Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
контейнери на самонаправляючих колесах для збору ТПВ
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-05-11-000769-c ● 63b81d38367b471f94e958c3a481b3d1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2019 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2019 12:11 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 Одиниця
контейнери на самонаправляючих колесах для збору ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Кузнецька, 199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2019 11:55 |
1. протокол ЗТД від 16.05.2019.doc | |
16 травня 2019 11:55 |
2. ТД контейнери для ТПВ - нова редакція.doc | |
11 травня 2019 14:55 |
2. ТД контейнери для ТПВ.doc |
16 травня 2019 11:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 травня 2019 11:55 |
1. протокол ЗТД від 16.05.2019.doc
|
|||
16 травня 2019 11:55 |
2. ТД контейнери для ТПВ - нова редакція.doc
|
|||
11 травня 2019 14:55 |
2. ТД контейнери для ТПВ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кількість предмета закупівлі
Дата подання: 15 травня 2019 14:25
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:20
Доброго дня. Вкажіть яку кількість контейнерів Ви плануєте закупити. Оскільки, у тендерній документації передбачена закупівля 180 контейнерів а у технічному завданні 135 контейнерів. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Кількість контейнерів, що закуповується становить - 180 од. Помилку в технічному завданні буде виправлено шляхом внесення змін до документації. Дякуємо за пильність.
проект договору
Дата подання: 15 травня 2019 14:28
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:14
Просимо привести у відповідність до чинного законодавства пункт 11.4 проекту договору «11.4. Строк позовної давності щодо стягнення штрафних санкцій за несвоєчасного постачання Товару по цьому Договору складає 5 років.»
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 259 Цивільного кодексу України, позовна давність, встановлена законом, може бути збільшена за домовленістю сторін.
обгрунтування вимоги
Дата подання: 15 травня 2019 14:41
Дата відповіді: 15 травня 2019 14:59
Просимо обгрунтувати вимогу стосовно того, що Контейнери повинні забезпечувати можливість завантажування у сміттєвози, як з заднім так і з боковим завантаженням (універсальні). ( відповідно до вимог Додатка 2 тендерної документації). Оскільки: 1). сміттєвоз має відповідати EN 1501 для роботи з контейнерами різної ємності виготовлених по нормах EN 840-1,EN 840-2, EN 840-3. 2) в нормах EN 840-2 нічого не сказано про те, що Контейнери повинні забезпечувати можливість завантажування у сміттєвози, як з заднім так і з боковим завантаженням (універсальні). Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вимога щодо необхідності завантаження контейнерів як у сміттєвози із заднім так і з боковим завантаженням повязана із тим, що в подальшому експлуатація таких контейнерів буде здійснюватись саме універсальними сміттєвозами. Така вимога не суперечить стандарту EN 840-2.
Контейнери повинні забезпечувати можливість завантажування у сміттєвози
Дата подання: 15 травня 2019 16:45
Дата відповіді: 16 травня 2019 11:54
Поясніть як Контейнери повинні забезпечувати можливість завантажування у сміттєвози, як з заднім так і з боковим завантаженням (універсальні) ? Може сміттєвози повинні, а не контейнери повинні ? Нам невідомо які у Замовника сміттєвози. Замовник купує контейнери відповідно до вимог EN 840-2 і крапка. Вважаємо вимога зайва, просимо прибрати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на подібне питання вже надавалась нижче.
Відповідно до ч. 1 ст. 259 Цивільного кодексу України, позовна давність, встановлена законом, може бути збільшена за домовленістю сторін.
Дата подання: 15 травня 2019 16:46
Дата відповіді: 16 травня 2019 11:52
Замовник вже домовився з кимось із Учасників ?
Відповідь: Відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник визначає умови проекту договору, який є невідємною частиною тендерної докуметації. Учасник, який має намір приймати участь у закупівлі повинен погодитись з цими умовами. Умова щодо збільшення строку позовної давності не суперечить чинному законодавству. Тому поставлене питання є не доречним.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-11-000769-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 15 травня 2019 18:41
Вимога про усунення порушень у діях Замовника
Невідповідність вбачається у наступному:
1. Замовник передбачивши у Додатку № 2 ДКТ до тендерної документації, що «Контейнери повинні забезпечувати можливість завантажування у сміттєвози, як з заднім так і з боковим завантаженням (універсальні)», не передбачив які сміттєвози (відповідно до якого стандарту) здійснюватимуть експлуатацію контейнерів. Використовуючи сміттєвози які не призначені для завантаження контейнерів по стандарту EN 840-2, Замовник заздалегідь створює умови за яких контейнер, через неправильну експлуатацію виходитиме з ладу, а Учасник зобов’язаний буде замінити такий контейнер. У даному випадку з боку Замовника спостерігається зловживання наданими законом правами. Просимо виключити дану вимогу із тендерної документації. Оскільки, вимога Замовника стосовно завантаження є нікчемною, недоречною, необґрунтованою та такою, що порушує ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Замовником було застосовано дискримінаційний підхід при підготовці проекту договору, а саме у пункті 11.4 проекту договору «11.4. Строк позовної давності щодо стягнення штрафних санкцій за несвоєчасного постачання Товару по цьому Договору складає 5 років.».
Ч.1 ст.259 ЦК України передбачає, що строк позовної давності встановлений законом може бути змінений за домовленістю сторін. У даному випадку Замовник самостійно збільшив встановлений строк встановлений строк позовної давності (ЦК України ст. 258.). Умова про збільшення позовної давності може бути вміщена як в укладеному сторонами договорі купівлі-продажу, поставки, надання послуг тощо, так і в окремому документі або в листах, телеграмах, телефонограмах та інших документах, якими обмінювалися сторони і які повинні однозначно свідчити про досягнення згоди сторін щодо збільшення строку позовної давності. Таке зазначення міститься в Постанові пленуму Вищого господарського суду України від 29.05.2013 № 10 Про деякі питання практики застосування позовної давності у вирішенні господарських спорів». Тому вбачаємо у діях Замовника порушення норм чинного законодавства. Оскільки збільшення строку було здійснено Замовником самостійно, без домовленості між сторонами.
3. Тендерна документація Замовника містить суперечності. Це стосується кількості товару яку Замовник планує закупити. У тендерній документації передбачено, що планується закупити 180 одиниць, а у Додатку № 2 передбачено кількість закупівлі яка становить 135 штук. Керуючись ч.2 ст..23 ЗУ Про публічні закупівлі», Замовник може за власною ініціативою або за результатами звернень внести зміни до тендерною документації, розмістивши їх на сайті Уповноваженого органу. Тому з метою уникнення розбіжностей у тендерній документації просимо Замовника внести зміни у тендерну документацію в порядку визначеному ст.. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, на підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5,23, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Виключити з Додатку № 2 вимогу стосовно того, що «Контейнери повинні забезпечувати можливість завантажування у сміттєвози, як з заднім так і з боковим завантаженням (універсальні)» через невідповідність законодавству;
2. Привести у відповідність до законодавства пункт 11.4 проекту договору;
3. Внести зміни до тендерної документації щодо кількості товару, яку планує Закупити Замовник.
Додаток:
1 Постанова пленуму Вищого господарського суду України від 29.05.2013 № 10 Про деякі питання практики застосування позовної давності у вирішенні господарських спорів».
Розгорнути
Згорнути
1. Замовник передбачивши у Додатку № 2 ДКТ до тендерної документації, що «Контейнери повинні забезпечувати можливість завантажування у сміттєвози, як з заднім так і з боковим завантаженням (універсальні)», не передбачив які сміттєвози (відповідно до якого стандарту) здійснюватимуть експлуатацію контейнерів. Використовуючи сміттєвози які не призначені для завантаження контейнерів по стандарту EN 840-2, Замовник заздалегідь створює умови за яких контейнер, через неправильну експлуатацію виходитиме з ладу, а Учасник зобов’язаний буде замінити такий контейнер. У даному випадку з боку Замовника спостерігається зловживання наданими законом правами. Просимо виключити дану вимогу із тендерної документації. Оскільки, вимога Замовника стосовно завантаження є нікчемною, недоречною, необґрунтованою та такою, що порушує ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Замовником було застосовано дискримінаційний підхід при підготовці проекту договору, а саме у пункті 11.4 проекту договору «11.4. Строк позовної давності щодо стягнення штрафних санкцій за несвоєчасного постачання Товару по цьому Договору складає 5 років.».
Ч.1 ст.259 ЦК України передбачає, що строк позовної давності встановлений законом може бути змінений за домовленістю сторін. У даному випадку Замовник самостійно збільшив встановлений строк встановлений строк позовної давності (ЦК України ст. 258.). Умова про збільшення позовної давності може бути вміщена як в укладеному сторонами договорі купівлі-продажу, поставки, надання послуг тощо, так і в окремому документі або в листах, телеграмах, телефонограмах та інших документах, якими обмінювалися сторони і які повинні однозначно свідчити про досягнення згоди сторін щодо збільшення строку позовної давності. Таке зазначення міститься в Постанові пленуму Вищого господарського суду України від 29.05.2013 № 10 Про деякі питання практики застосування позовної давності у вирішенні господарських спорів». Тому вбачаємо у діях Замовника порушення норм чинного законодавства. Оскільки збільшення строку було здійснено Замовником самостійно, без домовленості між сторонами.
3. Тендерна документація Замовника містить суперечності. Це стосується кількості товару яку Замовник планує закупити. У тендерній документації передбачено, що планується закупити 180 одиниць, а у Додатку № 2 передбачено кількість закупівлі яка становить 135 штук. Керуючись ч.2 ст..23 ЗУ Про публічні закупівлі», Замовник може за власною ініціативою або за результатами звернень внести зміни до тендерною документації, розмістивши їх на сайті Уповноваженого органу. Тому з метою уникнення розбіжностей у тендерній документації просимо Замовника внести зміни у тендерну документацію в порядку визначеному ст.. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, на підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5,23, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Виключити з Додатку № 2 вимогу стосовно того, що «Контейнери повинні забезпечувати можливість завантажування у сміттєвози, як з заднім так і з боковим завантаженням (універсальні)» через невідповідність законодавству;
2. Привести у відповідність до законодавства пункт 11.4 проекту договору;
3. Внести зміни до тендерної документації щодо кількості товару, яку планує Закупити Замовник.
Додаток:
1 Постанова пленуму Вищого господарського суду України від 29.05.2013 № 10 Про деякі питання практики застосування позовної давності у вирішенні господарських спорів».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2019 19:19
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Відповідно до ч.1, ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник визначає самостійно вимоги технічного завдання тендерної документації.
Сміттєвози, які будуть експлуатувати контейнери, мають або заднє або бокове завантаження.
У разі якщо Замовник виключить з тендерної документації умову щодо можливості завантаження контейнерів в універсальні сміттєвози це може спричинити поставку товару, який не можливо буде використовувати наявними сміттєвозами.
Водночас не вважаємо, що така умова суперечить нормам стандарту EN 840-2.
2. Частина 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що проект договору разом з істотними умовами розробляється Замовником і є частиною тендерної документації.
Частина 4 ст. 36 цього ж Закону визначає, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, кірм вичерпнего переліку підстав, до яких не відносить зміна строків позовної давності.
Фактично, керуючись приписами і особливостями спеціального Закону, яким виступає Закон України "Про публічні закупівлі" саме Замовник визначає усі договірні умови, а учасники торгів повинні погодитись з цими умовами. Фактично участь в процедурі закупівлі і є згодою учасника на усі умови торгів, в тому числі і проекту договору, який укладається в незмінному виді. За такого, учасник, який має намір прийняти участь в даній закупівлі надає свого згоду з усіма її умовами, що і є домовленістю щодо усіх умов, визначених проектом договору, в тому числі і по строкам позовної давності.
3. Відповідні зміни щодо кількості контейнерів вже внесені Замовником.
1. Відповідно до ч.1, ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник визначає самостійно вимоги технічного завдання тендерної документації.
Сміттєвози, які будуть експлуатувати контейнери, мають або заднє або бокове завантаження.
У разі якщо Замовник виключить з тендерної документації умову щодо можливості завантаження контейнерів в універсальні сміттєвози це може спричинити поставку товару, який не можливо буде використовувати наявними сміттєвозами.
Водночас не вважаємо, що така умова суперечить нормам стандарту EN 840-2.
2. Частина 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що проект договору разом з істотними умовами розробляється Замовником і є частиною тендерної документації.
Частина 4 ст. 36 цього ж Закону визначає, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, кірм вичерпнего переліку підстав, до яких не відносить зміна строків позовної давності.
Фактично, керуючись приписами і особливостями спеціального Закону, яким виступає Закон України "Про публічні закупівлі" саме Замовник визначає усі договірні умови, а учасники торгів повинні погодитись з цими умовами. Фактично участь в процедурі закупівлі і є згодою учасника на усі умови торгів, в тому числі і проекту договору, який укладається в незмінному виді. За такого, учасник, який має намір прийняти участь в даній закупівлі надає свого згоду з усіма її умовами, що і є домовленістю щодо усіх умов, визначених проектом договору, в тому числі і по строкам позовної давності.
3. Відповідні зміни щодо кількості контейнерів вже внесені Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2019 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
890 100,00
UAH з ПДВ
|
867 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
917 460,00
UAH з ПДВ
|
868 319,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
937 224,00
UAH з ПДВ
|
868 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
891 000,00
UAH з ПДВ
|
891 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Переможець |
867 060,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 15:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 11:53
|
Договір №542 від 24.06.2019.PDF | укладений |
26 червня 2019 11:53
|