них яскравість 370cd / m2 так як це не можливо перевірити, усі інші виробники пишуть на своїх офіційних сайтах правдиву інформацію, щоб не ввводити Замовників в оману і завідома не писати неправдиві характеристики. Так само і вати динаміків, ніяк не можливо перевірити чи мають динаміки 15 чи 10 або 12 W, але виробники NewLine пишуть що в них 15W і це так само віідрізняється від інших виробників ІП і все це через те, щоб більш ніхто не зміг запропонувати схожий товар за їх характеристиками!
Шановний Замовник, просимо Вас все ж таки не порушувати Закон України “Про публічні Закупівлі” так як згідно цього Закону, характеристики Замовника повинні бути прописані так, щоб як найменше два виробника (не дистрибʼютора!) змогли прийняти участь у закупівлі, а в вашому випадку тільки 1 виробник,а саме виробник мультимедійного обладнання NewLine зможе прийняти Участь у вашій закупівлі.
Не змушуйте нас подавати до АМКУ для приведення вашої технічної специфікації до ладу.
Приберіть усі дискримінаційні вимоги з вашої ТД!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 травня 2019 16:29
Сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону не поширюються на допорогові закупівлі. Розглядатимуться товари, технічних характеристики яких відповідають всім вимогам замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 135 999,00
UAH з ПДВ
135 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 16:00
наказ1.pdf
20 травня 2019 14:40
посвідчення0001.pdf
20 травня 2019 14:39
sign.p7s
20 травня 2019 14:19
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2019 14:19
Статут.pdf
20 травня 2019 14:19
Протокол.pdf
20 травня 2019 14:19
Проект договору.pdf
20 травня 2019 14:19
Наказ.pdf
20 травня 2019 14:19
Лист-відгук.pdf
20 травня 2019 14:19
Лист авторизації.pdf
20 травня 2019 14:19
Копія трудової.pdf
20 травня 2019 14:19
Довідка ч.2 Ст.17.pdf
20 травня 2019 14:19
Довідка про ТОВ ЕЛСІКО.pdf
20 травня 2019 14:19
Довідка п.9 Ст17.pdf
20 травня 2019 14:19
Довідка п.8 Ст.17.pdf
20 травня 2019 14:19
Довідка п.6 Ст.17.pdf
20 травня 2019 14:19
Довідка п.4 Ст.17.pdf
20 травня 2019 14:19
Довідка п.3 Ст.17.pdf
20 травня 2019 14:19
Довідка п.2 Ст.17.pdf
20 травня 2019 14:19
Довідка за банку.pdf
20 травня 2019 14:19
Відомості з ЄДР.pdf
20 травня 2019 14:19
Витяг.pdf
20 травня 2019 14:19
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2019 14:19
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 135 999,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 14:48

Документи

21 травня 2019 14:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
135 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 14:48
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
24 травня 2019 11:50

Актуальні тендери

До пошуку