Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плівка для виготовлення дорожніх знаків
Очікувана вартість
1 484 120,00 UAH
UA-2019-05-10-001005-c 93208a6d5b564591853519d883050bc7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Яна Василівна

380577315953 kh-signal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ХАРКІВ-СИГНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 35586054
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська обл., Харків, Чоботарська, 6
Контактна особа: Шевченко Яна Василівна
380577315953
kh-signal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На закупівлю за ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (плівка для виготовлення дорожніх знаків) було оголошено відкриті торги в електронній системі закупівель Рrozorro (25 березня 2019 р. № UA-2019-03-25-000980-c та 17 квітня 2019 р. № UA-2019-04-17-000768-b ), які було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості учасників.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі скорочено - Закон) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 15:08
Оскарження наміру укласти договір: 21 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Плівка для виготовлення дорожніх знаків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4889 метри квадратні
Плівка для виготовлення дорожніх знаків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Польова,81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених Постачальником документів: рахунка-фактури, видаткової накладної, ТТН, сертифікату якості, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня наступного за днем отримання супровідних документів від Постачальника. Покупець має право на відстрочку платежу 90 (дев’яносто) банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

10 травня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000002 ● c53ce009e3b84b5eabfc0d25e0e45052
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.06.2019 № 171

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
18.06.2019 № 171


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-05-10-001005-c 10.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статі 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Комунальним підприємством «ХАРКІВ-СИГНАЛ» (далі – Замовник) плівки для виготовлення знаків, 1484120UAH, 44170000-2, ДК021 4889 метрів квадратних, оприлюдненого в електронній системі закупівель 08 липня 2019. У розділі ІІ констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що «замовник застосував переговорну процедуру закупівлі плівки для виготовлення дорожніх знаків без наявних підстав, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, оскільки на вебпорталі Уповноваженого органу відсутня інформація про відміну в цілому двох тендерів (торгів) через відсутність кількості учасників». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України, з огляду на таке. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України "Про публічні закупівлі". Відповідно до п. 20 ч.1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Згідно з п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Як передбачено у ч. 1 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: - відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи (п. 2 ч. 2 ст. 35). В статті 31 Закону передбачено, що у разі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, замовник може прийняти рішення щодо відміни торгів. Торги може бути відмінено частково (за лотом). Таким чином, Законом передбачена можливість відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулись (відповідно до частини першої статті 31 Закону) частково, тобто за конкретним лотом. Згідно Звітів про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-03-25-000980-с Лот №1 – Плівка для виготовлення дорожніх знаків (ДК021:2015:44170000-2) від 10.04.2019 та UA-2019-04-17-000768-b – Плівка для виготовлення дорожніх знаків (ДК021:2015:44170000-2) від 03.05.2019, які сформовано автоматично (самостійно) системою Prozorro, відбулась відміна торгів з підстав подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. На підставі чого, тендерним комітетом замовника було прийняті рішення про відміну торгів (протокол №32/1 від 10.04.2019, №39/1 від 03.05.2019) та прийнято рішення (протокол №41 від 10.05.2019) про застосування переговорної процедури на закупівлю плівки для виготовлення дорожніх знаків (ДК021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами). Під час проведення переговорної процедури закупівель предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Переговорна процедура застосована замовником на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, у зв`язку відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, а тому замовником при проведенні переговорної процедури та укладенні договору про закупівлю дотримані вимоги чинного законодавства щодо здійснення закупівель.

2019-07-15 12:01:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позов направлений до Харківського окружного адміністративного суду 22.07. 2019 р.
Дата публікації: 22 липня 2019

Документи:

22 липня 2019 14:30
Електронний підпис
22 липня 2019 14:28
Позовна заява.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пластікс-Україна"
#24587464
Переможець 1 139 769,60
UAH з ПДВ
10 травня 2019 15:08

Документи

10 травня 2019 15:07
Електронний підпис
10 травня 2019 15:06
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 15:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пластікс-Україна"
#24587464
1 139 769,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 15:07
Електронний підпис
10 травня 2019 15:06
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:09
додаткова угода.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 13:43
договір плівка.PDF укладений
24 травня 2019 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 2019 рік, зменшити закупівлю. 2. Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: “Ціна цього Договору становить 860846 грн. 40 коп. (вісімсот шістдесят тисяч вісімсот сорок шість грн. 40 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 143474,40 грн. (сто сорок три тисячі чотириста сімдесят чотири грн. 40 коп.)”.
Номер договору про закупівлю: 24/05-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 860 846,40
UAH (в тому числі ПДВ 143 474,40 UAH)