Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання.Захищені носії інформації "EFIT KEY".
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2019-05-11-001218-a 146a66ba171143ab923609459adc85ad
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Скорик

+380442900865 cnapsrda@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42534188
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, буд. 97
Контактна особа: Світлана Скорик
+380442900865
cnapsrda@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Комп'ютерне обладнання.Захищені носії інформації "EFIT KEY".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 14:34
Оголошення..docx
11 травня 2019 14:24
Договір про закупівлю товару.docx
11 травня 2019 14:24
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
11 травня 2019 14:24
Додаток 2 технічні вимоги.docx
11 травня 2019 14:24
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 травня 2019 09:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
про надання документів
Дата подання: 13 травня 2019 17:22
Згідно оголошенню про проведення закупівлі в Переліку скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції: 13. Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору. 14. Документальне підтвердження згоди з істотними умовним договору, а саме, підписаний проект договору, завантажений Замовником в системі. ці два пункти дублюються, чи потрібно заповнювати договір, чи достатьно завірити підписом та печаткою без заповнювання? 15. Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику оригіналу наступних документів: - у паперовому вигляді, оформлені належним чином, у разі визнання учасника переможцем закупівлі протягом 3 робочих днів з публікації відповідного оголошення. Уточніть будь-ласка оригінали наступних документів:
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ" 19 000,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 15:00
Електронний підпис
15 травня 2019 14:40
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"
#41215845
Переможець 19 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:08

Документи

17 травня 2019 16:08
Електронний підпис
17 травня 2019 16:04
Протокол (1) (1).PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"
#41215845
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 16:08
Електронний підпис
17 травня 2019 16:04
Протокол (1) (1).PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 16:16
Сканировать10001.PDF укладений
24 травня 2019 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 000,00
UAH