Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Індикаторні смужки
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2019-05-10-001991-a ● 51dd3605207746a498582466b4932d90
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6 |
Код ЄДРПОУ: | 23494298 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А |
Контактна особа: |
Київський міський пологовий будинок polbyd6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2019 15:43 |
Початок аукціону: | 15 травня 2019 15:43 |
Очікувана вартість: | 14 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1. Смужки індикаторні для контролю параметрів стерилізації гарячим повітрям зверху 180/60хв №1000 (Норма) - 30уп; 2. Смужки індикаторні для контролю параметрів парової стерилізації всередині упаковки 132/20хв №1000 (Норма) - 50уп. Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. В комерційній пропозиції вказати виробника. 10. Зразки на запит обов’язкові.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 упаковка
Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 травня 2019
—
22 травня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2019 16:27 |
Вимоги до Учасника торгів пр.фарм.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-10-001991-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3557505763
Дата подання: 16 травня 2019 09:42
Вимога про відміну рішення
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого рішення (Протокол №46/2220 від 15.05.2019) ФОП Іванова О. О. визнана переможцем. Згідно з Тендерною документацією пункт 1 "... учасник надає скановану копію оригіналу гарантійного листа, яким підтверджує можливість поставки ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ЦИХ ЕЛЕКТРОННИХ ТОРГІВ...", натомість у ФОП Іванова О. О. наданий загальний гарантійний лист без зазначення предмету закупівлі, № закупівлі та Замовника. Просимо переглянути рішення щодо визнання переможцем ФОП Іванова О. О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2019 09:52
Гарантійний лист в довільній формі від ФОП Іванова О.О. цілком задовольнив тендерний комітет Замовника.
Шановний Учаснику! Згідно Тендерної документації немає чітко зазначених пунктів як повинен виглядати гарантійний лист, а тому гарантійний лист в довільній формі від ФОП Іванова О.О. цілком задовольнив тендерний комітет Замовника. Дякуємо!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2019 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА |
10 048,00
UAH з ПДВ
|
8 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА |
9 680,00
UAH з ПДВ
|
8 559,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РЯБЕЦЬ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
9 988,00
UAH з ПДВ
|
9 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА #2126618602 |
Переможець |
8 300,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 46 іванова.pdf | укладений |
27 травня 2019 11:49
|