Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровські пороги" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 30720516 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Вікторія Арутюнова +380673438000 dniproporog@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 – 77310000-6
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2019 11:41 |
Проект договору.docx | |
10 травня 2019 11:40 |
Тендерна документація деревья.doc |
13 травня 2019 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2019 11:41 |
Проект договору.docx
|
|||
10 травня 2019 11:40 |
Тендерна документація деревья.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000004 ● 351decfa96564a1a9b56cccd23697c4b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 14:32 |
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2019-05-10-000703-а 10.05.2019 Комунальне підприємство «Дніпровські пороги» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 30720516) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-22 15:22:02
Про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-10-000703-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому договір на закупівлю послуг від 10.06.2019 №7/19 укладений з переможцем торгів було оприлюднено 10.06.2019 в електронній системі закупівель без додатку 1 Технічне завдання в той час, як відповідно до п.12.1 Договору його невід’ємною частиною є додаток 1?
2. Відповідно до Повідомлення про внесення змін до договору від 10.06.2019 №7/19, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 23.10.2019 зазначено, що датою внесення змін до договору є 10.06.2019 в 14:00 год. у зв’язку з чим, згідно до пункту 12 цього Повідомлення просимо пояснити, які саме зміни було внесено до істотних умов договору (надати їх документальні підтвердження, та/або додаткову угоду) та чому Повідомлення про внесення змін до договору було оприлюднено 23.10.2019 (на 135-ий день) з дня внесення змін.
3. Чому тендерна пропозиція переможця ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» не була відхилена згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до тендерної документації в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» вимагалось, що учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою на кожній сторінці проект договору (із зазначенням виразу «згодні з умовами договору») та усі необхідні додатки до нього завірені таким же чином. Проте ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» у тендерній пропозиції надав проект договору без необхідного додатку 1 Технічне завдання.
4. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону визначено, що Тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Чому в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-27 12:14:52
пояснення
Начальнику Східного офісу
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
(Дніпропетровська область)
Васильєву О .В.
Щодо надання пояснень
по закупівлі за номером
ID: UA-2019-05-10-000703-а
На Вашу вимогу від 22.11.2019, щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі товару: «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-10-000703-а) на низку поставлених питань, пояснюємо наступне.
№ 1 та 2, оскільки вони взаємопов’язані, надаємо відповідь:
10 червня 2019 р. дійсно був завантажений договір без додатка.
23 жовтня 2019р. було виявлено, що додаток №1 технічне завдання до договору не був завантажений в строк (10.06.2019р.), а оскільки він є невід’ємної частиною договору, було прийнято рішення усунути порушення, шляхом оприлюднення через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу Додатку № 1 від 10.06.2019р, який не змінювався.
Стосовно питання №3, надаємо пояснення:
Замовником був завантажений тільки проект Договору без Додатка № 1-технічне завдання, тому учасник і не надав Додаток №1, але Замовником був завантажений Додаток №4 до тендерної документації, що є технічним завданням.
Учасником ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» у складі тендерної пропозиції міститься Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (№ 70 від 20.05.2019р. стор.72-75), в якому вони погоджуються з технічними, якісними та кількісними вимогами щодо закупівлі.
Оскільки додаток № 4 до тендерної пропозиції та Додаток №1 до Договору є один і той же документ, саме тому тендерна пропозиція переможця ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» не була відхилена.
Стосовно питання №4, надаємо пояснення:
В тендерної документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції», було зазначено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції вказано в електронній системи закупівель. Тобто, кожному учасникові було зрозуміло де саме вони можуть побачити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що з боку Учасників та потенційних Учасників з цього приводу були відсутні будь-які звернення, питання, роз'яснення або вимоги.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-11 13:41:09
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
звернення
Начальнику Східного офісу
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
(Дніпропетровська область)
Васильєву О .В
ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ'ЯСНЕННЯМ
щодо висновку про результати проведення моніторингу
на закупівлю згідно коду ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (ID: UA-2019-05-10-000703-а )
Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15. 11.2019 № 191 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі з послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з видалення, омолодження дерев, корчування пнів, вивезення та утилізації утворених відходів ДК 021:2015: 77310000-6 ID закупівлі: UA-2019-05-10-000703-а )
Відповідно до висновку про результати проведення моніторингу від 09.12.2019 та за результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
Після вивчення вказаного висновку, Східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснень, виходячи з наступного.
Відповідно до визначення, поняття індивідуальний акт - це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає Східний офіс Держаудитслужби в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань та у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень.
Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі (замовнику) для усунення порушень.
Відповідно до оприлюдненого через електронну систему закупівель висновку від 09.12.2019, Східний офіс Держаудитслужби замовника зобов`язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизував, які саме заходи має вжити замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить конкретних заходів до виконання, чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що унеможливлює належне виконання замовником вимог Східного офісу Держаудитслужби.
Тому вимога Східного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, а зобов’язання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та роз’яснити, які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії повинен здійснити замовник для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення та надання інформації про усунення порушення до висновку за результатом моніторингу UA- M-2019-11-18-000004 у закупівлі UA-2019-05-10-000703-а, Предмет закупівлі ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з видалення, омолодження дерев, корчування пнів, вивезення та утилізації утворених відходів ) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15. 11.2019 № 191 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі з послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з видалення, омолодження дерев, корчування пнів, вивезення та утилізації утворених відходів ДК 021:2015: 77310000-6 ID закупівлі: UA-2019-05-10-000703-а). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 09.12.2019 в 12:59, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі та зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, про порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону, у зв’язку з тим, що замовником під час оголошення закупівлі не зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тому, зобов’язав підприємство, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, підприємство дійшло до висновку, що вищевказаний висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, не містив чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень та зміст такого висновку спонукає підприємство, як замовника публічної закупівлі до самостійного визначення ним заходів усунення виявлених порушень, тому керуючись ч. 8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), 11 грудня 2019 року 13:41 звернулось за роз’ясненнями щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 09.12.2019 до Східного офісу Держаудитслужби. Станом на 12 годину 00 хвилин 13.12.2019, відповідь на звернення за роз’ясненнями підприємство не отримувало, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідь не розміщена, що свідчить про те, що орган контролю питання проігнорував. Тим самим порушив Закон не надавши відповідь. За таких підстав, Уповноважена особа комунального підприємство «Дніпровські пороги» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) надає свої заперечення на висновок від 09.12.2019 на виконання покладених на нього зобов’язань органом контролю та надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень і про вжиті ним заходи, керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон ) виходячи з наступного: По-перше: відповідно до висновку про результати проведення моніторингу від 09.12.2019 та за результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до п.3 та п.6, ч.1, ст.1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, а електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство «ПРОЗОРРО», яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку Замовником в електронній системі закупівель у функціонуючому варіанті діючої платформи публічних закупівель (https://zakupki.prom.ua) усунути дане порушення не є за можливим, оскільки функція редагування документів у сфері публічних закупівель після завершення процедури закупівлі - відсутня, бо це не передбачено чинним законодавством України, також, незначні недоліки допущені замовником щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не мають негативного впливу та не спроможні вплинути на закупівлю. По-друге: враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, відповідно до ч.13. п.2 ст. 22 Закону Замовником у тендерній документації зазначається, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В даному випадку законодавцем чітко не зазначено у який саме спосіб необхідно відобразити кінцевий строк, тобто зазначення конкретної дати чи посилання де відображено кінцевий строк. Тобто, Замовником на виконання вимог норм ч.13. п.2 ст. 22 Закону було зазначено у тендерній документації пункт - 1 кінцевий строк подання тендерних пропозицій, розділ - 4 подання та розкриття тендерної пропозиції до оскаржуваної закупівлі, що кінцевий строк подання тендерних пропозиції – Вказано в електронній системі закупівель уповноваженого органу. Кожному учаснику було зрозуміло де саме вони можуть побачити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч.1, ст.14. Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно ч.1.ст 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій В оголошенні про проведення процедури закупівлі обов'язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій (п 6. ч.2. ст. 21 Закону) В свою чергу, електронна система закупівель під час отримання тендерних пропозицій забезпечує фіксацію дати та точного часу отримання тендерних пропозицій та неможливість доступу будь-яких осіб до отриманих тендерних пропозицій (їх частин) до моменту настання дати і часу кінцевого строку подання та розкриття таких пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі. (п.2, ч.3,ст.12 Закону). Отже, створення закупівлі без зазначення кінцевого строку не є можливим. В самої тендерної документації було зазначено де саме можливо побачити конкретні дати та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тому, Замовник вважає, що висновок про відсутність кінцевої дати, та як наслідок нібито порушення з цього питання є необґрунтованими та такими, що спростовуються Тендерною документацією у пункті - 1 (кінцевий строк подання тендерних пропозицій), розділу - 4 (подання та розкриття тендерної пропозиції). Відповідно із ст. 23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Акцентуємо Вашу увагу, що від Учасників та потенційних учасників процедури закупівлі UA-2019-05-10-000703-а в період звернення за роз’ясненнями - не надходили звернення та вимоги про усунення порушень, зокрема, з приводу визнання окремих пунктів Тендерної документації та внесення змін до них. До того ж, відсутні скарги, адресовані органу оскарження - Антимонопольному комітету України з приводу зазначених закупівель. Також, звертаємо Вашу увагу, що надані Виконавцем послуги у закупівлі відповідають якісним та кількісним показникам Замовника. Більш того зазначаємо, що вказана у висновку обставина не призвела до порушень бюджетного законодавства та відсутні втрати місцевого бюджету за результатом даної закупівлі. Відповідно з ч. ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На даний час Замовник закупівлі UA-2019-05-10-000703-а, реалізуючи своє право через електронну систему закупівель оприлюднює дане Заперечення до висновку за результатом моніторингу UA-M-2019-11-18-000004
2019-12-13 12:15:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовник реалізуюче своє право на оскарження 19.12.2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку за результатом моніторингу. |
Дата публікації: | 20 грудня 2019 |
Документи:
20 грудня 2019 14:58
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-КОМФОРТ" #42648653 |
Переможець |
929 250,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 12:21
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:48
|
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2019 13:02
|
Додоток 1.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2019 13:05
|
Договор 7-19.pdf | укладений |
10 червня 2019 13:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |