Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ХАРКІВ-СИГНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 35586054 |
Місцезнаходження: | 61012, Україна , Харківська обл., Харків, Чоботарська, 6 |
Контактна особа: |
Шевченко Яна Василівна 380577315953 kh-signal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі скорочено - Закон) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 15:08 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 травня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Покупцем за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених Постачальником документів: рахунка-фактури, видаткової накладної, ТТН, сертифікату якості, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня наступного за днем отримання супровідних документів від Постачальника. Покупець має право на відстрочку платежу 90 (дев’яносто) банківських днів. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
10 травня 2019 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-19-000002 ● c53ce009e3b84b5eabfc0d25e0e45052
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.06.2019 № 171
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
18.06.2019 № 171
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-05-10-001005-c 10.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статі 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Комунальним підприємством «ХАРКІВ-СИГНАЛ» (далі – Замовник) плівки для виготовлення знаків, 1484120UAH, 44170000-2, ДК021 4889 метрів квадратних, оприлюдненого в електронній системі закупівель 08 липня 2019. У розділі ІІ констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що «замовник застосував переговорну процедуру закупівлі плівки для виготовлення дорожніх знаків без наявних підстав, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, оскільки на вебпорталі Уповноваженого органу відсутня інформація про відміну в цілому двох тендерів (торгів) через відсутність кількості учасників». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України, з огляду на таке. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України "Про публічні закупівлі". Відповідно до п. 20 ч.1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Згідно з п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Як передбачено у ч. 1 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: - відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи (п. 2 ч. 2 ст. 35). В статті 31 Закону передбачено, що у разі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, замовник може прийняти рішення щодо відміни торгів. Торги може бути відмінено частково (за лотом). Таким чином, Законом передбачена можливість відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулись (відповідно до частини першої статті 31 Закону) частково, тобто за конкретним лотом. Згідно Звітів про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-03-25-000980-с Лот №1 – Плівка для виготовлення дорожніх знаків (ДК021:2015:44170000-2) від 10.04.2019 та UA-2019-04-17-000768-b – Плівка для виготовлення дорожніх знаків (ДК021:2015:44170000-2) від 03.05.2019, які сформовано автоматично (самостійно) системою Prozorro, відбулась відміна торгів з підстав подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. На підставі чого, тендерним комітетом замовника було прийняті рішення про відміну торгів (протокол №32/1 від 10.04.2019, №39/1 від 03.05.2019) та прийнято рішення (протокол №41 від 10.05.2019) про застосування переговорної процедури на закупівлю плівки для виготовлення дорожніх знаків (ДК021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами). Під час проведення переговорної процедури закупівель предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Переговорна процедура застосована замовником на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, у зв`язку відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, а тому замовником при проведенні переговорної процедури та укладенні договору про закупівлю дотримані вимоги чинного законодавства щодо здійснення закупівель.
2019-07-15 12:01:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позов направлений до Харківського окружного адміністративного суду 22.07. 2019 р. |
Дата публікації: | 22 липня 2019 |
Документи:
22 липня 2019 14:30
|
Електронний підпис |
22 липня 2019 14:28
|
Позовна заява.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пластікс-Україна" #24587464 |
Переможець |
1 139 769,60
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:09
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 13:43
|
договір плівка.PDF | укладений |
24 травня 2019 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 2019 рік, зменшити закупівлю. 2. Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: “Ціна цього Договору становить 860846 грн. 40 коп. (вісімсот шістдесят тисяч вісімсот сорок шість грн. 40 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 143474,40 грн. (сто сорок три тисячі чотириста сімдесят чотири грн. 40 коп.)”. |
Номер договору про закупівлю: | 24/05-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |