Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4 у пачках)
Очікувана вартість
252 700,00 UAH
UA-2019-05-10-001906-a ● d2a3d05a266b4f83849d99e89194a723
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491435 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/ode/control/uk/index |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Адмірала Лазарєва, 10 |
Контактна особа: |
Ганна Валентинівна Шапочкіна +380487051283 kb@od.dcz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 252 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 263,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2605 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4 у пачках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Адмірала Лазарєва, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар проводяться Покупцем протягом 15(п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання Товару від Постачальника та підписання відповідної видаткової накладної на Товар, на підставі наданого Постачальником рахунка на оплату Товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2019 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2019 17:00 |
Тендерна документація. Редакція від 10.06.2019.pdf | |
10 червня 2019 17:00 |
Тендерна документація Редакція від 10.06.2019.doc | |
10 червня 2019 17:00 |
Перелік змін до ТД від 10.06.2019.pdf | |
10 червня 2019 17:00 |
Перелік змін до ТД від 10.06.2019.doc |
10 червня 2019 17:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 червня 2019 17:00 |
Тендерна документація. Редакція від 10.06.2019.pdf
|
||||||
10 червня 2019 17:00 |
Тендерна документація Редакція від 10.06.2019.doc
|
||||||
10 червня 2019 17:00 |
Перелік змін до ТД від 10.06.2019.pdf
|
||||||
10 червня 2019 17:00 |
Перелік змін до ТД від 10.06.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-10-001906-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 травня 2019 15:04
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-05-10-001906-a на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4 у пачках)» де Замовником виступає Одеський обласний центр зайнятості.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-05-10-001906-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: непрозорість, % ISO 2471 не менше – 93, вологість, % ISO 287 - 4+/-0,1, жорсткість, MD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 108, жорсткість, СD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 45. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до паперу і викласти їх в наступній редакції: непрозорість, % ISO 2471 не менше – 92, вологість, % ISO 287 - 4+/-0,4, жорсткість, MD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 108/0,47, жорсткість, СD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 45/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-05-10-001906-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: непрозорість, % ISO 2471 не менше – 93, вологість, % ISO 287 - 4+/-0,1, жорсткість, MD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 108, жорсткість, СD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 45. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до паперу і викласти їх в наступній редакції: непрозорість, % ISO 2471 не менше – 92, вологість, % ISO 287 - 4+/-0,4, жорсткість, MD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 108/0,47, жорсткість, СD, мН/мНм ISO 5629 не менше – 45/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 16:29
Замовником розглянуто вимогу за № UA-2019-05-10-001906-a.a1 щодо встановлення технічних вимог до конкретної марки паперу.
Інформація, викладена у вимозі № UA-2019-05-10-001906-a.a1 щодо відповідності заявленим у тендерній документації параметрам лише конкретної марки паперу не відповідає дійсності.
Так, аналіз ринку паперу офісного підтвердив, що вказаним у тендерній документації параметрам паперу відповідає продукція щонайменше 2-х виробників, що вказує на відсутність дискримінаційних параметрів до офісного устаткування та приладдя різного (паперу офісного для друку формату А4 у пачках) у тендерній документації замовника.
З огляду на викладене, вимога за № UA-2019-05-10-001906-a.a1 не підлягає задоволенню, оскільки заявлена у вимозі інформація не підтверджується.
Інформація, викладена у вимозі № UA-2019-05-10-001906-a.a1 щодо відповідності заявленим у тендерній документації параметрам лише конкретної марки паперу не відповідає дійсності.
Так, аналіз ринку паперу офісного підтвердив, що вказаним у тендерній документації параметрам паперу відповідає продукція щонайменше 2-х виробників, що вказує на відсутність дискримінаційних параметрів до офісного устаткування та приладдя різного (паперу офісного для друку формату А4 у пачках) у тендерній документації замовника.
З огляду на викладене, вимога за № UA-2019-05-10-001906-a.a1 не підлягає задоволенню, оскільки заявлена у вимозі інформація не підтверджується.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-10-001906-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 травня 2019 18:37
Дата подання: 17 травня 2019 18:37
Скарга до АМКУ №UA-2019-05-10-001906-a
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 17.05.2019 № 94/юр/19 .
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 21:28
рішення від 22.05.2019 № 6349 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 21:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2019 № 7166.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 15:09
Рішення від 04.06.2019 № 7166.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2019 № 7166-р/пк-пз Одеським обласним центром зайнятості внесено відповідні зміни до тендерної документації щодо даної процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2019 17:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2019 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
221 164,50
UAH з ПДВ
|
218 194,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
218 820,00
UAH з ПДВ
|
218 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ" |
221 164,00
UAH з ПДВ
|
221 164,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Переможець |
218 194,80
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:07
|
звіт про виконання договору папір.pdf | укладений |
02 січня 2020 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 09:14
|
Договір папір від 09.07.2019.pdf | укладений |
10 липня 2019 09:12
|