Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
« Офісне устаткування та приладдя різне»
(папір для друку)
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2019-05-10-001566-a ● e8480f8813534f0c8ff0a0e28eb1e204
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1 |
Контактна особа: |
Михайло Шубенков +380442381868 tender@mfa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 14:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 14:48 |
Початок аукціону: | 28 травня 2019 12:28 |
Очікувана вартість: | 525 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5720 пачка
« Офісне устаткування та приладдя різне»
(папір для друку)
(папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, Київ, Київ, пл. Михайлівська,1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Протягом 10 банківських днів з дня підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2019 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2019 15:03 |
Оголошення.docx | |
10 травня 2019 15:03 |
Тендерна документація (папір).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-10-001566-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 03 червня 2019 16:39
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-05-10-001566-a (Папір офісний), який проходив 28.05.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши Цінову пропозицію учасника ТОВ "Екопром Сістем" встановлено, що надані учасником сертифікати якості на папір в повній мірі не відповідають Технічним вимогам Замовника згідно Додатку №1 Тендерної документації Замовника, а саме:
- для позицій «ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ, ФОРМАТ А4, 80 Г/М², 500 АРК., БІЛИЙ» та «ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ, ФОРМАТ А3, 80 Г/М², 500 АРК., БІЛИЙ» Замовник вимагає ЩІЛЬНІСТЬ АРКУШУ ПАПЕРУ ЗГІДНО ISO 536 Г/М2 – 80, а Учасник на вказані позиції надає Сертифікат якості на папір ТМ «MAESTRO® extra», що має Щільність g/m2 ISO 536 – 80 ±3, що не відповідає Технічним вимогам Замовника;
- для позиції «ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ, ФОРМАТ А4, 80 Г/М², 500 АРК., БІЛИЙ» Замовник вимагає ЩІЛЬНІСТЬ АРКУШУ ПАПЕРУ ЗГІДНО ISO 536 Г/М2 – 80, а Учасник на вказані позиції надає Сертифікат якості на папір ТМ «MAESTRO® standard+», що має Щільність g/m2 ISO 536 – 80 ±3, що не відповідає Технічним вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Екопром Сістем" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши Цінову пропозицію учасника ТОВ "Екопром Сістем" встановлено, що надані учасником сертифікати якості на папір в повній мірі не відповідають Технічним вимогам Замовника згідно Додатку №1 Тендерної документації Замовника, а саме:
- для позицій «ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ, ФОРМАТ А4, 80 Г/М², 500 АРК., БІЛИЙ» та «ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ, ФОРМАТ А3, 80 Г/М², 500 АРК., БІЛИЙ» Замовник вимагає ЩІЛЬНІСТЬ АРКУШУ ПАПЕРУ ЗГІДНО ISO 536 Г/М2 – 80, а Учасник на вказані позиції надає Сертифікат якості на папір ТМ «MAESTRO® extra», що має Щільність g/m2 ISO 536 – 80 ±3, що не відповідає Технічним вимогам Замовника;
- для позиції «ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ, ФОРМАТ А4, 80 Г/М², 500 АРК., БІЛИЙ» Замовник вимагає ЩІЛЬНІСТЬ АРКУШУ ПАПЕРУ ЗГІДНО ISO 536 Г/М2 – 80, а Учасник на вказані позиції надає Сертифікат якості на папір ТМ «MAESTRO® standard+», що має Щільність g/m2 ISO 536 – 80 ±3, що не відповідає Технічним вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Екопром Сістем" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2019 12:33
Шановний Учасник!
Ознайомившись із вашою вимогою від 03.06.2019 UA-2019-05-10-001566-a.c1, повідомляємо наступне:
Якість продукції (зокрема виробництва Mondi) підтверджується сертифікатами якості, які допускають відхилення показників технічних параметрів у відповідності до технології виготовлення та вимог заводських нормативів. Технічний параметр – щільність 80 має відповідний технологічний допуск.
Технічні параметри, що вказані у сертифікатах, повністю відповідають стандартам ЄС, міжнародним стандартам, виробництво сертифіковане за ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001.
Крім того, проаналізувавши інші закупівлі паперу для друку, на вимогу замовників за параметром ISO536 (щільність 80) учасники торгів надавали сертифікат якості із показником щільності 80 з технологічним допуском «+» «-» 3.0, серед яких було ТОВ «Український папір», пропозиції якого неодноразово було акцептовано.
Звертаємо Вашу увагу, що ч. 3 ст. 30 та ч. 2 п. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Наразі, пропозиція ТОВ «Український папір» не розглядалася та не відхилялася, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник залишає Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "Екопром Сістем" без задоволення.
Ознайомившись із вашою вимогою від 03.06.2019 UA-2019-05-10-001566-a.c1, повідомляємо наступне:
Якість продукції (зокрема виробництва Mondi) підтверджується сертифікатами якості, які допускають відхилення показників технічних параметрів у відповідності до технології виготовлення та вимог заводських нормативів. Технічний параметр – щільність 80 має відповідний технологічний допуск.
Технічні параметри, що вказані у сертифікатах, повністю відповідають стандартам ЄС, міжнародним стандартам, виробництво сертифіковане за ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001.
Крім того, проаналізувавши інші закупівлі паперу для друку, на вимогу замовників за параметром ISO536 (щільність 80) учасники торгів надавали сертифікат якості із показником щільності 80 з технологічним допуском «+» «-» 3.0, серед яких було ТОВ «Український папір», пропозиції якого неодноразово було акцептовано.
Звертаємо Вашу увагу, що ч. 3 ст. 30 та ч. 2 п. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Наразі, пропозиція ТОВ «Український папір» не розглядалася та не відхилялася, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник залишає Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "Екопром Сістем" без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2019 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
485 873,40
UAH з ПДВ
|
452 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
495 075,60
UAH з ПДВ
|
453 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
468 003,60
UAH з ПДВ
|
453 003,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
452 999,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2019 16:13
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
14 червня 2019 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 12:21
|
Договір.pdf | укладений |
14 червня 2019 12:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «2.1. Вартість Товару визначається згідно зі Специфікацією (Додаток №1) у сумі, що становить 452 998,80 грн. ( чотириста п'ятдесят дві тисячі дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ 75 499,80 грн. (сімдесят п’ять тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 80 коп.)». |
Номер договору про закупівлю: | 1319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1319 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |