Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво будівель ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудовано-прибудованим адміністративно-торговельним комплексом по вул. Вокзальній, 74 в м. Кропивницькому Кіровоградської області
Очікувана вартість
26 711 810,00 UAH
UA-2019-05-11-000216-c eeb9ac3e1c4e46959e76a73375b1df29
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скубко Костянтин Васильович

0522226500 natasha_1878@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 38613719
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кiровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Пашутінська,1
Контактна особа: Скубко Костянтин Васильович
0522226500
natasha_1878@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 13:19
Очікувана вартість: 26 711 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 267 118,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 133559.05 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво будівель ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудовано-прибудованим адміністративно-торговельним комплексом по вул. Вокзальній, 74 в м. Кропивницькому Кіровоградської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво будівель ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудовано-прибудованим адміністративно-торговельним комплексом по вул. Вокзальній, 74 в м. Кропивницькому Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кiровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, м. Кропивницький, вул. Вокзальна, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 10:42
ТЕНДЕР 2019-2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-21-000015 ● 14e1c1a9686a4b41a25809aa279e1a8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2019 15:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.05.2018 № 28

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.05.2018 № 28

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-11-000216-с 11.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-21 15:32:32

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівництво будівель ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудовано-прибудованим адміністративно – торговельним комплексом по вул. Вокзальній, 74 в м. Кропивницькому Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-11-000216-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4ˡ. Вид предмета закупівлі», «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-22 16:29:03

Протокол №12

відміна проведення процедури відкритих торгів

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунені порушення виявлені при проведені моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області шляхом відміни торгів (згідно з протоколом засідання тендерного комітету №12 від 22.05.2019

2019-06-04 18:01:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-06-05 09:28:26

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 травня 2019 16:33
Коментар щодо відміни: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
22 травня 2019 16:33
Протокол № 12.pdf