Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузник для дорослих , розмір S; Підгузник для дорослих , розмір М; Підгузник для дорослих , розмір L; Підгузник для дорослих , розмір ХL
Очікувана вартість
67 400,00 UAH
UA-2019-05-11-000681-a ● c294a727c8c1499e84e0f580374f22c7
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899762 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |
Контактна особа: |
Наталя Олександрівна Воронцова +380981608821 zakupki_centr3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2019 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2019 11:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2019 12:09 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 11:45 |
Очікувана вартість: | 67 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 337,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 штука
Підгузник для дорослих , розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
2820 штука
Підгузник для дорослих , розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
3030 штука
Підгузник для дорослих , розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
570 штука
Підгузник для дорослих , розмір ХL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2019 11:29 |
Додаток №3 кваліфікаційні критерії допорогової закупівлі.docx |
11 травня 2019 11:29 |
додаток №4 ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ лік.зас..docx |
11 травня 2019 11:28 |
Додаток №1 тех.вимоги.docx |
11 травня 2019 11:28 |
оголошення червень підгузки 2019.doc |
11 травня 2019 11:28 |
додаток№2 тендерна пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання стосовно кількості в упаковці
Дата подання: 13 травня 2019 12:46
Дата відповіді: 13 травня 2019 13:59
Доброго дня! Чи можливо запропонувати товар з меншою розфасовкою, але в тій же кількості, що необхідно для закупівлі?
Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Тендерна пропозиція оформлюється та подається за встановленою замовником формою. В тендерній пропозиції Замовника указана необхідна кількість товару,тому фасування значення не має.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-11-000681-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 24 травня 2019 14:06
Скарга
Шановний тендерний комітет. З протоколом засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «З ІІ «АЛВІН» погодитись не можемо, оскільки оновлена тендерна пропозиція була відкоригована до ціни, що була визначена після аукціону. Стосовно неточностей в пропозиції, що ви зазначаєте, то під час підрахунку 7% податку та ціни, після коми зазначає трьох значне число, що є недопустимим. Тому цифри були зведені до двозначних, шляхом округлення, що не є підставою для відхилення. Тендерна пропозиція відповідає сумі після аукціону.
Наша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника, у випадку ігнорування, вищезазначеного, звернимось до Аудиторської служби України та регіонального управління з метою перевірки відхилення найвигіднішої пропозиції та перевищення посадових обов’язків.
Розгорнути
Згорнути
Наша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника, у випадку ігнорування, вищезазначеного, звернимось до Аудиторської служби України та регіонального управління з метою перевірки відхилення найвигіднішої пропозиції та перевищення посадових обов’язків.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 10:03
Шановний Учасник, Ваша тендерна пропозиція відповідає сумі після аукціону. Але в перерахунку ПДВ загальна вартість, яка складає 61026.00 грн, сума ПДВ складатиме 3992,36 грн ( згідно правил математичного округлення), загальна вартість товару без ПДВ складе 57033,64, що не відповідає тендерній пропозиції, наданої Учасником після аукціону.
Номер вимоги: UA-2019-05-11-000681-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 24 травня 2019 14:19
Додатково до скарги
На кожному підприємстві, установі, організації мається бухгалтер або особа відповідальна за звітність. Дана особа та особа, що відповідальна за тендерні закупівлі повина знати правила математичного округлення. Тому, Наше підприємство вимагає перегляду передчасного неправомірного рішення тендерного комітету, стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "З ІІ "АЛВІН"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2019 10:53
Шановний Учасник, Ваша тендерна пропозиція відповідає сумі після аукціону. Але в перерахунку ПДВ загальна вартість, яка складає 61026.00 грн, сума ПДВ складатиме 3992,36 грн ( згідно правил математичного округлення), загальна вартість товару без ПДВ складе 57033,64, що не відповідає тендерній пропозиції, наданої Учасником після аукціону.
Номер вимоги: UA-2019-05-11-000681-a.a3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 03 червня 2019 13:24
Вимога про неправомірне прийняття рішення тендерним комітетом, що суперечить нормам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Звертаємось з вимогою про неправомірне прийняття рішення Комунальним некомерційним підприємством "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Дніпропетровської міської ради, код 37899762
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2019 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" |
61 700,37
UAH з ПДВ
|
61 026,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Альтернатива Трейд |
67 056,90
UAH з ПДВ
|
61 294,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" |
66 159,00
UAH з ПДВ
|
66 159,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" #39120974 |
Відхилено |
61 026,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 10:05
|
ТОВ Альтернатива Трейд #37878035 |
Відхилено |
61 294,80
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 15:08
|
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" #41755462 |
Переможець |
66 159,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №67 підгузники дорослі.pdf | укладений |
05 червня 2019 14:55
|