Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4 у пачках)
Очікувана вартість
252 700,00 UAH
UA-2019-05-10-001906-a d2a3d05a266b4f83849d99e89194a723
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Валентинівна Шапочкіна

+380487051283 kb@od.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491435
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/ode/control/uk/index
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Адмірала Лазарєва, 10
Контактна особа: Ганна Валентинівна Шапочкіна
+380487051283
kb@od.dcz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 19 червня 2019 13:06
Очікувана вартість: 252 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 263,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування закупівлі: Кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2605 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4 у пачках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Адмірала Лазарєва, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться Покупцем протягом 15(п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання Товару від Постачальника та підписання відповідної видаткової накладної на Товар, на підставі наданого Постачальником рахунка на оплату Товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-10-001906-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 травня 2019 15:04
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-05-10-001906-a на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4 у пачках)» де Замовником виступає Одеський обласний центр зайнятості.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-05-10-001906-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: непрозорість, % ISO 2471 не менше – 93, вологість, % ISO 287 - 4+/-0,1, жорсткість, MD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 108, жорсткість, СD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 45. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до паперу і викласти їх в наступній редакції: непрозорість, % ISO 2471 не менше – 92, вологість, % ISO 287 - 4+/-0,4, жорсткість, MD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 108/0,47, жорсткість, СD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 45/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 16:29
Замовником розглянуто вимогу за № UA-2019-05-10-001906-a.a1 щодо встановлення технічних вимог до конкретної марки паперу.
Інформація, викладена у вимозі № UA-2019-05-10-001906-a.a1 щодо відповідності заявленим у тендерній документації параметрам лише конкретної марки паперу не відповідає дійсності.
Так, аналіз ринку паперу офісного підтвердив, що вказаним у тендерній документації параметрам паперу відповідає продукція щонайменше 2-х виробників, що вказує на відсутність дискримінаційних параметрів до офісного устаткування та приладдя різного (паперу офісного для друку формату А4 у пачках) у тендерній документації замовника.
З огляду на викладене, вимога за № UA-2019-05-10-001906-a.a1 не підлягає задоволенню, оскільки заявлена у вимозі інформація не підтверджується.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-10-001906-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 травня 2019 18:37
Скарга до АМКУ №UA-2019-05-10-001906-a
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 17.05.2019 № 94/юр/19 .
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 21:28
рішення від 22.05.2019 № 6349 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 21:28
Рішення від 04.06.2019 № 7166.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2019 № 7166-р/пк-пз Одеським обласним центром зайнятості внесено відповідні зміни до тендерної документації щодо даної процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2019 17:18

Документи подані скаржником

17 травня 2019 18:37
Скарга 17.05.19.pdf
17 травня 2019 18:37
Платіжне доручення.pdf
17 травня 2019 18:37
80гр -PPC-IK.pdf
17 травня 2019 18:37
Berga Speed 80.pdf
17 травня 2019 18:37
DolphinR EVERYDAY_SCP.pdf

Документи подані замовником

10 червня 2019 17:18
протокол 71 від 10.06.2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 221 164,50
UAH з ПДВ
218 194,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 218 820,00
UAH з ПДВ
218 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ" 221 164,00
UAH з ПДВ
221 164,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2019 10:44
Електронний підпис
21 червня 2019 11:39
Документи.rar
19 червня 2019 16:00
Електронний підпис
15 червня 2019 23:15
Електронний підпис
15 червня 2019 12:39
оригінали 3.rar
14 червня 2019 17:04
Електронний підпис
14 червня 2019 16:59
оригінали 3.rar
14 червня 2019 16:59
оригінали 2.rar
14 червня 2019 16:59
оригінали 1.rar
29 травня 2019 14:35
Електронний підпис
29 травня 2019 14:32
технічний опис.rar

Публічні документи

14 червня 2019 14:48
Електронний підпис
14 червня 2019 14:47
Документи.rar

Публічні документи

13 червня 2019 18:53
якість товару.pdf
13 червня 2019 18:53
Цінова пропозиція.pdf
13 червня 2019 18:53
тех вимоги.pdf
13 червня 2019 18:53
Статистика.pdf
13 червня 2019 18:53
склад ціни.pdf
13 червня 2019 18:53
санкції.pdf
13 червня 2019 18:53
проект договору.pdf
13 червня 2019 18:53
працівники.pdf
13 червня 2019 18:53
персональні дані.pdf
13 червня 2019 18:53
офшорні зони.pdf
13 червня 2019 18:53
наявність МТБ.pdf
13 червня 2019 18:53
ліцензування.pdf
13 червня 2019 18:53
доставка.pdf
13 червня 2019 18:53
Договір Оренди №15-1.pdf
13 червня 2019 18:53
Договір Оренди №15.pdf
13 червня 2019 18:53
гарантійний термін.pdf
13 червня 2019 18:53
Витяг ПДВ.pdf
13 червня 2019 18:53
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 218 194,80
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:22

Документи

20 червня 2019 15:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
218 194,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 15:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 09:14
Договір папір від 09.07.2019.pdf укладений
10 липня 2019 09:12
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 10:07
звіт про виконання договору папір.pdf укладений
02 січня 2020 10:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 218 194,80
UAH (в тому числі ПДВ 36 365,80 UAH)