Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
60410000-5 Послуги з регулярних авіаційних перевезень (Послуги з придбання авіаквитків для пасажирських перевезень під час відрядження)
60410000-5 Scheduled air transport services (Services for the purchase of airline tickets for passenger transportation during business trips)
60410000-5 Scheduled air transport services (Services for the purchase of airline tickets for passenger transportation during business trips)
Очікувана вартість
6 589 213,00 UAH
UA-2019-05-10-000992-a ● 0cbc607a60b748b087a02048352abbfa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Міністерство економічного розвитку і торгівлі України |
Код ЄДРПОУ: | 37508596 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2 |
Контактна особа: |
Олександр Франчук +380442004489 ofranchuk@me.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ольга Лавренко +380679975773 lavrenko@me.gov.ua Olga Lavrenko +380679975773 lavrenko@me.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine |
National ID: | 37508596 |
Contact point: |
Oleksandr Franchuk +380442004489 ofranchuk@me.gov.ua |
Additional contacts: |
Ольга Лавренко +380679975773 lavrenko@me.gov.ua Olga Lavrenko +380679975773 lavrenko@me.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2019 12:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 12:45 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 6 589 213,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 197676 UAH |
Publication date: | 10 травня 2019 12:53 |
Enquiries until: | 31 травня 2019 12:45 |
Complaints submission until: | до 06 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 червня 2019 12:45 |
Information
Estimated total value: | 6 589 213 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,03 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60410000-5: Послуги з регулярних авіаційних перевезень
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з придбання авіаквитків для пасажирських перевезень під час відрядження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
ДК 021:2015: 60410000-5 — Послуги з регулярних авіаційних перевезень
Services for the purchase of airline tickets for passenger transportation during business trips
CPV: 60410000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2019 12:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2019 12:53 |
ТД (авіаквитки) 10.05.19.doc | |
10 травня 2019 12:53 |
Оголошення англ. ВТ (авіаквитки) 10.05.19.doc | |
10 травня 2019 12:53 |
Оголошення про пров ВТ (авіаквитки) 10.05.19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з п.1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник, на виконання вимог статті 16 Закону, повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявніс
Дата подання: 17 травня 2019 13:12
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:48
Згідно із ч. 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом або розпорядженням роботодавця та повідомленням ДФС про прийняття його на роботу (далі — Повідомлення) відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413.
Тобто, документом, що засвідчує початок трудових відносин, є наказ (розпорядження) про прийняття на роботу.
На всіх працівників, які працюють понад 5 днів, мають вестися трудові книжки (Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 р. № 58, далі — Інструкція № 58).
За потреби роботодавець видає працівникам на їх прохання завірені виписки з трудових книжок відомостей про роботу, про що вказано в п. 2.7 Інструкції № 58.
Прохання підтвердити, чи буде достатньою умовою виконання учасником вимог тендерної документації щодо підтвердження трудових відносин між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи за фахом в компанії надання лише завіреної виписки з трудової книжки цього працівника.
та
чи необхідно надавати копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які вказані в Довідці (складеній в довільній формі) проте не мають сертифікату ІАТА .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Учасник на свій розсуд надає документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками, зазначеними у довідці, відповідно до вимог діючого законодавства.
2. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток № 1), для підтвердження кваліфікаційних вимог, Учасник надає довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність працівників (не менше одного спеціаліста) які мають сертифікат ІАТА (з наданням копії такого сертифіката), а також копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці.
2. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток № 1), для підтвердження кваліфікаційних вимог, Учасник надає довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність працівників (не менше одного спеціаліста) які мають сертифікат ІАТА (з наданням копії такого сертифіката), а також копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці.
Додаток 2
Дата подання: 23 травня 2019 16:44
Дата відповіді: 24 травня 2019 18:06
Додаток 2 Документації містить інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності переможця встановленим критеріям, відповідно до пункту 2. якого переможець торгів зобов’язаний надати довідку, видану уповноваженим органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Термін дії довідки не встановлено. Залежно від того для чого її беруть (закордонний паспорт, зброя, тощо) – встановлено відповідні вимоги до терміну її отримання.
У зв’язку з тим, що переможець торгів зобов’язаний буде « завантажити» довідку в систему в термін протягом 5 календарних днів,та беручи до уваги, що документація не містить окремих вимог щодо терміну дії такої довідки , просимо Вас, надати відповідь який термін дії довідки має бути та
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459, міністерство не уповноважене встановлювати терміни дії документів, які надаються іншими органами (міністерствами, установами, організаціями). З цього питання необхідно звернутися до уповноваженого органу, який надає довідки про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 червня 2019
Найменування: | Міністерство економічного розвитку і торгівлі України |
Код ЄДРПОУ: | 37508596 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПІЛОТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІЛОТ" #25587911 |
Переможець |
4 605 873,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 14:47
|
Звіт про вик. дог (авіаквитки) 31.03.2020.doc | укладений |
03 квітня 2020 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 18:04
|
20% Пілот .pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 18:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 18:01
|
Зменшення ціни договору Пілот.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 10:04
|
Договір №111 авіаквитки.pdf | укладений |
09 липня 2019 10:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити ціну Договору і викласти пункт 3.1. Договору у такій редакції: «Ціна Договору становить 1587989,21 грн. (один мільйон п’ятсот вісімдесят сім тисяч дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 21 коп.), (без ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: “3.2. Ціна Договору становить 1 905 587,05 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ять тисяч п’ятсот вісімдесят сім грн. 05 коп.) (без ПДВ), а саме: у 2019 році – 1 587 989,21 грн. (один мільйон п’ятсот вісімдесят сім тисяч дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 21 коп.), (без ПДВ), у 2020 році – 317 597,84 грн. (триста сімнадцять тисяч п’ятсот дев’яносто сім грн. 84 коп.), (без ПДВ). 2. Пункт 10.1. Договору викласти у такій редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту його підписання і діє в частині надання Послуг до 31.03.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов'язань Сторонами.» |
Номер договору про закупівлю: | 111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |