Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

« Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку)
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2019-05-10-001566-a e8480f8813534f0c8ff0a0e28eb1e204
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шубенков

+380442381868 tender@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Михайло Шубенков
+380442381868
tender@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 14:48
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 14:48
Початок аукціону: 28 травня 2019 12:28
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5720 пачка
« Офісне устаткування та приладдя різне»
(папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, Київ, Київ, пл. Михайлівська,1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 10 банківських днів з дня підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 15:03
Оголошення.docx
10 травня 2019 15:03
Тендерна документація (папір).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-10-001566-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 03 червня 2019 16:39
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-05-10-001566-a (Папір офісний), який проходив 28.05.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши Цінову пропозицію учасника ТОВ "Екопром Сістем" встановлено, що надані учасником сертифікати якості на папір в повній мірі не відповідають Технічним вимогам Замовника згідно Додатку №1 Тендерної документації Замовника, а саме:
- для позицій «ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ, ФОРМАТ А4, 80 Г/М², 500 АРК., БІЛИЙ» та «ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ, ФОРМАТ А3, 80 Г/М², 500 АРК., БІЛИЙ» Замовник вимагає ЩІЛЬНІСТЬ АРКУШУ ПАПЕРУ ЗГІДНО ISO 536 Г/М2 – 80, а Учасник на вказані позиції надає Сертифікат якості на папір ТМ «MAESTRO® extra», що має Щільність g/m2 ISO 536 – 80 ±3, що не відповідає Технічним вимогам Замовника;
- для позиції «ПАПІР ОФІСНИЙ ДЛЯ ДРУКУ, ФОРМАТ А4, 80 Г/М², 500 АРК., БІЛИЙ» Замовник вимагає ЩІЛЬНІСТЬ АРКУШУ ПАПЕРУ ЗГІДНО ISO 536 Г/М2 – 80, а Учасник на вказані позиції надає Сертифікат якості на папір ТМ «MAESTRO® standard+», що має Щільність g/m2 ISO 536 – 80 ±3, що не відповідає Технічним вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Екопром Сістем" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2019 12:33
Шановний Учасник!

Ознайомившись із вашою вимогою від 03.06.2019 UA-2019-05-10-001566-a.c1, повідомляємо наступне:
Якість продукції (зокрема виробництва Mondi) підтверджується сертифікатами якості, які допускають відхилення показників технічних параметрів у відповідності до технології виготовлення та вимог заводських нормативів. Технічний параметр – щільність 80 має відповідний технологічний допуск.
Технічні параметри, що вказані у сертифікатах, повністю відповідають стандартам ЄС, міжнародним стандартам, виробництво сертифіковане за ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001.
Крім того, проаналізувавши інші закупівлі паперу для друку, на вимогу замовників за параметром ISO536 (щільність 80) учасники торгів надавали сертифікат якості із показником щільності 80 з технологічним допуском «+» «-» 3.0, серед яких було ТОВ «Український папір», пропозиції якого неодноразово було акцептовано.
Звертаємо Вашу увагу, що ч. 3 ст. 30 та ч. 2 п. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Наразі, пропозиція ТОВ «Український папір» не розглядалася та не відхилялася, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник залишає Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "Екопром Сістем" без задоволення.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 485 873,40
UAH з ПДВ
452 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 495 075,60
UAH з ПДВ
453 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 468 003,60
UAH з ПДВ
453 003,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 14:43
Електронний підпис
27 травня 2019 14:42
ЕКО1829_Проект Договору.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 12:10
Електронний підпис

Публічні документи

27 травня 2019 14:09
УСТАВНЫЕ.7z
27 травня 2019 14:09
сертифікат EU Ecolabel.pdf
27 травня 2019 14:09
КП.pdf
27 травня 2019 14:09
Довідка ст.17.pdf
27 травня 2019 14:09
Відгук 1.pdf
27 травня 2019 14:09
Аналог. договір.pdf
27 травня 2019 14:09
Smart Line B+.pdf
27 травня 2019 14:09
MAESTRO extra_80.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 452 999,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 15:27

Документи

31 травня 2019 15:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
452 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 16:13
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 червня 2019 16:10
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 12:21
Договір.pdf укладений
14 червня 2019 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «2.1. Вартість Товару визначається згідно зі Специфікацією (Додаток №1) у сумі, що становить 452 998,80 грн. ( чотириста п'ятдесят дві тисячі дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ 75 499,80 грн. (сімдесят п’ять тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 80 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 1319
Договір:
Номер додаткової угоди: 1319
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 452 998,80
UAH (в тому числі ПДВ 75 499,80 UAH)