Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні (меблі для зони відпочинку на першому поверсі Палацу)
Очікувана вартість
239 620,00 UAH
UA-2019-05-11-000222-b 44046d366a944ae9b7237a2b6200ddc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ландіна Ірина Миколаївна

+380442808492 kpdu_eks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Ландіна Ірина Миколаївна
+380442808492
kpdu_eks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:20
Очікувана вартість: 239 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 од
Меблі та приспособи різні (меблі для зони відпочинку на першому поверсі Палацу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 12:53
Додаток 1 до ТД. Проект договору..docx
11 травня 2019 12:53
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 11.05.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 травня 2019 09:39
Дата відповіді: 14 травня 2019 16:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно примітки додатку 2 до тендерної документації зазначено, що усі посилання у вказаному додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні «___________ (найменування матеріалу/виробу чи механізму/інше із зазначенням виробника, марки, тощо) або еквівалент». Отже, учасник може запропонувати відповідне найменування товару, що є еквівалентним тому, що визначене змістом тендерної документації. В той же час, згідно п. 1.7. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати поставки товарів відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі (Додаток 2 тендерної документації), з урахуванням всіх найменувань, кількості та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що визначені у відповідності до цієї тендерної документації та запропоновані учасником найменування товарів повинні поставлятися згідно технічних вимог, визначених цим додатком. Отже, у випадку якщо учасником запропоновано еквівалент визначеного тендерною документацією товару, таке найменування за всіма своїми технічними та якісними характеристиками повинно відповідати додатку 2 до тендерної документації.
2. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, вартість тендерної пропозиції учасника приймається як загальна сума, зазначена таким учасником через електронну систему закупівель, та з урахуванням результатів електронного аукціону, при цьому замовник не має права виконувати будь-які перерахунки вартості тендерної пропозиції, що за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Так само замовник не може обмежувати участь суб’єктів господарювання в процедурі закупівлі згідно особливостей оподаткування діяльності учасника, відповідно як платники ПДВ так і учасники, що не сплачують ПДВ приймають участь у закупівлі на рівних умовах, визначаючи вартість своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних податків і зборів, що мають бути ними сплачені згідно законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕХСЕРВІС ЛТД" 239 214,00
UAH з ПДВ
239 214,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Костенюк Олександр Володимирович 239 600,00
UAH з ПДВ
239 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 17:54
17,5.pdf
27 травня 2019 11:05
Електронний підпис
23 травня 2019 13:09
ДСЕЕ Стулья и дивани.pdf
23 травня 2019 13:09
ДСЕЕ на матеріали.pdf
23 травня 2019 13:08
Гарантійний лист №3.pdf
23 травня 2019 13:06
Статут 2015.pdf
23 травня 2019 13:06
Протокол 2.pdf
23 травня 2019 13:06
Протокол 1.pdf
23 травня 2019 13:06
Позитивний відгук 2.pdf
23 травня 2019 13:06
Позитивний відгук 1.pdf
23 травня 2019 13:06
Наказ про призначення .pdf
23 травня 2019 13:06
Договір №2 .pdf
23 травня 2019 13:06
Договір №1.pdf
23 травня 2019 13:06
Довідка №9.pdf
23 травня 2019 13:06
Довідка №8.pdf
23 травня 2019 13:06
Довідка №7.pdf
23 травня 2019 13:06
Довідка №6.pdf
23 травня 2019 13:06
Довідка №5.pdf
23 травня 2019 13:06
Довідка №4.pdf
23 травня 2019 13:06
Довідка №3.pdf
23 травня 2019 13:05
Довідка №2.pdf
23 травня 2019 13:05
Довідка №1.pdf
23 травня 2019 13:05
Гарантійний лист №2.pdf
23 травня 2019 13:05
Гарантійний лист №1.pdf
23 травня 2019 13:04
ДСЕЕ Стулья и дивани.pdf
23 травня 2019 13:04
ДСЕЕ на матеріали.pdf
23 травня 2019 13:03
Гарантійний лист №3.pdf
23 травня 2019 13:03
Наказ.pdf
23 травня 2019 13:02
Статут 2015.pdf
23 травня 2019 13:02
Протокол 2.pdf
23 травня 2019 13:02
Протокол 1.pdf
23 травня 2019 13:02
Позитивний відгук 2.pdf
23 травня 2019 13:02
Позитивний відгук 1.pdf
23 травня 2019 13:02
Наказ про призначення .pdf
23 травня 2019 13:02
Договір №2 .pdf
23 травня 2019 13:01
Договір №1.pdf
23 травня 2019 13:01
Довдка №9.pdf
23 травня 2019 13:01
Довдка №8.pdf
23 травня 2019 13:01
Довдка №7.pdf
23 травня 2019 13:01
Довдка №6.pdf
23 травня 2019 13:01
Довдка №5.pdf
23 травня 2019 13:01
Довдка №4.pdf
23 травня 2019 13:01
Довдка №3.pdf
23 травня 2019 13:01
Довдка №2.pdf
23 травня 2019 13:01
Довдка №1.pdf
23 травня 2019 13:01
Гарантійний лист №2.pdf
23 травня 2019 13:01
Гарантійний лист №1.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 18:17
Електронний підпис
23 травня 2019 17:59
Документи установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕХСЕРВІС ЛТД"

ФОП Костенюк Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕХСЕРВІС ЛТД"
#24918903
Переможець 239 214,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 14:58

Документи

03 червня 2019 14:58
Електронний підпис
03 червня 2019 14:56
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕХСЕРВІС ЛТД"
#24918903
239 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 14:58
Електронний підпис
03 червня 2019 14:56
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 10:45
ДОГОВІР.pdf укладений
20 червня 2019 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 239 213,20
UAH (в тому числі ПДВ 39 868,87 UAH)