Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гусеничний бульдозер
Очікувана вартість
3 910 000,00 UAH
UA-2019-05-10-002123-a 89cbcd2cb804483891a437244afd8238
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христенко Світлана Володимирівна

+380385432057 starkon_kkp@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Код ЄДРПОУ: 03356039
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА КРАСОВСЬКОГО, будинок 1
Контактна особа: Христенко Світлана Володимирівна
+380385432057
starkon_kkp@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:17
Очікувана вартість: 3 910 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 391,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Гусеничний бульдозер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів,, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 18:11
ТД Бульдозер проект на оприл.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-10-002123-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 13 травня 2019 10:31
Вимога до Замовника
Шановні Голова та члени тендерного комітету!

Вивчивши Вашу тендерну документацію в рамках закупівлі ДК 021:2015: 43210000-8 - Машини для земляних робіт Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-10-002123-a, предметом якої є Гусеничний бульдозер, для розширення кількості учасників торгів, необхідно внести наступні зміни, які на нашу думку ні в якому разі не спричинять погіршення технічних та експлуатаційних характеристик Гусеничного бульдозеру, виклавши їх у наступній редакції, а саме:

- параметр пункту Потужність, розділ Двигун, таблиці Технічні характеристики, Додатку Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Не менше 135 кВт / 184 к.с.» викласти в наступній редакції «Потужність» - "Не менше 131 кВт / 175 к.с." так, як це не впливає на продуктивність роботи , а витрата палива зменшується.
- параметр пункту Максимальна висота підйому (мм), розділ Робочий орган, таблиці Технічні характеристики, Додатку Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Максимальна висота підйому (мм)» - “Не менше 1180“ викласти у наступній редакції «Максимальна висота підйому (мм)» - “Не менше 1000 мм" – відповідна зміна не погіршує технічних характеристик бульдозера та суттєво не впливає на його експлуатаційні характеристики;
- параметр пункту "Кількість башмаків на одну сторону", розділ Болотна гусениця, таблиці Технічні характеристики, Додатку Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ "Кількість башмаків на одну сторону" – «Не менше 44» викласти у наступній редакції "Кількість башмаків на одну сторону" - «Не менше 42» відповідна зміна не погіршує технічних характеристик бульдозера та не впливає на його експлуатаційні характеристики.

Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОГО КОМБІНАТУ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ предмету закупівлі «Гусеничний бульдозер, ДК 021:2015: 43210000-8 - Машини для земляних робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-10-002123-a), не відповідає вимогам чинного законодавства України та носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
просимо:

1. Внести зміни до таблиці Технічні характеристики, Додатку Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, які викладені в тексті даної вимоги, в рамках закупівлі ДК 021:2015: 43210000-8 - Машини для земляних робіт Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-10-002123-a, предметом якої є Гусеничний бульдозер.


У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2019 11:08
Відповідно до а.2 п.1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Також, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Запропоновані Вами зміни до діючих технічних вимог по закупівлі бульдозера не можна віднести до поняття «еквівалент», що означає «рівнозначний», «рівноцінний», а також вони не відповідають вимогам зазначеним в Додатку 2 до ТД оскільки надані Вами показники на порядок нижчі, потрібних нам для роботи, зокрема: менша потужність двигуна, менша максимальна висота підйому (мм) сміттєвого відвала з захисною решіткою, менша кількість башмаків на одну сторону болотної гусениці.
Замовником не встановлено конкретних вимог до товару та розмірів, всюди визначено певні рамки («не більше» «не менше») в межах яких може бути запропоновано аналогічний товар (еквівалент).
Тобто, запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-05-10-002123-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАШРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:41453480
Дата подання: 15 травня 2019 16:20
внесення змін в тендерну документацію
Шановний голова та члени тендерного комітету, вивчивши Вашу тендерну документацію в рамках закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-10-002123-a Класифікатор: ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт, предмет закупівлі: Гусеничний бульдозер.
Наше підприємство має можливість запропонувати Вам новий гусеничний бульдозер іноземного виробництва. Запропонований нами Товар відповідає Вашим вимогам, але присутні деякі незначні розбіжності, у зв'язку з чим, для розширення кількості учасників торгів, необхідно внести наступні зміни, які ні в якому разі не спричинять погіршення технічних та експлуатаційних характеристик бульдозера, виклавши їх в наступній редакції, а саме:
В Додатоку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Технічні характеристики до двигуна мають наступний вигляд:
Потужність: Не менше 135 кВт / 184 к.с.Маємо змогу запропонувати товар з такими технічними характеристиками: Не менше 130 кВт / 178 к.с.
Стартер: 24В 7.5кВт. Маємо змогу запропонувати товар з такими технічними характеристиками: 24В 5.5кВт
Витрата палива: Не більше 191(г/кВт·г). Маємо змогу запропонувати товар з такими технічними характеристиками: Не більше 192(г/кВт·г).
Просимо внести дану зміну по причині того, що наша компанія є офіційним представником відомого європейського виробника якісної техніки, яка повністю відповідає поставленим Замовником вимогам. Так як розбіжності у заявлених вимогах носять незначний характер, ми просимо Вас не обмежувати наше, гарантоване Законом України "Про публічі закупівлі" право брати участь у даній закупівлі та чесно конкурувати на ринку.
Серед принципів здійснення державних закупівель, зокрема: не дискримінація учасників, Замовник не може встановлювати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до звуження потенційного кола учасників. У разі відмови викладення змін, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою в порядку та строки, визначені чинним законодавством України.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2019 11:14
Відповідно до а.2 п.1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Також, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Запропоновані Вами зміни до діючих технічних вимог по закупівлі бульдозера не можна віднести до поняття «еквівалент», що означає «рівнозначний», «рівноцінний», а також вони не відповідають вимогам зазначеним в Додатку 2 до ТД оскільки надані Вами показники на порядок нижчі, потрібних нам для роботи, зокрема: менша потужність двигуна, більший розхід пального, менша потужність стартера.
Замовником не встановлено конкретних вимог до товару та розмірів, всюди визначено певні рамки («не більше» «не менше») в межах яких може бути запропоновано аналогічний товар (еквівалент).
Тобто, запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-05-10-002123-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ", Код ЄДРПОУ:37250239
Дата подання: 16 травня 2019 14:15
Внесення змін до документації
Доброго дня шановна тендерна комісія!
Серед принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, закріплені: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (надалі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що дана тендерна документація містить вимоги, що не відповідають Вашим потребам по цільовому призначенню, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно додатку 2 до тендерної документації: «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вказано наступне:
1) проводиться закупівля на БУЛЬДОЗЕР ГУСЕНИЧНИЙ (для робіт на сміттєзвалищі), в той же час вимагається ширина гусеничного трака - Не менше 1000мм. Повідомляємо, що ми можемо поставити бульдозер з даною шириною, але використання його для робіт на сміттєзвалищі буде недоцільним. Бульдозери з вказаною шириною гусеничного трака являються болотною модифікацією та мають набагато менший тиск на грунт від необхідного для сміттєзвалищ. Рекумендуємо внести зміни: Ширина гусениці з грунтозачепом, мм – 600-670.
2) при зміні гусениці та призначення бульдозера з «болотного» на «для роботи з сміттям» відповідно змінюється і ширина колії. Просимо внести зміни: Ширина колії, мм - Не менше 1870
3) Згідно даних з офіційного сайту виробника двигуна SHANGHAI SC11CB184G2B1 витрата палива 214 г/кВт•г. Просимо внести зміни: витрата палива - Не більше 214 г/кВт•г.
4) Відвал з габаритами, що вимагаються також використовується в болотній модифікації. Наша компанія може поставити бульдозер з даними параметрами відвалу, але для робіт на сміттєзвалищі буде доцільнішим використання відвалу з габаритами 3400*1800. Просимо внести зміни: Ширина× висота (мм) – не менше 3400×1800.
5) Кількість башмаків на одну сторону" – «Не менше 44» просимо викласти у наступній редакції "Кількість башмаків на одну сторону" - «Не менше 37» відповідна зміна не погіршує технічних характеристик бульдозера та не впливає на його експлуатаційні характеристики. Також звертаємо увагу, що у бульдозерів для сміттєзвалищ саме не менше 37 башмаків на одну сторону, а не «не менше 44».
6) Відповідно до тендерної документації встановлена вимога, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору потрібно надати довідку, копію договору та відгук на виконаний договір на поставку аналогічних товарів(бульдозерів).
По-перше, відповідно до даного формулювання це позначає, що потрібно надати договір, відповідно до якого постачалися що найменше два бульдозери.
По-друге, наша компанія є постійним постачальником різної подібної техніки, а саме екскаваторів.
Для підвищення рівня конкуренції вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вказати, що аналогічним договором може вважатися виконаний договір на постачання бульдозеру або екскаватора.

Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2019 16:43
Щодо питань 1,2,4,5 Вашої Вимоги
Відповідно до а.2 п.1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Також, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Запропоновані Вами зміни до діючих технічних вимог по закупівлі бульдозера не можна віднести до поняття «еквівалент», що означає «рівнозначний», «рівноцінний», а також вони не відповідають вимогам зазначеним в Додатку 2 до ТД оскільки надані Вами показники на порядок нижчі, потрібних нам для роботи, зокрема: менша ширина гусеничного трака, менша ширина колії, менша ширина сміттєвого відвала з захисною решіткою, менша кількість башмаків на одну сторону болотної гусениці.
Замовником не встановлено конкретних вимог до товару та розмірів, всюди визначено певні рамки («не більше» «не менше») в межах яких може бути запропоновано аналогічний товар (еквівалент).
Тобто, запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в даній частині відсутні.

Щодо питання 6 Вашої Вимоги
Відповідно до а.2 п.1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Конкретна назва предмета закупівлі за даними торгами становить гусеничний бульдозер. На підставі вище викладеного тендерним комітетом прийнято рішення щодо встановлення вимоги в тендерній документації наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: бульдозерів.

Щодо питання 6 Вашої Вимоги
Дана модифікація двигуна (SHANGHAI SC11CB184G2B1) передбачає витрати палива 191(г/кВт·г). Учасником може бути запропоновано товар з двигуном SHANGHAI SC11CB184G2B1 (ліцензія CAT) (або еквівалент) витрати палива якого відповідно до технічного завдання тендерної документації не можуть перевищувати 191(г/кВт·г)
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в даній частині відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-10-002123-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПМВКП "Ассоль", Код ЄДРПОУ:20470908
Дата подання: 21 травня 2019 18:24
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником під час підготовки тендерної документації
В тендерній документації Замовника виявлено дискримінаційні вимоги, детальніше у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2019 20:14
рішення від 24.05.2019 № 6578.pdf
Дата публікації: 24 травня 2019 20:14
рішення від 07.06.2019 № 7407.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 23:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення розглянено та внесено відповідні зміни до ТД.
Дата виконання рішення замовником: 14 червня 2019 13:54

Документи подані скаржником

21 травня 2019 18:24
Скарга.pdf

Документи подані замовником

30 травня 2019 16:51
пояснення

Документи Органу Оскарження

24 травня 2019 20:14
рішення від 24.05.2019 № 6578.pdf
12 червня 2019 23:25
рішення від 07.06.2019 № 7407.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 червня 2019 14:37
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
14 червня 2019 14:25
відміна