Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
256 392,00 UAH
UA-2019-05-11-001423-a c61d264582524457a25678ec25f9e85e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження замовника: 04050, Україна, Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа замовника: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 15:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 15:57
Початок аукціону: 28 травня 2019 15:09
Очікувана вартість: 256 392,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 563,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
картриджі, сервісні комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська, 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 травня 2019 16:02
Електронний цифровий підпис
11 травня 2019 16:00
ТД Картриджі оприлюднення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 травня 2019 09:25
Дата відповіді: 13 травня 2019 13:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У пункті 4 розділу 2 додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку», код за ДК 021:2015 30120000-6 (картриджі, сервісні комплекти) (далі – Тендерна документація) зазначено: «Будь-яке посилання у даному додатку на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент». 2. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-11-001423-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД", Код ЄДРПОУ:40744685
Дата подання: 13 травня 2019 17:04
Вимога усунути порушення в тендерній документації
Шановний замовнику! Просимо усунути з тендерної документації вимогу 3.1.( Інші вимоги 3.1.1.) ,про надання документів з посиланням на оголошення цих торгів від виробників товару, що є предметом закупівлі або їх представництв (представників) або офіційних дистриб'юторів на території України, якими підтверджуються: - наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником; - дія стандартних гарантійних зобов’язань на товар, що є предметом закупівлі та пропонується учасником Оскільки надання таких документів не передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі" для учасників, та є дискримінаційною вимогою , що обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 14:30
У Додатку 1 до тендерної документації замовник зазначив, що для участі у процедурі закупівлі учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам наведеним у таблиці.
Відповідно до підпункту 3.1.1. розділу 3. «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» учасники повинні надати документ з посиланням на оголошення цих торгів від виробників товару, що є предметом закупівлі або їх представництв (представників) або офіційних дистриб'юторів на території України, якими підтверджуються:
- наявність у учасника партнерських відносин з виробником товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником або право (можливість) учасника здійснювати постачання товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником;
- дія стандартних гарантійних зобов’язань на товар, що є предметом закупівлі та пропонується учасником.
У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається у формі оригіналу електронного документу з накладанням електронного підпису особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та законодавства про електронний підпис, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі “PDF” або “JPEG” зокрема: іншими документами надання яких вимагається тендерною документацією.
Позиція замовника щодо потреби такої вимоги до учасників обумовлена необхідністю документального підтвердження від виробників товару, що є предметом закупівлі або їх представництв (представників) або офіційних дистриб'юторів на території України того, що товар, що є предметом закупівлі та пропонується учасником виготовлений виробником та офіційно завезений в Україну, учасник уповноважений здійснювати продаж цього товару і на нього гарантовано поширюються дії стандартних гарантійних зобов’язань.
Вищезазначена вимога, не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію. Авторизаційна форма виробника надається суб’єктам господарювання безоплатно.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Документи

14 травня 2019 14:30
Протокол 48.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Невада" 218 202,12
UAH з ПДВ
218 202,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 254 394,00
UAH з ПДВ
254 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 10:36
sign.p7s
03 червня 2019 11:16
sign.p7s
03 червня 2019 11:15
Довідка МВС.pdf
30 травня 2019 12:26
sign.p7s
30 травня 2019 12:24
Довідка ДФС.pdf
28 травня 2019 16:43
sign.p7s
26 травня 2019 18:05
sign.p7s
26 травня 2019 18:03
6. Інші документи.pdf
26 травня 2019 18:03
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 10:48
sign.p7s
27 травня 2019 10:03
10.2.Лист від Виробника.pdf
27 травня 2019 10:03
8.Довідка про санкції.pdf
27 травня 2019 10:03
3.4.Статут .pdf
27 травня 2019 10:03
3.3.4.Паспортні дані .pdf
27 травня 2019 10:03
3.1.1.Авторизація 2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Невада"
#23740691
Переможець 218 202,12
UAH з ПДВ
29 травня 2019 16:54

Документи

29 травня 2019 16:54
sign.p7s
29 травня 2019 16:53
Протокол 53.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Невада"
#23740691
218 202,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 16:54
sign.p7s
29 травня 2019 16:53
Протокол 53.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 червня 2019 14:49
Договір 51.pdf укладений
11 червня 2019 14:49

Актуальні тендери

До пошуку