Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод
Procurement of laboratory equipment for the state monitoring of surface water
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2019-05-10-001472-a 6e8f1069501343faa38429ec22fe2559
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Мельников

+380508625170 sd@sdbuvr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СІВЕРСЬКО-ДОНЕЦЬКЕ БАСЕЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ ВОДНИХ РЕСУРСІВ
Код ЄДРПОУ: 04391351
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька область обл., місто Слов'янськ, вул. Торська, буд. 35
Контактна особа: Володимир Мельников
+380508625170
sd@sdbuvr.gov.ua
Додаткові контактні особи: Анастасія Ракосій
+380500654934
sd@sdbuvr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SIVERSKO-DONETsKE BASEYNOVE UPRAVLINNYa VODNYKh RESURSIV
National ID: 04391351
Contact point: Volodymyr Melnikov
+380508625170
sd@sdbuvr.gov.ua
Additional contacts: Анастасія Ракосій
+380500654934
sd@sdbuvr.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 травня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 14 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 10 травня 2019 14:50
Enquiries until: 07 липня 2019 00:00
Complaints submission until: до 13 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 14 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Scope of the procurement

Тендерна документація

09 липня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 16:58
Перелiк_змiн_09.07.2019.docx
09 липня 2019 16:58
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_3.doc
09 липня 2019 16:58
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_4.docx
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_2.doc
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_1.doc
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_5.doc
09 липня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 16:58
Перелiк_змiн_09.07.2019.docx
04 червня 2019 12:26
Зміни у тендерній документації.doc
09 липня 2019 16:58
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
30 травня 2019 15:15
Зміни у тендерній документації.docx
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_3.doc
09 липня 2019 16:58
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
04 червня 2019 12:26
Тендерна документація (1).doc
30 травня 2019 15:15
Тендерна документація.doc
10 травня 2019 14:50
Тендерна документація.doc
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_4.docx
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_2.doc
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_1.doc
09 липня 2019 16:58
ТД_ДОДАТОК_5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання Лоту 2
Дата подання: 14 травня 2019 09:18
Дата відповіді: 16 травня 2019 14:50
«Технічне завдання Лоту 2 «Система для визначення елементного складу зразків води на базі оптико-емесійного спектрометра з індуктивно-звязаною плазмою з комплектом допоміжного обладнання» прописане під конкретного виробника – Perkin Elmer та конкретну модель ІЗП-ОЕС – Avio 200. Оскільки постачання ІЗП-ОЕС спектрометра цієї моделі може здійснювати лише ТОВ "СОК ТРЕЙД" або інші компанії, що пов’язані з цією компанією (наприклад ТОВ "ГЛОБАЛ-МЕДИКА"), вищенаведені вимоги є дискримінаційними. Модель Avio 200 потребує використання додаткового обладнання (компресору) або стисненого повітря, що є джерелом додаткових витрат. Упередженість вищевказаних вимог можна розглянути на прикладі вимоги «Прилад повинен мати CCD детектор». Різні виробники комплектують свої спектрометри різними типами детекторів, які мають свої переваги та недоліки, але всі вони забезпечують виконання завдані Замовника. Наприклад існує CID детектор з вільним доступом до будь якого пікселю поверхні, що дозволяє одночасно фіксувати інтенсивність будь якої аналітичної лінії. Також існує SCD панорамний детектор із зарядним зв'язком, яким оснащена більш сучасна, ефективна і продуктивна модель того ж самого виробника - Perkin Elmer, модель Avio 500. Внаслідок своїх конструктивних особливостей SCD детектор має підвищену чутливість у діапазоні до 350 нм. Але Замовником вимагається лише CCD детектор. Просимо дати відповідь, чому вимагається саме цей тип детектору?»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо, що Замовник Сіверсько-Донецьке басейнове управління водних ресурсів, виконав всі вимоги Ст. 22 п.3 Закону України №922-VIII від 25.12.2015 "Про публічні закупівлі", а саме в тендерній документації вказана можливість подання пропозиції на аналогічний товар.
Проведене нами маркетингове дослідження до оголошення закупівлі, показало, що на сьогодні продукція ТМ PerkinElmer є однією з найкращих у своєму сегменті, широко позитивно зарекомендованою в Україні, тому для забезпечення виконання задач Замовника на належному рівні нами були обрані характеристики цього обладнання. Учасник може запропонувати аналогічне обладнання з характеристиками, що рівні або перевищують наведені вимоги. Також нами встановлено факт, що є декілька компаній, що пропонують обладнання торгової марки PerkinElmer в Україні, а отже пропозицію будь-якого учасника на обладнання, що задовольняє вимогам, будуть прийняті до розгляду. Стосовно упередженості на прикладі ССD детектора, що вказаний в технічних вимогах приладу — згідно інформації, яка була отримана із загальних джерел більшість виробників аналогічного обладнання використовують саме CCD детектори в оптичних схемах приладів, тому дана вимога жодним чином не має ознак упередженості.
очікувана вартість значно перевищує очікувальну вартость в аналогічних закупівлях
Дата подання: 16 травня 2019 13:51
Дата відповіді: 20 травня 2019 08:19
«Доброго дня! Хотілось би наголосити, що вказана очікувана вартість 7 500 000 грн значно перевищує очікувані вартості аналогічних тендерів та остаточні ціни аукціонів на закупівлю ІЗП-ОЕС, які проводились в системі Prozorro для такого приладу, наприклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-14-001406-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-27-000388-b, https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-04-16-001921-c та мають більш складну та дорогу конфігурацію обладнання. За вказану вартість, можна було б закупити два подібних ІЗП-ОЕС спектрометри в аналогічній конфігурації, або прилад зовсім іншого класу, який має вищу чутливість та більш відповідає меті Замовника по вимірюванню елементного складу зразків води – мас-спектрометру з індуктивно-зв’язаною плазмою (ІЗП-МС), разом з комплектом допоміжного обладнання перерахованим у технічному завданні. Але, оскільки розгляд заявок при вищевказаній сумі буде проведено до початку аукціону, інші компанії, які можуть дати значно нижчу ціну будуть просто недопущені до торгів внаслідок дискримінаційних вимог технічного завдання. Таким чином, може спрацювати корупційна схема, за якою відносно дешевий прилад з низькою чутливістю (наприклад, в такій конфігурації не дозволить визначати талій за вимогами ДСТУ 4808:2007 з потрібною чутливістю!!! тощо) буде придбано за завищеною ціною. У зв’язку з вищенаведеною інформацією, для розширення кола можливих учасників, створення конкурентного середовища та усунення корупційного фактору, вимагаємо змінити дискримінаційні вимоги технічного завдання (зазначені в інших питаннях до цього лоту). Також просимо дати відповідь, чим обумовлена значно завищена вартість даного лоту? Адже, вартість усього допоміжного обладнання та меблів легко прораховується і суттєво не впливає на ціноутворення даної системи»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі була сформована замовником відповідно до інформації, що була отримана завдяки проведеному маркетинговому дослідженню щодо можливої закупівлі лабараторного обладнання та меблів, яке орієнтоване на продукцію провідних світових виробників лабораторного обладнання та меблів.
Типи детекторів
Дата подання: 21 травня 2019 12:55
Дата відповіді: 22 травня 2019 15:31
Попередня відповідь Замовника стосовно детекторів "більшість виробників аналогічного обладнання використовують саме CCD детектори в оптичних схемах приладів" є яскравим прикладом упередженості. Навіть описаний в ТЗ виробник Perkin Elmer використовує CCD детектор лише в застарілій та повільній моделі спектрометра, а в більш сучасній моделі використовує вже SCD детектор - тобто навіть один виробник використовує різні типи детекторів. Таким чином Замовник наполягає на своїх дискримінаційних вимогах, що свідчать про упередженість та наявність корупційної схеми у даній закупівлі. Просимо змінити вимоги технічного завдання так, щоб була можливість для участі з іншими сучасними спектрометрами для виконання тих же задач, замість застарілих повільних моделей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо, що 16 травня 2019 року була надана обгрунтована відповідь на аналогічне питання та роз’яснення відсутності упередженості, щодо вимог технічних характеристик приладу, які зазначені в тендерній документації по лоту № 2. Також звертаємо Вашу увагу на некоректне твердження стосовно "застарілих моделей"  згідно інформації, яка доступна із загальних джерел, дата початку виробництва ІЗП спектрометрів Avio виробника PerkinElmer є 2017 рік, тобто це одні із самих сучасних приладів на ринку.
Стосовно моделей спектрометрів
Дата подання: 27 травня 2019 14:57
Дата відповіді: 28 травня 2019 10:20
"дата початку виробництва ІЗП спектрометрів Avio виробника PerkinElmer є 2017 рік, тобто це одні із самих сучасних приладів на ринку." Навіть спектрометри серії Avio дуже відрізняються між собою. Закупівля моделі Avio 200 з монохроматором, що має тривалий час аналізу і відповідно великі витрати аргону, за державний кошт, є неекономічною та недоцільною. Просимо внести такі зміни до технічного завдання "Обов'язковою є наявність поліхроматора", оскільки саме поліхроматор дозволяє аналізувати елементи одночасно з набагато меншою тривалістю аналізу та меншими експлуатаційними витратами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо, що не бачимо умов для внесення змін до тендерної документації. Основною вимогою до приладу економічна ефективність при використанні у відповідності фактичним завантаження
Запитання до технічного завдання по ЛОТУ 1
Дата подання: 27 травня 2019 17:25
Дата відповіді: 30 травня 2019 15:19
Формування задачі, як «Аналіз поверхневих вод», не є достатнім. На підставі яких конкретно задач та вимог вказано необхідність саме у газовому хроматографі із трьох-квадрупольним масс-детектором? Існують інші мас-детектори та аналогові детектори, які можуть бути використані для рішення задач з аналізу поверхневих вод та бути більш ефективними. Також, принцип дії вказаного мас-детектора має ряд переваг, але і ряд суттєвих обмежень у порівнянні із іншими типами детекторів. Просимо розглянути це питання, та вказати конкретні задачі з переліком речовин або вказати нормативні документи, на які посилається замовник, з внесенням змін до тендерної документації. Це необхідно для запобігання виникненню можливих суттєвих проблем у вирішенні кінцевих задач користувача.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, аналогічні пропозиції будуть прийняті до розгляду у відповідності з чинним законодавством.
Запитання до технічного завдання по ЛОТУ 1
Дата подання: 27 травня 2019 17:26
Дата відповіді: 30 травня 2019 15:19
В вимогах до хроматографа, а саме автоінжектор для вводу зразків рівноважної парової фази, вказаний Інкубатор для віал, не менше, ніж на 12 зразків. Просимо уточнити технічні вимоги до цього пристрою, тому що на даний час немає посилань на використання інкубаторів в комплекті з газовим хроматографом.
Відповідь: Дякуємо за звернення, аналогічні пропозиції будуть прийняті до розгляду у відповідності з чинним законодавством.
Запитання до технічного завдання по ЛОТУ 1
Дата подання: 27 травня 2019 17:28
Дата відповіді: 30 травня 2019 15:20
Звертаємо увагу, що в тендерній документації недостатньо інформації, щоб зрозуміти задачі і цілі, для яких є необхідним придбання дозатору парової фази. Можливо поставлені задачі не будуть вимагати придбання цього приладу, що вимагає додаткові витратні матеріали та кваліфіковане обслуговування.
Відповідь: Дякуємо за звернення, аналогічні пропозиції будуть прийняті до розгляду у відповідності з чинним законодавством.
Запитання до технічного завдання по ЛОТУ 1
Дата подання: 27 травня 2019 17:29
Дата відповіді: 30 травня 2019 15:20
Звертаємо увагу, що в тендерній документації недостатньо інформації, тому не зрозуміло схему підключення додаткових пристроїв, а саме одного інжектора/випаровувача до двох аналітичних колонок та двох систем вводу зразку дозатору рівноважної парової фази. Тому вказана комплектація більш схожа на технічні характеристики обладнання окремого виробника, а саме Shimadzu, Японія. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з розʼясненням стосовно відповідності комплектації конкретним аналітичним завданням із переліком речовин та їх концентрацій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, аналогічні пропозиції будуть прийняті до розгляду у відповідності з чинним законодавством.
Запитання до технічного завдання по ЛОТУ 1
Дата подання: 27 травня 2019 17:38
Дата відповіді: 30 травня 2019 15:20
У технічному завданні вказані деякі параметри специфікації приладу конкретного виробника, а саме Shimadzu, Японія, що значно звужує коло можливих постачальників обладнання. Але важливішим є те, що деякі вказані параметри є абсурдними та не мають сенсу при користуванні обладнанням: - значення ділення потоку інжектора – 0 – 9999,9. У практиці під час аналізу використовується ділення потоку від 0 до 150-200. Ділення потоку обмежує кількість зразку, що потрапляє у прилад під час інжекції (тобто, якщо ділення потоку інжектору/випаровувача 1:100, то лише 1/100 частина зразку потрапляє у прилад для аналізу а інша - скидається та не використовується). Це обумовлене реальними задачами та можливостями. Якщо прилад використовується для моніторингу залишкових кількостей забруднюючих речовин в поверхневих водах, то взагалі ділення потоку має бути якомога меншим для підвищення чутливості приладу та методу в цілому. Якщо прилад буде використовуватись для пошуку великих кількостей речовин, де прийдеться робити ділення потоку більше від 0 до 100 – то відпадає необхідність взагалі у використанні трьох-квадрупольного мас-спектрометру і тим більше додаткових витрат повʼязаним з подальшим сервісним обслуговуванням приладу. - Наявність можливості регулювання висоти занурення голки автоінжектора у віалу в діапазоні не менше ніж 22мм» - Незрозуміла необхідність у таких налаштунках, відкритих для користувача. Подібні налаштунки не мають сенсу, тому що типи віал, які використовуються у хроматографії стандартні за своєю геометрією. Але, такі налаштунки часто присутні у сервісних меню, які закриті від користувача у цілях безпеки та використовуються лише при технічному обслуговуванні кваліфікованим сервісним інженером. - Керування автодозатором рідких зразків – «З власної клавіатури та за допомогою програмного забезпечення, яким управляється хроматограф» - не зрозуміла необхідність у наявності власної клавіатури автодозатору рідких зразків, якщо це є єдина автоматична система одного виробника, яка використовується для коректного дозування зразку у інжектор/випаровувач, тому це пряме посилання на прилад конкретного виробника, а саме Shimadzu, Японія. При використанні приладу під час аналізу автодозатор має керуватись за допомогою (як вказано у ТЗ) єдиного програмного забезпечення, що і основний блок обладнання, для забезпечення точністі об’єму зразку, швидкості введення, часу та інших параметрів введення зразку. Просимо видалити з технічного завдання необгрунтовані прямі посилання на конкретного виробника та конкретні задачі із переліком речовин, для забезпечення участі інших виробників обладнання у відповідності з чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, аналогічні пропозиції будуть прийняті до розгляду у відповідності з чинним законодавством.
«Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції»
Дата подання: 30 травня 2019 11:48
Дата відповіді: 30 травня 2019 14:57
Шановний клієнт! Прошу надати роз’яснення щодо інформації про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції учасників . В тендерній документації згідно розділу «І. Загальні положення», пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено шо «Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі надання документів іншою мовою вони обов’язково повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та підписом і печаткою (за наявності або у разі її використання*), або посвідчений нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою.». Але в «додатку № 2» до тендерної документацій згідно «технічнічних характеристик приладів», а саме пункту «8.1. Оптико-емісійний спектрометр з індуктивно-зв'язаною плазмою (ІЗП-ОЕС) в розділі «Додаткові вимоги» зазначено «Технічний опис приладу, брошури, специфікації, експлуатаційна і технічна документація, які подаються до розгляду тендерного комітету, повинні бути оформлені українською мовою або мати переклад на українську мову. Документи російською мовою перекладу не потребують.». Данна вимога стосовно російської мови зазначена тільки на даний прилад ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо, що відповідно до Вашого запиту будуть внесені зміни до тендерної документації в наступній редакції: "Технічний опис приладу, брошури, специфікації, експлуатаційна і технічна документація, які подаються до розгляду тендерного комітету, повинні бути оформлені українською мовою або мати переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та підписом і печаткою (за наявності або у разі її використання), або посвідчений нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою".
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-10-001472-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД", Код ЄДРПОУ:36257647
Дата подання: 04 червня 2019 12:56
Видалити дискримінаційні вимоги
до Антимонопольного комітету України Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вул. Василя Липківського, 45, Київ, Київська область, 03035 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТ Україна ЛТД» 01014, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), буд. 4-А код ЄДРПОУ 36257647 номер засобу зв’язку: (044) 492-72-70 адреса електронної пошти: info@alt.ua ЗАМОВНИК: Сіверсько-Донецьке басейнове управління водних ресурсів 84122, Україна, Донецька область обл., місто Слов'янськ, вул. Торська, буд. 35 Код ЄДРПОУ: 04391351 номер засобу зв’язку: +380626227894, +380508625170 Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-05-10-001472-a, оприлюднене на сайті публічних закупівель ProZorro за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-10-001472-a?lot_id=488a601d6b074534b7761d4f05e60c45#lots СКАРГА Скарга подається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII з наступними змінами та доповненнями (надалі – Закон). Стосовно проведення відкритих торгів, що об’явлені Сіверсько-Донецьким басейновим управлінням водних ресурсів, оприлюднених на сайті публічних закупівель ProZorro за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-10-001472-a?lot_id=488a601d6b074534b7761d4f05e60c45#lots ТОВ «АЛТ УКРАЇНА ЛТД» (далі - Скаржник), як потенційний учасник даної процедури закупівлі повідомляє, що не може прийняти участь в даній закупівлі у зв’язку з тим, що у тендерній документації Замовника (надалі – ТД) містяться дискримінаційні умови, які унеможливлюють участь широкого кола учасників у відкритих торгах та, фактично, описують характеристики приладу конкретного виробника та конкретної моделі, таким чином порушуючи принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та вільного переміщення товарів, що визначені ст. 3 Закону Замовником оголошено закупівлю на придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод. У додатку 2 до тендерної документації, а саме в Лоті 2 п. 8. Технічні характеристики приладів п.п. 8.1. пропонується запропонувати Оптико-емісійний спектрометр з індуктивно-зв'язаною плазмою (ІЗП-ОЕС). В даному пункті містяться вимоги, що в сукупності вказують на єдину модель Avio 200 єдиного виробника – компанію Perkin Elmer. На наші неодноразові вимоги щодо дискримінаційних пунктів технічного завдання, які допускають до тендеру одну модель одного виробника, який представлений одним дистрибьютором була отримана відповідь: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-10-001472-a?lot_id=488a601d6b074534b7761d4f05e60c45#lots «Учасник може запропонувати аналогічне обладнання з характеристиками, що рівні або перевищують наведені вимоги. Також нами встановлено факт, що є декілька компаній, що пропонують обладнання торгової марки PerkinElmer в Україні, а отже пропозицію будь-якого учасника на обладнання, що задовольняє вимогам, будуть прийняті до розгляду.» Але згідно офіційного сайту постачальника Єдиним фактичним представником Perkin Elmer в Україні при поставках аналітичного обладнання є компанія «СОК ТРЕЙД», що має ексклюзійне право продавати ІЗП-ОЕС на території України: http://www.perkinelmer.com/contactus#/dealers/Ukraine/All%20Product%20Lines/All%20Services Інші компанії, наприклад, ТОВ "ГЛОБАЛ-МЕДИКА" https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-14-001406-b та ТОВ "Інкос лайн" https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-25-001160-b https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-04-16-001921-c які отримували авторизацію для участі в конкретному тендері на таку саму модель для того, щоб тендер відбувся, а перемогу здобула компанія «СОК ТРЕЙД». Інформація, що обладнання яке ці компанії пропонували на тендер на їхніх сайтах не представлене. http://inklgroup.com/ http://www.globalmedica.com.ua/ Велике питання викликає у нас очікувана вартість закупівлі, яка складає 7 500 000,00 UAH з ПДВ. В той же час, згідно отриманої інформації на аналогічні закупівлі для цього типу обладнання очікувана вартість складала: 1) 3 794 000,00 UAH з ПДВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-05-000446-c Тендер проводився у 2017 році. 2) 3 850 000,00 UAH з ПДВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-26-000312-b Тендер проводився у 2017 році. В цьому тендері переміг «СОК ТРЕЙД» з моделлю Avio 200, але в значно кращій комплектації. 3) 4 709 011,00 UAH з ПДВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-26-001479-c Тендер проводився у 2017 році. В цьому тендері прийняла участь компанія «СОК ТРЕЙД» та уклала договір з Замовником на постачання значно більш дорогої та кращої моделі – Perkin Elmer Avio 500. 4) 5 170 000,00 UAH з ПДВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-14-001406-b. Тендер проводився у 2019 році. В даному тендері вимагалось поставка значно більшого комплекту обладнання та допоміжних матеріалів. 5) 4 700 000,00 грн. з ПДВ https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-04-16-001921-c Тендер проводився у 2019 році. В даному тендері вимагалось поставка значно більшого комплекту обладнання та допоміжних матеріалів. 6) 4 842 043,00 UAH з ПДВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-27-000388-b Тендер проводився у 2019 році. В даному тендері вимагалось поставка значно більшого комплекту обладнання та допоміжних матеріалів. За вказану вартість (7 500 000,00 UAH з ПДВ), можна було б закупити два подібних ІЗП-ОЕС спектрометри в аналогічній конфігурації, або прилад зовсім іншого класу, який має незрівнянно вищу чутливість та більш відповідає меті Замовника по вимірюванню елементного складу зразків води – мас-спектрометру з індуктивно-зв’язаною плазмою (ІЗП-МС), разом з комплектом допоміжного обладнання перерахованим у технічному завданні. Але, оскільки розгляд заявок при вищевказаній сумі буде проведено до початку аукціону, інші компанії, які можуть дати значно нижчу ціну, будуть просто недопущені до торгів внаслідок дискримінаційних вимог технічного завдання. Таким чином, може спрацювати корупційна схема, за якою відносно дешевий прилад з низькою чутливістю (наприклад, в такій конфігурації не дозволить визначати талій за вимогами ДСТУ 4808:2007 з потрібною чутливістю!!! тощо) буде придбано за завищеною ціною. Ми вбачаємо в цьому корупційний зговір Замовника та Постачальника. Замовник вимагає одночасну наявність наступних вимог для приладу: п. 8.1.2 «Прилад повинен мати CCD детектор», п. 8.1.3 «Спектральний діапазон повинен бути 165-900 нм, або ширше з роздільною здатністю <0,009 нм при 200 нм.», п. 8.1.4 «Спектрометр повинен мати твердотільний ВЧ-генератор, який працює в режимі вільної генерації при 40 МГц.», п. 8.1.13 «Розхід плазмоутворювального газу повинен бути регульованим від 0 до 20 л/хв, прилад повинен бути економічним в частині загальної витрати аргону і витрачати не більше 10 л/хв газу під час вимірювань.» Кожному з цих пунктів відповідає декілька (більше однієї) моделей приладів, але одначасна наявність всіх цих пунктів виключає можливість прийняти участь інших моделей ІЗП-ОЕС, окрім Avio 200, виробництва Perkin Elmer. Наводимо посилання, за якими можна підтвердити невідповідність конкурентних моделей оптико-емісійних спектрометрів, які представлені на ринку України, всім вимогам Замовника: 1) Пункту «Прилад повинен мати CCD детектор» не відповідають моделі ІЗП-ОЕС: – Perkin Elmer (інша більш дорога та сучасна модель Perkin Elmer, аніж Avio 200 - Avio 500) https://www.perkinelmer.com/lab-solutions/resources/docs/TCH_Avio-500-ICP-OES-Optical-Sys-SCD_013454_01.pdf Thermo Fisher Scientific (моделі серії iCap 7000): https://assets.thermofisher.com/TFS-Assets/CMD/Technical-Notes/tn-43335-icp-oes-cid-detector-tn43335-en.pdf 2) Пункту «Спектральний діапазон повинен бути 165-900 нм, або ширше з роздільною здатністю <0,009 нм при 200 нм.» не відповідають виробники: – Shimadzu https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-08-001709-c - Spectro https://www.spectro.com/products/icp-oes-aes-spectrometers/arcos-inductively-coupled-plasma - GBC http://www.gbcsci.com/publications/ - Horiba http://www.horiba.com/uk/scientific/products/atomic-emission-spectroscopy/icp-oes-spectrometer/ , Thermo Fisher Scientific https://assets.thermofisher.com/TFS-Assets/CMD/Technical-Notes/tn-43335-icp-oes-cid-detector-tn43335-en.pdf 3) Пункту 8.1.4 «Спектрометр повинен мати твердотільний ВЧ-генератор, який працює в режимі вільної генерації при 40 МГц.» не відповідають виробники: - Thermo Fisher Scientific https://www.thermofisher.com/order/catalog/product/842320072001 https://www.thermofisher.com/order/catalog/product/842320074081?SID=srch-srp-842320074081- Agilent Technologies http://hpst.cz/sites/default/files/attachments/5991-6875en.pdf http://www.spectromart.ru/Agilent_5110_ICP-OES_spektrometr/ 4) Пункту 8.1.13 «Розхід плазмоутворювального газу повинен бути регульованим від 0 до 20 л/хв, прилад повинен бути економічним в частині загальної витрати аргону і витрачати не більше 10 л/хв газу під час вимірювань.» не відповідають виробники: Agilent Technologies http://hpst.cz/sites/default/files/attachments/5991-6875en.pdf та Analytik Jena (ми стверджуємо це, як офіційний представник Analytik Jena в Україні). Виробники Agilent Technologies та Analytik Jena пропонують регульований розхід плазмоутворюючого газу в діапазоні від 8 та 10 л/хв до 20 л/хв, оскільки з міркувань безпеки роботи низький розхід плазмоутворюючого газу (від 0 л/хв) може привезти до пошкодження пальнику та компонентів системи вводу. Таким чином кожним цих пунктів виключаються один або декілька конкурентних моделей, а загалом – всі конкурентні моделі ІЗП-ОЕС, що представлені на ринку України і успішно працюють у всьому світі для виконання аналогічних завдань, які стоять перед замовником. З усього вищевикладеного ми стверджуємо, що замовник розробив технічне завдання виключно під продукцію, що пропонує компанія «СОК ТРЕЙД», та додав у технічне завдання опції, які штучно звужують кількість учасників. Наша компанія пропонує виправити ситуацію шляхом зміни технічне завдання таким чином, щоб під нього підходили інші виробники, що представлені на території України та забезпечують обладнання необхідної якості. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 3, 5, 18, Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: Видалити дискримінаційні вимоги п.п. 8.1.2., 8.1.3., 8.1.4., 8.1.13 з технічного завдання. Внесення даних змін не вплине на можливість виконання мети замовника - «оснащення басейнової лабораторії моніторингу вод Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів: приладами для здійснення державного моніторингу поверхневих вод, в т.ч. діагностичного моніторингу масивів поверхневих вод у 2019 році з метою оцінки хімічного стану поверхневих вод і ризиків забруднення, в т.ч. з тимчасово непідконтрольної території, визначення екологічних цілей для поверхневих водних об’єктів та програми заходів щодо їх досягнення в рамках розробки Плану управління річковим басейном Дону; лабораторними меблями з метою створення умов для розміщення обладнання», дозволить розширити перелік учасників та дозволить істотно заощадити державні кошти завдяки проведенню неупереджених та прозорих торгів. ДОДАТКИ: 1. Підтвердження плати за подання скарги (оригінал) – на 1 аркуші; Директор ТОВ «АЛТ УКРАЇНА ЛТД»______________ Д. В. Усмединський
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2019 18:27
рішення від 06.06.2019 № 7316.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 18:27
рішення від 26.06.2019 № 8477.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель№8477-р/пк-пзвід 26.06.2019р., прийнятого за результатами розгляду скарги ТОВ "АЛТ Україна ЛТД" (код ЄДРПОУ: 36257647) до процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод) оголошення №UA-2019-05-10-001472-a та з метою приведення змісту тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України, внесено відповідні зміни до тендерної документації до процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод) оголошення №UA-2019-05-10-001472-a та викладено її у новій редакції.
Дата виконання рішення замовником: 09 липня 2019 16:59

Документи подані скаржником

04 червня 2019 12:55
201906031302.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

06 червня 2019 18:27
рішення від 06.06.2019 № 7316.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1: «Комплект системи для визначення вмісту пестицидів на базі газового хроматографа з потрійним квадрупольним мас-спектрометричним детектором та автоматизованою схемою підготовки зразків GC-MS/MS з додатковою системою підготовки проби Headspace (включаючи бібліотеку спектрів та комплектуючі) та додатковим лабораторним обладнанням»
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 65 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 162500 UAH


Title: Lot №1: «System for pesticides analysis based on chromatograph with triple quadrupole mass spectrometric detector and an automated GC-MS/MS sample preparation scheme and an additional Headspace sample preparation system (including a library of spectra and components) and additional laboratory equipment»
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 6 500 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 000,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Комплект системи для визначення вмісту пестицидів на базі газового хроматографа з потрійним квадрупольним мас-спектрометричним детектором та автоматизованою схемою підготовки зразків GC-MS/MS з додатковою системою підготовки проби Headspace (включаючи бібліотеку спектрів та комплектуючі) та додатковим лабораторним обладнанням
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ , вул. Торська, буд. 35
Дата доставки: 21 жовтня 2019

System for pesticides analysis based on chromatograph with triple quadrupole mass spectrometric detector and an automated GC-MS/MS sample preparation scheme and an additional Headspace sample preparation system (including a library of spectra and components) and additional laboratory equipment
CPV: 38430000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 10.2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій