Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
РЕКОНСТРУКЦІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 371 НА ВУЛИЦІ ТОЛСТОГО, 39/41 В ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА (ПРОЕКТНІ РОБОТИ)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-05-10-001319-c ● 29c97ce836dc4bf09b8246a8e566bddb
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Юзвяк Андрій 380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
РЕКОНСТРУКЦІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 371 НА ВУЛИЦІ ТОЛСТОГО, 39/41 В ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА (ПРОЕКТНІ РОБОТИ) НА ПІДСТАВІ ДОДАТКУ 1,2 ДОКУМЕНТІВ ЗАКУПІВЛІ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
РЕКОНСТРУКЦІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 371 НА ВУЛИЦІ ТОЛСТОГО, 39/41 В ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА (ПРОЕКТНІ РОБОТИ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, місто Київ, Київ, ВУЛИЦЯ ТОЛСТОГО, 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 12:18 |
додаток 3 проектування зі змінами.doc |
10 травня 2019 16:21 |
Проект Договору на проектні роботи.docx |
10 травня 2019 16:21 |
Завдання на проектування - реконср.днз 371, вул.Толстого №39-41.pdf |
16 травня 2019 12:18 |
додаток 3 проектування зі змінами.doc
|
||||
10 травня 2019 16:21 |
Проект Договору на проектні роботи.docx
|
||||
10 травня 2019 16:21 |
Завдання на проектування - реконср.днз 371, вул.Толстого №39-41.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-10-001319-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 15 травня 2019 18:57
незаконні вимоги
1. Замовник вимагає: «2.2. Сканкопії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника.», просимо доповнити цей перелік можливістю подання учасниками на підтвердження відносин з працівниками – цивільно-правових угод.
2. Замовник вимагає: «3.4. Декілька варіантів ескізних намірів забудови (не менше трьох та один чи декілька варіантів будівлі з підвальним приміщенням) згідно завдання на проектування, наданого в Додатку №___. Ознайомитись з особливостями майданчика, на якому має відбуватися будівництво, учасник може самостійно, за адресою будівництва». П. 2. 1. ПОРЯДКУ видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказом Міністерства регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального господарства України 05.07.2011 № 103, Ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо) – ескізні наміри застосовуються тільки при новому будівництві, предмет закупівлі це проектні-роботи на реконструкцію. Ескізні наміри забудови не мають відношення до проектно-кошторисних робіт на реконструкцію. Вимагаємо виключити цей пункт, він не має відношення до предмету закупівлі. Окрім того і ескізний проект це об’єкт інтелектуальної власності Виконавця і не може бути у відкритому доступі в мережі інтернет.
3. Проектне рішення - основні архітектурні, планувальні, об'ємно-просторові, техніко-економічні, інженерні характеристики об'єкта, розроблені у проектній документації. Згідно Рішення від 27.01.2005р. №11/2587 "Про Правила забудови м. Києва". Таким чином, проектні рішення це є частина проектної документації. Замовник не має права вимагати від учасників розроблення проектних рішень до підписання договору. Проектні рішення є об’єктом права інтелектуальної власності проектної організації до передання проектної документації замовнику, і розміщавати їх у відкритий доступ суперечить законодавству. Окрім того, розробка проектного рішення потребує залучення не менше 5 спеціалістів і часу на розробку не менше 7 днів. Таким чином, така вимога замовника може свідчити про те, що є підприємство яке ще до проведення закупівлі розробило проектне рішення. Єдиним критерієм оцінки є ціна, Замовник не може вибрати учасника з кращим проектним рішенням, якщо його ціна буде більшою за іншого учасника з меншою ціною і гіршими проектними рішеннями. Окрім того, кращі проектні рішення подані одним учасником можуть бути використані іншим учасником, який стане переможцем. Одним з принципів закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, подання проектних рішень в складі пропозиції порушує права учасників, оскільки фактично вони повинні виконати частину проектних робіт безкоштовно і до підписання договору з замовником. Вимагаємо виключити подання проектних рішень в складі пропозиції.
Учасники не можуть і замовник не має права вимагати від учасників при проведенні закупівель, ДО МОМЕНТУ підписання договору, розробляти будь які документи та проводити будь які роботи, які стосуються предмета закупівлі, та за своєю суттю згідно законодавства є оплатними, та потребують часу і знань для їх виконання. Такі дії замовника є протизаконними.
Розгорнути
Згорнути
2. Замовник вимагає: «3.4. Декілька варіантів ескізних намірів забудови (не менше трьох та один чи декілька варіантів будівлі з підвальним приміщенням) згідно завдання на проектування, наданого в Додатку №___. Ознайомитись з особливостями майданчика, на якому має відбуватися будівництво, учасник може самостійно, за адресою будівництва». П. 2. 1. ПОРЯДКУ видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказом Міністерства регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального господарства України 05.07.2011 № 103, Ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо) – ескізні наміри застосовуються тільки при новому будівництві, предмет закупівлі це проектні-роботи на реконструкцію. Ескізні наміри забудови не мають відношення до проектно-кошторисних робіт на реконструкцію. Вимагаємо виключити цей пункт, він не має відношення до предмету закупівлі. Окрім того і ескізний проект це об’єкт інтелектуальної власності Виконавця і не може бути у відкритому доступі в мережі інтернет.
3. Проектне рішення - основні архітектурні, планувальні, об'ємно-просторові, техніко-економічні, інженерні характеристики об'єкта, розроблені у проектній документації. Згідно Рішення від 27.01.2005р. №11/2587 "Про Правила забудови м. Києва". Таким чином, проектні рішення це є частина проектної документації. Замовник не має права вимагати від учасників розроблення проектних рішень до підписання договору. Проектні рішення є об’єктом права інтелектуальної власності проектної організації до передання проектної документації замовнику, і розміщавати їх у відкритий доступ суперечить законодавству. Окрім того, розробка проектного рішення потребує залучення не менше 5 спеціалістів і часу на розробку не менше 7 днів. Таким чином, така вимога замовника може свідчити про те, що є підприємство яке ще до проведення закупівлі розробило проектне рішення. Єдиним критерієм оцінки є ціна, Замовник не може вибрати учасника з кращим проектним рішенням, якщо його ціна буде більшою за іншого учасника з меншою ціною і гіршими проектними рішеннями. Окрім того, кращі проектні рішення подані одним учасником можуть бути використані іншим учасником, який стане переможцем. Одним з принципів закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, подання проектних рішень в складі пропозиції порушує права учасників, оскільки фактично вони повинні виконати частину проектних робіт безкоштовно і до підписання договору з замовником. Вимагаємо виключити подання проектних рішень в складі пропозиції.
Учасники не можуть і замовник не має права вимагати від учасників при проведенні закупівель, ДО МОМЕНТУ підписання договору, розробляти будь які документи та проводити будь які роботи, які стосуються предмета закупівлі, та за своєю суттю згідно законодавства є оплатними, та потребують часу і знань для їх виконання. Такі дії замовника є протизаконними.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-05-10-001319-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 24 травня 2019 15:38
необгрунтована дискваліфікація
Протокол відхилення не містить конкретну причину невідповідності пропозиції вимогам. В чому саме полягає невідповідність поданої пропозиції вимогам замовника?
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-05-10-001319-c.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 25 травня 2019 14:53
безпідставна дискваліфікація та неправомірне визнання переможцем
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлю ID UA-2019-05-10-001319-c на РЕКОНСТРУКЦІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 371 НА ВУЛИЦІ ТОЛСТОГО, 39/41 В ГОЛОСІЇВСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА (ПРОЕКТНІ РОБОТИ).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ПП «САБІ»
2. ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17»
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17».
Зазначена процедура проведена Замовником з порушеннями, які в свою чергу призводять до неекономного та неефективного використання публічних коштів, а саме:
1. Замовником було безпідставно дискваліфіковано ПП «САБІ», учасника з найменшою ціновою пропозицією. Ціна пропозиції після аукціону становить 948 000 грн. 00 коп. Учасником подано всі документи, які вимагалися замовником. В протоколі відхилення не вказана точна причини невідповідності пропозиції учасника вимогам замовника. В телефонній розмові замовник повідомив про відхилення через відсутність ескізного наміру забудови. В складі пропозиції надано лист розяснення чому ескізний намір забудови не може бути подано та надано посилання на чинне законодавство. Ескізний намір забудови – це документ який подається для отримання будівельного паспорту при забудові присадибних, дачних і садових земельних ділянок. Зазначений документ подається до органів містобудування та архітектури для отримання будівельного паспорту. Предмет закупівлі – це проектно-кошторисні роботи по РЕКОНСТРУКЦІЇ. Ескізний намір забудови не відноситься до предмету закупівлі взагалі, Замовник не має права його вимагати згідно норм законодавства та не має права відхиляти учасника з найменшою ціною за відсутність цього документу. Замовник пише: «Документи, що не передбачені законодавством для Учасників, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів. В такому випадку Учасником надається лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою**, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання кожного з таких документів». Якою нормою законодавства керувався замовник коли вимагав надати ескізні наміри забудови?
2. Замовник визнав переможцем ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17» з ціною 1260155,11 грн. Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника і замовник прийняв рішення з порушеннями процедури, а саме:
1) Частина документів завантажена в систему ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ТЕРМІНУ ПОДАННЯ в період кваліфікації, Замовник не мав права приймати ці документи до розгляду взагалі, вони вважаються не поданими.
2) Паспорт керівника надано не в повному обсязі.
3) Учасником надано ПРОЕКТНЕ РІШЕННЯ замовник ВИМАГАВ ЕСКІЗНИЙ НАМІР ЗАБУДОВИ, це різні документи.
4) Відгуки надані учасником не містять ні номеру ні дати.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17».
Дії Замовника щодо відхилення учасника з найменшою ціною, через відсутність документу, який нормами законодавства не передбачено та акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Такі дії замовника призводять до закупівлі робіт на 312155,11 !!!грн. публічних коштів дорожче і можуть свідчити про змову.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17» та скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «САБІ» під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ПП «САБІ»
2. ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17»
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17».
Зазначена процедура проведена Замовником з порушеннями, які в свою чергу призводять до неекономного та неефективного використання публічних коштів, а саме:
1. Замовником було безпідставно дискваліфіковано ПП «САБІ», учасника з найменшою ціновою пропозицією. Ціна пропозиції після аукціону становить 948 000 грн. 00 коп. Учасником подано всі документи, які вимагалися замовником. В протоколі відхилення не вказана точна причини невідповідності пропозиції учасника вимогам замовника. В телефонній розмові замовник повідомив про відхилення через відсутність ескізного наміру забудови. В складі пропозиції надано лист розяснення чому ескізний намір забудови не може бути подано та надано посилання на чинне законодавство. Ескізний намір забудови – це документ який подається для отримання будівельного паспорту при забудові присадибних, дачних і садових земельних ділянок. Зазначений документ подається до органів містобудування та архітектури для отримання будівельного паспорту. Предмет закупівлі – це проектно-кошторисні роботи по РЕКОНСТРУКЦІЇ. Ескізний намір забудови не відноситься до предмету закупівлі взагалі, Замовник не має права його вимагати згідно норм законодавства та не має права відхиляти учасника з найменшою ціною за відсутність цього документу. Замовник пише: «Документи, що не передбачені законодавством для Учасників, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів. В такому випадку Учасником надається лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою**, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання кожного з таких документів». Якою нормою законодавства керувався замовник коли вимагав надати ескізні наміри забудови?
2. Замовник визнав переможцем ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17» з ціною 1260155,11 грн. Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника і замовник прийняв рішення з порушеннями процедури, а саме:
1) Частина документів завантажена в систему ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ТЕРМІНУ ПОДАННЯ в період кваліфікації, Замовник не мав права приймати ці документи до розгляду взагалі, вони вважаються не поданими.
2) Паспорт керівника надано не в повному обсязі.
3) Учасником надано ПРОЕКТНЕ РІШЕННЯ замовник ВИМАГАВ ЕСКІЗНИЙ НАМІР ЗАБУДОВИ, це різні документи.
4) Відгуки надані учасником не містять ні номеру ні дати.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17».
Дії Замовника щодо відхилення учасника з найменшою ціною, через відсутність документу, який нормами законодавства не передбачено та акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Такі дії замовника призводять до закупівлі робіт на 312155,11 !!!грн. публічних коштів дорожче і можуть свідчити про змову.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 17» та скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «САБІ» під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках законодавства.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САБІ" #31943632 |
Відхилено |
948 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 14:37
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ-17" #39336553 |
Переможець |
1 260 155,11
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 16:17
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 травня 2019 17:40 |
Коментар щодо відміни: | у зв"язку з тим, що Переможець не надав документи згідно додатків 2,3 тендерної документації |
Документи:
29 травня 2019 17:38
|
29-05.pdf |