Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект)
Очікувана вартість
475 000,00 UAH
UA-2019-05-11-000968-a 5be495bb2b314e9f95196b3a32db17fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сергійович Темчур

+380564400099
+380672177755
tv@rudana.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "РУДАНА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19438354
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, просп. Гагаріна, буд. 68
Контактна особа: Олександр Сергійович Темчур
+380564400099,+380672177755
tv@rudana.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 14:00
Очікувана вартість: 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Теле - журналістський комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, просп. Гагаріна, буд. 68, Довгинцівський р-н.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 12:45
ТД_ДОДАТОК_4.docx
11 травня 2019 12:45
ТД_ДОДАТОК_5.doc
11 травня 2019 12:45
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(ТЖК).doc
11 травня 2019 12:45
ТД_ДОДАТОК_3.docx
11 травня 2019 12:45
ТД_ДОДАТОК_1.doc
11 травня 2019 12:45
ТД_ДОДАТОК_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи, що вимагаються замовником
Дата подання: 15 травня 2019 18:00
Дата відповіді: 17 травня 2019 11:34
Додатком 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям" (Таблиця 2) передбачено подання у складі пропозиції копії діючої ліцензії/діючого дозволу (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню, у разі, якщо не підлягає – учасник надає лист – пояснення (обґрунтоване пояснення) в довільній формі з посиланням на нормативно – правові підстави) на право займатися відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців). Прошу надати відповідь на питання: 1. На підтвердження відповідності учасника якому з кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст.16 Закону, вимагається надання вищезазначеного документу? 2. Конкретизуйте, будь-ласка, вид ліцензії/дозволу, копія якого вимагається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради повідомляє про наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі –Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
1. Згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. У свою чергу, учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством (частина друга статті 36 Закону). Поряд з цим частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, а також документи, які необхідно надати учаснику, який визнаний переможцем торгів, під час укладення договору про закупівлю визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, з метою забезпечення всіх необхідних умов для укладання договору КП «ТРК «Рудана» КМР, як замовник, визначило вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції таким вимогам, а також документи, які необхідно надати учаснику.
Зокрема, Додатком 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям" (п. 3 Таблиці 2) передбачено подання у складі пропозиції копії діючої ліцензії/діючого дозволу (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню, у разі, якщо не підлягає – учасник надає лист – пояснення (обґрунтоване пояснення)
2. В разі, якщо така діяльність не підлягає – учасник надає ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ, який має містити інформацію про те, що учасник не надає копії діючої ліцензії/діючого дозволу на право займатися господарською діяльністю, бо згідно з чинним законодавством України, відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та вимог Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», отримання ліцензії або дозволу на право провадження господарської діяльності з оптової торгівлі електронним та телекомунікаційним устаткуванням не передбачено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-11-000968-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Еквіп Хаб", Код ЄДРПОУ:39877824
Дата подання: 30 травня 2019 10:53
безпідставне та неправомірне прийняття рішення про визначення переможця
Допущення Замовником порушення вимог чинного законодавства при визначенні переможця та надання безпідставних переваг учаснику ТОВ БМС ТЕХНО.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 15:49
За результатами розгляду вимоги про усунення порушення учасника ТОВ "Еквіп Хаб" (код ЄДРПОУ: 39877824) тендерний комітет Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради «11» травня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-11-000968-a.
«27» травня 2019 року за результатами автоматичної оцінки електронної системи закупівель «ProZorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ БМС ТЕХНО з ціною 393 390,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі триста дев’яносто грн. 00 коп.) з ПДВ.
Під час розгляду документів, наданих учасником ТОВ БМС ТЕХНО у складі тендерної пропозиції було встановлено відповідність вимогам тендерної документації до процедури відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-11-000968-a, проте згідно змісту вимог, викладених учасником ТОВ "Еквіп Хаб" ТОВ БМС ТЕХНО не було завантажено протягом 1-го (одного) робочого дня тендерну пропозицію (за формою Додатку 5), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. З метою дотримання прав учасника процедури закупівлі та у відповідності до положень ст. 3 Закону зазначений факт не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ БМС ТЕХНО, оскільки тендерним комітетом було проведено аналіз та вивчення рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (надалі – Колегія АМКУ) з результатами розгляду скарг з аналогічним предметом розгляду. За змістом рішення Колегії АМКУ №2418-р/пк-пз від 30.12.2016 року встановлено висновок, що відповідно до статті 25 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Враховуючи наведене, відповідність/невідповідність документів, підвантажених учасником після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що на виконання положень статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону
Слід зазначити, що Замовником було проведено розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та визначено учасника ТОВ БМС ТЕХНО переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-11-000968-a. На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» наступні тендерні пропозиції учасників, які подали менш економічно вигідні цінові пропозиції не розглядалися.
Номер вимоги: UA-2019-05-11-000968-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТА ВІДЕО", Код ЄДРПОУ:41688585
Дата подання: 04 червня 2019 19:11
безпідставне та неправомірне прийняття рішення про визначення переможця
Допущення Замовником порушення вимог чинного законодавства при визначенні переможця та надання безпідставних переваг учаснику ТОВ БМС ТЕХНО.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2019 16:23
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради повідомляє про наступне:
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору* (за формою відповідно до додатку 1.3. до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) (не менше двох договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями договорів та копіями позитивних листів - відгуків контрагентів). *Аналогічними договорами є договори з предметом закупівлі згідно переліку товарів за групою ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу». Звертаємо Вашу увагу на формулювання вимоги «згідно переліку товарів за групою»! Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) – це єдиний закупівельний словник, найактуальнішій версії якого присвоєно код ДК 021:2015. Як і інші системи класифікації, CPV структуровано таким чином, що товари, роботи і послуги згруповано за відповідними категоріями. Код класифікатора складається з розділів, груп, класів, категорій та деталізації. Таким чином, Замовником встановлено роз’яснення щодо поняття аналогічного договору під час проведення процедури закупівлі, зокрема з предметом закупівлі згідно переліку товарів за групою ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», а саме за наступним переліком: код 32331000-2 «Електропрогравачі»; код 32331100-3 «Програвачі грамофонних платівок»; код 32331200-4 «Касетні програвачі»; код 32331300-5 «Звуковідтворювальна апаратура»; код 32331500-7 «Записувальні прилади»; код 32331600-8 «MP3-плеєри»; код 32332000-9 «Магнітофони»; код 32332100-0 «Диктофони»; код 32332200-1 «Телефонні автовідповідачі»; код 32332300-2 «Звукозаписувальні пристрої»; код 32333000-6 «Апаратура для відеозапису та відео відтворення»; код 32333100-7 «Відеомагнітофони»; код 32333200-8 «Камкодери»; код 32333300-9 «Відеовідтворювальна апаратура»; код 32333400-0 «Відеоплеєри». Слід зазначити, що тендерна документація не містила дискримінаційних вимог щодо обов’язкової наявності (зазначення) коду класифікатора ДК 021:2015 за змістом договору, оскільки зазначена вимога звузить коло потенційних учасників, що встановлено у висновках Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду скарг на зміст вимог тендерної документації з аналогічним формулюванням щодо змісту договору з аналогічним предметом закупівлі.
Щодо другого та третього питання вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. З метою дотримання прав учасників процедури закупівлі та у відповідності до положень ст. 3 Закону факт відсутності дати створення та/або відсутній фірмовий бланк та/або учасником було надано документ у іншій частині тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки тендерним комітетом було проведено аналіз та вивчення рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження) з результатами розгляду скарг з аналогічним предметом розгляду. Звертаємо Вашу увагу, що за змістом рішення Органу оскарження №5409-р/пк-пз від 10.08.2017 (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-16-001452-b) відсутність на документах тендерної пропозиції дати та реєстраційного номеру не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, тендерна пропозиція учасника не можу бути відхилена з вищенаведених формальних підстав. Слід зазначити, що на виконання вимог тендерної документації учасником було надано у складі тендерної пропозиції інформацію та документи у повному обсязі, розташування документу у іншій частині тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки зазначений факт не впливає на зміст тендерної пропозиції та не нівелює конкурентоздатність учасника.
Слід зазначити, що тендерна пропозиція учасника ТОВ БМС ТЕХНО відповідає вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Теле - журналістський комплект) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-11-000968-a та відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, що зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
Також вважаємо за необхідне наголосити, Замовник не мав права відхилити найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації з підстав допущення учасником формальної помилки, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону. Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
Враховуючи вищезазначене, Комунальне підприємство «Телерадіокомпанія «Рудана» Криворізької міської ради повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимоги про усунення порушення учасника ТОВ "ОПТА ВІДЕО" (код ЄДРПОУ: 41688585) № UA-2019-05-11-000968-a.b2 від «04» червня 2019 року.

Документи подані скаржником

30 травня 2019 10:53
Вимога

Документи подані скаржником

04 червня 2019 19:11
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО 393 390,00
UAH з ПДВ
393 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІЖН ХАУС" 436 601,34
UAH з ПДВ
401 673,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Еквіп Хаб" 408 805,20
UAH з ПДВ
404 055,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТА ВІДЕО" 474 851,34
UAH з ПДВ
474 851,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 17:54
Документи переможця
24 травня 2019 14:11
Електронний підпис
24 травня 2019 14:10
Технічна частина.pdf
24 травня 2019 14:10
Інші документи.pdf
24 травня 2019 14:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 17:57
Електронний підпис
24 травня 2019 17:53
документи тех частина.zip

Публічні документи

24 травня 2019 12:27
Технічна_частина.rar

Публічні документи

21 травня 2019 18:26
Електронний підпис
21 травня 2019 18:10
Технічна Частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БМС ТЕХНО

ТОВ "ВІЖН ХАУС"

ТОВ "Еквіп Хаб"

ТОВ "ОПТА ВІДЕО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
Переможець 393 390,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 18:07

Документи

29 травня 2019 18:07
Електронний підпис
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_1.JPG
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_2.TIF
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_3.TIF
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_4.JPG
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_5.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
393 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 18:07
Електронний підпис
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_1.JPG
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_2.TIF
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_3.TIF
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_4.JPG
29 травня 2019 18:04
Протокол 27_5.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 13:10
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 18:51
Доп.Угода №3.pdf зміни до договору
01 липня 2019 18:24
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 12:20
sndt5ee3.pdf зміни до договору
19 червня 2019 12:05
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 17:49
БМС Дод Уг..pdf зміни до договору
14 червня 2019 17:48
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 18:06
арк 1.JPG укладений
10 червня 2019 18:01
арк 2.TIF укладений
10 червня 2019 18:01
арк 3.TIF укладений
10 червня 2019 18:01
арк 4.JPG укладений
10 червня 2019 18:01
специфікація.JPG укладений
10 червня 2019 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю уточнення обсягів закупівлі Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору та викласти специфікацію товару (Додаток №1 до Договору) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із допущення технічної (механічної) помилки під час складання Додаткової угоди №1 до Договору та з метою її виправлення та уточнення обсягів закупівлі Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору та викласти специфікацію товару (Додаток №1 до Договору) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із необхідністю Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. Договору в частині зміни строку поставки та п.10.1 в частині зміни строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 393 390,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 565,00 UAH)