Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації будівництва шляхопроводу через залізницю з підходами на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ - Чоп, км 546+437 Львівської області
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2019-05-10-000860-c 6220128da19545bfbf906c82bd64e01c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 09:30
Початок аукціону: 29 травня 2019 15:02
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розроблення проектної документації будівництва шляхопроводу через залізницю з підходами на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ - Чоп, км 546+437 Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації будівництва шляхопроводу через залізницю з підходами на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ - Чоп, км 546+437 Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:10
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
20 травня 2019 15:02
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
20 травня 2019 15:02
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
10 травня 2019 14:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (2).pdf
10 травня 2019 14:10
ТД _1_.pdf
20 травня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:10
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
20 травня 2019 15:02
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
20 травня 2019 15:02
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
10 травня 2019 14:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (2).pdf
10 травня 2019 14:10
ТД _1_.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 16 травня 2019 09:05
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:24
Доброго дня! П.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу: *Учасники включають Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації – Завдання (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженери – проектувальники відповідної кваліфікації для об'єктів класу наслідків СС3. На час проведення процедури закупівлі клас наслідків (відповідальності) об’єкту не визначений. П.14 Завдання на проектування встановлено лише під час проектування «виконати розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкту». Чому п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації вимагається наявність інженерів – проектувальників відповідної кваліфікації для об'єктів класу наслідків СС3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ДСТУ-НБВ.1.2-16:2013 "Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва" визначено клас наслідків об'єкту будівництва СС3 так як даний об'єкт знаходиться на магістральній автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ - Чоп, крім цього підходи до шляхопроводу передбачено запроектувати за параметрами І-б категорії.
Щодо вимог про наявність кваліфікованих проектувальників
Дата подання: 16 травня 2019 09:17
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:24
П.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу: *Учасники включають Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації – Завдання (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженери – проектувальники відповідної кваліфікації для об'єктів класу наслідків СС3, в тому числі: інженери – проектувальники автомобільних доріг (не менше двох) з документальним підтвердженням наявності в них сертифікатів інженерно-будівельного проектування, інженер – проектувальник забезпечення захисту від шуму з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування, інженер – проектувальник забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування, інженер – проектувальник кошторисної документації з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування; інженер – проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування; інженер – проектувальник в частині інженерних вишукувань з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування. Питання 1. Чим визначений даний вибірковий перелік кваліфікованих проектувальників? Враховуючи предмет закупівлі і склад даного проекту. чому не враховані кваліфіковані фахівці, наприклад, – з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва (розділ ПОБ в проекті обов’язковий), експерт з технічного обстеження будівель і споруд (дані роботи з обстеження існуючого шляхопроводу і транспортної роз’язки та висновок обов’язкові)? Або видаліть дану вимогу, або переконайтеся в наявності в учасника всіх, необхідних для розроблення даного проекту, кваліфікованих фахівців. Питання 2. Чому сертифікованих інженерів – проектувальників автомобільних доріг вимагається не менше двох? Як дана вимога відповідає абз.1,2 ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність», ст.3, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»? Чи більш необхідніше наявність двох або трьох кваліфікованих фахівців мостовиків? Тендерна документація не має містити дискримінаційні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовником було визначено основний перелік працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації та не було вказано необхідності підтвердження наявності кваліфікованих фіхівців з інженерно - будівельного проектування в частині технології будівельного виробництва (розділ ПОБ) та експерта з технічного обстеження будівель і споруд , оскільки підписувати проект ПОБ та обстежувати споруди може сертифікований ГІП проекту.
2. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо досвіду учасників
Дата подання: 16 травня 2019 09:20
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:25
П.2.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) та визначено наступні критерії: - «*Аналогічними договорами є договори з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на будівництво та/або реконструкцію об'єктів транспортної інфраструктури (автомобільних доріг) класу наслідків СС3.» - «Учасники обов’язково включають в Довідку інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори), надання послуг/виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом 2014-2019 років.» Питання 1. Враховуючи предмет даної закупівлі, чи буде вважатися аналогічним досвід виконання проектно-вишукувальних робіт з реконструкції шляхопроводу? Питання 2. За якими критеріями визначено прийнятним досвід виконання аналогічних договорів лише протягом 2014-2019 років? Чому не приймається 20-ти річний досвід учасника, з виконанням саме аналогічних робіт, наприклад у 2010 році?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Досвід виконання проектно - вишукувальних робіт з реконструкції буде вважатися аналогічним досвідом, якщо він буде відповідати усім вимогам Додатку №1 до тендерної документації.
2. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
про складові аналогічних робіт
Дата подання: 16 травня 2019 11:29
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:26
П.2.1. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу: «Виконаними вважаються роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, штучних споруд, організації та безпеки дорожнього руху, ОВНС та які прийняті і відповідно підписані контрагентом (замовником).» Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) виконавчих кошторисів на роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: проектування земляного полотна, проектування дорожнього одягу, проектування штучних споруд, проектування організації та безпеки дорожнього руху, згідно договорів, які відображені учасником в Довідці; Даний перелік робіт врахований однією розцінкою (табл.38-25 Автомобільні дороги загального користування, Відносна вартість розроблення проектно-кошторисної документації Збірника цін на проектні роботи для будівництва) і не може виконавчий кошторис містити окремим рядком виділені, наприклад, проектування земляного полотна. Питання 1. Якщо аналогічний проект реконструкції автомобільної дороги розроблений відповідно до діючих нормативних документів України, має повний необхідний склад і МАЄ ВИСНОВОК державної експертизи, але в виконавчому кошторисі до акту виконаних робіт частина або всі елементи дороги враховані однією розцінкою, або частина робіт не була передбачена замовником робіт, тому і не вказана в виконавчому кошторисі і не оплачена, чи буде в такому випадку такий проект реконструкції автомобільної дороги прийнятий як аналогічний? Питання 2. Якщо вимагається досвід з виконання елементів автомобільної дороги, видів робіт/розділів проекту, чому тоді не відповідно ДБН А.2.2-3-2014 та Завданню на проектування, а вибірково?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Якщо проект реконструкції має висновок експертизи і виконавчі кошториси підписані Замовником, такий проект буде вважатися як аналогічний.
2. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації " від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України "Про публічні Закупівлі" та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, також зазначаємо, що згідно з частиною третьої. ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним. Враховую вищевикладене, вимоги тендерної документації яким Учасник повинен відповідати визначаються Замовником самостійно, керуючись принципами здійснення закупівель які зазначаються у ст. 3 Закону України "Про публічні Закупівлі" та з дотриманням Законодавства в цілому.
Надати інформацію
Дата подання: 16 травня 2019 17:18
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:26
Завданням №13-1/19 від 16.04.2019 року у розділі 23 «Вимоги до розробки», а саме: пп.3 необхідно передбачити вилучення земельних ділянок. Просимо надати інформацію про наявність Державних Актів на право постійного користування земельними ділянками, що розташовані на ділянці через залізницю з підходами на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ - Чоп, км 546+437 Львівської області, по одному кілометру в різних напрямках від пересічення з залізною дорогою. Та наявність Державних Актів на право постійного користування земельними ділянками по транспортній розв’язці на пересіченні М-06 Київ-Чоп та Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів по одному кілометру в різних напрямках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дану інформацію про наявність державних актів по існуючих дорогах можна взнати в Публічній кадастровій карті України
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада" 2 780 410,00
UAH з ПДВ
2 780 410,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 3 449 617,74
UAH з ПДВ
3 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА" 3 960 000,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" 3 978 768,76
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 21:14
Електронний підпис
27 травня 2019 20:33
геологія.rar
27 травня 2019 20:33
археологія.rar
27 травня 2019 20:33
геодезія.rar
27 травня 2019 20:33
860 кошториси.rar
27 травня 2019 20:33
Наявність працівників.rar
27 травня 2019 20:33
банківська гарантія.rar
27 травня 2019 20:33
Лабораторія.rar
27 травня 2019 20:33
виробнича база.rar
27 травня 2019 20:33
Відгук САД ІФ.pdf
27 травня 2019 20:33
Договір №87-П (1784).rar
27 травня 2019 20:33
Договір №1758.rar
27 травня 2019 20:32
Договір №1749.rar
27 травня 2019 20:32
досвід.rar
27 травня 2019 20:32
довідка працівники.rar
27 травня 2019 20:32
860-осн.види діяльності.rar
27 травня 2019 20:32
860 труд.контракт.rar
27 травня 2019 20:32
004.jpg
27 травня 2019 20:32
003.jpg
27 травня 2019 20:32
002.jpg
27 травня 2019 20:32
001.jpg
27 травня 2019 20:32
003.jpg
27 травня 2019 20:32
002.jpg
27 травня 2019 20:32
001.jpg
27 травня 2019 20:32
дозвіл.jpg
27 травня 2019 20:32
ПДВ.rar
27 травня 2019 20:32
Витяг з ЄДРЮОФОП.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 17:10
На переможця км 546+437.7z
27 травня 2019 17:16
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

27 травня 2019 18:04
Електронний підпис
27 травня 2019 17:55
Кваліфікація.rar
27 травня 2019 17:55
G5967.19.7z

Публічні документи

27 травня 2019 16:33
Електронний підпис
27 травня 2019 16:32
7 - Оригінали актів.pdf
27 травня 2019 16:32
5 - Оригінал договору.pdf
27 травня 2019 16:32
31 - кошториси.pdf
27 травня 2019 16:32
23 - Оригінал Статуту.pdf
27 травня 2019 16:32
21 - Проект договору.pdf
27 травня 2019 16:32
20 - Гарантійний лист 6.pdf
27 травня 2019 16:32
2 - копії сертифікатів.pdf
27 травня 2019 16:32
18 - Гарантійний лист 4 1.pdf
27 травня 2019 16:32
17 - Гарантійний лист 3.pdf
27 травня 2019 16:32
16 - Гарантійний лист 2.pdf
27 травня 2019 16:32
15 - Гарантійний лист 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"
#30790735
Відхилено 2 780 410,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 15:45
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 3 099 999,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 11:21

Документи

05 червня 2019 15:43
Електронний підпис
05 червня 2019 15:42
Протокол.pdf

Документи

12 червня 2019 11:20
Електронний підпис
12 червня 2019 11:17
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
3 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 11:20
Електронний підпис
12 червня 2019 11:17
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 18:32
ДУ 3 до Договору 35-19.PDF зміни до договору
28 листопада 2019 18:32
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 11:05
Договір № 35-19 від 01.07.2019р.pdf укладений
02 липня 2019 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 35-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 099 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 516 666,50 UAH)