«Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі м. Києва».
Очікувана вартість
107 349 492,00 UAH
UA-2019-05-10-001578-a 48bfcdda16434d019991aeae334d8251
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 39408088
Місцезнаходження замовника: 03115, Україна, Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа замовника: Геннадій Валентинович Галайчук
+380444242514,+380965772088
etenderubaz@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:39
Очікувана вартість: 107 349 492,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 536 747,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 536 748,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі м. Києва».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Академіка Корольова, 5-А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
ДК 018-2000: 1263.5 — Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-10-001578-a.a1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПП Укрбалтбуд, Код ЄДРПОУ:35533023
Дата подання: 14 червня 2019 13:24
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника публічних закупівель
Оскарження неправомірних дій та рішень замовника в процедурі закупівлі «Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі м. Києва»
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 22:11
Дата рішення: 11 липня 2019 20:28
рішення від 20.06.2019 № 8091 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 22:10
рішення від 08.07.2019 № 9067.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 20:28

Документи подані скаржником

14 червня 2019 13:23
Скарга
14 червня 2019 13:24
Платіжне доручення
14 червня 2019 13:24
Додаток 1 до скарги
14 червня 2019 13:24
Додаток 2 до скарги

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000019 ● af25641e8fcf4d9da8addba070ec3136
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-12 15:09:05
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.06.2019 № 166

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.06.2019 № 166


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-05-10-001578-a 10.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-24 18:42:46

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

24.06.2019 № 180

Київ


Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття до розгляду органом оскарження скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2019-05-10-001578-a.a1,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-10-001578-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 10 травня
2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 12 червня 2019 року № 166 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-24 15:18:19

Пояснення по суті моніторингу № UA-M-2019-06-12-000019 від 18.07.2019 р.

Пояснення по суті моніторингу № UA-M-2019-06-12-000019 від 18.07.2019 р.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ", 39408088, Україна, м. Київ, просп. Перемоги, 97
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі м. Києва»., 107349492UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи, ДК018
  3. Інформація про оприлюднення: 48bfcdda16434d019991aeae334d8251, 2019-05-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.05.2019 № 10/05-2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Спектрум Девелопмент», приватного підприємства «Укрбалтбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Вестбуд Плюс» (далі – ТОВ «БК «Вестбуд Плюс»), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 03.06.2019 № 13, № 14, № 183, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2019 № 9067-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовник не визначив в тендерній документації для переможця торгів вимогу щодо способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. Також установлено, що Замовник в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Однак на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив, що термін дії тендерних пропозицій починається з дати розкриття тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БК «Вестбуд Плюс» умовам тендерної документації (підпункт 1.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (від 22.05.2019 № 1/5), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 11, 14, 20, 23, 24, 26, 69, 93 підсумкової відомості матеріально-технічних ресурсів, поданої учасником. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «Вестбуд Плюс» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником. Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 № 490 р. «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі., 17 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пунктів 2 і 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 91 000 087,20
UAH з ПДВ
66 499 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Укрбалтбуд 91 499 689,08
UAH з ПДВ
66 499 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" 104 821 947,60
UAH з ПДВ
104 821 947,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 11:56
SCAN0005.PDF
27 травня 2019 11:56
SCAN0004.PDF
27 травня 2019 11:56
SCAN0003.PDF
27 травня 2019 11:56
SCAN0001.PDF
27 травня 2019 11:56
24.3 Локальні кошториси.pdf
27 травня 2019 11:56
24.2 Локальні кошториси.pdf
27 травня 2019 11:56
24.1 Локальні кошториси.pdf
27 травня 2019 11:56
Ліцензія.zip
27 травня 2019 11:56
Кошторис word.zip
27 травня 2019 11:56
БГ 3206.zip
27 травня 2019 11:56
57.imd
27 травня 2019 11:56
52 Істотні умови Р.PDF
27 травня 2019 11:56
43 Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2019 11:55
30 копія Статуту.pdf
27 травня 2019 11:55
29 Цінова пропозиція.PDF
27 травня 2019 11:55
28 Ліцензія з додатками.PDF
27 травня 2019 11:55
19 Довідка печатка Р.PDF
27 травня 2019 11:55
16 Лист-відгук.pdf
27 травня 2019 11:55
01 Довідка санкції Р.PDF

Публічні документи

06 червня 2019 16:17
sign.p7s
06 червня 2019 16:15
Довідка НАЗК.zip
06 червня 2019 16:15
Довідка МВС.PDF
06 червня 2019 16:15
Довідка.zip
06 червня 2019 16:15
Довідка.pdf
24 травня 2019 17:56
sign.p7s
24 травня 2019 17:55
Кошторис 1.pdf
24 травня 2019 17:55
Кошторис 2.pdf
24 травня 2019 17:55
1256.imd
24 травня 2019 17:55
Кошториси.docx
24 травня 2019 17:55
Лицензия Банковская.pdf
24 травня 2019 17:55
Гайдун302(гарантії).PDF
24 травня 2019 17:55
Тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2019 17:55
Штатний розклад.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка листи-згоди.pdf
24 травня 2019 17:55
Ліцензія з додатками.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка лист гарантія.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка щодо дозволу.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка журнал обліку.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка офшорні зони.pdf
24 травня 2019 17:55
Документ_ЄДР_1005341132.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41324662
Відхилено 66 499 997,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:08
ПП Укрбалтбуд
#35533023
Відхилено 66 499 998,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:10
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"
#40227482
Переможець 104 821 947,60
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"
#40227482
104 821 947,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 липня 2019 13:31
Договір № 1907 ДНЗ №497.pdf укладений
22 липня 2019 13:29
План фінансування..pdf укладений
22 липня 2019 13:29
Календарний графік вик.робіт..pdf укладений
22 липня 2019 13:29
Договірна ціна..pdf укладений
22 липня 2019 13:29
Кошторисний розрахунок..pdf укладений
22 липня 2019 13:29
sign.p7s зміни до договору
10 вересня 2019 17:25
Додаткова угода №1 до Договору №1907 від 19.07.2019.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:22
Додаток №2 Графік виконання робіт (нов.ред)..pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:22
Додаток №3 План фінансування (нов.ред)..pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Додаткова угода №1 до Договору №1907 від 19.07.2019; 2.Додаток №2 Графік виконання робіт (нов.ред); 3.Додаток №3 План фінансування (нов.ред).
Номер договору про закупівлю: 1907
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку