Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-05-12-000013-c d6b657fbc0f042bc8b116313e8ef238f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Осіпов Станіслав Станіславович

380667958352
380442341970
380672903738
kyivfortress_zakaz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний історико-архітектурний музей "Київська фортеця"
Код ЄДРПОУ: 02224229
Вебсайт: http://kyiv-fortress.org.ua/
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, Госпітальна 24а
Контактна особа: Осіпов Станіслав Станіславович
380667958352,380442341970,380672903738
kyivfortress_zakaz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 15:26
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Лаврській, б/н,
кадастровий № 82:072:001к, Печерського району м. Києва, площею орієнтовно 0,09 га;
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Панфіловців, б/н,
кадастровий № 82:185:122к, Печерського району м. Києва , площею орієнтовно 0,84 га
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Лаврській, б/н,
кадастровий № 82:072:001к, Печерського району м. Києва, площею орієнтовно 0,09 га;
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Панфіловців, б/н,
кадастровий № 82:185:122к, Печерського району м. Києва , площею орієнтовно 0,84 га
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, місто Київ, Київ, Госпітальна 24А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо законності кваліфікаційних вимог до Учасника
Дата подання: 13 травня 2019 09:40
Дата відповіді: 14 травня 2019 22:11
Дайте пояснення щодо підстав вимоги наявності 3-х сертифікованих інженерів – геодезистів за основним місцем роботи. Роботи виконуються на 2-х ділянках, достатньо 2-х геодезичних бригад, що буде робити третій сертифікований інженер-геодезист? Ця вимога дискримінує фізичних осіб-підприємців, які мають право виконувати такі роботи, але не мають у своєму штаті 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників та 3-х сертифікованих інженерів – геодезистів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у новій редакції тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-12-000013-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 14 травня 2019 11:56
Кількість працівників
Прошу обґрунтувати необхідність наявності встановленої в пункті 5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації кількості працівників, а саме:
1. Двох геодезичних бригад чисельністю не менше 4 осіб в кожній за основним місцем роботи;
2. Фахівців із вищою геодезичною не менше 2 осіб та землевпорядною освітою не менше 4 осіб за основним місцем роботи;
3. Юристів – не менше 2 осіб;
4. Пояснення щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у наданні послуг, освіта та професійний рівень працівників підприємства (у тому числі 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників, 3-х сертифікованих інженерів – геодезистів за основним місцем роботи). Інформація надається у довільній формі з наданням до неї засвідчених Учасником копій кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників (копії сертифікатів 2-х інженерів-землевпорядників), копії 3-х сертифікатів сертифікованих інженерів – геодезистів за основним місцем роботи.

Вами зазначено, що Фахівців із вищою геодезичною повинно бути
не менше 2 осіб, при цьому вимагаєте надати інформацію про наявність 3-х сертифікованих інженерів – геодезистів за основним місцем роботи. Дані вимоги суперечать один одному.
Крім того для здійснення таких робіт з невеликим обсягом цілком достатньо і одного геодезиста.
Згідно статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»
Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності
є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним
та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем
роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за
якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Також не обґрунтованою є вимога щодо Юристів – не менше 2 осіб. На підприємстві цілком достатньо і одного юриста. Крім того для здійснення землевпорядних робіт законодавством не передбачена наявність юриста у фізичної особи-підприємця або юридичної особи.
Прошу внести наступні зміни в тендерну документацію:
- Встановити мінімальну кількість 2-х сертифікованих інженерів – геодезистів за основним місцем роботи)
- Змінити копії 3-х сертифікатів сертифікованих інженерів – геодезистів за основним місцем роботи - На копії 2-х сертифікатів сертифікованих інженерів – геодезистів за основним місцем роботи
- Змінити кількість Юристів на – не менше 1 особи
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 22:11
Зауваження враховано у новій редакції Тендерної документації.
Зауваження враховано у новій редакції Тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" 102 424,45
UAH з ПДВ
79 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Центр державного земельного кадастру" в особі Київської обласної філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" 108 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 17:28
Електронний підпис
17 травня 2019 17:28
8 Довідка працівники.pdf
17 травня 2019 17:28
6 Довідка обладнання.pdf
17 травня 2019 17:28
18 Цінова пропозиція.pdf
17 травня 2019 17:28
13 Довідка ст. 17.pdf
17 травня 2019 17:28
12 Копія витягу ПДВ.pdf

Публічні документи

18 травня 2019 20:29
Установчий документ.pdf
18 травня 2019 20:29
тендерна пропозиція.pdf
18 травня 2019 20:29
Стаття 17.pdf
18 травня 2019 20:29
сертифікати 1.pdf
18 травня 2019 20:29
працівники.pdf
18 травня 2019 20:29
Повноваження.pdf
18 травня 2019 20:29
обладнання.pdf
18 травня 2019 20:29
наявність досвіду.pdf
18 травня 2019 20:29
ліцензування.pdf
18 травня 2019 20:29
ДОГОВІР ГОЛОДОМОР.pdf
18 травня 2019 20:29
довідка пункт 10.pdf
18 травня 2019 20:29
гарантійний лист.pdf
18 травня 2019 20:29
Витяг ПДВ.pdf
18 травня 2019 20:29
балансова виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ДП "Центр державного земельного кадастру" в особі Київської обласної філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
#35212013
Переможець 79 900,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 17:20

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
#35212013
79 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 11:36
ДУ 3 Юнекс.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 12:11
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 травня 2021 12:11
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:10
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 15:08
Додаткова угода на продовження.doc зміни до договору
09 грудня 2019 15:05
Договір 1.pdf укладений
27 травня 2019 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4.3. Договору, в зв’язку із затримкою отримання необхідних узгоджень меж з суміжними власниками (землекористувачами), та інших рішень органів державної влади, органів місцевого самоврядування та архітектури з причин, що не залежать від Сторін, термін виконання робіт за цим Договором відповідно збільшити, на термін отримання необхідних узгоджень.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець, керуючись п. 4, р. 5, ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.4.3. Договору, в зв’язку із затримкою отримання необхідних узгоджень меж з суміжними власниками (землекористувачами), та інших рішень органів державної влади, органів місцевого самоврядування та архітектури з причин, що не залежать від Сторін, термін виконання робіт за цим Договором відповідно збільшити, на термін отримання необхідних узгоджень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець, керуючись п. 4, р. 5, ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.4.3. Договору, в зв’язку із затримкою отримання необхідних узгоджень меж з суміжними власниками (землекористувачами), та інших рішень органів державної влади, органів місцевого самоврядування та архітектури з причин, що не залежать від Сторін, термін виконання робіт за цим Договором відповідно збільшити, на термін отримання необхідних узгоджень
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML