Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Побудова системи пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Очікувана вартість
406 076,00 UAH
UA-2019-05-10-000599-a 287fbca96a2849698a6690333c662477
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Циба

+380976606325 tsibae@vn.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37979858
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Контактна особа: Юлія Циба
+380976606325
tsibae@vn.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2019 23:59
Початок аукціону: 27 травня 2019 11:41
Очікувана вартість: 406 076,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 030,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Побудова системи пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 11:22
Т.Д. СИГНАЛІЗАЦІЯ.docx
10 травня 2019 11:22
СХЕМИ СИГНАЛІЗАЦІЇ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо завірених копій документів
Дата подання: 15 травня 2019 10:52
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:32
Як зазначено у п.1 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у розіділі "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" (стр.6): "Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій , ... , з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку". Постає питання, якщо учасник, як зазначено в інтсрукції" бере оригінал, наприклад ліцензії або свідоцтва" та загружає його у пфр файлі як кольоруву копію, то тяким чином від може її завірети своєю печаткою на підписом (саме учасника процедури), якщо вже у тендерній докуметації завантежений оригінал електроного документа та накледо ЕЦП на всю тендерну пропозицію учасника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо: всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку. Тобто, копія документа, яка має оприлюднюватися в системі перед її завантаженням має бути належним чином посвідчена.
стосовно статусу юридичної особи
Дата подання: 15 травня 2019 11:48
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:35
Лист у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасник та завірений печаткою (за наявності) з інформацєю: -про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, в яких зазначено, що учасник веде господарську діяльність до положень його статуту. Мове йдеться про організаціно-правову форму ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо: лист у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацєю: про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, в яких зазначено, що учасник веде господарську діяльність відповідно до його статуту, яка передбачає надання послуг (виконання робіт) які вимагаються Тендерною документацією замовника на Побудову (встановлення) системи пожежної сигналізації.
договір
Дата подання: 15 травня 2019 12:09
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:36
У розділі 4 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" у п.4 "Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю"(стр. 18) зазначено, що: "Замовник залишає за собою право на розірвання договору в односторонньому порядку", проте відповідно до ст 118 Господарського кодесу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються. З огляду на судову практику, вирішуючи спір у частині позовних вимог про розірвання договору о одностороньму порядку можливе у зв'язку з істотним порушенням умов договору. У постанові Верховного Суду України від 18.09.2013 N 6-75цс13, згідно з якою у кожному конкретному випадку питання про істотність порушення повинне вирішуватися з урахуванням усіх обставин справи, що мають значення. Підлягає встановленню не лише наявність істотного порушення договору, але й наявність шкоди, завданої цим порушенням другою стороною, яка може бути виражена як у вигляді реальних збитків та (або) упущеної вигоди, її розмір, який не дозволяє потерпілій стороні отримати очікуване при укладенні договору; а також установленню чи є дійсно істотною різниця між тим, на що має право розраховувати сторона, укладаючи договір, і тим, що в дійсності вона змогла отримати. З огляду на це, просимо внести зміни у п. 17.4. договору : та фразу "Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку: а) неналежного виконання Генпідрядником Робіт за умовами даного Договору; б) непогодження з зміною вартості Робіт" - замінити на: " у зв'язку з істотним порушенням умов договору".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо: що пункт 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» містять загальні положення стосовно права замовника на розірвання договору в односторонньому порядку. Деталізація конкретних випадків, за умови настання яких, у замовника виникає право на розірвання договору в односторонньому порядку, зазначені в пункті 17.4 проекту договору. При цьому, звертаємо увагу, що на думку Головного управління Державної казначейської служби згадані положення ніяким чином не суперечать вимогам чинного законодавства. За таких обставин, Головне управління не вбачає необхідності внесення зазначених Вами змін до тендерної документації та проекту договору.
договір
Дата подання: 15 травня 2019 12:22
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:39
Генеральний підрядник — підрядник, який залучає до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результати їх роботи. Даний термін визначений законодавцем у Постанові Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві". Виконавець - резидент чи нерезидент, який згідно з укладеним договором здійснює поставку товару (товарів), надання послуги (послуг) відповідальному замовнику, відповідно до Постанови Національного банку України від 07.11.2013 № 440 "Про затвердження нормативно-правового акта з питань здійснення закупівель товарів і послуг" Також термін "виконавець" використовується у Господарському кодексі України, як сторона догоовру, котра надає послуги. Чи можна замініти термін "генеральний підрядник" та термін "виконавець", за загальним правилом ділового обороту, а у випакдку необхідності залучення субпідрядника, повідомити про це письмово замовника, відповідно до тендерної документації ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо: застосування у проекті договору термінів «генеральний підрядник» ніяким чином не порушує законних прав та інтересів учасників (переможця) процедури закупівлі.
А відтак, Головне управління Державної казначейської служби не передбачає доцільності заміни терміну «генеральний підрядник» на термін «виконавець».
питання до тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2019 09:42
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:40
У Додатку2 "Кваліфікаційні критерії" в п3. зазаначено, що "Інформаційна довідка про документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за останні п’ять років (з додаванням аналогічних договорів в кількості не менше 3 штук) відповідно до таблиці 2. Аналогічними договорами вважатимуться договори, предметом яких виступатиме надання послуг (виконання робіт) з побудови системи пожежної сигналізації. Для підтвердження надання послуг (виконання робіт) по таких договорах, додатково надати акти наданих послуг (виконаних робіт). Код ДК 021:2015 – 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації." А якщо в аналогічному договору код ДК 021:2015 інший, наприклад 45343000-3, або 4534000-2. Але в договорі прописано: Встановлення пожежної сигналізації. Чи це є невиконанням вимог тендерної документації??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо: аналогічними договорами будуть вважатися договора, які були укладені за кодом Державного класифікатора 021:2015-45312100-8. А тому, Головне управління Державної казначейської служби не буде вважати аналогічними договора , укладені за іншими кодами Державного класифікатора, це буде вважатися невиконанням Тендерної Документації.
щодо сертифікації
Дата подання: 16 травня 2019 17:33
Дата відповіді: 17 травня 2019 16:12
У додатку 5 після таблиці2 на сторінці 35 зазначено, що: "Побудована система пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою м.Вінниця, вул. Порогова, 29, має пройти комплексне випробування та прийнята в експлуатацію із складання відповідних актів між Замовником, Підрядником та третьою стороною, що має відповідні дозвільні документи і підтвердження відповідності вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014." Чи потрібно мати відповідні сертифікати ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо: що у відповідності до вимог чинного законодавства наявність відповідних сертифікатів/атестатів є обов'язковим.
щодо персональних даних
Дата подання: 16 травня 2019 17:35
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:43
Наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». Надається у довільній формі з зазначенням посади працівника, стажем роботи у даній установі, тощо. чи потрібно у складі довідки дати заяву від кожного працівника, чи достатньо однієї загальної від підприємства ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо: інформація про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних», яка може бути подана у вигляді однієї довідки із зазначенням всієї необхідної інформації.
щодо інженеру
Дата подання: 16 травня 2019 17:36
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:44
Учасник має надати підписану, та завірену своєю печаткою кошторисну документацію з підписом і печаткою сертифікованого інженера – проектувальника у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5%); - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням та посиланням на постачальника. Достатньо лише підпису та сертифікату, чи він повинен бути працівником підприємства ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо: кошторисна документація має бути підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою (за умови наявності), а також повинна бути підписана сертифікованим інженером-проектувальником та завірена його печаткою.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ" 326 172,00
UAH з ПДВ
326 172,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 404 323,03
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 12:37
Електронний підпис
31 травня 2019 12:36
propozicia_2.PDF
25 травня 2019 18:02
Електронний підпис
25 травня 2019 18:02
правомочність.PDF
25 травня 2019 17:52
Електронний підпис
25 травня 2019 17:52
Тульч.обл.буд.дитини.PDF
25 травня 2019 17:52
Липов.обл.лік.PDF
25 травня 2019 17:51
КУ ТЦСО Гайс. району.PDF
25 травня 2019 17:51
ДП Транприлад.PDF
25 травня 2019 17:51
Він.обл.кард.санаторій.PDF
25 травня 2019 17:51
охорона праці посвідч.PDF
25 травня 2019 17:51
Наказ.PDF
25 травня 2019 17:51
Diplom_Tachkov.jpg
25 травня 2019 17:51
роботи на висоті.PDF
25 травня 2019 17:51
КВП і А.PDF
25 травня 2019 17:51
Вогнезах обробка.PDF
25 травня 2019 17:51
Блискавкозахист.PDF
25 травня 2019 17:51
Protokol.PDF
25 травня 2019 17:51
Nakaz.PDF
25 травня 2019 17:51
Статут.PDF
25 травня 2019 17:51
sert_6.pdf
25 травня 2019 17:51
sert_5.pdf
25 травня 2019 17:51
sert_2.pdf
25 травня 2019 17:51
sert_18.pdf
25 травня 2019 17:51
sert_16.pdf
25 травня 2019 17:51
sert_13.pdf
25 травня 2019 17:51
sert_12.pdf
25 травня 2019 17:51
sert_11.pdf
25 травня 2019 17:51
sert_1.pdf
25 травня 2019 17:51
тендерна пропозиція.PDF
25 травня 2019 17:51
Свідотство ПДВ.PDF
25 травня 2019 17:51
проект договору.PDF
25 травня 2019 17:51
працівники.PDF
25 травня 2019 17:51
обладання та мтб.PDF
25 травня 2019 17:51
не має заборгованості.PDF
25 травня 2019 17:51
не засуджена за злочин.PDF
25 травня 2019 17:51
не є банкрутом.PDF
25 травня 2019 17:51
не впливає ст.17 ч.1 п.1.PDF
25 травня 2019 17:51
не внесено до реєстру.PDF
25 травня 2019 17:51
мвс довідка від 10.05.2019.pdf
25 травня 2019 17:51
Лицензия ДСНС.PDF
25 травня 2019 17:51
кошторис.PDF
25 травня 2019 17:51
Копія витягу з ЄДР.PDF
25 травня 2019 17:51
довыдка дфс.pdf
25 травня 2019 17:51
Довідка НАЗК.PDF
25 травня 2019 17:51
довідка еко.PDF
25 травня 2019 17:51
витяг.pdf

Публічні документи

26 травня 2019 23:14
00 Тендерна пропозиція.rar
26 травня 2019 23:14
22 Допуски.rar
26 травня 2019 23:14
16 Довідка ОТП банк.pdf
26 травня 2019 23:14
12 Статут_30.08.2018.pdf
26 травня 2019 23:14
6 Витяг ПДВ 15.01.2018.pdf
26 травня 2019 23:14
3 Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ"

ТОВ ІТ-Інтегратор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ"ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ"
#31415344
Переможець 326 172,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 12:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ" #31415344

№ рішення у справі

72/49-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

30 травня 2019 12:35
Електронний підпис
30 травня 2019 12:30
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ"
#31415344
326 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 12:35
Електронний підпис
30 травня 2019 12:30
Протокол.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 червня 2019 18:01
Коментар щодо відміни: Відміна публічної закупівлі послуг з побудови системи пожежної сигналізації на об'єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою м.Вінниця, вул. Пирогова,29 (код ДК 021:2015 - 45312100-8 Встановлення системи пожежної сигналізації) на підставі абз.2 п.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
06 червня 2019 18:01
Електронний підпис
06 червня 2019 17:57
Протокол .pdf