Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Послуги по заміні освітлення )
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-05-11-000673-c 33c7f399e2204b2f806b6506d33ee12b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Костіна Лариса Юріївна

380445303872 licei_293@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489291
Вебсайт: http://293kiev.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7
Контактна особа: Костіна Лариса Юріївна
380445303872
licei_293@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 14:07
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Електромонтажні роботи (Послуги по заміні освітлення )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
157 штуки
Електромонтажні роботи (Послуги по заміні освітлення )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, вул.Милославська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 12 травня 2019 15:22
Дата відповіді: 13 травня 2019 15:57
Замовник вимагає: 8.1. Надати копію дозволу, виданий Головним управлінням держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки. Дозвіл на роботи підвищеної небезпеик Держпраці видає на виконання робіт під напругою більше 1000В, тому вимога замовника повинна бути знята, адже заявлені роботи проводяться в мережах 220/380В.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до закупівлі та інформуємо, що згідно постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Київ, у Додатку 6 «ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» чітко прописано у пункті 6: «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
Роботи будуть виконуватися на висоти понад 1,3 м, тому Замовник не може відмінити Дозвіл, виданий Головним управлінням держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки"
вимоги
Дата подання: 12 травня 2019 15:28
Дата відповіді: 13 травня 2019 15:59
Замовник вимагає:1. Копії паспортів (з зазначенням технічних, якісних характеристик, малюнку зазначивши розміри обладнання, малюнку з типом кривої сили світла, терміном експлуатації та схемою приєднання до мережі), з печаткою Учасника а (у разі її використання). На вимогу надати копії паспортів на продукцію, повідомляємо, шо паспорти надаються при продажі чи покупці товару, що підтверджується наступним: Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», Стаття 7. Гарантійні зобов'язання 2. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. Стаття 15. Право споживача на інформацію про продукцію 1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару 2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці… Виходячи із наведеного, паспорт на продукцію додається до продукції у супровідній документації, тобто в упаковці під час продажу продукції (ключові слова: продажа/покупка).. На це ж саме наголошує і Міністерство економіки України Наказ № 104 «Про затвердження правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами»: 16. Під час продажу непродовольчих товарів вітчизняного та іноземного виробництва працівники суб’єкта господарювання зобов’язані надати споживачам необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію в супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці… 17. Забороняється приймати до продажу та реалізовувати товари, на які встановлено гарантійні строки, без експлуатаційних документів (технічного паспорта або іншого документа, що його замінює, тощо). Таким чином, надати паспорти на продукцію можливо під час (після) її продажу(покупки). Вважаємо, що ця вимога повинна стосуватись переможця закупівлі, замовник має скоригувати вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до закупівлі та інформуємо, що, як правило, Копії паспортів (з зазначенням технічних, якісних характеристик, малюнку зазначивши розміри обладнання, малюнку з типом кривої сили світла, терміном експлуатації та схемою приєднання до мережі) відображає основні технічні та експлуатаційні характеристики. Паспорт якості, це документ, в якому чітко прописана назва та місцезнаходження виробника, дата видачі документу та реєстраційний номер, назва та дата виготовлення продукції, а також її технічні характеристики, розміри обладнання, термін експлуатації та схема підключення до мережі. Відповідно до Наказу № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" від 13.04.2016р. Замовник має право вимагати надання копії паспортів для того, щоб бути впевненим у дотриманні Учасником всіх технічних, якісних та кількісних зарактеристик предмету закупівлі."
паспорт
Дата подання: 13 травня 2019 18:05
Дата відповіді: 14 травня 2019 16:09
Замовник: Відповідно до Наказу № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" від 13.04.2016р. Замовник має право вимагати надання копії паспортів для того, щоб бути впевненим у дотриманні Учасником всіх технічних, якісних та кількісних зарактеристик предмету закупівлі." Згідно Законів України, Замовник має право вимагати паспорт на продукцію після/під час її закупівлі, тобто у переможця торгів. Крім того, в наказі №35 про паспорти немає ні слова про такий документ. До того ж, наказ № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" від 13.04.2016р на даний момент втратив чинність і не є дійсним. При наданні нашим підприємством найменшої пропозиції на тендер та її відхиленні з причини ненадання паспорту при інших рівних умовах, Замовник буде відповідати на ці питання в суді після відвідування Департаменту захисту економіки Національної поліції, який розглядає такі питання (тобто, допорогові закупівлі, на відміну від Держаудиту).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі, зміни до Оголошення внесено та оприлюднено
вимога паспорти
Дата подання: 14 травня 2019 17:00
Дата відповіді: 15 травня 2019 10:37
Замовник: 1. Паспорти (з зазначенням технічних, якісних характеристик, малюнку, зазначивши розміри обладнання, малюнку з типом кривої сили світла, терміном експлуатації та схемою приєднання до мережі), з печаткою Учасника та виробника (у разі її використання) або гарантійний лист за підписом керівника Учасника (уповноваженої особи Учасника) та відбитком печатки (у разі наявності) про обов’язкове надання відповідних паспортів до моменту підписання договору за результатами закупівлі. Ще раз звертаємо увагу Замовника на законодавство України: паспорти на пподукцію надаються при продажу/покупці продукції, а не перед підписанням договору, адже для того, що б надати паспорт, необхідно закупити дану продукцію. Ніхто упаковку товару розкривати не буде, сам Замовник не прийме таку продукцію (із розкриттям упаковки). Крім того, надання паспорту є моментом відліку гарантійного терміну на цю продукцію/товар. Який смисл закуповувати товар до підписання договору? Замовник сам це зробив би? Тепер таке: якщо вже так хочеться побачити ці паспорти (що не гарантує якості на змонтовану потім продукцію) то надайте відповідь на конкретне запитання: Хто надає паспорти на продукцію - учасник чи переможець торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вивчивши Вашу вимогу, тендерний комітет вніс зміни від 14.05.2019 до оголошення про закупівлю і зазначив, що Учасник може надати як паспорт, так і «….гарантійний лист за підписом керівника Учасника (уповноваженої особи Учасника) та відбитком печатки (у разі наявності) про обов’язкове надання відповідних паспортів до моменту підписання договору за результатами закупівлі».
Тобто, в складі пропозиції Учасник може надати гарантійний лист, після кваліфікації надати самі паспорти. Таким чином паспорти надає переможець торгів.
Дозвіл
Дата подання: 14 травня 2019 17:03
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:09
Замовник: "Роботи будуть виконуватися на висоти понад 1,3 м, тому Замовник не може відмінити Дозвіл, виданий Головним управлінням держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки". До відома Замовника: згідно останніх законодавчих актів, Дозвіл на роботи на висоті понад 1,3м не видається.
Відповідь: Зміни до Оголошення внесено і оприлюднено
паспорт
Дата подання: 15 травня 2019 10:44
Дата відповіді: 15 травня 2019 15:08
Шановний Учаснику, вивчивши Вашу вимогу, тендерний комітет вніс зміни від 14.05.2019 до оголошення про закупівлю і зазначив, що Учасник може надати як паспорт, так і «….гарантійний лист за підписом керівника Учасника (уповноваженої особи Учасника) та відбитком печатки (у разі наявності) про обов’язкове надання відповідних паспортів до моменту підписання договору за результатами закупівлі». Замовник: Тобто, в складі пропозиції Учасник може надати гарантійний лист, після кваліфікації надати самі паспорти. Таким чином паспорти надає переможець торгів. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРХІ-ЛАЙТ" 181 193,93
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС" 186 554,40
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 11:40
Квитанція №2.pdf
20 травня 2019 11:40
Статут.pdf
20 травня 2019 11:40
лист-відгук.pdf
20 травня 2019 11:40
Конкурсна пропозиція.pdf
20 травня 2019 11:40
Акти, мережа, грудень.pdf
20 травня 2019 11:40
2018_Ладижин-стиснуто.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 10:45
Електронний підпис
20 травня 2019 10:44
Довідка сертифікати.PDF
20 травня 2019 10:44
Довідки 6.PDF
20 травня 2019 10:44
Посвідчення Чап..PDF
17 травня 2019 16:26
Електронний підпис
17 травня 2019 16:25
Кошторис.PDF
17 травня 2019 16:25
Тех. завдання.PDF
17 травня 2019 16:25
Аналог. досвід.pdf
17 травня 2019 16:25
Сертифікати.PDF
17 травня 2019 16:25
Охорона праці.pdf
17 травня 2019 16:25
Довідки 3.PDF
17 травня 2019 16:25
Проект договору.PDF
17 травня 2019 16:25
Довідки 2.PDF
17 травня 2019 16:25
Довідки.PDF
17 травня 2019 16:25
Довідки 5.PDF
17 травня 2019 16:25
Фін. звітність 2018.PDF
17 травня 2019 16:25
Довідки 4.PDF
17 травня 2019 16:25
Довідка мат-тех. база.PDF
17 травня 2019 16:25
Довідка працівники.PDF
17 травня 2019 16:25
Довідки 6.PDF
17 травня 2019 16:25
Довідка банк.pdf
17 травня 2019 16:25
Акт обстеження.PDF
17 травня 2019 16:25
Графік виконан. робіт.PDF
17 травня 2019 16:25
Довідка банкрутство.pdf
17 травня 2019 16:25
Цінова пропозиція.PDF
17 травня 2019 16:25
Статут.PDF
17 травня 2019 16:25
Дозвіл + Ліцензія.pdf
17 травня 2019 16:25
ПРОТОКОЛ 4.PDF
17 травня 2019 16:25
ОПИС (новий).PDF
17 травня 2019 16:25
Виписка (нова).PDF
17 травня 2019 16:25
Витяг ПДВ.PDF
17 травня 2019 16:25
Опис 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРХІ-ЛАЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРХІ-ЛАЙТ"
#34950768
Відхилено 179 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 16:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#41159157
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 14:55

Документи

22 травня 2019 16:03
Пр відхилення .pdf

Документи

23 травня 2019 14:54
Пр переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#41159157
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 14:54
Пр переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 16:01
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
16 липня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 15:54
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
16 липня 2019 15:45
Договір освітлення.PDF укладений
04 червня 2019 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертного звіту
Номер договору про закупівлю: Договір № 30
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML