Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індикаторні смужки
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2019-05-10-001991-a 51dd3605207746a498582466b4932d90
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Київський міський пологовий будинок

polbyd6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Київський міський пологовий будинок
polbyd6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 15 травня 2019 15:43
Початок аукціону: 15 травня 2019 15:43
Очікувана вартість: 14 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


1. Смужки індикаторні для контролю параметрів стерилізації гарячим повітрям зверху 180/60хв №1000 (Норма) - 30уп; 2. Смужки індикаторні для контролю параметрів парової стерилізації всередині упаковки 132/20хв №1000 (Норма) - 50уп. Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. В комерційній пропозиції вказати виробника. 10. Зразки на запит обов’язкові.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 упаковка
Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2019  —  22 травня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-10-001991-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3557505763
Дата подання: 16 травня 2019 09:42
Вимога про відміну рішення
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого рішення (Протокол №46/2220 від 15.05.2019) ФОП Іванова О. О. визнана переможцем. Згідно з Тендерною документацією пункт 1 "... учасник надає скановану копію оригіналу гарантійного листа, яким підтверджує можливість поставки ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ЦИХ ЕЛЕКТРОННИХ ТОРГІВ...", натомість у ФОП Іванова О. О. наданий загальний гарантійний лист без зазначення предмету закупівлі, № закупівлі та Замовника. Просимо переглянути рішення щодо визнання переможцем ФОП Іванова О. О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2019 09:52
Гарантійний лист в довільній формі від ФОП Іванова О.О. цілком задовольнив тендерний комітет Замовника.
Шановний Учаснику! Згідно Тендерної документації немає чітко зазначених пунктів як повинен виглядати гарантійний лист, а тому гарантійний лист в довільній формі від ФОП Іванова О.О. цілком задовольнив тендерний комітет Замовника. Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА 10 048,00
UAH з ПДВ
8 300,00
UAH з ПДВ
Документи
АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА 9 680,00
UAH з ПДВ
8 559,00
UAH з ПДВ
Документи
РЯБЕЦЬ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 9 988,00
UAH з ПДВ
9 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 21:03
10048_ЦП_Договір.pdf
13 травня 2019 21:03
Garantiyniy_list.pdf
13 травня 2019 20:48
ГАРНТІЙНОЕ_.pdf
13 травня 2019 20:47
Сертифт Стерилан 2019.zip
13 травня 2019 20:47
Стерилан_Уп132.20.pdf
13 травня 2019 20:47
Стерилан_180_60.pdf
13 травня 2019 20:46
ProFOP.pdf
13 травня 2019 20:46
GarantList.pdf
13 травня 2019 20:46
IvanovaOO.rar

Публічні документи

14 травня 2019 10:54
Електронний підпис
14 травня 2019 10:49
код.PDF
14 травня 2019 10:49
Довідки ФОП.pdf
14 травня 2019 10:49
довідка.PDF
14 травня 2019 10:49
банк.PDF
14 травня 2019 10:49
ВИТЯГ ФОП 6.03.PDF
14 травня 2019 10:49
Стерилан_180_60 (зовні).pdf
14 травня 2019 10:49
серт 180 60.jpg
14 травня 2019 10:49
серт 132 20.jpg
14 травня 2019 10:49
гарантія.jpg
14 травня 2019 10:49
тендерна документація.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 16:10
КМПБ №6 індикатори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА

АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА

РЯБЕЦЬ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2126618602
Переможець 8 300,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 17:01

Документи

15 травня 2019 17:01
46.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2126618602
8 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 17:01
46.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 46 іванова.pdf укладений
27 травня 2019 11:49