Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі з тонером)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-05-11-000322-a ● 3e013efa4a884405afc18c7cbf7a59d0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 39439980 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19 |
Контактна особа: |
Іван Лисицин +380444547172 mtzdfs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2019 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2019 14:31 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127 штука
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі з тонером)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2019 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2019 09:57 |
КАРТРИДЖІ ТД ГУ ДФС 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 травня 2019 09:45
Дата відповіді: 13 травня 2019 11:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На торги допускаються товари, торгова марка та модель яких відповідає тех.вимогам щодо предмета закупівлі. До участі у закупівлі допускаються ФОП неплатники ПДВ. При оцінці пропозицій учасників закупівлі з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння надана ціна пропозиції з урахуванням всіх витрат.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-11-000322-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РОДОС ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41782475
Дата подання: 15 травня 2019 22:15
авторизаційний лист
Дискримінаційний характер умови , щодо обов’язку подачі оригіналу документу з посиланням на цю процедуру закупівлі від компаній-виробників Xerox, HP та Canon або їх представництв відповідальних за територію України, яким підтверджуються:
- право або можливість учасника здійснювати продаж запропонованого товару;
- дія стандартних гарантійних зобов’язань на товар, що є предметом закупівлі очевидний: у тендері не можуть взяти участь ті постачальники, які не є виробниками запропонованого товару чи їхніми представництвами, або ж не мають з ними договірних відносин. До того ж, виробники на власний розсуд вирішують, яким учасникам надавати гарантійні листи — і це суттєво звужує конкуренцію. Hаявність авторизаційного листа зовсім не означає, що товар буде якісним, а поставка — своєчасна. Відповідність пропозиції учасника можуть підтвердити сертифікати відповідності товару, інструкції з використання, висновки про якість тощо, але аж ніяк не авторизаційний лист виробника або його представника. Важливо: рекомендації від МЕРТ засновувалися саме на практиці Антимонопольного комітету. І вона чітко вказує на те, що вимога надати авторизаційний лист порушує вимоги законодавства, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушує права та законні інтереси учасників. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу з тендерної документації про надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару
Розгорнути
Згорнути
- право або можливість учасника здійснювати продаж запропонованого товару;
- дія стандартних гарантійних зобов’язань на товар, що є предметом закупівлі очевидний: у тендері не можуть взяти участь ті постачальники, які не є виробниками запропонованого товару чи їхніми представництвами, або ж не мають з ними договірних відносин. До того ж, виробники на власний розсуд вирішують, яким учасникам надавати гарантійні листи — і це суттєво звужує конкуренцію. Hаявність авторизаційного листа зовсім не означає, що товар буде якісним, а поставка — своєчасна. Відповідність пропозиції учасника можуть підтвердити сертифікати відповідності товару, інструкції з використання, висновки про якість тощо, але аж ніяк не авторизаційний лист виробника або його представника. Важливо: рекомендації від МЕРТ засновувалися саме на практиці Антимонопольного комітету. І вона чітко вказує на те, що вимога надати авторизаційний лист порушує вимоги законодавства, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушує права та законні інтереси учасників. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу з тендерної документації про надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника запропонованого товару
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 12:38
У ДФС у м. Києві у своїй діяльності використовує пристрої для друку та фотокопіювання, розмножувальну техніку переважно виробництва таких брендів як Xerox, Canon, HP. Відповідно до інструкцій (технічна документація на пристрої друку) виробника, під час експлуатації такої техніки необхідно використовувати витратні матеріали (картриджі), що дозволені до використання виробником. Як відомо, на ринку України окрім оригінальної продукції присутня також контрафактна, підроблена, та така, що була у вжитку (відновлена) продукція, зокрема і картриджі, що виготовлені з порушенням патенту виробників оригінальних пристроїв для друку та фотокопіювальної розмножувальної техніки. Відрізнити підроблену або відновлену продукцію від оригінальної не завжди можливо та необхідні додаткові фінансові витрати на проведення відповідних експертиз, що також потребує додаткового часу. Відповідно до умов тендерної документації, з метою закупівлі витратних матеріалів оригінального виробництва або аналогів, що не погіршують якість предмету закупівлі, ГУ ДФС у м. Києві вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу листа від виробника товару або його офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару. На думку Замовника така вимога дозволяє уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження. Разом з тим, Замовник вважає, що вимога надання у складі тендерної пропозиції листа виробника товару не призводить до обмеження конкуренції та створенню дискримінаційних умов для учасників, оскільки на ринку України є достатня кількість офіційних постачальників (представників) даного товару, для яких отримання листа авторизації не є перешкодою для участі у цьому тендері. У разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, є необхідним надання письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару. Замовник повинен бути впевнений про безпечність та допустимість використання, відсутність негативних наслідків при застосуванні витратних матеріалів, вироблених не виробниками відповідного обладнання. Оскільки правила (інструкції) з експлуатації конкретного обладнання встановлює його виробник, вимога надання письмового підтвердження виробником обладнання щодо можливості використання витратних матеріалів, виготовлених стороннім виробником, є законною та обґрунтованою. Зважаючи на те, що учасник не позбавлений права звернення за отриманням письмового підтвердження від виробників копіювальної та друкувальної техніки щодо сумісності та відповідності запропонованого учасником товару, вищезгадана вимога також не є дискримінаційною. Додатково інформуємо: вимога щодо надання авторизаційного листа виробника, або його представника є загальноприйнятною практикою у процедурах публічних закупівель. Таку вимогу використовують зокрема МЕРТ та АМКУ при проведенні власних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2019 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
399 676,26
UAH з ПДВ
|
393 672,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" |
394 361,16
UAH з ПДВ
|
394 361,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
398 536,44
UAH з ПДВ
|
398 536,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТДВ "ІБФ ЛДС" #22906244 |
Переможець |
393 672,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2019 15:46
|
2427.pdf | укладений |
13 червня 2019 15:44
|