Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, формат А4)
Очікувана вартість
361 075,00 UAH
UA-2019-05-11-001452-a 9ad23c3ad3aa490799ef28f80b07d6d5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Галина

+380973182948 sloboda@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Слободянюк Галина
+380973182948
sloboda@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики. а також вимоги до учасника не повинні видрізнятися від вимог, шо були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019 16:46
Оскарження наміру укласти договір: 22 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4010 пач
код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2019  —  06 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

11 травня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 332 749,80
UAH з ПДВ
11 травня 2019 16:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 травня 2019 16:46
Електронний підпис
11 травня 2019 16:46
Протокол 45.pdf
11 травня 2019 16:46
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 16:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
332 749,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 16:46
Електронний підпис
11 травня 2019 16:46
Протокол 45.pdf
11 травня 2019 16:46
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 09:14
Договір.pdf укладений
23 травня 2019 09:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 332 749,80
UAH (в тому числі ПДВ 55 458,30 UAH)