Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі м. Києва».
Очікувана вартість
107 349 492,00 UAH
UA-2019-05-10-001578-a 48bfcdda16434d019991aeae334d8251
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Валентинович Галайчук

+380444242514
+380965772088
etenderubaz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 39408088
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Геннадій Валентинович Галайчук
+380444242514,+380965772088
etenderubaz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:39
Очікувана вартість: 107 349 492,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 536 748,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 536747.46 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі м. Києва».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Академіка Корольова, 5-А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
ДК 018-2000: 1263.5 — Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-10-001578-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Укрбалтбуд, Код ЄДРПОУ:35533023
Дата подання: 14 червня 2019 13:24
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника публічних закупівель
Оскарження неправомірних дій та рішень замовника в процедурі закупівлі «Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі м. Києва»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 22:11
рішення від 20.06.2019 № 8091 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 22:10
рішення від 08.07.2019 № 9067.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 20:28

Документи подані скаржником

14 червня 2019 13:23
Скарга
14 червня 2019 13:24
Платіжне доручення
14 червня 2019 13:24
Додаток 1 до скарги
14 червня 2019 13:24
Додаток 2 до скарги

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000019 ● af25641e8fcf4d9da8addba070ec3136
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.06.2019 № 166

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.06.2019 № 166


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-05-10-001578-a 10.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-24 18:42:46

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

24.06.2019 № 180

Київ


Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття до розгляду органом оскарження скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2019-05-10-001578-a.a1,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-10-001578-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 10 травня
2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 12 червня 2019 року № 166 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-24 15:18:19

Пояснення по суті моніторингу № UA-M-2019-06-12-000019 від 18.07.2019 р.

Пояснення по суті моніторингу № UA-M-2019-06-12-000019 від 18.07.2019 р.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 91 000 087,20
UAH з ПДВ
66 499 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Укрбалтбуд 91 499 689,08
UAH з ПДВ
66 499 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" 104 821 947,60
UAH з ПДВ
104 821 947,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 11:56
SCAN0005.PDF
27 травня 2019 11:56
SCAN0004.PDF
27 травня 2019 11:56
SCAN0003.PDF
27 травня 2019 11:56
SCAN0001.PDF
27 травня 2019 11:56
24.3 Локальні кошториси.pdf
27 травня 2019 11:56
24.2 Локальні кошториси.pdf
27 травня 2019 11:56
24.1 Локальні кошториси.pdf
27 травня 2019 11:56
Ліцензія.zip
27 травня 2019 11:56
Кошторис word.zip
27 травня 2019 11:56
БГ 3206.zip
27 травня 2019 11:56
57.imd
27 травня 2019 11:56
52 Істотні умови Р.PDF
27 травня 2019 11:56
43 Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2019 11:55
30 копія Статуту.pdf
27 травня 2019 11:55
29 Цінова пропозиція.PDF
27 травня 2019 11:55
28 Ліцензія з додатками.PDF
27 травня 2019 11:55
19 Довідка печатка Р.PDF
27 травня 2019 11:55
16 Лист-відгук.pdf
27 травня 2019 11:55
01 Довідка санкції Р.PDF

Публічні документи

06 червня 2019 16:17
Електронний підпис
06 червня 2019 16:15
Довідка НАЗК.zip
06 червня 2019 16:15
Довідка МВС.PDF
06 червня 2019 16:15
Довідка.zip
06 червня 2019 16:15
Довідка.pdf
24 травня 2019 17:56
Електронний підпис
24 травня 2019 17:55
Кошторис 1.pdf
24 травня 2019 17:55
Кошторис 2.pdf
24 травня 2019 17:55
1256.imd
24 травня 2019 17:55
Кошториси.docx
24 травня 2019 17:55
Лицензия Банковская.pdf
24 травня 2019 17:55
Гайдун302(гарантії).PDF
24 травня 2019 17:55
Тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2019 17:55
Штатний розклад.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка листи-згоди.pdf
24 травня 2019 17:55
Ліцензія з додатками.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка лист гарантія.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка щодо дозволу.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка журнал обліку.pdf
24 травня 2019 17:55
Довідка офшорні зони.pdf
24 травня 2019 17:55
Документ_ЄДР_1005341132.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ПП Укрбалтбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41324662
Відхилено 66 499 997,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Укрбалтбуд
#35533023
Відхилено 66 499 998,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:10
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"
#40227482
Переможець 104 821 947,60
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41324662

№ рішення у справі

520-р

Дата рішення у справі

16.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" #40227482

№ рішення у справі

520-р

Дата рішення у справі

16.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"
#40227482
104 821 947,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 15:28
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 13:19
SCAN0018.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 14:42
SCAN0234.PDF зміни до договору
16 квітня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 17:25
Додаткова угода №1 до Договору №1907 від 19.07.2019.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:22
Додаток №2 Графік виконання робіт (нов.ред)..pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:22
Додаток №3 План фінансування (нов.ред)..pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:22
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 13:31
Договір № 1907 ДНЗ №497.pdf укладений
22 липня 2019 13:29
План фінансування..pdf укладений
22 липня 2019 13:29
Календарний графік вик.робіт..pdf укладений
22 липня 2019 13:29
Договірна ціна..pdf укладений
22 липня 2019 13:29
Кошторисний розрахунок..pdf укладений
22 липня 2019 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Додаткова угода №1 до Договору №1907 від 19.07.2019; 2.Додаток №2 Графік виконання робіт (нов.ред); 3.Додаток №3 План фінансування (нов.ред).
Номер договору про закупівлю: 1907
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна клендарного графіку виконання робіт та графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 1907
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку та плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 1907
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 104 821 593,01
UAH (в тому числі ПДВ 17 470 265,50 UAH)