Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 «45233142-6 – Ремонт доріг» (Поточний середній ремонт проїзду до МУВГ в м.Тячів)
Очікувана вартість
842 537,00 UAH
UA-2019-05-12-000001-b 57bf3c7e0c11419cb7f03ee02d3053c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КЛЕБАН ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ

+380313433058 tyachiv-city@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тячівська міська рада Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04053766
Вебсайт: http://tyachivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячів, вул.Шевченка,2
Контактна особа: КЛЕБАН ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ
+380313433058
tyachiv-city@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2019 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 08:35
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 08:35
Початок аукціону: 29 травня 2019 15:51
Очікувана вартість: 842 537,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 222,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


1 проїзд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«ДК 021:2015 «45233142-6 – Ремонт доріг» (Поточний середній ремонт проїзду до МУВГ в м.Тячів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, Тячівський район місто Тячів, Проїзд до міжрайонного управління водного господарства (МУВГ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2019 09:41
ТД на поточний середній ремонт проїзду до МУВГ в м.Тячів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000004 ● 6d4ab3bd938c432eb036ceeeadd9a9ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.08.2019 № 236

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-05-12-000001-b 12.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення Замовником вимог частини другої статті 32 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТІК" 819 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОДОР СІТІ" 840 000,00
UAH з ПДВ
818 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТІК"

ТОВ "ЄВРОДОР СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТІК"
#31072342
Переможець 810 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 18:21

Документи

05 червня 2019 18:21
Електронний підпис
05 червня 2019 18:14
Протокол _26 Тендер.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТІК"
#31072342
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 18:21
Електронний підпис
05 червня 2019 18:14
Протокол _26 Тендер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 1 від 08072019 до договору від 01072019.FR12.pdf зміни до договору
09 липня 2019 09:02
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 15:07
Договір 1.74 від 01072019 - МУВГ.FR12.pdf укладений
01 липня 2019 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.1.1. договору підряду від №1/74 від 01.07.2019 у новій редакції: п.1.1. В порядку та наумовах, визначених цим Договором, замовник доручає, а Підрядник зобов'язується виконати роботи по Поточному середньому ремонту проїзду до МУВГ в м.Тячів (надалі - Послуги).
Номер договору про закупівлю: 1/74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML