Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації будівництва транспортної розв'язки в різних рівнях на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-06 Київ - Чоп (км 610+500) та М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка (через м. Вінницю), Львівської області
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2019-05-10-000877-c ● 7d4f59d4610044b0a14c674fcc9052ad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2019 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 09:30 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 11:39 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розроблення проектної документації будівництва транспортної розв'язки в різних рівнях на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-06 Київ - Чоп (км 610+500) та М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка (через м. Вінницю), Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації будівництва транспортної розв'язки в різних рівнях на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-06 Київ - Чоп (км 610+500) та М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка (через м. Вінницю), Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2019 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2019 14:58 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf | |
20 травня 2019 14:58 |
ЗМІНИ ДО ТД.pdf | |
20 травня 2019 14:58 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf | |
10 травня 2019 14:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (3).pdf | |
10 травня 2019 14:14 |
ТД _1_.pdf |
20 травня 2019 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2019 14:58 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
|
|||
20 травня 2019 14:58 |
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
|
|||
20 травня 2019 14:58 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
|
|||
10 травня 2019 14:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (3).pdf
|
|||
10 травня 2019 14:14 |
ТД _1_.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 16 травня 2019 09:04
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:16
Доброго дня!
П.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу:
*Учасники включають Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації – Завдання (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженери – проектувальники відповідної кваліфікації для об'єктів класу наслідків СС3.
На час проведення процедури закупівлі клас наслідків (відповідальності) об’єкту не визначений. П.14 Завдання на проектування встановлено лише під час проектування «виконати розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкту». Чому п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації вимагається наявність інженерів – проектувальників відповідної кваліфікації для об'єктів класу наслідків СС3?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ДСТУ-НБВ.1.2-16:2013 "Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва" визначено клас наслідків об'єкту будівництва СС3, так як даний об'єкт знаходиться на магістральній автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ - Чоп, крім цього підходи до шляхопроводу передбачено запроектувати за параметрами І-б категорії.
Щодо вимог про наявність кваліфікованих проектувальників
Дата подання: 16 травня 2019 09:17
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:18
П.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу:
*Учасники включають Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації – Завдання (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженери – проектувальники відповідної кваліфікації для об'єктів класу наслідків СС3, в тому числі:
інженери – проектувальники автомобільних доріг (не менше двох) з документальним підтвердженням наявності в них сертифікатів інженерно-будівельного проектування,
інженер – проектувальник забезпечення захисту від шуму з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування,
інженер – проектувальник забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування,
інженер – проектувальник кошторисної документації з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування;
інженер – проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування;
інженер – проектувальник в частині інженерних вишукувань з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування.
Питання 1. Чим визначений даний вибірковий перелік кваліфікованих проектувальників? Враховуючи предмет закупівлі і склад даного проекту. чому не враховані кваліфіковані фахівці, наприклад, – з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва (розділ ПОБ в проекті обов’язковий), експерт з технічного обстеження будівель і споруд (дані роботи з обстеження існуючого шляхопроводу і транспортної роз’язки та висновок обов’язкові)? Або видаліть дану вимогу, або переконайтеся в наявності в учасника всіх, необхідних для розроблення даного проекту, кваліфікованих фахівців.
Питання 2. Чому сертифікованих інженерів – проектувальників автомобільних доріг вимагається не менше двох? Як дана вимога відповідає абз.1,2 ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність», ст.3, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»? Чи більш необхідніше наявність двох або трьох кваліфікованих фахівців мостовиків?
Тендерна документація не має містити дискримінаційні вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовником було визначено основний перелік працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації та не було вказано необхідності підтвердження наявності кваліфікованих фіхівців з інженерно - будівельного проектування в частині технології будівельного виробництва (розділ ПОБ) та експерта з технічного обстеження будівель і споруд , оскільки підписувати проект ПОБ та обстежувати споруди може сертифікований ГІП проекту.
2. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
2. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо досвіду учасників
Дата подання: 16 травня 2019 09:20
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:18
П.2.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) та визначено наступні критерії:
- «*Аналогічними договорами є договори з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на будівництво та/або реконструкцію об'єктів транспортної інфраструктури (автомобільних доріг) класу наслідків СС3.»
- «Учасники обов’язково включають в Довідку інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори), надання послуг/виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом 2014-2019 років.»
Питання 1. Враховуючи предмет даної закупівлі, чи буде вважатися аналогічним досвід виконання проектно-вишукувальних робіт з реконструкції шляхопроводу?
Питання 2. За якими критеріями визначено прийнятним досвід виконання аналогічних договорів лише протягом 2014-2019 років? Чому не приймається 20-ти річний досвід учасника, з виконанням саме аналогічних робіт, наприклад у 2010 році?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Досвід виконання проектно - вишукувальних робіт з реконструкції буде вважатися аналогічним досвідом, якщо він буде відповідати усім вимогам Додатку №1 до тендерної документації.
2. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
2. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
про складові аналогічних робіт
Дата подання: 16 травня 2019 11:29
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:19
П.2.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу:
«Виконаними вважаються роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, штучних споруд, організації та безпеки дорожнього руху, ОВНС та які прийняті і відповідно підписані контрагентом (замовником).»
Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- оригіналом (ами) виконавчих кошторисів на роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: проектування земляного полотна, проектування дорожнього одягу, проектування штучних споруд, проектування організації та безпеки дорожнього руху, згідно договорів, які відображені учасником в Довідці;
Даний перелік робіт врахований однією розцінкою (табл.38-25 Автомобільні дороги загального користування, Відносна вартість розроблення проектно-кошторисної документації Збірника цін на проектні роботи для будівництва) і не може виконавчий кошторис містити окремим рядком виділені, наприклад, проектування земляного полотна.
Питання 1. Якщо аналогічний проект реконструкції автомобільної дороги розроблений відповідно до діючих нормативних документів України, має повний необхідний склад і МАЄ ВИСНОВОК державної експертизи, але в виконавчому кошторисі до акту виконаних робіт частина або всі елементи дороги враховані однією розцінкою, або частина робіт не була передбачена замовником робіт, тому і не вказана в виконавчому кошторисі і не оплачена, чи буде в такому випадку такий проект реконструкції автомобільної дороги прийнятий як аналогічний?
Питання 2. Якщо вимагається досвід з виконання елементів автомобільної дороги, видів робіт/розділів проекту, чому тоді не відповідно ДБН А.2.2-3-2014 та Завданню на проектування, а вибірково?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Якщо проект реконструкції має висновок експертизи і виконавчі кошториси підписані Замовником, такий проект буде вважатися як аналогічний.
2. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації " від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України "Про публічні Закупівлі" та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, також зазначаємо, що згідно з частиною третьої. ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним. Враховую вищевикладене, вимоги тендерної документації яким Учасник повинен відповідати визначаються Замовником самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель які зазначаються у ст. 3 Закону України "Про публічні Закупівлі" та з дотриманням Законодавства в цілому.
2. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації " від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України "Про публічні Закупівлі" та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, також зазначаємо, що згідно з частиною третьої. ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним. Враховую вищевикладене, вимоги тендерної документації яким Учасник повинен відповідати визначаються Замовником самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель які зазначаються у ст. 3 Закону України "Про публічні Закупівлі" та з дотриманням Законодавства в цілому.
Надати інформацію
Дата подання: 16 травня 2019 17:18
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:20
Завданням №13-2/19 від 16.04.2019 року у розділі 23 «Вимоги до розробки», а саме: пп.3 необхідно передбачити вилучення земельних ділянок. Просимо надати інформацію про наявність Державних Актів на право постійного користування земельними ділянками, що розташовані на пересіченні автомобільних доріг державного значення М-06 Київ - Чоп (км 610+500) та М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка (через м. Вінницю), Львівської області по одному кілометру в різних напрямках від місця пересічення даних автомобільних доріг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дану інформацію про наявність державних актів по існуючих дорогах можна взнати в Публічній кадастровій карті України
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2019 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада" |
3 557 537,00
UAH з ПДВ
|
2 799 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
3 802 417,50
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" |
4 062 969,77
UAH з ПДВ
|
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА" |
4 680 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада" #30790735 |
Відхилено |
2 799 900,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 15:49
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Переможець |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 11:27
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 12 червня 2019 11:27
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 12:06
|
ДУ 12 від 24.06.2021.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 16:38
|
ДУ 11 від 30.03.2021_прод до 31.12.2021.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 20:40
|
ДУ 10 від 28.12.2020р.продовження терміну дії.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 20:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2020 16:51
|
ДУ8 від 31.07.2020.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2020 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 16:36
|
ду 7 до Договору 34-19.pdf | зміни до договору |
01 червня 2020 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 17:38
|
Додаткова угода 5 до Договору 34-19.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2019 18:23
|
ДУ 3 до Договору 34-19.PDF | зміни до договору |
28 листопада 2019 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 10:39
|
Договір № 34-19 від 01.07.2019р.pdf | укладений |
02 липня 2019 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 34-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 34-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 34-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 34-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 34-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 34-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 34-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |